Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline conny  
#1 Odesláno : pondělí 2. prosince 2013 23:54:59(UTC)
conny

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 25.07.2010(UTC)
Zpráv: 136
Bydliště: zlin

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Historie tohoto auta sahá do dávnověku aneb co člověk míní a potom blbec sám mění..
Po peripetiích s Firebirdem 2.8 a jeho milionem snímačů aneb Murphyho zákony platí, jsem se rozhodl, že ostatní, co tvrdili, že chip tuning za 2000,-
mi opravdu ten výkon moc nezvedne, že otevřené sání ty dva válce nepřidá a ať už konečně neblbnu a pořídím si V8, jsem jim všem dal zapravdu.
A fajrák šel dosvěta. Možná si ho někteří pamatujete, byl to takový ten zelený variopaint - to co se dává na kuchyňské linky. Nebo spíš dávalo..

Chtěl jsem V8 5.7 TPI TransAm 89 až 92, T-Tops, manual.

No a s tímto přáním hledat auto je opravdu jako jehla v kupce sena..

Až jsem se na to vybodnul a kývnul na jedno žluté Camaro, ikdyž jsem chtěl Firebirda resp. Transama..

Putovalo domů.. Po roce ježdění a seznamování se v osmi hrnkama jsem se rozhodl že bude nutné ho podrobit malé inspekci.
Čidla nebyly, protože už jsem byl poučený že nejlepší elektronika je karburátor a to že bude spotřeba o malinko vyšší se mi mnohonásobně vrátí v ceně nekoupených
MAF senzorů, EGR ventilů, AC ventilů, TPS senzorů, lambda sond a jiných velice potřebných věcí směřujících k jedinému: Service engine soon

Začalo se plánovat.. Co zlepšit, co jinak.. No a skončilo to 6ti letou rekonstrukcí, která stále pokračuje.
Tedy teď již ne že by bylo potřeba, teď již že se chce. No ono vlastně i tehdy nebylo moc potřeba..
:)
Nejslabší verze 170 koní s regulovaným karbcem kope do zadku daleko víc než vytuněná dva osma..


Takže se začalo znovu odpodlahy aneb nezůstane kámen na kameni..

Dveře - shnilé, ven, nahrazeno novýma
Targa - Ttops - Camaro je nemělo, teď už je má
Tlumiče - nastavitelné KONI
výfuk - FlowPRO
střed výfuku - trubka z 5.7 TPI
svody - trochu úprav na průtok
vačka - druhý stupeň ostrosti
olejová pumpa - performance
alternátor - silnější z 3.8
přidáno klima - nebylo
audio zesilovač dozadu
upraven spojler na zadním okně
vyměněn motor na otevírání kufru a zpevněn - origo zavařen
nové kroužka na pístech
snížená hlava
sání edelbrock
karbec edelbrock 600
AC indukčka - vyšší napětí
tuning pružiny a závaží do rozdělovače
nový podtlak rozdělovač
výměna serva řízení
nové spojkové ložisko
nová spojka s lepším povrchem lamel
nový lak - žlutá
palubovka vyměněna za palubovku firebirdu a s tím spojené předělání elektroniky
nový rychloměr s elektronickým nastavením - snímač na převodovce
nový diferenciál z automatu - vyšší rychlost
nové přední brzdy - tuningový set z BMW aneb ani nový originál nebrzdí
nová stropnice
nové sedáky a čalounění
LED osvětlení jak interier tak světla
přidán regulovatelný cyklovač stěračů
HID sestava předních světlometů
nový volant
nový central s ovládáním oken a kufru a alarm
nový starter s převodovkou - original neutočil motor
KN filtr sání
nový chladič motoru z 5.7 hliník
nová benzinová podtlaková pumpa
nové silenbloky motoru, převodovky, řízení
nové stabilizátory
nové disky s podložkama na 17 palců
mříž na zadním okně
předělání zadního nárazníku na SPZ dolů pod světla
zadní světla Firebird
nové repra interier

výkonový odhad: 250-300 koní

celková investice: nechci vědět

současný stav konec 2013:
repase převodovky manual
instalace kompresoru Eaton M112 vodní chlazení, limit na 0.6 bar
instalace samosvoru

výkonový odhad bude: 350-400 koní, kdo ví..

Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0
Chevrolet Camaro 3.8 00 V6
Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1
GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7
Chrysler Voyager 98 3.3


Offline conny  
#2 Odesláno : úterý 3. prosince 2013 0:07:28(UTC)
conny

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 25.07.2010(UTC)
Zpráv: 136
Bydliště: zlin

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0
Chevrolet Camaro 3.8 00 V6
Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1
GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7
Chrysler Voyager 98 3.3


Offline MartinG  
#3 Odesláno : úterý 3. prosince 2013 9:23:13(UTC)
MartinG

Kategorie: Rada starších

Registrován: 25.09.2012(UTC)
Zpráv: 2,025
Bydliště: Hradec Kralove

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
King Of Tuning
Repase karb. Edel-čeká
Paliv. čerpadlo-čeká
Chevy Camaro 79 Berlinetta
Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8
Offline Standa  
#4 Odesláno : úterý 3. prosince 2013 12:01:01(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
No, kupa práce a evidentně spousta investic. Akorát nějak nechápu, proč sis radši nepořídil třeba obyč. Fajráka s targou a nezačal od něj. Takhle to je celkem divočina. Ale je pravda, že druhý stejný nepotkáš.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline conny  
#5 Odesláno : úterý 3. prosince 2013 12:03:28(UTC)
conny

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 25.07.2010(UTC)
Zpráv: 136
Bydliště: zlin

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Protoze fajrak ma hezci zadek a camaro ma hezci predek :)
No a fajrak ma hezci palubovku a ovladani.. Vypada jako v letadle..

Investic spousta.. Ted jsem nekde kolem 350 ti odhad..
Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0
Chevrolet Camaro 3.8 00 V6
Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1
GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7
Chrysler Voyager 98 3.3


Offline MartinG  
#6 Odesláno : úterý 3. prosince 2013 12:26:31(UTC)
MartinG

Kategorie: Rada starších

Registrován: 25.09.2012(UTC)
Zpráv: 2,025
Bydliště: Hradec Kralove

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
Vítej do klubu bláznů, investice ještě počítám ale brzo toho asi nechám, radši :)
Repase karb. Edel-čeká
Paliv. čerpadlo-čeká
Chevy Camaro 79 Berlinetta
Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8
Offline Jirka_z28  
#7 Odesláno : úterý 3. prosince 2013 14:06:50(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Firemaro má čumák z Firebirda, tohle je jasněj Camabird :-D Pro mě škoda,že jsi tam nedal i firebirdí pozičky... no vzhledových věcí mi tam nesedí víc, ale to je věc osobního vkusu a práci oceňuju!
3rd gen 5,7 s manuálem se fakt špatně shání, on totiž z fabriky nikdy nevyjel a jsou to leda překopávky.
Jinak teda s řezáním targy - jak jsi řešil vyztužení?
Offline xjohny  
#8 Odesláno : úterý 3. prosince 2013 14:59:38(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Mně hlavně se líbí, že se o to auto evidentně dobře staráš Ja nic
Camaro se rozskočilo...
Offline conny  
#9 Odesláno : úterý 3. prosince 2013 15:17:04(UTC)
conny

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 25.07.2010(UTC)
Zpráv: 136
Bydliště: zlin

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
JJ, staram.. Ale jako celkem bych se uz i chtel projet taky nekdy :)

Targa je urezana z jinyho ptaka nebo camara. Rezalo se to nahore na sloupku.
Tak se modlim at to nekdy nevyleze pod lakem..

No ale postupna eliminace kapani dovnitr, to je na delsi pohadku na dobrou noc..
Aneb doprdele kudy to zase teceeeee...

:)

PS:
a nejhorsi je pokud pacient nema jen jednu diagnozu, ale ma jich vic:

http://romanvik.rajce.idnes.cz/GMC_Tioga_Fleetwood

tohle sezralo taky hodne penez a casu ani nepocitam, 4 roky rekonstrukce..
A co se mohlo pos*** to se pos*** ale motor a prevodovka a vse kolem toho co je pod tou kastli u ridice je bez vady.
Takze spravovalo se vsechno co ma ten snek v ulite.

No a tehle projekt je uz hotovy a dokonce se u nej muze pocitat i "uzitna hodnota" coz je bohuzel u nasich mensich V8micek moc neda..

A ted jeste ten projekt s fierem do toho.. No asi me odvezou brzo..
:))))

Upraveno uživatelem úterý 3. prosince 2013 15:38:48(UTC)  | Důvod úpravy: -

Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0
Chevrolet Camaro 3.8 00 V6
Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1
GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7
Chrysler Voyager 98 3.3


Offline holanuvstatek  
#10 Odesláno : úterý 3. prosince 2013 18:06:46(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
Slušnej pacient.hodně slušnej.
Offline dejf  
#11 Odesláno : úterý 3. prosince 2013 20:07:42(UTC)
dejf

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 24.09.2013(UTC)
Zpráv: 153
Bydliště: Znojmo

Blahořečen: 6-krát v 4 příspěvcích
výborná práce a moc hezký auto...
GM Pontiac Firebird Trans Am 5.0 TPI V8 225PS
GM Opel Combo Tour 1.7 DTi 74 PS



Offline Standa  
#12 Odesláno : úterý 3. prosince 2013 20:45:41(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Jestli s tou targou nemáš problém kvůli tomu, že se to kroutí. Oni totiž ty targy z výroby maj vyztuženej podvozek.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline apolo  
#13 Odesláno : úterý 3. prosince 2013 21:24:41(UTC)
apolo

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 29.07.2013(UTC)
Zpráv: 43
Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
měl jsem kastli s targou a jelikož to byl jen skelet bez ničeho navíc pohnilý tak jsem ho rozřezal, ale žádných výztuh nebo nějakého zesíléní o proti camaru co mám s pevnou střechou jsem si nevšiml. byla to 82 tak třeba to bylo až později, a nebo mi něco uniklo Juj . Střechu jsem si schoval, ale do ničeho takového se pouštět nebudu.. Ani nemluvit
chevrolet camaro 1985 5,7 nepojízdné, motor venku
pontiac trans am 1981 7,4 pojízdné
chevrolet g30 sportvan 1986 5,7 pojízdné
chevrolet caprice 1970 6,6 nepojízdné motor venku
Offline Standa  
#14 Odesláno : středa 4. prosince 2013 6:39:23(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Já to nemám jak v reálu porovnat, protože máme doma obě f-body s targou. Nicméně by měly být některý výstuhy zdvojený. V nějakých prospektech je to uváděný. A měl by to být jeden z důvodů, proč se kabria dělaly z targy.
Edit: 82' dealer info uvádí jen, že s nasazenou targou je tuhost stejná jako u pevný střechy a se sundanou je tuhost výrazně vylepšena proti předchozímu modelu. Takže úprava podvozku tam není uvedená, ale ten popis by pro to svědčil, protože samotná příčka mezi skly toho tak moc asi nepřenese. Zkusím kouknout, jestli najdu něco k novějším ročníkům.

Upraveno uživatelem středa 4. prosince 2013 7:34:52(UTC)  | Důvod úpravy: -

Firebird ´87 V6 T-top manuál
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Guest (5)
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.