Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Jak velkej by měl bejt předstih u LB8 (2.8 V6 MFI)? Podle Heynese, jestli jsme to s odborníkem dobře rozluštili, tak 1-2°, což je nejspíš kravina, v praxi když to tak nastavíme, tak volnoběh sice drží otáčky, ale vůbec nejde za plynem a než vylezou otáčky, tak to trvá sakra dlouho... Podle ucha nám to vyšlo kolem 15°, kdy krásně jde za plynem, skoro nestřílí do vejfuku (či do sání), ale zase má problém držet 1000 rpm... |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
Zakladni predstih tak 8 stupnu s odpojenou podtlakovou regulaci a kolem 15ti s regulaci.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Dík. Kde se odpojuje ta podtlaková regulace? V Heynesu jsme to nenašli, resp. v postupu nastavení předstihu tam o tom nebyla ani zmínka... |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
To je ta slaba hadicka co vede do rozdelovace.kdyz ji odpojis tak by se mel zmenit chod motoru jednak zmenou predstihu a taky prisavanim falesnyho vzduchu.mrkni jestli neni nekde proseknuta.kdyz napojis nakou hadicku co najdes na rozdelovac tak zkus pusou udelat podtlak jestli neni membrana v regulaci v haji.totez muzes udelat i pri bezicim motoru jestli se ti zmeni chod motoru.membrana muze bejt dobra ale nemusi se natacet zakladova deska v rozdelovaci.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.04.2009(UTC) Zpráv: 531 Bydliště: Bratislava, Sk
Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
|
Touto generaciu sa nezaoberam, ale pokial viem tak henten motor nema podtlakovu regulaciu, predstih upravuje pocitac hlavne na zaklade hodnoty za MAP senzoru. Pocas nastavovania treba rozpojit nejaky konektor na prepazke medzi motorom a kabinou. Vygoogli si podrobnosti...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Chlapi, jak poznám, co za hodnoty znamenají ty zoubky na plechu - stupnici předstihu? A je nějakej fígl, jak měřit stroboskopem i za "rozsahem" toho plechu? Už na volnoběh jsem na jeho konci, asi potřebuju dokoupit delší plíšek :-D
Jinak teda zajímavý zjištění, žluťák asi nemá podtlakovou regulaci :)
|
|
|
|
|
Kategorie: Rada starších Registrován: 25.09.2012(UTC) Zpráv: 2,025 Bydliště: Hradec Kralove
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
|
u zoubku jsou cisla a to jsou stupne a nevim jestli by ses mel pohybovat za stupnici predstih bych videl tak kole 15 stupnu a na to rozsah mas ne ? jo a regulace podtlak u nekterejch neni |
Repase karb. Edel-čeká Paliv. čerpadlo-čeká Chevy Camaro 79 Berlinetta Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8 |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
No, na emisním štítku jsou 4°, v manuálu 8 nebo 10°. Plíšek má asi 4 šikmý zuby, ale hodnoty jsem tam neviděl, není moc přístupnej. Mám ho teda zkoušet očistit kartáčem a hledat čísla? |
|
|
|
|
Kategorie: Rada starších Registrován: 25.09.2012(UTC) Zpráv: 2,025 Bydliště: Hradec Kralove
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
|
zkus to ja je tam treba mam |
Repase karb. Edel-čeká Paliv. čerpadlo-čeká Chevy Camaro 79 Berlinetta Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8 |
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 13.10.2011(UTC) Zpráv: 149 Bydliště: České Budějovice
Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
|
Napsal: Jirka_z28 Chlapi, jak poznám, co za hodnoty znamenají ty zoubky na plechu - stupnici předstihu? A je nějakej fígl, jak měřit stroboskopem i za "rozsahem" toho plechu? Už na volnoběh jsem na jeho konci, asi potřebuju dokoupit delší plíšek :-D
Jinak teda zajímavý zjištění, žluťák asi nemá podtlakovou regulaci :)
K tomu potřebuješ stroboskop s digitálním displejem. Hodnotu předstihu si nastavuješ postupně na stroboskopu, až se dostaneš na plechu na nulu. Kolik ti pak ukazuje stroboskop, tak máš předstih. http://www.svarecky-obch...otortesterem-da-3100.htmTuhle věcičku mám a můžu půjčit, ale koukám že to máš z ruky.
|
|
|
|
Kategorie: Rada starších Registrován: 25.09.2012(UTC) Zpráv: 2,025 Bydliště: Hradec Kralove
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
|
Stačí ti bez pokud máš měrku a tu máš :¨) ale samo s displejem je jina liga |
Repase karb. Edel-čeká Paliv. čerpadlo-čeká Chevy Camaro 79 Berlinetta Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8 |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Díky za rady. Zkusím to očistit a uvidím. Kdyžtak si fakt vyrobím delší plíšek ;) Zajímavý je, že obě Camara to mají stejně, předstih těsně za koncem stupnice, u černýho jsem to nastavoval vysloveně pokus-omyl... a teď zjišťuju, že s obyč stroboskopem bych to líp neudělal :) |
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Další možnost je si udělat stupnici na samolepku podle prúměru balanceru a tu na ten balancer nalepit. Amíci to i prodávaj. Předpokládám, že nulovou drážku na plechu máš zvýrazněnou. Jinak není od věci si zkontrolovat správnou polohu toho plechu (drážky pro nulu proti balanceru). Ale chce to si připravit nějaký doraz nejlépe na zašroubování do otvoru pro svíčku (i ze starý svíčky by to mělo jít). |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
Velkej zářez znamená nulu a pak je to co zářez tak 4 stupně.mě se stalo že sem dal balancér z jinýho motoru a ryska byla ůplně mimo.takže podle ucha naladit.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
OK, dík. Pozice pro 0 bude správná, je to stejný u obou aut, to asi řešit nemusíme. Jestli je zub 4 stupně, tak tam jsme odhadem na 15-20°, to je dost. Ale to s nálepkou se mi líbí, seženu/vyrobím. |
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
a když odpojíš podtlakovou regulaci tak máš kolik stupnů?
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Napsal: Jirka_z28 OK, dík. Pozice pro 0 bude správná, je to stejný u obou aut, to asi řešit nemusíme.
Někde jsem četl, že se občas nezadařilo při výrobě motoru a ta označená nula bývá posunutá proti reálu... Potom můžeš odečítat hodnotu o několik stupňů špatně. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
No je potřeba si uvědomit že ten balancér je ze dvou kusů a mezi těma dvouma segmentama je guma a auta jsou dvacet let starý.a těch ohřevů a ochlazení.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Jo, často to praská a je to na výměnu. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Jedno auto podtlakovou regulaci nemá a u 2. se to neprojevilo (subjektivně, jak je to mimo stupnici, nejde zaručit). Tím, že se to u obou motorů chová stejně, si nemyslím, že je to posunutý. Nejsou vyrobený při 1 směně a motory se dost liší. Stejná chyba by byla fakt náhoda :) Ale tak když se budu nudit, můžu to zkusit ověřit. |
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 10.08.2009(UTC) Zpráv: 794 Bydliště: Horovice
Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
|
Jak velký by měl být předstih u klasické V8. V chytré knížce píšou 6-12°. To je docela velký rozsah pro základní nastavení.
|
|
|
|
Kategorie: Rada starších Registrován: 25.09.2012(UTC) Zpráv: 2,025 Bydliště: Hradec Kralove
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
|
podle vačky a jinak na pocit |
Repase karb. Edel-čeká Paliv. čerpadlo-čeká Chevy Camaro 79 Berlinetta Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8 |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 10.08.2009(UTC) Zpráv: 794 Bydliště: Horovice
Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
|
Na ucho jsem to udělal, ale nevím jestli mám dobrý sluch. :-) Vačku jsem dával novou, měla by ta informace být v papírech k vačce? Nikde jsem nic nenašel.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Já nastavoval kdysi stylem "co nejvíc, aby ještě neklepal motor při přidání v 1000 ot./min" -> párkrát pootočen rozdělovač a projeto... teď jsem na to koukal se stroboskopem a jsem až za stupnicí, cca na 16°, se zapojenou podtlakovou regulací (která to na volnoběh ale moc neovlivní). Může ale být třeba špatně značka na balanceru. Nic exaktního, ale funguje to taky :) |
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK