Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 14.08.2012(UTC) Zpráv: 95 Bydliště: Slany
|
Řešil někdo nějaké změny v podtlakovém systému u V6-ek? Chtěl bych vyházet zbytečná kurvítka, jako jsou Air (smog) pump a Purge canister, ale nevim jestli je to dobrej nápad, špatnej nápad, nebo jakej je to vlastně nápad :D Oboje už mám v podstatě venku a zbyly mi tam hadičky podtlaku a konektory. Bude to mít nějakej vliv na funkci když to nechám odpojené a hadičky nějakým způsobem zaslepím? Nejvíc mě samozřejmě zajímá funkce oblíbené oranžové kontrolky SES ;-) Kde se dají pořídit vhodné hadice? Ty staré už jsou už dost spuchřelé a popraskané. V čr jsem našel jen nějaké pochybné v ještě pochybnějším tunning e-shopu za docela brutální cenu. PS: To schéma úplně nesedí. Na mém autě je do podtalku ještě zapojenej servo motor tempomatu a "jímka" podtalku. Dík. |
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Air pump stačí odpojit a zaslepit. Její význam je u těhle aut jen krátce po nastartování (pomáhá rychleji ohřát katalyzátor kvůli zanášení a emisím) a zpětnou vazbu jednotka nemá. Purge canister jsem v autě nechal, protože svou funkci plní. Navíc to nepřekáží ani moc neváží. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 14.08.2012(UTC) Zpráv: 95 Bydliště: Slany
|
Katalizátor v autě nevedu, takže pujde i air pump do pryč. Ten kanistr, jestli to dobře chápu, filtruje výpary, aby auto nesmrdělo benzínem. Mě teda benzínem smrdí dost, takže je někde chyba. Ale dám na tebe a zachovám ho... Co ty hadice? Dají se někde rozumně koupit? |
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Views messages in topic : 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Jestli ti to v autě smrdí, tak si zkontroluj, zda ti nechybí těsnění (má tam být? už si nevzpomenu) nebo ten "O" kroužek, coby zámek palivovýho čerpadla k nádrži. Původní majitel mi tam totiž něco dělal, "O" kroužek jsem našel v kastlíku a taky mi to smrdělo; jakmile jsem dal "O" kroužek zpět na místo, tak to přestalo smrdět.
A co se týče hadic, tak já mám nějaký na palivo (maj docela tlustou stěnu), ale nevydrží, po čase jsou zase zteřelý... Ale pro začátek postačí; bohužel jsem je nekupoval, takže nevím, odkud sou. |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 14.08.2012(UTC) Zpráv: 95 Bydliště: Slany
|
Myslíš těsnění u palivový pumpy? To musí nádrž dolu kua, ale stejně je rezavá, tak se na to asi podívám. Já sem spíš myslel jestli není chyba někde v hadicích. Dneska sem na to ale koukal a přívod z nádrže je trubkou a až odvod z kanistru je hadicí, takže tím by to být nemělo.
Já tam právě mam taky palivový hadice a sou už hodně špatný. K tomu mi zlobí volnoběh, což by udajně mohlo mít souvislost s netěsným systémem, tak se asi plácnu přes kapsu a koupim lepší silikonový... |
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK