Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Ten proporční ventil jsem taky koupil nový, protože mi šly brzdy nějak divně. Ale uvidim až to budu montovat za pár let :-) |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 06.08.2016(UTC) Zpráv: 45
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Dnes jsem objednal ten combination valve. Jen doufám, že to je tím, protože pak už nevím. A laborování jde o to hůř, když čllověk nemůže běžně koupit hadice, propojky atd., kvůli W.závitu. Možná v autorizákách v Praglu. V KVkelly mám objednané holendry, ale mají jen 2 dryhy :-(
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Napsal: Z28 ... a nebo nemuže být třeba krátká tyčka z posilovače do brzdového válce, že by byl krátký chod pistku ve válci? Podle popisu to vypadá, že je ucpaný přímo výstup pro zadní brzdy z brzdového válce nebo pružina nevrací pístek pro zadní brzdy zpátky do výchozí polohy. Krátký chod pístku kvůli zdvihu pedálu by se musel projevit tak, že to vytlačí rychle kapalinu v malém množsví a pak nic, ale to by se projevilo i u předních brzd stejně. Tam je možnost, že by na zadním okruhu byla měkčí pružina a tyčka od pedálu byla naopak dlouhá moc. Ale to by znamenalo, že při montáži se píst v hlavním válci zmáčkne do půlky zdvihu. Pokud má tyčka od pedálu aspoň minimální vůli, tak to můžeme vyloučit. Zadní brzdy můžou nebrzdit taky kvůli neseřízeným samostavům - je nutný je při montáži vyšroubovat tak, aby byly pakny blízko bubnu, protože ze zašroubovanýho stavu se ten samostav obvykle sám nedostane. Objem kapaliny z válce nedokáže dostatečně roztáhnout prasátka. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
Jo to je ten vehement co je na obrázku.
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 06.08.2016(UTC) Zpráv: 45
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
tak z rozbočovače jsou vyndaná střeva co se dalo bez hrubého násilí. A jěště jednou se vše prošlo a ehjle zadní gumová hadice s kostkou nešla profouknout, a sotva se tam dal stčit drát z Cočka, je total.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 03.11.2013(UTC) Zpráv: 817 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 23-krát v 21 příspěvcích
|
Napsal: Z28 tak z rozbočovače jsou vyndaná střeva co se dalo bez hrubého násilí. A jěště jednou se vše prošlo a ehjle zadní gumová hadice s kostkou nešla profouknout, a sotva se tam dal stčit drát z Cočka, je total.
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 06.08.2016(UTC) Zpráv: 45
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Napsal: Robert z rozbočovače je vyndaný jen ten váleček s okroužkem(otestování zda pujde víc brzdovky a šlo), ten plastový hrot co je za ním stále uzavírál průtok v tom válečku. Je na cestě nový,tento byl snad ještě původní. A ta potvora hadice je ve vnitř totálně rozežraná, asi ji dodělala nová kapalina. Tak doufám, že výměna těchto věcí odstraní problém brzd. Upraveno uživatelem pondělí 29. srpna 2016 23:13:09(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 10.08.2009(UTC) Zpráv: 794 Bydliště: Horovice
Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
|
Jen chci upozornit na to, že proportional valve je rozdílný pro bubnové a kotoučové brzdy
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 06.08.2016(UTC) Zpráv: 45
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Tak po delší pracovním vytíženosti jsem se dostal k brzdám. Osadil jsem nové věci (rozbočovač a zadní hadici) je po problémech . Průtok kapaliny je jak má být a i to brzdí.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
|
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 06.08.2016(UTC) Zpráv: 45
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Tak 2 testovací jízdy mám za sebou a brzdy makají na 1 . teď už jen ty zbytky odstranit .
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 28.03.2012(UTC) Zpráv: 222
Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
|
čaute, přemejšlim koupit novej MASTER CYLINDER mám na autě 5 let starej a od neustálého kontrolování kapaliny mi přes víčko prolíná kapalina. Chci koupit novej celej protože ta guma vypadá ok. Tak jsem přemejšlel ten jak mají 3.gen plastovej průhlednej. Jakou značku by ste doporučili abych nekoupil tajvanckej starline :-D
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
5 let starej chceš měnit?? Neni lepší vyměnit to víčko s gumou? :-) |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 14.08.2012(UTC) Zpráv: 95 Bydliště: Slany
|
Víčko nebo těsnění pod víčko by mohlo stačit. Jinak se snažím kupovat pokud možno Delco, měla by to být nejlepší kvalita co se týká spotřebáku ;) |
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 28.03.2012(UTC) Zpráv: 222
Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
|
Já nevim jsem docela nasranej že to moc dlouho nevydrží tak jsem chtěl něco kvalitnějšího a hlavně něco co nemusíš otvírat. aby si skontroloval že tam je dost kabaliny, podle mě se to skurvilo tim že tam furt lezu :-D
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 24.04.2014(UTC) Zpráv: 428 Bydliště: Pelhřimov
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 13-krát v 13 příspěvcích
|
Jak často tam lezeš?
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 28.03.2012(UTC) Zpráv: 222
Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
|
No pred kazdym vyletem :-D asi jako kazdej.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Vidět do nádržky je velká výhoda nejen kvůli ušetření manipulace s víčkem, ale hlavně kvůli kapalině jako takový. Každým otevřením k ní pustíš vzduch a ona si z něj naváže vlhkost. A voda v kapalině je hlavní důvod, proč je potřeba ji občas vyměnit... |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
To přeháníš, pokud ta brzdovka viditelně neuniká, tak stačí se tam podívat jednou za sezonu. U normálního auta se díváš jak často?
Každopádně plastová nádobka s možností vidět je určitě dobrá věc, to nerozporuji. Ale je to bolt-on? Nebo se musí něco upravovat?
A třetí věc - ACDelco neni co bejvalo, vyrábí jim to někdo jinej. Oni si to dají do své krabice a prodávají dráž. Koupil jsem origo brzdové hadice na Tahoe v domnění že to je nejlepší volba a jsou naho... |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 24.04.2014(UTC) Zpráv: 428 Bydliště: Pelhřimov
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 13-krát v 13 příspěvcích
|
Napsal: Hejkal No pred kazdym vyletem :-D asi jako kazdej. To nevím, jednou za sezonu mi to stačí, úniky žádný nejsou, tak proč tam lízt pořád
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 28.03.2012(UTC) Zpráv: 222
Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
|
no když ona utíká přes to víčko :-D takhle už jsem nekoukal často a pak jsem musel odvzdušňovat :-D každopádně jsou tam od 30 us do 100 US (na summitu) značky centric, dorman, cardone, Raybestos.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Ty jsou všechny na jedno brdo. Normální. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 25.07.2010(UTC) Zpráv: 136 Bydliště: zlin
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Jak Psal Cestovatel:
"Jen chci upozornit na to, že proportional valve je rozdílný pro bubnové a kotoučové brzdy"
To má pravdu, nicméně jsem měnil vzadu bubny za kotouče ze 4kového Camara včetně celé nápravy se samosvorem a nechali jsme původní proportional valve na bubny a funguje to..
|
Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0 Chevrolet Camaro 3.8 00 V6 Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1 GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7 Chrysler Voyager 98 3.3
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.04.2009(UTC) Zpráv: 531 Bydliště: Bratislava, Sk
Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
|
Napsal: conny Jak Psal Cestovatel:
"Jen chci upozornit na to, že proportional valve je rozdílný pro bubnové a kotoučové brzdy"
To má pravdu, nicméně jsem měnil vzadu bubny za kotouče ze 4kového Camara včetně celé nápravy se samosvorem a nechali jsme původní proportional valve na bubny a funguje to..
Pravdepodobne nedosiahnes plny brzdny ucinok zadnych brzd. U bubnovych je zasah obmedzovaca razantnejsi, na zablokovanie im staci mensi tlak a je tam taky samoposilujuci efekt, pretoze pakna ktora je proti smeru otacania bubna sa donho sama zakusuje...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Tak, pokud jezdí s prázdným autem, může to být i výhoda. Když jde zadek při ostřejším brždění do smyku, tak to taky není ideální. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK