Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Jo a přifouklý to je, protože to má vzadu hi- jackery. Bolek tam jinak neladil skoro nic, jenom s tím dycky tak jednou za půl roku jel do práce. |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 20.07.2012(UTC) Zpráv: 62 Bydliště: ČR - Olomoucko
Blahořečil: 3-krát
|
Pánové, první vyjíždka a po zaparkování na kávě nejde zařadit. Ať tam tám cokoliv, auto jen couvá.
Předpokládám asi převodovka umřela co?
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
To je dost divný. Nevytrhnul se dole kabel co hýbe s řazením na převodovce? |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 03.11.2013(UTC) Zpráv: 817 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 23-krát v 21 příspěvcích
|
taky se priklanim k tomu kabelu
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Kdyby umřel špajz tak, že by jenom couval, tak by necouval po zadání dopředných rychlostí.
Cos s tím šmankote dělal, člověk ti tady dá návod na špajzku a tobě se to rozsype :) Nikdy s ní nebyl problém a řadilo to zcela OK, to nechápu. Nejels přes nějaký offroadový muldy a neurval tu kulisu jak říkaj chlapi? |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 20.07.2012(UTC) Zpráv: 62 Bydliště: ČR - Olomoucko
Blahořečil: 3-krát
|
Stavěl jsem se k tomu moc zodpovědně...moc jsem četl a málo jezdil :) Tak vzorové řazení, vytáření do 2tis otáček to auto ještě nezažilo. 4 dny čtení a v sobotu jsem chtěl vyrazit :) Na výlet šedesátkou, nejhezčí cestou bez děr a výmolů.
Nakonec mě odtahovka odtáhla do servisu, kde zjistili opravdu vypadené lanko od řadičky do převodovky. Provizorně opravili, ale bude třeba lanko koupit nové.
Volnoběh...ten u elektronického sytiče lze vypnout protůrováním na zahřátém motoru. Tedy se nejednalo o závadu, ale o vlastnost se kterou je třeba umět pracovat.
Startování....nejedná se o prolém startéru, ale o slabou baterku.
Neporadil by mi někdo odkaz na to lanko mezi převodovkou a řadičkou? Nějak v tom ještě nejsem kovanej a nerad bych objednal špatnej kus.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Nedaří se mi to nalinkovat, ale určitě roste tady: http://rockauto.com , nakupujem tam skoro všichni, to pro tebe teď bude jedna z nejdůležitějších webových adres :). Vyhledává se tam podle sloupcovýho seznamu, takže Chevrolet, 1984, Camaro, 305 cid V8, transmission automatic, shift cable, jsou tam dva na výběr, ten první stojí cca 20 USD. |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
To s toh baterkou nevim nevim, na mým autě jsem to řešil taky dost dlouho. Studený to točilo hezky, teplý ne. Klasicky na benzince to točilo jak zdechlej kombajn. Baterkou to nebylo, s jinou to dělalo furt. Nakonec samosebou klasickej problém, GM udělalo výfukový svody hned těsně okolo startéru, takže ten celej život tráví v sálavým teple od vejfuku a trpí. Pomohlo rozdělat startér a trochu násilím zmáčknout všechny zámečky na komutátoru, ve kterých jsou zaletovaný konce rotorovýho vinutí. Pak byl najednou hned pokoj, ale za rok jsem to řešil znova, poněvadž ten zaletování zase o kousek povolilo a zase tam byly přechoďáky. Nakonec po asi dvacáté páté opravě jsem použil jinej rotor, co mi dal Standa ze svýho starýho startéru, kde mu odešla volnoběžka. Od té doby už pokoj. Taky to můžou bejt krátký uhlíky, ale to by nesouviselo s teplem. Zkus novou baterku, ta stará byla asi stejně nic moc, protože mám dojem že je ještě původní od toho borca z Varů, ale pokud to nepomůže, tak podle toho jak mi to Bolek popisoval, chovalo se to stejně jak ten můj blbej startér v mé V6. |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 20.07.2012(UTC) Zpráv: 62 Bydliště: ČR - Olomoucko
Blahořečil: 3-krát
|
Zkoušeli jsme to v servise připojit na nějakej jejich startovací zdroj a několik zkušebních teplých startů to chytlo na první pokus.
Potom doma přes startovací kabely taky na první otočení, bez kabelů už to bylo tak na 10. pokus.
Baterka je opravdu ještě původní se kterou to Bolek před 8 lety kupoval. Zřejmě to po zahřátí bude mít větší odpor a už to má problém utočit. Možná i ten startér už bude načlej. Zatím tam zkusím hodit baterku z Oktávky až to pojedu zase projet a uvidí se.
Ještě k těm dílům na Rockautu.....jak jsou pojmenovany ty hydraulicky vzpěry, které drží kapotu nahoře? Vzduchovej a olejovej filtr řešit nějakou značku? Mají jich tam víc a nevím, jakej je v nich rozdíl. Oleje předpokládám už objednám u nás bezproblému.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Vzpěry - na kapotu i na kufr - jsou pod odrážkou Body, jmenují se Lift support |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Já mám teď v háji baterku (11 let starou) a startuje to stejně blbě za studena i za tepla. Olej spousta z nás používá Shell HX3 - pokud nebudeš jezdit v zimě, tak ho dej klidně taky. Hlavně tam nesmíš nalejt nic modernějšího než API SL (vydrbal bys vačku a zdvihátka). Značku filtrů asi není potřeba nijak moc řešit. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 20.07.2012(UTC) Zpráv: 62 Bydliště: ČR - Olomoucko
Blahořečil: 3-krát
|
Pokud je na Rockautu napsáno: Engine VIN H
Předpokládám, že to sedí na označení motoru s H. Kde to označení najdu v techničkáku? Nebo na motoru?
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
VIN H - takže hledej ve VINu :) Je to tuším 8. pozice a nejspíš fakt máš VIN H - motor LG 4 - základní V8. |
|
1 uživatel blahořečil Jirka_z28 za tento úžasný příspvěvek.
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
|
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
1 uživatel blahořečil OndraS za tento úžasný příspvěvek.
|
|
|
Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 20.07.2012(UTC) Zpráv: 62 Bydliště: ČR - Olomoucko
Blahořečil: 3-krát
|
Pánové, neřešili jste na pětilitra svody a high-flow rouru místo katu? Případně komplet výfuk?
Zajímaly by mě nějaké tipy na značku a provedení, které se vám osvědčilo.
A aby to nestálo bambilion, tak nějakou ekonomickou verzi :)
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Já jsem ekonomicky: - kat zahodil, protože ho stejně vykuchal někdo předemnou - paroží vyndal a spravil pár svárama - koupil v autokelly trubku 2,5" dva metry dlouhou a tu natáhl místo katu a vedle kardanu až dozadu před nápravu - zadní tlumič otevřel, obal zahodil a vyrobil novej a následně do něj implantoval vnitřek zkrácenej o jednu přepážku - ohýbanou trubku nad nápravou vyspravil opět pár svárama
Celkově můžu říct, že investice byla za tu trubku, zinkový spreje a čas. COčko v práci, kanál taky. To to ještě šlo dělat odpoledne na svým autě v práci vejfuk, dneska jsou všivhni připostentovaní a nesmíme tam s autem ani najet.
Ty máš vzadu ten prapodivnej dvojtlumič, a předpokládám že tomu budeš chtít přidat volume? Šel bych cestou novýho tlumiče, zahozenýho katu a opravy zbytku |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Taky si myslím, že catback má smysl koupit kompletní. Třeba flowmaster, mě stál asi $200. Laděný svody jsou dost peněz a bez úprav motoru se moc neprojeví. Navíc komplikují servis motoru. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 20.07.2012(UTC) Zpráv: 62 Bydliště: ČR - Olomoucko
Blahořečil: 3-krát
|
Je tam ten divnej dvojtlumič pro každou koncovku. Ano, priorita je lepší zvuk a předpokládal jsem, že těma parohama a vyřízlym katem bych dal nějakého poníka navíc.
Se svařováním nemám zkušenost, takže varianta udělat si to doma moc nehrozí. Předpokládám ale, že i když koupím komplet catback, tak se tam stejně něco bude muset upravit. Nevěřím, že to bude úplně plug and play :)
Ta high-flow trubka místo katu by měla alespoň na oko připomínat kat na STK ne?
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Cat back systémy většinou právě plug and play jsou.
Problem toho katu je, že bys ho musel stejně přívařit misto origo. Jestli máš emise v kapse tak stačí něco udělat s tím originálním. Ale nikoho k ničemu veřejně nenavádím :D |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Pokud máš v papírech psanou Euro normu, můžeš mít problém na emisích. Pokud ne, tak bys měl úplně legálně projít bez katu. Catback, co jsem koupil, šel namontovat bez jakéhokoliv ladění. Jen jsem musel mít auto na zvedáku,protože jinak nešla trubka provlíknout nad nápravou. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Ještě bych zmínil možný problém s napsaným typem paliva ve velkým techničáku - BA95 vs. BA96. BA96 je prý pro motory s katem. Mám pocit, že BA95 může být bez katu. Nebo se jen pletu? |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Je to Chevy s karbcem, na emise ta lepší kombinace... Já mám v papírech BA95, v protokolu z ME je BA91 (technik to ani nemohl opravit) a problém s tím nebyl. |
|
|
|
|
Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 20.07.2012(UTC) Zpráv: 62 Bydliště: ČR - Olomoucko
Blahořečil: 3-krát
|
Euro normu v papírech nemám žádnou. Emise mě až tak netrápí, spíš aby si na mě někdo nezgustl na STK, že tam prostě ta baňka na výfuku není a on ji třeba musí vyfotit.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Tak to prostě sundej a baňku vykutej, co řěšíš :) |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Auto musí splňovat normy platný u nás v době, kdy ho vyrobili. Takže žádné připomínky ke katalyzátoru nejsou na místě. To by stejně mohli mít kecy na použití jiného tlumiče... |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK