Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Ono s emisema je celkově problém, páč Pontiaky v okolí Brna prej nikdo nemůže legálně dělat (co se mi dostalo za info). Mám v plánu pořídit komplet nový vejfuky od konce svodů, páč to co mi zbylo (od svodů po kat včetně je to původní) a co mám teď (nově dělaný, ale na prase) je už hnus. Minimálně novej kat a trubky nad zadní nápravou, páč tahat vejfuk POD zadní nápravou už NIKDY (já nebyl ten, kdo to vymyslel). |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Jak jsem psal, v papírech mám i olovnatej benzín, takže to někdo přihlásil jako bezkatalyzátorový auto. S emisema je stejnej problém jako u každýho neobvyklýho zámořskýho auta a to že nemaj v systému data, ale že by to nesměli měřit je blbost. U nás to prostě naměřej podle nejpodobnějšího auta. A od předchozího majitele mám taky protokoly emisí na "Camaro 2,8" Vejfuk kup asi to, co mám. Bez svodů a Y-pipe by ses mohl dostat na desítku i s dopravou domů. Variant je ale víc. Edit: jen bych doporučil to neskládat z těch nejlevnějších komponentů s varhánkovýma ohybama. Zvyšuje to odpor a nejspíš i životnost bude menší. A pozor na průměr trubek. Upraveno uživatelem středa 9. ledna 2013 13:50:24(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Tak varhánky určitě ne, tam se ten odpor zvyšuje a bude se to chovat podobně jako vyklepanej kat. Zatím jsem viděl trubky bez varhánek. Možná nakoupím jen kat a nechám udělat nanovo od svodů až po tlumič novej vejfuk někde v našem okolí. To co mám já (od katu dozadu komplet nový), tak mě stálo 4tis. a nažili se teda zachovat alespoň ten průměr trubek a ještě mi to stříkli žáruvzdornou barvou. |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Tak za ty 4 je ten můj flowmaster taky (203$), akorát doprava přes moře a proclení k tomu. Ve výsledku kousek přes 6 a je to přímo na tohle auto a pohliníkovaný. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Tak se podělím o další zážitek - výměna benzínovýho filtru. Udělal jsem vše podle Haynese, ale asi mě špatně těsní čerpadlo, protože během celý výměny na mě chcal benzín. Takže ještě teď dlouho poté je ze mě cítit. Předem jsem plašil a sháněl o-kroužky, protože u novýho filtru nebyly. Nakonec to byla zbytečná práce, připojení těsnilo jen na kuželu. Filtr byl dost pravděpodobně ještě původní (AC GF-481 dle štítku). Našel jsem v něm pár kousků rzi a větší množství droboučkých lesklých kovových šupinek. Jen nevím, jestli mi odchází čerpadlo, nebo jsou tam už z doby, kdy se "zabíhalo". Jinak kupodivu nebylo nic zarezlý a i vleže pod autem to celkem šlo udělat. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Stando, ve zprávě jsi se mě ptal na dýlku klíňáku v motoru. Zklamu tě, dýlku teď z hlavy nevim, ale je to jedno, protože by ti ten údaj nepomohl. Mám totiž jinej ten vrchní vingl nad altíkem, právě proto, že původní klíňák jsem měnil za klíňák z firmy Mateza - prodejna klíňáků a podobných blbostí v Brně. A tam měli o dva cm kratší klíňák, takže jsem toho využil, zrušil tu pomocnou kladku co byla pod altíkem a upravil ten altíkovej vingl. Takže asi tak :) |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Už to mám vyřešený, na druhej pokus mám správnej rozměr - 2070. Teď auto šlape dobře. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Rada starších Registrován: 25.09.2012(UTC) Zpráv: 2,025 Bydliště: Hradec Kralove
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
|
Mě začal po cestě na konopáč hvízdat nějakej klíňák a to i dost, oba jsou podle mě napnutý OK, ale dopínal jsem servo před akcí. takže mě taky čeká hraní a testování :( |
Repase karb. Edel-čeká Paliv. čerpadlo-čeká Chevy Camaro 79 Berlinetta Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8 |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 25.02.2010(UTC) Zpráv: 1,118 Bydliště: Smečno
Blahořečil: 26-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
mě se furt povoluje u serva,ale jak koliv to dotáhnu,napnu,zajistim vždycky se nějak záhadně povolí
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Standa: takže, já mám klíňák 2080, dnes zčekováno. Původní byl 2100, mám ho schovanej. A právě proto byla pod altíkem ještě jedna kladka. Teď už tam není a je jinej ten vingl u altíku, takže vidím že k originálu mě chybí ještě 10 mm :) |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Ono je to trochu jinak, já měl originál s AIR pump, délka 2400. Originál s kladkou 2100 (kladka byla u verzí bez AIR pump). Bez kladky je to neoriginální, ale podle dat z US je 2070 a to přesně sedí i na úhel napínací kladky. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Protože jsem k autu dlouho nic nenapsal, tak se podělím o pár drobností. V létě se mi několikrát objevila chyba lambdasondy. S největší pravděpodobností je hlavní důvod její umístění dál od motoru, než na původních svodech a její stáří taky mohlo přispět. Nahradil jsem ji vyhřívanou a vypadá to, že ji auto přijalo. Bonusem je rychlejší přechod řídící jednotky do uzavřené smyčky (lepší reakce motoru, nižší spotřeba). Jinak jsem na podzim jen rozkryl přední podběhy, abych zjistil, že se uvnitř téměř nevyskytuje rez. Tu trochu na lemech jsem přetřel. Pokud se mi ještě na jaře podaří opravit nějaké ty škrábanečky v laku, tak budu velice spokojený. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Na autě jsem dlouho nic neudělal, tak jsem se pustil aspoň do kol. Pokus s odstraňovačem barvy vyšel tak napůl a dost jsem toho musel dostat dolů mechanicky. Celkem pakárna, protože lak je stejně tvrdý jako ten hliník. Aspoň nějak jsem to osmirgloval. Na kolech je spousta rýpanců hlavně na lemech, ale celkem to prokouklo. Pro zasmání foto přípravku (vrtačka a kolo z Favorita). A první nastříkaný kolo(je ve stříbrný barvě, protože na čirý lak ten povrch nebyl dost dobrej): Upraveno uživatelem úterý 22. dubna 2014 21:16:39(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Krása, příště použij flexu, ta žere hliník raz dva :-)) |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Říkáš šmirglem? Kolikatku šmirgl si na to použil? Možná to taky budu muset praktikovat (leštěnka a filcovej kotouč nepomáhá ). |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Rada starších Registrován: 25.09.2012(UTC) Zpráv: 2,025 Bydliště: Hradec Kralove
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
|
|
Repase karb. Edel-čeká Paliv. čerpadlo-čeká Chevy Camaro 79 Berlinetta Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8 |
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Smirkem ne, zkusil bych nějaký lešticí kotouč a šikovné abrasivo. Mohl by možná stačit Cif :) Potom znova něčím leštícím. Prozkoumej internet, návodů bude dosti. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Rada starších Registrován: 25.09.2012(UTC) Zpráv: 2,025 Bydliště: Hradec Kralove
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
|
xjohny napsal:Smirkem ne, zkusil bych nějaký lešticí kotouč a šikovné abrasivo. Mohl by možná stačit Cif :) Potom znova něčím leštícím. Prozkoumej internet, návodů bude dosti. O řádek výš třeba , Ed China renovuje kola Mazdy :) |
Repase karb. Edel-čeká Paliv. čerpadlo-čeká Chevy Camaro 79 Berlinetta Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8 |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Ne, tohle chtělo soustruh a celou tu čelní plochu opatrně přesoustružit. Jenže to prostě nemám k dispozici, navíc by to taky bylo na dlouhý hraní kvůli tvaru prohnutýmu do rádiusu. Pokus s drátěným kartáčem nefungoval, protože to lak bralo míň jak hliník a úplně bych ten povrch rozrejpal. Navíc bych ometl na hranách ty úzký žebra. Proto barvožrout, opatrný oškrábání nožem a pak smirgl. Zkoušel jsem zrnitost 400, ale zkončil jsem u hrubšího (100). A bral jsem to důsledně ve směru stop po soustružení z výroby (docela hrubé drážky). Leštění by bylo naprd vzhledem k poškození disků a od originálu by ten vzhled byl ještě vzdálenější. Ještě musím dodělat 2 kola a krytky středů a šroubů. Takže do Jizbic možná dorazím na plecháčích. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Rada starších Registrován: 25.09.2012(UTC) Zpráv: 2,025 Bydliště: Hradec Kralove
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
|
a dráťák si měl ve vrtačce nebo ve flexe ? Chová se to totiž úplně jinak, ve vrtačce to hliník spíš drásá a hnusně škrábe a ve flexe díky otáčkám spíš leští, vyzkoušeno |
Repase karb. Edel-čeká Paliv. čerpadlo-čeká Chevy Camaro 79 Berlinetta Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8 |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Ve vrtačce, ale zkoušel jsem různý velikosti a otáčky. Možná, kdyby byl nějakej hodně jemnej... No, stejně už je to vyřešený. Takhle to budu mít všechno i s krytkama v jedný barvě. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Marťas má pravdu, jakmile jsem na ten altík zkusil flexu, tak to začalo dělat divy. A to jsem použil ještě jemnější kartáček. Vrtačka to vždycky jen tak šudlá a korozi skoro neni schopná odstranit. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 22.08.2011(UTC) Zpráv: 308 Bydliště: Kolín - Ovčáry
Blahořečil: 13-krát Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
|
A nebylo by nejlepší zout gumy, nechat disky opískovat, vykitovat defekty, naplničovat a stříknout barvou a lakem? |
Jak to nesmrdí benzínem, tak to nepatří na silnici... |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
xjohny napsal:Marťas má pravdu, jakmile jsem na ten altík zkusil flexu, tak to začalo dělat divy. A to jsem použil ještě jemnější kartáček. Vrtačka to vždycky jen tak šudlá a korozi skoro neni schopná odstranit. Já měl ale problém, že mi to bralo hliník víc než lak a hlavně bych ometl hrany. Speee: pískování zničí hrany a bylo by s tím kupa práce. A navíc kitování kol tak moc nevěřím. Jak jsem psal, nejlepší by bylo celý přesoustružit, ale to možná časem, když se někde rozumně domluvím, abych si to mohl v klidu udělat sám. Stejně nemám auto žádnou dokonalou leštěnku, ale k ježdění pro zábavu... Upraveno uživatelem středa 23. dubna 2014 12:51:54(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Jo, pískování hliníkových kol neni ideální postup. Nejlepší je holt ten nejpracnější - leštění. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK