Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline TransAm79  
#1 Odesláno : pondělí 20. července 2015 20:20:06(UTC)
TransAm79

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 13.10.2011(UTC)
Zpráv: 149
Bydliště: České Budějovice

Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
Neví někdo, jaký závit je použit u těch našich strojů na svíčkách? Jestli nějaký standard M14x1,25 nebo něco spešl americkýho?

Potřebuju natlakovat kompresorem válec, abych mohl vyměnit gufera na ventilech. Nevim, přes co napojit kompresor do otvoru na svíčku. Nebo je nějaký fígl, jak to udělat bez kompresoru?
Offline xjohny  
#2 Odesláno : pondělí 20. července 2015 20:35:25(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
M14 to asi bude, ale vyjeď si pro jistotu na RockAutu podle motoru NGK svíčky, tam je to u každý napsaný.
Pak by se na to měla dát sehnat ta redukce na kompresor.

Další možností je vyndat svíčku a dostat píst úplně nahoru, si myslim. Ale pak stejně budeš asi potřebovat dostat nějak ventil úplně nahoru.
Camaro se rozskočilo...
Offline TransAm79  
#3 Odesláno : pondělí 20. července 2015 21:07:59(UTC)
TransAm79

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 13.10.2011(UTC)
Zpráv: 149
Bydliště: České Budějovice

Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
Na NGK jsem už koukal. Tam je jen M14 a nic moc bližšího jsem z toho nevyčetl.
http://www.rockauto.com/...&jnid=444&jpid=7

Jestli někdo měřil komprese touhle věcičkou a měl tam našroubovaný jeden z těch adaptérů, tak by to bylo jasný...
http://www.kaxl.cz/cs/au...er-komprese-mar-pol.html


Offline Bandit2  
#4 Odesláno : pondělí 20. července 2015 21:17:55(UTC)
Bandit2

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 09.08.2013(UTC)
Zpráv: 349
Bydliště: Novy Knin, Okres PB

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 11-krát v 11 příspěvcích
Nic special by tam byt nemělo. Já na berusce. měřil kompresi normálním kompresiometrem. Žádný zvláštní nastavec jsem nemusel pouzit, aspoň co si pamatuju a to mam staryho oldu.
Lord - Camaro 1998, V6 3.8
Beruška - Trans Am 1980, V8 5.7 Olds
www.fc-fbody.com
Offline TransAm79  
#5 Odesláno : úterý 21. července 2015 13:26:02(UTC)
TransAm79

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 13.10.2011(UTC)
Zpráv: 149
Bydliště: České Budějovice

Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
Závit zjištěn pomocí měrky - M14x1,25. Takže nic speciálního.

Ale narazil jsem na tohle. Výměna pomocí provázku, který se nacpe přes otvor pro svíčku do válce...



Offline xjohny  
#6 Odesláno : úterý 21. července 2015 13:43:19(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Provázek mě taky napadnul :-) A kdyby se nedejbože zaseknul, přetrhnul, tak ho vyfoukneš kompresorem.
Camaro se rozskočilo...
Offline MartinG  
#7 Odesláno : úterý 21. července 2015 13:50:44(UTC)
MartinG

Kategorie: Rada starších

Registrován: 25.09.2012(UTC)
Zpráv: 2,025
Bydliště: Hradec Kralove

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
Mazec, nádhera dík za tohle video potřebuju dát edelbrock pružiny a tohle je boží, v zimě jdu na to
Repase karb. Edel-čeká
Paliv. čerpadlo-čeká
Chevy Camaro 79 Berlinetta
Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Guest
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.