Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 08.02.2015(UTC) Zpráv: 145 Bydliště: Olomouc
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
zdaravim poradi nekdo? moje camo 2,8 r.v.89 stalo asi 7mesicu, kdyz sem jej chtel nastarovat tak volnobeh je asi 2500 a motor se prehriva... cim by to moho byt?? znate nejake dobreho mechanika na tyto motory?
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
První věc mě napadlo čidlo teploty nebo jeho konektor, pak to taky může být špatná kostra. Žádné chyby nehlásí? |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Ahoj, nějaké chyby diagnostiky nebo bez chyb? Očekávám, že před těmi 7 měsíci jsi s ním normálně jezdil, takže to bylo bez chyb. Jak se motor chová, otáčky jsou konstatntní a nekolísají? Zkusil bych zkontrolovat hadice podtlaků (po čase rády praskají a přisávají si; u mně s novějšími hadicemi mám banánový efekt na jejich koncích, kde se připojujou k trubkám apod. a jsou občas blbě vidět), začal bych od sacího potrubí u rozdělovače (za každou hadici bych zatahal, zda neupadne z trubky) a postupně šel dál. Na zkoušku bych tu menší hadici hned za sáním (tu od posilovače brzd bys jen tak nezmáčkl) prsty zmáčknul (tedy ucpal, aby neproudil vzduch), jestli se to nezlepší. Servis okolo Olomouce neznám, nejblíž asi v Brně - Želešicích, tam mi pomohli s mým autem. Syn majitele tam taky dělá a má 3rd gen Camaro s 2.8l motorem, takže tomu rozumí. http://www.usacar.cz/ |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 08.02.2015(UTC) Zpráv: 145 Bydliště: Olomouc
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
jeste si vybavuju ze bud sel ventilator chladice po nastartovani stale a pak zas vubec ani pri vareni chladici kapaliny
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 08.02.2015(UTC) Zpráv: 145 Bydliště: Olomouc
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
to cidlo teploty bych nasel kde? u termostatu?
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 08.02.2015(UTC) Zpráv: 145 Bydliště: Olomouc
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
na diagnostiku se nedostanu a ta kontrolka na panelu chyb nefunguje takze si to ani nemuzu vyblikat
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 08.02.2015(UTC) Zpráv: 145 Bydliště: Olomouc
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
jinak dik za rady, auto mam venku a je tam chumelenice tak to ted zjistovat nemuzu. jak bude trochu hezky hned na to mrknu. jeste u termostatu jesou dve cidla a vim ze na jednom je konektor takrka uoxidovany, jde nahradit nejakym ktere se da koupit normalne v obchode?
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Jsem se zrovna vrátil z venkova, kde jsem myl 2 auta, chumelenice nechumelenice :-D |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 14.08.2012(UTC) Zpráv: 95 Bydliště: Slany
|
Ukazuje ti rychloměr nějakou rychlost když s tim jedeš? Měl sem špatnou řídící jednotku - ECM a projevovalo se to zvýšenýma otáčkama, ventilátor běžel hned po nastartování a nefungoval rychloměr. A chyby sem taky žádný nevyblikal. |
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 08.02.2015(UTC) Zpráv: 145 Bydliště: Olomouc
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Zdravim, rychlomer nefungoval nikdy, jde jen otackomer, tlak oleje, teplota a palivomer.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Teplotní čidla jsou tam 2, jeden slouží pro ukazatel/indikátor na palubce a druhý pro ECM. Pokud můžeš, zkus tu oxidaci z konektoru eliminovat. S tou diagnostikou, když nefunguje žárovka, tak to znamená tyhle stavy: - je ruplá žárovka nebo má špatné elektrické spojení s ECM a ECM funguje - ECM je opravdu vadné Zkoušels ty chyby opravdu vyblikat nebo jen víš, že nefunguje? Po otočení klíčkem by se ta žárovka měla vždy rozsvítit, případně rozblikat. Funkčnost ECM při ruplé žárovce by se dalo poznat spojením pinu A a B na diagnostickém konektoru a po otočení klíčku do polohy ON by se měla roztočit sahara. Diagnostikova elektrického spojení k žárovce a funkčnost žárovky je popsána v servisním manuálu (matně si vzpomínám, že se musela odpojit ECM od těch 2 konektorů a myslimže uzemnit konkrétní pin, který vedl k žárovce - pokud budeš chtít, tak to dohledám). Pokud jsi zručný elektrobastlíř, tak si můžeš udělat 'OBD ALDL' (ne 'OBD II') diagnostickej kabel, který se dá připojit k počítači (bohužel jen přes zastaralý sériový port) a do něj stáhnout PC aplikaci. Pomocí toho pak můžeš zjistit teplotu chladící kapaliny v motoru, kterou získává EMC z teplotního čidla - buď ukazuje správně a jdeme blbou cestou nebo ukazuje kraviny a známe problém. Ad. rychloměr - může být nefunkční rychloměr, elektronika v budících (fólie s elektrickými cestičkami), "buffer" (taková žlutá krabička poblíž ECM) nebo samotné čidlo. Jak píše Spitfire, tak do toho možná kecá i ECM, ale nevím o tom. |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 16.04.2014(UTC) Zpráv: 425 Bydliště: Kladno
Blahořečil: 32-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 08.02.2015(UTC) Zpráv: 145 Bydliště: Olomouc
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Diky vsem co se mi snazi nejak poradit, dostanuse na auto az ve stredu tak pokud ma nekdo jeste nejaky napad at mi to hodi sem. Podtlakove hadice ridi i automatickou prevodovku? Vim ze d1 ad2 neradi nahoru jinak ostatni jdou dobre.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
NeoN: Ano, OBD II vypadá takhle, ale 3rd gen F-Body ho NEpodporují (proto jsem do závorky psal " ne"; dost lidí si totiž pod pojmem OBD diagnostika představí právěže až II, kterou naše auta neumí). vajcner: D1 a D2 myslíš na automatu stupně 1 a 2 (ty odspodu)? Ty jen nepovolí vyšší stupeň, než který mají na sobě napsaný, takže na "1" ti zařadí max. 1čku a "2" ti zařadí 1 nebo 2, víc ne. To je vlastnost, ne chyba (pokud mě paměť neklame). |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 08.02.2015(UTC) Zpráv: 145 Bydliště: Olomouc
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Kdyz tam dam d1 nebo dn a rozjefu se tak to vytocim do cerveneho a prevodovka nic neudela, takze s tim muzu jet jen tak max 35:(
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 08.02.2015(UTC) Zpráv: 145 Bydliště: Olomouc
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Je to myslim trochu v dezolaznim stavu, jen to stoji. Myslim ze spousta problemu vznikla tim ze se s tim nejezdilo. Pracoval sem v nemecku, auto stalo pred barakem v cesku a moje se s tim bala jezdit, zenska:)
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 08.02.2015(UTC) Zpráv: 145 Bydliště: Olomouc
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Ja myslel ze d1 a d2 brzdi motorem. Jinak ze radi jak ty dalsi dve rychlosti.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
P - PARK - Parkovací poloha, zamknutá převodovka R - Couvání N - Neutrál OD ('D' v kroužku) - Overdrive - Stejně jako 'D' Drive, ale zamyká měnič, snižuje ztráty a snižuje spotřebu (rychloběh) D - Drive - řadí 1, 2, 3, u některých typů převodovek i 4 2 - Řadí pouze 1 a 2 1 - Řadí pouze 1 Při 1 a 2 se dá brzdit motorem, páč při vyšších otáčkách nepřeřadí výš. Snad jsem nenapsal nějakou blbost. Jinak jsem našel diagnostiku nefunkční SES kontrolky: |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Jen prosím nepleť zamykání měniče (lock-up) a overdrive. Overdrive znamené převod do rychla, tedy u vašich 3rd gen je to 4ka. Měnič se dá u téhle převodovky zamknout tuším při 3ce a 4ce. Takže D řadí do 3ky, (D) do 4ky, ale na zamykání měniče to vliv nemá. |
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Aha, tak přecijen jsem se sekl, měl jsem mylné informace. Holt když nemám ten automat... |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 08.02.2015(UTC) Zpráv: 145 Bydliště: Olomouc
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
odpojil sem dnes cidlo, hned vedle termostatu, jsou tam dve tak hned to vedle termostatu a otacky hned klesly z 2500 na 1000 a rozbehl se i ventilator. Co je to za cidlo? otazka za 10bod:)
|
|
|
|
Kategorie: Rada starších Registrován: 25.09.2012(UTC) Zpráv: 2,025 Bydliště: Hradec Kralove
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
|
Na body ti prdíme, my už jsme dospělý, tak to řešíme flaškama na srazech |
Repase karb. Edel-čeká Paliv. čerpadlo-čeká Chevy Camaro 79 Berlinetta Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8 |
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 08.02.2015(UTC) Zpráv: 145 Bydliště: Olomouc
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
tak otazka bez bodu... kdo vi co je to za cidlo??
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Barvy kabelů? |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 08.02.2015(UTC) Zpráv: 145 Bydliště: Olomouc
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
hnede, ale nejsou orig. nekdo je tam delal, takze nevim:(
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK