Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

6 stránek123>»
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline vajcner  
#1 Odesláno : středa 11. února 2015 16:00:44(UTC)
vajcner

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 08.02.2015(UTC)
Zpráv: 145
Bydliště: Olomouc

Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
Zdravim, ma nekdo na v6 zaslepeny EGR? co je potreba vse dpojit, zaslepit? je nutne pak seridit motor?
pomuze vykonu odstraneni klimakompresoru? pomuze to poradku v motorovem prostoru?
a co treba el.pohanena vodni pumpa?

Upraveno moderátorem čtvrtek 5. března 2015 17:37:36(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline MartinG  
#2 Odesláno : středa 11. února 2015 16:21:14(UTC)
MartinG

Kategorie: Rada starších

Registrován: 25.09.2012(UTC)
Zpráv: 2,025
Bydliště: Hradec Kralove

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
Tobě pomůžou 2 válce navíc, ale teď vážně, vše co píšeš pomůže ale jde o to jestli to má smysl, promysli si plusy a mínusy
Repase karb. Edel-čeká
Paliv. čerpadlo-čeká
Chevy Camaro 79 Berlinetta
Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8
Offline vajcner  
#3 Odesláno : středa 11. února 2015 16:24:59(UTC)
vajcner

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 08.02.2015(UTC)
Zpráv: 145
Bydliště: Olomouc

Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
tak je jasny ze treba v8 pomuze asi nevic, kdyby nekdo mel darcovske auto s motorem v8 tak kdyby chtel udelat dobrej skutek vi kde:)
Offline vajcner  
#4 Odesláno : středa 11. února 2015 16:28:33(UTC)
vajcner

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 08.02.2015(UTC)
Zpráv: 145
Bydliště: Olomouc

Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
ma nekdo predstavu kolik by ty vsechny upravy mohli hodit koni navic?
Offline xjohny  
#5 Odesláno : středa 11. února 2015 16:34:21(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Nic co bys poznal :)
Camaro se rozskočilo...
Offline MartinG  
#6 Odesláno : středa 11. února 2015 16:41:09(UTC)
MartinG

Kategorie: Rada starších

Registrován: 25.09.2012(UTC)
Zpráv: 2,025
Bydliště: Hradec Kralove

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
no je to tak, par kobylek ale 2-3 kone nepoznáš a 50 jich na 2,8 nepřidáš jen tak, kašli na to a ber co máš a pouštěj si klimu :)
Repase karb. Edel-čeká
Paliv. čerpadlo-čeká
Chevy Camaro 79 Berlinetta
Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8
Offline vajcner  
#7 Odesláno : středa 11. února 2015 16:43:25(UTC)
vajcner

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 08.02.2015(UTC)
Zpráv: 145
Bydliště: Olomouc

Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
dobra, jen me to zajimalo. treba nasetrim na v8. PS: klima mi nejde:(
Offline MartinG  
#8 Odesláno : středa 11. února 2015 16:47:51(UTC)
MartinG

Kategorie: Rada starších

Registrován: 25.09.2012(UTC)
Zpráv: 2,025
Bydliště: Hradec Kralove

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
pokud ti klima nejde nic nebere protože se netočí :))
Repase karb. Edel-čeká
Paliv. čerpadlo-čeká
Chevy Camaro 79 Berlinetta
Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8
Offline Spitfire  
#9 Odesláno : středa 11. února 2015 16:51:38(UTC)
Spitfire

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 14.08.2012(UTC)
Zpráv: 95
Bydliště: Slany

EGR sem chtěl taky zaslepit ale údajně to dost zvýší spotřebu, tak sem se na to zatim vy..al.
A klimu možná bude stačit naplnit a poběží, pokud neni v háji kompresor...
UserPostedImage
Offline vajcner  
#10 Odesláno : středa 11. února 2015 16:53:45(UTC)
vajcner

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 08.02.2015(UTC)
Zpráv: 145
Bydliště: Olomouc

Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
udajne je v ni nejaka stara smes ktera se uz dnes nesezene a s tou novou udajne nefunguje... je to tak? kde mi ji naplni?
Offline vajcner  
#11 Odesláno : středa 11. února 2015 16:59:55(UTC)
vajcner

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 08.02.2015(UTC)
Zpráv: 145
Bydliště: Olomouc

Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
myslim ze i kdyz sem dal na regulatoru topeni, klima ON tak nic se nedelo, myslim ze ten klimakompresor se nesepl. sepne se i kdyz nema napln?
Offline xjohny  
#12 Odesláno : středa 11. února 2015 17:12:13(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Myslim že ta náplň se dá řešit, ale musíš se poradit s někým kdo tomu rozumí, tj. slušnej klima servis. Kompresor se sepne, když má signál od ovládání nebo ŘJ že se má sepnout. To že v systému není náplň ale může způsopit, že se přidře. Pokud chceš mít klid, tak buď shoď řemen, nebo ho odpoj od elektriky. Možná ti auto ani nic nenahlásí, nevim.

EGR slouží mj. i pro příhřev motoru, když je studený. Proto se může zvýšit spotřeba, když ho odstraníš. Nejednodušší varianta je ho vyndat, pořádně vyčistit a vrátit. Výkon to nijak moc nežere.



Camaro se rozskočilo...
Offline Bouri  
#13 Odesláno : středa 11. února 2015 17:21:02(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
EGR mám zaslepené (jen odpojený podtlak, EGR fyzicky zůstal) a výkon není poznat, byť trochu navýší (studenjší směs).
Na spotřebě je to poznat jen trochu - jezdil jsem srazy kolem 9l/100km.
Slyšel jsem cosi, že to po čase podpálí ventily... Hmmm

Klimasměs - ano, je to pravda, dříve se dávaly R12 a dnes je zakázaná (freony) a místo ní je R134. Nejsu technik na plnění klimatizací, ale prý je potřeba tu směs úplně vypustit, možná i vyměnit olejové náplně v kompresoru atd. a pak napustit. ideálně ještě vyměnit všechny těsnění na R134 kompatibilní.
Jak píše xjohny, tak ovladačem se jen vydá povel ECM, že má sepnout klimu. Klima se sepne jen když projde přes nízkotlaké a vysokotlaké čidlo. Odpojením konektoru kompresoru (nebo ideálně odpojit nízkotlaké nebo vysokotlaké čidlo) ECM nic nepozná.

xjohny: Řemen neshodí, bo má serpent-belt. Ja nic
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline xjohny  
#14 Odesláno : středa 11. února 2015 17:26:11(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Nojoo tak napadlo mě žo to bude mít tu novotu s napínací kladkou. Ale někde je to řešený řemenem zvlášť pro kompresor.
Camaro se rozskočilo...
Offline MartinG  
#15 Odesláno : středa 11. února 2015 18:48:00(UTC)
MartinG

Kategorie: Rada starších

Registrován: 25.09.2012(UTC)
Zpráv: 2,025
Bydliště: Hradec Kralove

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
Napsal: xjohny Přejít na citovaný příspěvek
Myslim že ta náplň se dá řešit, ale musíš se poradit s někým kdo tomu rozumí, tj. slušnej klima servis. Kompresor se sepne, když má signál od ovládání nebo ŘJ že se má sepnout. To že v systému není náplň ale může způsopit, že se přidře. Pokud chceš mít klid, tak buď shoď řemen, nebo ho odpoj od elektriky. Možná ti auto ani nic nenahlásí, nevim.

EGR slouží mj. i pro příhřev motoru, když je studený. Proto se může zvýšit spotřeba, když ho odstraníš. Nejednodušší varianta je ho vyndat, pořádně vyčistit a vrátit. Výkon to nijak moc nežere.





pokud nemáš náplň nic nepřidřeš protože se ti klima netočí, točí se ti jen řemenice a ta není seplá spojkou ke kompresoru
Repase karb. Edel-čeká
Paliv. čerpadlo-čeká
Chevy Camaro 79 Berlinetta
Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8
Offline xjohny  
#16 Odesláno : středa 11. února 2015 19:17:20(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
To jakože klima přestane spínat kompresor, když nemá dost náplně?
Camaro se rozskočilo...
Offline Standa  
#17 Odesláno : středa 11. února 2015 19:22:05(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
xjohny: ano, klima má ochranu přes tlakový čidlo. Jinak naplnit starou klimu není problém, ale je potřeba do ní hlavně použít správný olej. A je hodně pravděpodobný, že někde nebude těsnit, takže je potřeba zkontrolovat i malé úniky a to taky málokdo umí.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline Standa  
#18 Odesláno : středa 11. února 2015 19:33:00(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
k původnímu dotazu: zaslepení nebo demontáž EGR není problém. Pozitivní je, že se nešpiní sání. Negativní je mírný nárust spotřeby na malém zatížení (ale jen nějaká decka na sto kiláků). Možná má ten motor i kultivovanější chod při částečným zatížení s EGR.
Vypnutá klima nic nežere, takže demontáží leda ušetříš váhu kompresoru a uvolníš motorový prostor. Pokud máš na autě AIR, tak tam třeba jednoho koně můžeš demontáží získat a trochu ušetřit na hmotnosti bez jakýhokoli negativního vlivu. Elektrická vodní pumpa je kravina.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline NeoN  
#19 Odesláno : středa 11. února 2015 19:56:08(UTC)
NeoN

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 16.04.2014(UTC)
Zpráv: 425
Bydliště: Kladno

Blahořečil: 32-krát
Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
Napsal: vajcner Přejít na citovaný příspěvek
Zdravim, ma nekdo na v6 zaslepeny EGR? co je potreba vse dpojit, zaslepit? je nutne pak seridit motor?
pomuze vykonu odstraneni klimakompresoru? pomuze to poradku v motorovem prostoru?
a co treba el.pohanena vodni pumpa?


Z plechovky od piva vystřihni plátek podle tvaru těsnění po EGRem a vlož ho tam. Podtlakovou hadičku do EGRu zaslep šroubkem(musí těsnit) .
Offline vajcner  
#20 Odesláno : středa 11. února 2015 20:00:17(UTC)
vajcner

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 08.02.2015(UTC)
Zpráv: 145
Bydliště: Olomouc

Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
jeste mi poradte jestli se da upravit volnobeh, mam ho 1000otacek a chtel sem to spustit tak na 700-800, cim se to nastavuje?
Offline Bouri  
#21 Odesláno : středa 11. února 2015 20:08:14(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Otáčky volnoběhu u stříkačky jdou změnit jedině přeprogramováním EPROM paměti v ECM (volnoběh ovládá IAC ventil - Idle Air Control valve - řízenej z ECM). Ale obávám se, že v nouzovém režimu (viz. vedlejší téma o teplotním čidlu) nebude mít přeprogramování vliv a bude držet volnoběh na 1k RPM (a nejvyšší otáčky možná 3k RPM; možná pude na 6k RPM na omezovač, záleží na druhu poruchy u ECM).
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline vajcner  
#22 Odesláno : středa 11. února 2015 20:15:02(UTC)
vajcner

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 08.02.2015(UTC)
Zpráv: 145
Bydliště: Olomouc

Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
obednam ty cidla a vymenim je, treba se to upravi. ja myslel ze na sani naproti plynovemu lanku je takovej plastovej bazmek kterej spojenej s tim plynem asi oskou a otaci se stejne jak on, jdou z toho draty, je to na dva sroubky a kdyz sem tim pohl tak se otacky trochu upravili ale pak to zacalo cmadit z vyfuku tak sem to dal jak to bylo, co to je za vec?
Offline Bouri  
#23 Odesláno : středa 11. února 2015 20:34:09(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
TPS - Throttle Position Sensor - tedy čidlo naklopení škrtící klapky.
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline vajcner  
#24 Odesláno : středa 11. února 2015 20:38:22(UTC)
vajcner

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 08.02.2015(UTC)
Zpráv: 145
Bydliště: Olomouc

Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
takze to je jen informativni cidlo pro ridici jednotku? da se zjistit spravna poloha toho cidla? musel sem jej sundavat a rezat pod nej vetsi zavit a dat silnejsi sroubky tak nevim jestli jsem jej vratil jak bylo.
Offline OndraS  
#25 Odesláno : středa 11. února 2015 21:23:36(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
Poloha čidla TPS se zjistit dá. Při klapce nastavené na volnoběžné otáčka, zkrátka při nesešláplém plynu, by na TPS mělo být 0,54 - 056 V. Je to defakto obyčejnej potenciometr, má tři dráty - kostru, pětivoltový napájení a siglální kábl - právě na něm budeš tu zmíněnou hodnotu měřit proti kostře.
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Guest (4)
6 stránek123>»
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.