Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Blbne mě na Camaru otáčkoměr. Zapnu klíček a někdy se nenastaví na nulu, ale zůstane někde na 300 otáčkách a ručička se mírně komíhá jak kyvadlo na pendlovkách, a to nepravidelně. Když nastartuju, tak to ukazuje o těch 300 otáček víc, nebo to vyletí třeba na 3000 nebo víc, no prostě to lítá jak na diskošce, a pak zase chvilku dobrý, pak zase to vyletí úplně na max, spadne dolů, prostě blbosti. No prostě se to tvaří jako kdyby tomu vypadával signál, nebo byla krpa přímo v otáčkoměru. Auto jede normálně beze změn i když otačkoměr zrovna zlobí. Všecko jsem tak nějak prolezl, napětí tam jde, kostra tam jde, nikde není nic odpojený, zoxidovaný ani povysunutý, nemá to souvislost ani s nerovnostma, zapnu třeba jen klíček aby se rozsvítila přístrojovka a i při tom ručička lítá, a pak bez toho aniž bych mrkl, to zase nedělá. Tzn zestručnil jsem to na dva podezřelé: otačkoměr samotný, nebo zapalovací cívka - z ní jde output do otáčkoměru. A teď dotaz: mám otáčkoměr na stole. Plus, mínus. Dá se nějak nasimulovat signál ze zapalovací cívky? Nechci ukazovat, ale Bouri, nějakej nápad? Deska se součastkama vypadá OK, kontroloval jsem cesty, proletoval všechny spoje novým cínem a změřil těch pár diskrétních součástek co tam je, ale nic podezřelého nenalezeno. Jsou tam pak ještě dva 16ti nožičkový šváby, ale o těch vím asi tolik jako křováci o jaderné energetice. Nebo radu, co vlastně leze z cívky za signál? Nějakej co bych viděl na osciloskopu? Upraveno uživatelem úterý 9. ledna 2018 20:35:14(UTC)
| Důvod úpravy: - |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |