Pratele!!!!
Po dvou a pul letech!!!!!
prvni vysledek, ktery jde prezentovat..
je to narychlo, je to potme, je to blbe natoceny.
Ale uz to KONECNE funguje jak ma..
Uz bych do toho NIKDY nesel, tolik mrdani se s tim..
ale co uz ted...
Okruh chlazeni funguje, termoclankem se spina pro 35C v krabici na karburator.
Eaton je posazeny na konstrukci, od ramu auta ma tak 1.5cm, od haupnu taky tak.
Napinaci kladka je na vratne strane remenice kompresoru
Hl. remenice motoru zvetsena o remenici kompresoru-jaguar original upravena
ventil na pretlak funguje v sani otevira pri 0.6bar, plus pri volnobehu
mereni funkcni
predelana baterka na druhou stranu
predelana expanzka
rokolektivní introkopulantana ventilace auta - aby se tam veslo sani
total made in doma komplet cesta vzduchu, neco hlinik, neco nerez
predelany vymenik resp. chladak z jaguaru na special bazmek namisto puvodniho mista baterky
vodni chlazeni vzduchu, chladic pred hlavnim chladicem motoru
klima chladic ven, komplet klima ven
predelana krabice na karbec, aby se vesla pod haupnu i s vyssim edelbrock sanim
a co ceka?
zadni samosvor naprava bud komplet repase nebo vymena za jinou
prevodovka asi pujde do kytek - takze nahrada manualu za silnejsi
VIDEA:
https://vimeo.com/154904319https://vimeo.com/154905006