Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 22.09.2016(UTC) Zpráv: 149
Blahořečil: 7-krát Blahořečen: 7-krát v 7 příspěvcích
|
Zdravím všechny. Můj dotaz směřuje ke způsobu vyjmutí vadné palivové pumpy z Firebirda 3.gen. A totiž co zvolit za postup? Rozmontovat celý zadek a vyjmout nádrž, nebo to otevřít jako konzervu z kufru a kultivovaně zavíčkovat? (viz video) Co byste zvolili vy ostatní v případě podobného problému? Máte s tím někdo už zkušenosti? Díky za info. Scott
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Já nevim jak je to složitý u fbodies, ale mně osobně se to řezání příčí. Měnil jsem palivovou pumpu na Blazerovi S10 a nebyl s tím žádný zásadní problém. Jen to chce trochu času. Zvedák nebo jáma dost pomůžou ;-) |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
ja mel uz konzervu otevrenou tak sem to trochu zkulturnil a je to lepsi nez vyndavat napravu.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Jestli se musí vyndavat náprava, tak bych asi taky zvážil jít tam horem... |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Spodem musíš sundat nápravu a vejfuk a tam to někde rozpojit.
Cesta horem je o to oproštena. Konzervová metoda má nevýhodu, že se musí říznout trubky a zpátky pak je pospojovat kratkýma hadičkama. Tak to mám já (už to tak bylo, jenom byl někdo prase a opravdu to otevřel jako konzervu). Možná že by šlo udělat větší lochnu a pak to rozpojit na tom místě kde to je spojený origoš a celý to nějak protáhnout. Té díry samotně bych se nebál, když se hezky vyřízne a udělá se jí hezkej dekl na hezký šroubky, není sím problém. Elektrickej konektor pumpy je pod kobercem za zadním opěrátkem. Díru na pumpu udělej uprostřed (myšleno ani vlevo ani vpravo) toho plechu, s tím že začneš na té přední hraně, co se láme k opěrátku. Pak asi 20 čísel širokej (je tam podélně 2x taková zahloubená obruba, tak od ní k té druhé) a od té hrany dozadu cca 30 cm dlouhej výřez. |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 22.09.2016(UTC) Zpráv: 149
Blahořečil: 7-krát Blahořečen: 7-krát v 7 příspěvcích
|
Díky za názory. Taky bych se asi nebránil, udělat tam kultivovanou díru s montážním deklem. Zatím to ale nehrozí, neboť profesor BOURI mi poradil (jako ostatně vždycky a tímto ho velmi blahořečím s velikým předklonem) a stačila výměna relé. (upadnul mu spínací kontakt z kotvičky) takže cvakalo, ale nespínalo. Takže opět pumpuju. :-) Upraveno uživatelem čtvrtek 19. října 2017 22:58:19(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
1 uživatel blahořečil scott67 za tento úžasný příspvěvek.
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK