Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Ať to bylo cokoliv, výsledek je poměrně nešťastný :) |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Neživí, neboj :D Živí se architekturou a projektováním v této oblasti. Tohle jsme vytáhli z depozitáře muzea s tím, že bychom to chtěli opravit, zprovoznit a zvelebit, aby to bylo k světu. Jak píše Jirka, je to na základě Mustangu, z něhož pochází budka a kus podvozku, motor, špajz a přístrojovka + nějaký tapecy. Zbytek je zblastlen ve fabrice Zimmer, USA. Auto je skutečně hnusný, o tom sporu není, ale je hnusný tak nějak zajímavě. Je to neskutečně kyčovitý od A do Z, ale to je na tom právě to, kvůli čemu jsme se do toho pustili - je to rarita už jenom tím že to v ČR vůbec je, byť v tomhle hrozným stavu, a hlavně, ono to má poměrně zajímavou historii - první majitel toho auta totiž byl S. Stallone :) |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Nojo vrána k vráně sedá :) |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 09.08.2013(UTC) Zpráv: 349 Bydliště: Novy Knin, Okres PB
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 11-krát v 11 příspěvcích
|
Napsal: OndraS Neživí, neboj :D Živí se architekturou a projektováním v této oblasti. Tohle jsme vytáhli z depozitáře muzea s tím, že bychom to chtěli opravit, zprovoznit a zvelebit, aby to bylo k světu. Jak píše Jirka, je to na základě Mustangu, z něhož pochází budka a kus podvozku, motor, špajz a přístrojovka + nějaký tapecy. Zbytek je zblastlen ve fabrice Zimmer, USA. Auto je skutečně hnusný, o tom sporu není, ale je hnusný tak nějak zajímavě. Je to neskutečně kyčovitý od A do Z, ale to je na tom právě to, kvůli čemu jsme se do toho pustili - je to rarita už jenom tím že to v ČR vůbec je, byť v tomhle hrozným stavu, a hlavně, ono to má poměrně zajímavou historii - první majitel toho auta totiž byl S. Stallone :) Je tak osklivy az je krasny. Dylka skoro 5.5 metru je uzasna. Asi ale moc nejede. Sice V8 ctyrlitr ale jak rika pan gugl jenom 115 hp. Na tak velky auto je to dost malo. Jako zvlastnost se mi ale libi :-). Jenom kdyby tak nemel ty fordovy geny |
|
|
|
|
Kategorie: Rada starších Registrován: 25.09.2012(UTC) Zpráv: 2,025 Bydliště: Hradec Kralove
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
|
Co máte všichni proti Fordu, je to taky americká klasika, pokud se nebavíme tedy o ropáckým Focusu z EU, jinak za mě ford taky OK, tak zase neblbněme :) A Ford není jen Mustang |
Repase karb. Edel-čeká Paliv. čerpadlo-čeká Chevy Camaro 79 Berlinetta Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8 |
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 09.08.2013(UTC) Zpráv: 349 Bydliště: Novy Knin, Okres PB
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 11-krát v 11 příspěvcích
|
Vzdyt je to jenom sranda. Syn ma cobru, jezdi uzasne a vsechno je ok :-) |
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Chlapci, čumím na internet a čumím na budík z přístrojovky a nějak se nemůžu dočumět. Přístrojouka co sehnal brácha má jako dobíjecí ukazatel ampermetr, s čímž jsem nějak nepočítal, protože dopotavaď jsem řešil jenom káry kde je voltmetr, nebo prostě kontrolka "Gen". No, samosebou mám tady všude kam dohlídnu jenom schémata pro voltmetrový zapojení, nebo pro kontrolky. Na internetu je to všechno nakreslený tak, že ten budík - myšlen ampermetr - je přímočinnej, tzn vsazenej do toho káblu co vede z altíku, prakticky tedy přes budík, podle těch schemat, teče celej dobíjecí proud. Budík má stupnici -40 0 +40 Amps, ale když ho zkouším na zdroji a zapojím třeba žárovku co žere 1,5 ampéry, budík už ukazuje třeba 5 ampér. Fakt, že se z něho nekouří, mě uklidňuje, ale mám dotaz - je to zapojený ještě paralelně s nějakým odporem malé hodnoty, nebo to prostě opravdu napřímo je, a tzn ten budík je tak nepřesnej, nebo jak teda? Kdo najde originální schéma dvojkovýho camara ve verzi pro ampermetr, jmenuji ho šéfem všech camar na světě. Všechny schemata jsou pro voltmetr a nebo pro kontrolku. Internet je plnej schemat, všechny jsou tak jak píšu, tzn z altíku na baterku to vede přímo přes ampermetr. Jenom fakt nevím proč je tak nepřesnej (nebo je vadnej?) Upraveno uživatelem pátek 2. října 2015 13:49:57(UTC)
| Důvod úpravy: - |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
A co jsi čekal že bude ukazovat? Pokud ta žárovka měla příkon +-60W, tak to odpovídá. Nevím co znamená žárovka, co žere 1.5A, vždycky se udává výkon ne? R = U / I P = U * I Ampérmetr má mít téměř nulový vnitřní odpor a jeho zařazení do obvodu (správně přímo do cesty dobíjecího kabelu) by nemělo být nijak poznat. EDIT: http://www.nastyz28.com/.../showthread.php?t=164915Tak je to jinak!"The factory amp gauge isn't a true amp meter. It is a low voltage voltmeter instead that measures the difference in voltage between the two points mentioned above. You don't have to worry about it anymore than you would worry about the meter marked volts."Jeden drát vede do relátka klaksonu a druhý na cívku startéru. Měří to rozdíl v hladinách napětí, ne proud. Nicméně doporučení je to vyhodit a nahradit Voltmetrem. Už kvůli bezpečnosti. Voltmetr je ke sledování dobíjení vždycky vhodnější. Nechci bejt ošklivej, ale jedno auto už vám shořelo. Upraveno uživatelem pátek 2. října 2015 14:08:49(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 01.03.2009(UTC) Zpráv: 86 Bydliště: Brno
|
Napsal: xjohny A co jsi čekal že bude ukazovat? Pokud ta žárovka měla příkon +-60W, tak to odpovídá. Nevím co znamená žárovka, co žere 1.5A, vždycky se udává výkon ne? R = U / I P = U * I Ampérmetr má mít téměř nulový vnitřní odpor a jeho zařazení do obvodu (správně přímo do cesty dobíjecího kabelu) by nemělo být nijak poznat. EDIT: http://www.nastyz28.com/.../showthread.php?t=164915Tak je to jinak!"The factory amp gauge isn't a true amp meter. It is a low voltage voltmeter instead that measures the difference in voltage between the two points mentioned above. You don't have to worry about it anymore than you would worry about the meter marked volts."Jeden drát vede do relátka klaksonu a druhý na cívku startéru. Měří to rozdíl v hladinách napětí, ne proud. Nicméně doporučení je to vyhodit a nahradit Voltmetrem. Už kvůli bezpečnosti. Voltmetr je ke sledování dobíjení vždycky vhodnější. Nechci bejt ošklivej, ale jedno auto už vám shořelo. Prej nechci být ošklivej:) Kluku ošklivá! Jinak hlasuju pro voltmetr. Jeden doma asi mám, je na něm napsaný made in Czechoslovakia (ex 120 nebo tak něco), to by se tam vyjímalo.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Prej czechoslovakia, to je vůl :) johnny - z elektriky mě zkoušet fakt nemusíš, neboj, na trolejbusech jí máme dost a dost :D Píšu proud, protože jsem píchl na zdroj žárovku 21W, na zdroji nastavil asi 14V a žárovka pak žrala asi 1,5 ampéry, což kupodivu celkem odpovídá ohmovýmu zákonu, že :) Ale ampérmetr z té přístrojovky, vsazenej do obvodu, ukazoval asi 5A. Většina schemat je asi takovejchto. Ampérmetr prostě vsazenej přímo do obvodu. Akorát když ho takhle zapojím, ukazuje nějak víc než by měl, viz ta blbá žárovka. Otázkou teda je, jestli toto zapojení platí pro tenhle konkrétní ampémetr http://www.allischalmers...loads/131/alternator.jpgnebo pro něj platí to co popisuješ, přičemž pokud by bratr sehnal voltmetr (stejně musí sehnat tlakoměr mazání místo hodin), tak voltmetr by byl samosebou značka ideál |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 09.08.2013(UTC) Zpráv: 349 Bydliště: Novy Knin, Okres PB
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 11-krát v 11 příspěvcích
|
Napsal: MartinG Co máte všichni proti Fordu, je to taky americká klasika, pokud se nebavíme tedy o ropáckým Focusu z EU, jinak za mě ford taky OK, tak zase neblbněme :) A Ford není jen Mustang Dneska jsem u benzinky potkal dva krasne vysperkovany ford capri. Dal jsem s nima rec a pak se jich zeptal, jestli budou zejtra v Letnanech. Rekli, ze ne, ze i kdyz jsou fordove tak jenom slaby V6, ze je nepovazujou za ameriky a mustangove je vedle sebe nechteji. Delaji si nejaky samostatny sraz v Modranech. Netusil jsem, ze fordaci se takhle kastujou. Kdyz jsem slysel, jak mi to rikali, bylo mi jich trochu lito. Opravdu krasny auta. Na rozloucenou mi pekne zagumovali :-) |
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Napsal: Bandit2 Dneska jsem u benzinky potkal dva krasne vysperkovany ford capri. Dal jsem s nima rec a pak se jich zeptal, jestli budou zejtra v Letnanech. Rekli, ze ne, ze i kdyz jsou fordove tak jenom slaby V6, ze je nepovazujou za ameriky a mustangove je vedle sebe nechteji. Delaji si nejaky samostatny sraz v Modranech. Netusil jsem, ze fordaci se takhle kastujou. Kdyz jsem slysel, jak mi to rikali, bylo mi jich trochu lito. Opravdu krasny auta. Na rozloucenou mi pekne zagumovali :-) Však u nás se taky kastuje, spousta lidí má k modernějším "amerikám" skoro odpor. Co vím, tak pár majitelů čtyřkových Camar (navíc V6) si přijde na pokraji zájmu v rámci komunity. Napsal: OndraS nebo pro něj platí to co popisuješ, přičemž pokud by bratr sehnal voltmetr (stejně musí sehnat tlakoměr mazání místo hodin), tak voltmetr by byl samosebou značka ideál Platí nejspíš to co jsem psal v EDITu. Dva lidi tam píšou to samý, je to měřák rozdílů napětí. Čistej voltmetr je lepší volba. A tlakoměr mazání... nevim co lidi vede k tomu si tahat do palubky volej :-D Nebo je to snad řešený elektronicky? |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Olej je jenom do čidla který ukostřuje - do tlakoměru vede tudíž pouze napájení a jeden kábl z čidla. Tady u bráchovýho auta to asi bude vhod, hodiny sice jsou krásný, ale nefakčí; strojek jsem sice schopnej nenápadně nahradit strojkem z budíku, ale je s tím hodně práce, takže náhrada hodin budíkem na tlak bude daleko lepší. |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Tak to ju, já teď nevim kde jsem to viděl, možná to nebyl budík na tlak ale na teplotu, ale vedlo to společně s olejovou hadičkou :-D |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Napsal: Bandit2 Dneska jsem u benzinky potkal dva krasne vysperkovany ford capri. Dal jsem s nima rec a pak se jich zeptal, jestli budou zejtra v Letnanech. Rekli, ze ne, ze i kdyz jsou fordove tak jenom slaby V6, ze je nepovazujou za ameriky a mustangove je vedle sebe nechteji. Delaji si nejaky samostatny sraz v Modranech. Netusil jsem, ze fordaci se takhle kastujou. Kdyz jsem slysel, jak mi to rikali, bylo mi jich trochu lito. Opravdu krasny auta. Na rozloucenou mi pekne zagumovali :-) Mně teda nepřijde divný, že na sraz Amerik Capri nepatří. Ne kvůli V6, ale kvůli tomu, že je to evropský auto. Takovej Opel Manta je taky krásnej stroj a je to GM, ale prostě to není Amerika no. Je spousta pěkných a zajímavých aut a taky jsou srazy pro všechny bez rozdílu původu. Pokud ale je sraz vymezenej pro nějaký auta, tak tam prostě patří jen auta daný kategorie/původu/věku/... Zrovna do těch Letňan teda přijet mohli, jen by zaparkovali z druhé strany pásky a lidi by se na ně taky rádi podívali :) |
|
|
|
|
Kategorie: Rada starších Registrován: 25.09.2012(UTC) Zpráv: 2,025 Bydliště: Hradec Kralove
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
|
Pravdu díš Jirko, plně s tebou sohlasím :) |
Repase karb. Edel-čeká Paliv. čerpadlo-čeká Chevy Camaro 79 Berlinetta Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8 |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Hoši. Tahám elektriku, už je to ve finále, ale potřebuju radu. Ve schematu nejsou vůbec světýlka, co svítí na nohy. Podle schematu je v autě jenom stropní světlo. Takže jde vo to - je možný, že když je tady to Camaro socka, že po otevření dveří svítí jenom stropní lustr, páč tam jinej není?
Jak to máte ve svých 2nd Camarech? |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Já nožní světla nemám vůbec, jen stropní. Podle mě to mají jen TypeLT/Berlinetty/Z28. Tak asi jen propoj ty dráty se stropním světlem, pokud se teda spouští na dveřní čidlo. Jen se samozřejmě ujisti, že to utáhne pojistka, případně použij LED |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Xjohny - jo, zapojení není problém, ostatně dělám skoro odznova celou kabeláž. Jde mi jenom o to, jestli tam ty světýlka mají být. Cutlass je měl, MC je má, mý Camaro taky, takže mi přijde divný že tady to Camaro to nemá. Nicméně asi teda fakt nemá a je to tak asi originálně. Tak díky. |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
|
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Hezký to máte K těm světýlkům: u trojek byly ty spodní světýlka jako volitelná výbava a v základu je měla jen Berlinetta. Tak bych předpokládal to samý i u dvojek. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Gratuluju, už to žije! :-) Toto trvalo |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Standa - jo, díky za doplnění. Asi to tak bude. Rozhodl jsem se je tam nedat, nakonec. Bude to důchodcovský Camaro v sociální výbavě, tak ať se vším všudy; teda spíš bez všeho všudy :)
Johny - trvá to pravda dlouho, ale je to dano tím, že je to z totálního vraku, kterej nebyl kompletní. Taky se to vleče kvůli penězům, je to dobrá pokladnička, a hlavně se v mezidobí oživoval bouranej Cutlass (kterej pak stihl shořet, aby daroval motor a špajz do tohodle Camara), pak bratr koupil toho Linca Mark VII a pak se love zase sypaly do MonteCarla. Takže Camaro je už od začátku v pozadí, ale to neva. O co víc se to vleče, o to víc se bratr i já těšíme. Jak se to teď podaří dodělat zvenku a rozhýbat, tak přes zimu vznikne interiér, snad, a to už nemusí zavazet v garáži. Místo toho se tam na kompletní renovaci nastěhuje ten Mark VII, bratr se do toho chce pustit co nejdřív. Ať se tam ten Zimmer nebojí. Na toho se těším zase já :) |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
|
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
2 uživatelů blahořečilo OndraS za tento úžasný příspvěvek.
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK