Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 06.08.2016(UTC) Zpráv: 45
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Pravdu máš , blbě jsem to zadal Když bych šel do té 600, bude tam znatelný rozdíl v běžným provozu a lepší fungování v otáčkách(že půjde líp jak v nízkých tak ve vysokých)než u té 750, jak psal Kim? Nerad bych utratil přes 300 babek a nepoznal rozdíl :-D A to kovové plato mezi sání a karbec, se dává za jakých podmínek? Ze tam má být jiné sání a toto je levnější forma úpravy? Upraveno uživatelem čtvrtek 20. října 2016 13:53:17(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Hele těžko říct, lepší nejdřív vyzkoušet. Třeba ti nějaký dobrodiník půjčí karbec na testy ;-) Já někde mám asi 500cfm, ale to ti bude spíš málo. Kovové plato je tam potřeba, pokud dáváš karbec se čtyřmi malými dírami (square bore) a chceš ho dát na origo sání který je dělaný na karbec s různě velkými dírami. Nebo máš Qjet s různými dírami a chceš ho dát na sání se stejnými dírami. Pro vysvětlenou rozdíl mezi typy bores: Rozdíl mezi karburátory: (spread bore) (square bore) Tohle sání pojme jen spread bore karbec nebo square bore + podložka: Tohle sání pojme jenom square bore nebo spread bore + podložka obráceně: Tohle sání pojme obojí bez adaptéru, případně se to musí zkusit jak to sedí: Upraveno uživatelem čtvrtek 20. října 2016 14:42:52(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Camaro se rozskočilo...
|
2 uživatelů blahořečilo xjohny za tento úžasný příspvěvek.
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 06.08.2016(UTC) Zpráv: 45
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Opravdu hezky vysvětlené a popsané :-) . Tak jsem objednal tu 600, měli nějakou akci a vzduchový filtr k tomu zadáčo . Až donde namontuji, projedu a uvidím jaká bude změna vůči té 750. Upraveno uživatelem sobota 22. října 2016 20:21:25(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
Ví někdo jakej je rozdíl mezi 600 a 750 kromě trysek a jehel?
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Větší díry a jiná venturiho trubice nebo jak se tomu říká česky. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
|
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 06.08.2016(UTC) Zpráv: 45
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Teď stačí napsat, že stačilo přetryskovat a dát jiné jehly :-D . Pokud jo, 600ku dám na sekačku :-D a objednám trysky a jehly :-D
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Naopak, trysky a jehly nic na CFM nezmění, jen poměr směsi. Ty karburátory jsou jiný. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
Já mám doma jak 600 tak 750 a žádnej rozdíl krom trysek a jehel sem nenaměřil.
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 06.08.2016(UTC) Zpráv: 45
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
No, krom trysek a jehel by tam měl být ještě jiný rozdíl, pak by přeci stačilo dělat jeden karbec a měnit jen trysky. Uvidím až donde a namontuji :-) .
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Napsal: holanuvstatek Já mám doma jak 600 tak 750 a žádnej rozdíl krom trysek a jehel sem nenaměřil. Tak co se potom ptáš, když tu rozvíjim takovou pěknou teorii :-D Podle Edelbrocku je tam těch nuancí víc |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
můj názor je takovej že hlavní změna je v tryskách a jehlách akcelerační pumpička na to takovej vliv nemá a průměr difuzoru o dva milimetry pouze ve vysokých otáčkách. já sem si kvůli 750ce koupil tu kalibrační sadu a myslím že se to povedlo naladit.
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 06.08.2016(UTC) Zpráv: 45
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Odcházím do sekce bazar asi budu mít na prodej karbec :-D . Ještě že jsem to nevzal u klasického prodejce dílů ten by chtěl za něj 20cet :-D . Ne , když nebude rozdíl tak využití se najde na C3.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Napsal: holanuvstatek můj názor je takovej že hlavní změna je v tryskách a jehlách akcelerační pumpička na to takovej vliv nemá a průměr difuzoru o dva milimetry pouze ve vysokých otáčkách. já sem si kvůli 750ce koupil tu kalibrační sadu a myslím že se to povedlo naladit. Na IROCovi? Už ti nestřílí do sání? :-) |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
IROC hybernuje.ale 750 přetryskovanej a přejehlenej jsem zkoušel na černým a v pohodě.
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 25.07.2010(UTC) Zpráv: 136 Bydliště: zlin
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Napsal: xjohny Hele těžko říct, lepší nejdřív vyzkoušet. Třeba ti nějaký dobrodiník půjčí karbec na testy ;-) Já někde mám asi 500cfm, ale to ti bude spíš málo. Kovové plato je tam potřeba, pokud dáváš karbec se čtyřmi malými dírami (square bore) a chceš ho dát na origo sání který je dělaný na karbec s různě velkými dírami. Nebo máš Qjet s různými dírami a chceš ho dát na sání se stejnými dírami. Pro vysvětlenou rozdíl mezi typy bores: Rozdíl mezi karburátory: (spread bore) (square bore) Tohle sání pojme jen spread bore karbec nebo square bore + podložka: Tohle sání pojme jenom square bore nebo spread bore + podložka obráceně: Tohle sání pojme obojí bez adaptéru, případně se to musí zkusit jak to sedí: Caute, hele daval jsem edelbrock 600 na sani dvoukomorove od edelbrocka. Takze jako melo by to byt super sladene, ze? K tomu podlozka na 4 diry. A hadejte co... Pote, co jsem udelal redukce s jednou veeeelikou dirou jede auto DALEKO lip. To, co motoru nedokonalym naladenim leve a prave pulky chybi na jedne strane, si bere z druhe strany. Auto ma plynulejsi rozjezd, vykon sel taky trochu nahoru.. Fakt nechapu, proc to takhle delaji a jaky to ma pak smysl.. |
Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0 Chevrolet Camaro 3.8 00 V6 Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1 GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7 Chrysler Voyager 98 3.3
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 25.07.2010(UTC) Zpráv: 136 Bydliště: zlin
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Predelal jsem potlakovou regulaci rozdelovace na vystup podtlaku, ne na vystup venturiho trubice s nizsim podtlakem a jede to stejne, ale mam pocit, ze na volnobeh sebou motor tak nehaze..
u kompresoru je to uplne jedno, staci kdyz jen trochu hrabnu po plynu, tak mi zmizi potlak. Kdyz jedu lehka noha 100kmh, tak mam -0.3 az -0.4 bary, volnobeh tak -0.6 az -0.8bar.
U atmosfery to nekdo zkuste, jak se to chova.. Muze byt zajimavy poznatek.
|
Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0 Chevrolet Camaro 3.8 00 V6 Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1 GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7 Chrysler Voyager 98 3.3
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Já si laicky osobně myslím že podtlaková regulace tak jak je navržená na atmosférický motor nemůže s kompresorem fungovat vůbec. Tj předstih se skoro neposunuje, dokud to nepřevezme odstředivka. Nebyl by v tomhle případě ideální elektronicky řízený rozdělovač? |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
Funguje to pořád stejně jak u atmosféry prostě jak tam začne kompresor tlačit tak ta regulace už je v podstatě k ničemu protože už jde motor do větší zátěže.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Ok, moje starost vycházela zejména z tvého poznatku ve vedlejší Connyho diskuzi, že kompresor tam tlačí pořád, i na volnobě. Což znamená že podtlak bude menší než s jakým počítá základní vacuum regulátor v rozdělovači. Případně si myslim, že i ten samotnej regulátor se dá nahradit za štelovatelnej, který by mohl mít vyšší citlivost. Na druhou stranu na ostrých motorech tu podtlakovou regulaci stejně lidi nepoužívají, protože má minimální efekt. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
Kompresor může tlačit jak chce ale záleží co motoru pustíš škrtící klapkou.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 10.08.2009(UTC) Zpráv: 794 Bydliště: Horovice
Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
|
Pánové mám dotaz. Mám karburátor Ebelbrock 650 Při zastavení na křižovatce jsem zjistil, že najednou volnoběžné otáčky poklesly o cca 300 ot. a stav trvá. Přenastavit se to dá to jsem zkoušel, ale co by mohlo být důvodem tak náhlé změny. Sytič je tam automatický.
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
ty máš do karbce přívod z ventil deklu na odsávání par?
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK