Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
|
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Rada starších Registrován: 25.09.2012(UTC) Zpráv: 2,025 Bydliště: Hradec Kralove
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
|
dej sem fotku čidla s jeho umístěním a máš to |
Repase karb. Edel-čeká Paliv. čerpadlo-čeká Chevy Camaro 79 Berlinetta Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8 |
|
|
|
Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 13.06.2014(UTC) Zpráv: 31 Bydliště: Praha
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Napsal: Bouri Ahoj, nějaké chyby diagnostiky nebo bez chyb? Očekávám, že před těmi 7 měsíci jsi s ním normálně jezdil, takže to bylo bez chyb. Jak se motor chová, otáčky jsou konstatntní a nekolísají? Zkusil bych zkontrolovat hadice podtlaků (po čase rády praskají a přisávají si; u mně s novějšími hadicemi mám banánový efekt na jejich koncích, kde se připojujou k trubkám apod. a jsou občas blbě vidět), začal bych od sacího potrubí u rozdělovače (za každou hadici bych zatahal, zda neupadne z trubky) a postupně šel dál. Na zkoušku bych tu menší hadici hned za sáním (tu od posilovače brzd bys jen tak nezmáčkl) prsty zmáčknul (tedy ucpal, aby neproudil vzduch), jestli se to nezlepší. Servis okolo Olomouce neznám, nejblíž asi v Brně - Želešicích, tam mi pomohli s mým autem. Syn majitele tam taky dělá a má 3rd gen Camaro s 2.8l motorem, takže tomu rozumí. http://www.usacar.cz/ Servis přímo v Olomouci je - nechci dělat reklamu, když budete někdo chtít, rád pošlu odkaz či přímo kontakt.... Specializace? Ameriky všechny a Jeepy zvlášť..... Kvylita? Ta nejvyšší.... proto problém s časem.... Ale když má člověk chuť se domluvit, domluví se vždy.....
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 16.04.2014(UTC) Zpráv: 425 Bydliště: Kladno
Blahořečil: 32-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
Napsal: JiriJeep Servis přímo v Olomouci je - nechci dělat reklamu, když budete někdo chtít, rád pošlu odkaz či přímo kontakt.... Specializace? Ameriky všechny a Jeepy zvlášť..... Kvylita? Ta nejvyšší.... proto problém s časem.... Ale když má člověk chuť se domluvit, domluví se vždy..... Jojo Koudelka je sekáč.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
To je |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 08.02.2015(UTC) Zpráv: 145 Bydliště: Olomouc
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
dnes mi simix odesila nove cidla, odpojenim tohodle se mi upravil volnobeh, jedno ze dvou cidel vedle termostatu, melo dva konektory ale jeden uhnil.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 03.11.2013(UTC) Zpráv: 817 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 23-krát v 21 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Rada starších Registrován: 25.09.2012(UTC) Zpráv: 2,025 Bydliště: Hradec Kralove
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
|
S bobem ze zásady nesouhlasím ale bohužel, musím přiznat, v tomhle má pravdu :) |
Repase karb. Edel-čeká Paliv. čerpadlo-čeká Chevy Camaro 79 Berlinetta Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8 |
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 08.02.2015(UTC) Zpráv: 145 Bydliště: Olomouc
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
zdravim, jen se pochlubim, dorazil balicek cidel atermostatu ze Simixu:)
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 03.11.2013(UTC) Zpráv: 817 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 23-krát v 21 příspěvcích
|
Napsal: MartinG S bobem ze zásady nesouhlasím ale bohužel, musím přiznat, v tomhle má pravdu :) ja ti ukazu nesouhlasit ze zasady ceka te kybl rumu
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 03.11.2013(UTC) Zpráv: 817 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 23-krát v 21 příspěvcích
|
Napsal: vajcner zdravim, jen se pochlubim, dorazil balicek cidel atermostatu ze Simixu:) tak to dej dokupy ad to frci a mas z toho taky radost
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Napsal: MartinG S bobem ze zásady nesouhlasím ale bohužel, musím přiznat, v tomhle má pravdu :) Já jsem na to nemusel hrábnout a mám všechno kolem vstřikování původní a funguje dobře. Ty bys původní karbec a ekopříslušenství těžko zprovoznil. Mimochodem tahle V6 se původně s karbcem dělala (jen 100HP), ale nepodařilo se to naladit ani fabrice a ty motory rychle odcházely na nerovnoměrnou směs. Proto to byl jeden z prvních velkosériových motorů s vícebodovým vstřikováním. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 08.02.2015(UTC) Zpráv: 145 Bydliště: Olomouc
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
dostanu se k tomu az v pondeli, mam ted praci:( a jeste musim udelat ten drzak serva a pockat az dorazi klinak, v Olmoku za nej chtel 1000kc blazen ale byl ochotnej smlouvat:) tak kdyz se da koupit za 300kc aby smlouvat nechtel:)
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 08.02.2015(UTC) Zpráv: 145 Bydliště: Olomouc
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
ale ten drzak je dost slozitej, koukam na nej a nevim jak na to. nejspis ho jen preriznu vejpul a namontuju na servo a motor a mezeru dovarim plechem. nebo ma nekdo jinej napad?
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 03.11.2013(UTC) Zpráv: 817 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 23-krát v 21 příspěvcích
|
Napsal: Standa Já jsem na to nemusel hrábnout a mám všechno kolem vstřikování původní a funguje dobře. Ty bys původní karbec a ekopříslušenství těžko zprovoznil.
Mimochodem tahle V6 se původně s karbcem dělala (jen 100HP), ale nepodařilo se to naladit ani fabrice a ty motory rychle odcházely na nerovnoměrnou směs. Proto to byl jeden z prvních velkosériových motorů s vícebodovým vstřikováním.
ty s tim taky jezdis jak duchodce az tomu nalozis poradne tak cidla potecou
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 03.11.2013(UTC) Zpráv: 817 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 23-krát v 21 příspěvcích
|
Napsal: vajcner ale ten drzak je dost slozitej, koukam na nej a nevim jak na to. nejspis ho jen preriznu vejpul a namontuju na servo a motor a mezeru dovarim plechem. nebo ma nekdo jinej napad? nevim jakej drzak a kde a jak vypada ale nic nevar dej fotku a nekdo ti poradi
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 08.02.2015(UTC) Zpráv: 145 Bydliště: Olomouc
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
je to zadni drzak servocerpadla, predni je odlitek, vyhodil sem klimakompresor a kvuli tomu sem musel posunout servo do jine polohy, udajne ma dve, ten zadni ocelovej drzak ale ma polohu jen jednu a ted proste nesedi na to servo..
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 03.11.2013(UTC) Zpráv: 817 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 23-krát v 21 příspěvcích
|
v tomto lituju nevim jak to tam vypada mam V8 musi nejakej saman z 3 generace poradit ale nedelej zadnej zasah stylem upadne nebo bude drzet zitra hod fotku jestli muzes a nekdo ti rekne tady je tuneru hromada se divim ze jeste nevzletli
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Robert: já ten motor občas potrápím a evidentně si nechá líbit dost (i na okruhu). A ani cestou na srazy se neloudám. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 08.02.2015(UTC) Zpráv: 145 Bydliště: Olomouc
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Nema nekdo volnej conector na to cidlo co je na obrazku? Je dvopinovy a prurez je jakoby hribek.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Hele, já úplně nechápu, jak se ti odpojením toho čidla na obrázku mohl upravit volnoběh. To na obrázku je Cold Start Switch. Pokud je auto studenější než 35°C, tak během startování, ale maximálně po dobu 8 sekund (na tom čidle je to napsaný), sepne vstřikovač pro studený start. Nic jinýho. Pokud to nefunguje, auto jenom blbě startuje (dlouho se musí točit při studeným motoru) |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 08.02.2015(UTC) Zpráv: 145 Bydliště: Olomouc
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
no ja nevim, ja ho odpojil a roztocil se hned ventilator a otack spadli na 900
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 08.02.2015(UTC) Zpráv: 145 Bydliště: Olomouc
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
je to blbost nebo nahoda? nemohlo to cidlo skratovat proste neco?
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 08.02.2015(UTC) Zpráv: 145 Bydliště: Olomouc
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
je to cidlo standard coolant temp.sesor tx3
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 08.02.2015(UTC) Zpráv: 145 Bydliště: Olomouc
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
na krabicce je 1QTY/QTE/CANT M14314 TX3
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK