Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 29.09.2016(UTC) Zpráv: 7 Bydliště: Vrchlabí
|
Zdravím všechny. jsem tady nový,mám Chevrolet Caprice 1979 5,7 po komplet renovaci. Motor jsem generálkoval komplet vše nové a teď bych chtěl dávat nový vršek Nové válečkové vahadla+17/6 štefty. originál mám 3/8 lisované do hlavy. Něco jsem už na US fórech vykoumal ale jestli s tím má tady už někdo zkušenosti budu rád za každou radu. Jinak jsem automechanik takže není problém Díky moc .
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Ahoj, vítám. Než se někdo poptá na detaily - to chceš dávat na originální hlavy z toho motoru? |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 29.09.2016(UTC) Zpráv: 7 Bydliště: Vrchlabí
|
Ano budu nechávat origo hlavy.Píší že nálitky na štefty snížit o 8 mm vyřezat závity. Vše mám koupené vahadla, štefty i vysoké víka ventilů. Jde mi o to ,jestli těch 8mm je správná míra.Jinak hlavy jsem kopmletně dělal.A dík za odpověď.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 10.08.2009(UTC) Zpráv: 794 Bydliště: Horovice
Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
|
Zdravím a musím přidat moji zkušenost s vahadly. Chtěl jsem motoru pomoct a koupil vahadla s válečky a nebylo to dobře u tří ventilů opakovaně došlo k tomu, že váleček se posunul mimo ventil a došlo z boku k otlačení dosedací plochy dříku ventilu. Přesnost vedení zdvihací tyčky závisí na přesnosti odlití vodicí díry v hlavě. Tak jsem zase všechna vahadla vyměnil za původní bez válečků zato s prolisy pro boční vedení.
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 29.09.2016(UTC) Zpráv: 7 Bydliště: Vrchlabí
|
Nechával jsi 3/8 stefty nebo 14/7? Já boční vedeni mám. Jde mi o to jestli si musel snižovat nálitky nebo ne. Protože u 14/7 se snižovat musí. Dík.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 10.08.2009(UTC) Zpráv: 794 Bydliště: Horovice
Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
|
Ne nic jsem neupravoval. Při dotažení vahadla závit šteftu koukal cca 3 až 5 závitů z matice.
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 29.09.2016(UTC) Zpráv: 7 Bydliště: Vrchlabí
|
No já to zkusím amíkům to funguje hodně si to chválí tak uvidíme. Až to bude makat ,tak se ozvu a dám sem přesný postup úpravy. Jinak dík.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.04.2009(UTC) Zpráv: 531 Bydliště: Bratislava, Sk
Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
|
Napsal: Cestovatel Zdravím a musím přidat moji zkušenost s vahadly. Chtěl jsem motoru pomoct a koupil vahadla s válečky a nebylo to dobře u tří ventilů opakovaně došlo k tomu, že váleček se posunul mimo ventil a došlo z boku k otlačení dosedací plochy dříku ventilu. Přesnost vedení zdvihací tyčky závisí na přesnosti odlití vodicí díry v hlavě. Tak jsem zase všechna vahadla vyměnil za původní bez válečků zato s prolisy pro boční vedení. Dufam ze pri tejto uprave si zaroven zvacsil aj vodiace diery v hlave! Inac sa to cele bude priecit a namahat ak to je vedene tyckou a sucasne vystupkami na vahadle a tieto veci niesu v osi...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.04.2009(UTC) Zpráv: 531 Bydliště: Bratislava, Sk
Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
|
Napsal: cerkasy No já to zkusím amíkům to funguje hodně si to chválí tak uvidíme. Až to bude makat ,tak se ozvu a dám sem přesný postup úpravy. Jinak dík.
Ja mam rollerove vahadla na novsom smallblocku LT1. Tie maju valceky s bocnym vedenim podla drieku ventilu a nie podla tycky takze su pekne vystredene.
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 29.09.2016(UTC) Zpráv: 7 Bydliště: Vrchlabí
|
Díky za radu. Hlavy mám dole sfrézuji nálitky a až to budu skládat tak si vyměřím osu tyčky a vahadla. Jinak mám také válečkové rollery s bočním vedením uvidíme. To musí chodit.
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 29.09.2016(UTC) Zpráv: 7 Bydliště: Vrchlabí
|
Tak pánové složeno sestaveno a super! Motor se stišil o 20% jde rychleji do otáček,pocitově se úplně zklidnil.Materiál mě vyšel asi na 3500 kč Rollery, štefty,těsnění. Práce na frézování+závity 1500 kč Takže se to vyplatilo. Kdyby měl někdo zájem mohu poslat komplet celou úpravu.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Gratuluji :) Ale dotaz - nejdou na origo stefty nasadit jiná vahadla která nepotřebují tu strojní úpravu? Která jsi přesně použil? |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 29.09.2016(UTC) Zpráv: 7 Bydliště: Vrchlabí
|
Originál nalisované štefty jsou 3/8 a já použil silnější 7/16 které jsou našroubované. Amíci nedoporučují nechávat 3/8 štefty z důvodu větší masy vahadel ale kdo ví vše mají předimenzované.Jinak se dá bez problémů koupit 3/8 sada rollerů i s maticemi se zajištěním na červíka (imbus). Ale jsem fakt spokojený vyplatilo se. Zatím se měj.
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK