Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Bouri - dík moc, stačí takhle. Elektronika bude stejná, jenom to bude na jiné deštičce. Taky tam mam plus, mínus a signál. Jinak kondíky co tam jsou, jsem měřil, jsou OK. Teda podle měřáku Fluke. I odpůrky. Motoreček dá-li se tak nazvat jsem zkoušel taky, on vlastně fakčí podobně jak zbylý budíky. Jde krásně. Něco obrázků je tady, jde vidět ten tišťák., Ale jestli to dobře chápu, problém co tam popisujou, je zaseklá ručička, nikoliv "disko"ručička jak mám já. http://www.thirdgen.org/...s/114057-tach-fixed.htmlTaky jsem si myslel, jestli se nejedná o problém co měl nebožtík Cutlass. Tam byl zezadu na tišťáku jumperovej přepínač mezi V6 a V8, a tam byl přechoďák, kterej jsem tehdy proletoval natvrdo na V8 a byl pokoj. Tady u Camara ale přepínač není, takže předpokladám pro V8 jinou elektroniku, nebo nějakou úpravu na tom tišťáku, třeba změnu nějaké součastky. No, mám v záloze víc řešení, většinou v kooperaci s Vlčákovo fajrákem. Škoda že to nende nasimulovat, ten signál je fakt zvláštní. Taťka generátor pulsů má, ale tohlo z toho nevykouzlím :) Brácha mi objedná novou zapalovací cívku, i kdyby to tím nebylo, určitě se jako náhradní díl neztratí. Hledá se to blbě, třeba dneska to fungovalo úplně normálně zase. Adam - to vylítnutí ručičky na horní doraz dělá, když startuješ s vybitou baterkou. Otáčkoměr je z toho blbej a občas hodí ručičku nahoru a ona se pak snaží vrátit na nulu, ale po směru hodinových ručiček. Párkrát se mi to stalo. Stačí po nastartování protůrovat třeba na 5.000 rpm a ona se zmátoří na správnou stranu. |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |