Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 11.01.2010(UTC) Zpráv: 1,115 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
|
Ahoj Mam dotaz na brzdy, jak vam to brzdi, dostanete auto na zablokovane kola hlavne predni? Ja jsem uz vymenil valec, hadice,desticky, rozhejbal brzdice , kotouce jsou dobre a porad nic, jeste se pri prudcim probrzdeni hned uhrejou a nebrzdej vubec, max blokuji zadky...
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Dtto :-)
Jedině přestavba na Corvette brzdy nebo něco profi od Bremba a spol.. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
fik napsal:Ahoj Mam dotaz na brzdy, jak vam to brzdi, dostanete auto na zablokovane kola hlavne predni? Ja jsem uz vymenil valec, hadice,desticky, rozhejbal brzdice , kotouce jsou dobre a porad nic, jeste se pri prudcim probrzdeni hned uhrejou a nebrzdej vubec, max blokuji zadky... Tak mě to brzdí skvěle. Kor když jsem nandal nový posilovač, válec, prasátka, kotoruče, destičky, piny, gumičky do brzdičů a kapalinu DOT 4+....
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Ale předek stejně nezablokuješ ne? |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 04.11.2009(UTC) Zpráv: 1,016 Bydliště: Leopoldov
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.03.2009(UTC) Zpráv: 1,480 Bydliště: Černilov, Hradec Králové
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
|
koukal jsem na fotky kdyz jsem rozebyral sve camaro a bylo to tam takhle http://yfrog.com/jmdsc00119ntj1- hlavni brzd. valec 2- hlavni brzd. valec (bliz k ridicovi) 3- zadni naprava 4- predni naprava 5- prdeni naprava za pravdivost nerucim ale brzdilo to perfektne Upraveno uživatelem čtvrtek 14. ledna 2010 23:48:56(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
xjohny napsal:Ale předek stejně nezablokuješ ne? Jo... Už se mi to povedlo. A myslím, že pokud se to opatří vakuovou pumpou, tak to už vůbec nebude problém.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 11.01.2010(UTC) Zpráv: 1,115 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
|
pekna vec, takovej podobnej rozdelovnik tlaku mam take, ale nakonec jsem ho tam nedal, protoze ma uplne jine rozmery trubek a jinej zavit, schema bylo pribaleno... tak neporadim :-(
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Moje auto taky nebrzdí tak, jak bych si představoval, zablokuje max. zadek v malej rychlosti. Ale za to je to souměrný, nejde nikam ke straně. Plánuju výměnu kotoučů asi za děrovaný Raibestos, tak uvidím, jak to pomůže. Máte někdo představu, kolik takovej kotouč váží? řeším dopravu... |
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Jirka_z28 napsal:Moje auto taky nebrzdí tak, jak bych si představoval, zablokuje max. zadek v malej rychlosti. Ale za to je to souměrný, nejde nikam ke straně. Plánuju výměnu kotoučů asi za děrovaný Raibestos, tak uvidím, jak to pomůže. Máte někdo představu, kolik takovej kotouč váží? řeším dopravu... Pro klasický brzdy jsou nejideálnější řešení hladké Raibestos.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Napsal: Jí Pro klasický brzdy jsou nejideálnější řešení hladké Raibestos.
no dělají 3 stupně, nejlepší má být advanced, tak bych bral asi to. Proč ne vrtaný? Líp se chladěj, ne? A taky jsou pěkný Tu hmotnost netušíš? jestli třeba 5kg jeden? |
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Jirka_z28 napsal:no dělají 3 stupně, nejlepší má být advanced, tak bych bral asi to. Proč ne vrtaný? Líp se chladěj, ne? A taky jsou pěkný Tu hmotnost netušíš? jestli třeba 5kg jeden? Už jsme to tu žešili... Jde o to, že v nižších cenových relacích (okolo 200 dolarů) nic extrovního nepořídíš. Ty hladké Raybestos jsou v cenové relaci těch 200 dolarů podle NastyZ28 prostě nejlepší. Ale to je věcí polemiky. Já mám vrtané drážkované a je to o dost lepší než ty staré hladké. Ostatně jsou nové... Asi takhle... (tohle jsou poznatky ze závodů) Vrtané, drážkované kotouče mají své opodstatnění. Drážky odvádějí nečistoty z třecí plochy - kotouč destička. Jest pravdou, že tyto kotouče víc zatěžují destičku, která o něco rychleji ubývá. Ale platí že čím je brzdový materiál "čerstvější", tím lépe brzdí. Hlavně co se týče materiálů značky FERODO. Co se týče vrtání, tak nikde jsem se o účelu moc nedozvěděl. Ale prý to odvádí horké plyny od třecích ploch a údajně pak brzdy tak rychle nevadnou. Co se týče brzdného účinku, tak bych neřekl že vrtané drážkované kotouče hůř brzdí. Jest pravdou že plné kotouče mají "větší" třecí plochu, tudíž by teoreticky měly brzdit lépe. Ale díky neustálému "čištění" od drážek a lepšímu odvodu tepla od vrtání bych řekl, že drážkované kotouče budou při delším zatížení brzdit lépe nežli kotouče plné. Které se podle mého názoru lépe ohřejí a hůře chladnou a tím pádem rychleji začnou uvadat. Možná že vrtané drážkované kotouče mají větší tendenci k praskání nežli kotouče plné. Ale to už je vyloženě extrém. Nicméně prasknout může i plný kotouč že? Jinak mám doma staré kotouče... Tak ti je během dně zvážím a napíšu kolik teda váží.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Jirka_z28 napsal:no dělají 3 stupně, nejlepší má být advanced, tak bych bral asi to. Proč ne vrtaný? Líp se chladěj, ne? A taky jsou pěkný Tu hmotnost netušíš? jestli třeba 5kg jeden? Jezdíš hodně okruhy? K čemu potřebuješ rychlo-chladivý kotouče? Když to zahamtneš tak ti chlazený kotouče nijak nepomůžou, ba naopak - máš menší třecí plochu kvůli těm dírkám. Tyhle cenově dostupný dírkovaný kotouče nemají žádnou přidanou hodnotu, krom vyvrtaných děr :-) To hlavní co při brždění vadne jsou překvapivě destičky, takže ty koupit rozhodně kvalitní! Nákup dvou kotoučů z RockAuta: http://forum.chevroletca...osts&m=4165#post4165Vážily tuším 23kg dohromady Upraveno uživatelem pátek 15. ledna 2010 14:52:00(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
xjohny napsal:Jezdíš hodně okruhy? K čemu potřebuješ rychlo-chladivý kotouče? Když to zahamtneš tak ti chlazený kotouče nijak nepomůžou, ba naopak - máš menší třecí plochu kvůli těm dírkám. Tyhle cenově dostupný dírkovaný kotouče nemají žádnou přidanou hodnotu, krom vyvrtaných děr :-) To hlavní co při brždění vadne jsou překvapivě destičky, takže ty koupit rozhodně kvalitní! Nákup dvou kotoučů z RockAuta: http://forum.chevroletca...osts&m=4165#post4165Vážily tuším 23kg dohromady Zas takový rozdíl ve vesikosti třecích ploch to není. Nicméně máš pravdu. Ty hladké opravdu mají o něco větší třecí plochu. Ale podle mě je to nepoznatelné. Ale teď už můžu říci, že oproti hladkým kotoučů tyhle vrtané drážkované opravdu méně vadnou. Jinak co se týče destiček, tak tam je taky potřeba trochu přemýšlet. Když vybereš příliš tvrdé destičky, tak ti začnou trpět - ubývat kotouče. A také je potřeba popřemýšlet o použití. Protože některé brzdové materiály začnou správně fungovat až při teplotách kdy se klasické brzdy začínají přehřívat až pálit. Takže za studena to nebrzdí tak jak má.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
No, ono je to hodně o teorii a já čerpám jen z informací, co jsem našel mezi běžnými smrtelníky. Tohle musí rozsoudit leda nějaký brzdový specialista. Podle mě, pokud se koupí plné nebo drážkované od stejného a kvalitního výrobce (kde drážkované jsou dražší), tak se určitě chyba neudělá. Destičky nejlépe té stejné řady - tedy v našem příkladě řada Raybestos Advanced Grade. Ale určitě se dělaj i lepší. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
xjohny napsal:No, ono je to hodně o teorii a já čerpám jen z informací, co jsem našel mezi běžnými smrtelníky. Tohle musí rozsoudit leda nějaký brzdový specialista. Podle mě, pokud se koupí plné nebo drážkované od stejného a kvalitního výrobce (kde drážkované jsou dražší), tak se určitě chyba neudělá. Destičky nejlépe té stejné řady - tedy v našem příkladě řada Raybestos Advanced Grade. Ale určitě se dělaj i lepší. Přesně tak. Mluvíš mi z duše Jiník :-)
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Díky za názory. Přiznám se, že jsem si nevšiml, že Raibestos dělá Advanced i hladký. Je to teda kromě děr a drážek to samý? Závody nejezdím a neplánuju. Ale když už to měním, tak chci co nejlepší v rámci rozpočtu. Rozdíl 60 vs. 100 USD je znát, to je pravda. Zas i kdyby to pomalejší vadnutí pomohlo jen 1x někde v dlouhým kopci, tak to stačí. Další výhoda drážek bude odvod páry při brždění za vlhka. (já vím, že se maj kotouče v takových podmínkách občas vysušit přibržděním, ale i tak...) Vzhledově je to ale velkej rozdíl. Přijde mi, že takovýhle detaily pomáhaj.
A co s těma destičkama? dělají Semi-Metallic a Ceramic. Navíc na rockautu maj advanced jen na předek...
A když už jsme u toho, doporučujete při té příležitosti měnit ještě něco, preventivně? Brzdovka neubývá, ložiska nehučej. |
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Ohledně materiálu destiček bohužel neporadím a my na zadcích kotouče nemáme, takže tam nemohu sloužit :-)
Ale co se týče ložisek - já bych je rovnou vyměnil (přední), zas taková pálka to není, no ne? Ty moje tam byly 30 let, tak si to určitě taky zasloužily. Taky by možná stál za zvážení poměrně dostupný repasní kit na brzdiče (pístek, těsněníčka a možná další drobnosti). Záleží na tom, v jakém ho máš stavu. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Jirka_z28 napsal:Díky za názory. Přiznám se, že jsem si nevšiml, že Raibestos dělá Advanced i hladký. Je to teda kromě děr a drážek to samý? Závody nejezdím a neplánuju. Ale když už to měním, tak chci co nejlepší v rámci rozpočtu. Rozdíl 60 vs. 100 USD je znát, to je pravda. Zas i kdyby to pomalejší vadnutí pomohlo jen 1x někde v dlouhým kopci, tak to stačí. Další výhoda drážek bude odvod páry při brždění za vlhka. (já vím, že se maj kotouče v takových podmínkách občas vysušit přibržděním, ale i tak...) Vzhledově je to ale velkej rozdíl. Přijde mi, že takovýhle detaily pomáhaj.
A co s těma destičkama? dělají Semi-Metallic a Ceramic. Navíc na rockautu maj advanced jen na předek...
A když už jsme u toho, doporučujete při té příležitosti měnit ještě něco, preventivně? Brzdovka neubývá, ložiska nehučej. Novou brzdovkou určitě nic nepokazíš. Na Shellce prodávají se specifikací DOT 4+ Nevím jak u trojek, ale u dvojek jsou v brzdičích takové gumové O-kroužky a v nich jsou ty imbusové piny. Tak asi ty koružky budou třeba taky vyměnit.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 04.11.2009(UTC) Zpráv: 1,016 Bydliště: Leopoldov
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
|
tafna napsal:koukal jsem na fotky kdyz jsem rozebyral sve camaro a bylo to tam takhle http://yfrog.com/jmdsc00119ntj1- hlavni brzd. valec 2- hlavni brzd. valec (bliz k ridicovi) 3- zadni naprava 4- predni naprava 5- prdeni naprava za pravdivost nerucim ale brzdilo to perfektne Dik Tafna . Mam s toho hokej ale dufam,ze to uz spravim.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.03.2009(UTC) Zpráv: 1,480 Bydliště: Černilov, Hradec Králové
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
|
Adam66 napsal:Dik Tafna . Mam s toho hokej ale dufam,ze to uz spravim. az prijdu z prace tak sem hodim tu moji fotku jak to tam je zapojene. je sice hodne zvetsena a nekvalitni ale ja to tam nejak zviraznim!
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.03.2009(UTC) Zpráv: 1,480 Bydliště: Černilov, Hradec Králové
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 04.11.2009(UTC) Zpráv: 1,016 Bydliště: Leopoldov
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
|
OK. Dik mam to zapisane v mojich poznamkach. Este raz dik.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 11.01.2010(UTC) Zpráv: 1,115 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
|
Diky za info, tzn ze Camaro na predky nebrzdi nikomu a nemusim to dale resit ???
zdar F.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Tak řešit/neřešit... pokud ti stačí jak to auto momentálně brzdí a STK bez problémů, potom řešit nemusíš. Pokud chceš ostřejší brzdy, tak potom řešit musíš :)) |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK