No chtěl jsem vědět, než bych se rozepisoval, ale i tak to teda popíšu.
- diag mi vyhazuje chybu P0131 (nízké napětí levé O2S), po delší době vyskočí i P0151 (pravá O2S) a P0157 (nízké U na zadní O2S).
- tu levou O2S jsem měnil za novou Bosch (origo jsou samozřejmě ACDelco)
- dneska jsem to nechal běžet docela dlouho v closed-loop a žádná chyba se neukázala
- obě O2S ukazovaly po tu dobu poměrně shodné rozsahy hodnot, takže si myslim že ta nová O2S je v pohodě
- ze začátku ukazovala trošku méně, možná má slabší "ohřívač", ale po chvilce běhu motoru se srovnala s druhou
- STFT (short-term fuel trim) jsou většinou mírně pod 0%, drží se spíš v záporu (PCM odebírá palivo), nepřesahuje ale -10%
- to mi ale moc neštymuje s těmi O2S, protože ty ukazují na chudou směs (proč by pak PCM odebírala palivo)
- ten P0131 vyskočí jen někdy a po pár kratších jízdách zase zmizí, nicméně je furt v kategorii pending (tj. PCM ho tu a tam zaregistruje, ale protože ne pokaždé, tak nerozsvítí kontrolku motoru)
- MAF a MAP jsem zkontroloval a oba fungují správně
- kontroloval jsem přisávání asi 3x a nikde nic
- ještě jsem neměnil vzduchový filtr
- neměřil jsem tlak paliva, nemám zatím vhodný měřák :(
Upraveno uživatelem čtvrtek 10. září 2015 21:31:43(UTC)
| Důvod úpravy: -