Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

8 stránek<12345>»
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline conny  
#51 Odesláno : středa 20. června 2018 20:39:01(UTC)
conny

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 25.07.2010(UTC)
Zpráv: 136
Bydliště: zlin

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
je na NIC
Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0
Chevrolet Camaro 3.8 00 V6
Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1
GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7
Chrysler Voyager 98 3.3


Offline Kenworth  
#52 Odesláno : středa 20. června 2018 20:49:16(UTC)
Kenworth

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 05.07.2017(UTC)
Zpráv: 138
Bydliště: kousek od Sokolova

Blahořečen: 6-krát v 4 příspěvcích
Myslim si to same, ale co na to ridici jednotka?
Offline conny  
#53 Odesláno : středa 20. června 2018 20:51:12(UTC)
conny

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 25.07.2010(UTC)
Zpráv: 136
Bydliště: zlin

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
nejsem si jisty jestli je jiny program kdyz tam mas nebo ne air pump. zaslep to, vladtne uz ani nemusis, kdyz se kousla, a uvidis..
Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0
Chevrolet Camaro 3.8 00 V6
Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1
GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7
Chrysler Voyager 98 3.3


Offline Standa  
#54 Odesláno : středa 20. června 2018 20:57:30(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Pokud je z pumpy trubka jen do svodů, tak stejně fouká jen při studeným motoru. Pomáhá to ohřát kat. Takže je v podstatě k ničemu. Můžeš ji vyhodit bez vlivu na řízení motoru. Jen musíš koupit kratší řemen.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline conny  
#55 Odesláno : středa 20. června 2018 20:59:42(UTC)
conny

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 25.07.2010(UTC)
Zpráv: 136
Bydliště: zlin

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Napsal: Standa Přejít na citovaný příspěvek
Pokud je z pumpy trubka jen do svodů, tak stejně fouká jen při studeným motoru. Pomáhá to ohřát kat. Takže je v podstatě k ničemu. Můžeš ji vyhodit bez vlivu na řízení motoru. Jen musíš koupit kratší řemen.


super za nove info :) resil jsem prave, jak to kooperuje v ramci jednotky s lambdou.. asi nijak, kdyz se to zavre.
Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0
Chevrolet Camaro 3.8 00 V6
Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1
GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7
Chrysler Voyager 98 3.3


Offline Standa  
#56 Odesláno : čtvrtek 21. června 2018 6:40:43(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Přesně tak. Po ohřátí motoru, kdy jednotka začne hlídat lambdu, už pumpa nefouká do svodů. U některých aut vedla ještě trubka do oxidační části katalyzátoru, ale to je taky za lambdou.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline Kenworth  
#57 Odesláno : čtvrtek 21. června 2018 18:02:53(UTC)
Kenworth

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 05.07.2017(UTC)
Zpráv: 138
Bydliště: kousek od Sokolova

Blahořečen: 6-krát v 4 příspěvcích
Tak jsem pumpě vykuchal střeva a vrátil jí na místo. Díky tomu jsem přišel na to, že ten plech, o pár příspěvků výše, je horní držák té pumpy. Motor už běží, ale ještě ho budu muset trochu poladit, drží to moc velký volnoběžný otáčky, snad bude zítra trochu času.
Offline Standa  
#58 Odesláno : pátek 22. června 2018 7:57:06(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Volnoběh řídí jednotka. Takže bych čekal špatný seřízení klapky plynu nebo zaseklý ventil volnoběhu. Možná pootočený potenciometr na klapce. Tedy za předpokladu, že není motor v nouzáku a je ohřátý (volnoběh se snižuje v několika krocích podle teploty).
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline Kenworth  
#59 Odesláno : pátek 22. června 2018 12:04:52(UTC)
Kenworth

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 05.07.2017(UTC)
Zpráv: 138
Bydliště: kousek od Sokolova

Blahořečen: 6-krát v 4 příspěvcích
S klapkou plynu sem při demontáži nehýbal. Potenciometr na klapce je předpokládám to na druhý straně sní co k tomu vedou asi tři dráty- S tím jsem zkoušel točit, ale efekt téměř žádný. A ten ventil volnoběhu je kde?
Offline OndraS  
#60 Odesláno : pátek 22. června 2018 17:05:55(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
To je zezadu na klapce, čtyři dráty.

Potenciometr zkontroluješ jednoduše, jestli máš voltmetr. Vycvykni tomu poťáku konektor, propoj obě části konektorů drátama, aby to fungovalo, a aby ses mohl voltmetrem napíchnout a měřit. Ve volnoběhu by na potencimetru mělo být asi 0,52 - 0,56 V. Přičemž napájení potencimetru zjednotky je 5V.
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline Kenworth  
#61 Odesláno : neděle 24. června 2018 18:06:03(UTC)
Kenworth

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 05.07.2017(UTC)
Zpráv: 138
Bydliště: kousek od Sokolova

Blahořečen: 6-krát v 4 příspěvcích
Dneska jsem v přestávce mezi pršením projel s birdem asi 10km. Jezdí, brzdí, řadí, jen ten volnoběh... Přijel jsem ke garáži, chcípnul to, vytáhnul konektor z potenciometru a zkusil nastartovat a ani ťuk. Tak jsem ho cvaknul zpátky a zase nic. Přístrojovka se rozsvítí, čerpadlo natlačí benzín, ale když otočím klíček do polohy startér, tak je ručička teploměru vyběhne do maxima, ale starér ani ťukDoprrr Doprrr Doprrr . Ten potenciometr s tím snad nemůže souviset nebo? Navíc mi potom došlo, že když jsem měl rozebrané sání, tak jsem měl venku i ten doraz o který se opírá klapka plynu, takže to bude možná důvod toho zvýšeného volnoběhu. Jenže už jsem nenastartoval, takže ani nevyzkoušel.Doprrr
Offline conny  
#62 Odesláno : neděle 24. června 2018 18:12:40(UTC)
conny

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 25.07.2010(UTC)
Zpráv: 136
Bydliště: zlin

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
jednoduchy test..
na starteru je sroub s kabelem - ne ten silovy! vezmi kabel, staci tenky, prisroubuj ho a zkus ho na neutral dat na 12v plus baterky. jestli se starter neroztoci, mas po nem - kotva. jestli jo, klasicka chyba imobilizeru a res to tzv. START tlacitkem. vyvedes to na palubovku do krasneho tlacitka a 12v po stisknuti prijde na starter. budes za frajera se start tlacitkem ale pravda bude jinde.. auto ti chyti jen s klickem v zapalovani.. tohle mi delal jak fajrak, tak camaro.
Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0
Chevrolet Camaro 3.8 00 V6
Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1
GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7
Chrysler Voyager 98 3.3


Offline Kenworth  
#63 Odesláno : neděle 24. června 2018 18:24:19(UTC)
Kenworth

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 05.07.2017(UTC)
Zpráv: 138
Bydliště: kousek od Sokolova

Blahořečen: 6-krát v 4 příspěvcích
Tak to si mě moc nepotěšil.
Offline OndraS  
#64 Odesláno : neděle 24. června 2018 21:26:25(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
Auto jede i s odpojeným potencimetrem. Stejně tak s odpojeným snímačem teploty na sání, s odpojenou lambdou, s odpojenou váhou vzduchu atd.

Chyba nemusí být nutně ve startéru, může být krpa třeba ve voliči převodovky. Nastartovat jde jenom v P nebo v N. Může bejt špatnej ten spínač na voliči, nebo v konektoru tohoto spínače.
Nebo i krpa ve spínačce. Že jde ručička teploty za roh, to je dobře, to je test teploměru, ale to je kostřící signál. Může nespínat ten plusovej.
Možností jest vícero. Samosebou že první podezřelej je startér. Může mít třeba jenom krátký uhlíky, může špatně kostřit cívka stykače - tuhle závadu měl kolega na fajráku. Jestli máš tlačítko otevření kufru, zkus ho použít v momentě, jak nejde nastartovat. Pokud se kufr neotevře, bude to ono. Relé odjištění kufru je totiž kostřeno přes právě přes cívku stykače (proć, nevim). To jsou pak ty záhady :)
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline OndraS  
#65 Odesláno : neděle 24. června 2018 21:28:49(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
Conny - imobilizerem myslis VATS system? Ten by on mít neměl, to mají až myslim airbagový auta, tzn 90- 92 tušim.
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline conny  
#66 Odesláno : pondělí 25. června 2018 6:51:49(UTC)
conny

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 25.07.2010(UTC)
Zpráv: 136
Bydliště: zlin

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
ne, ten odpor - cerna kravina v klicku.. maji to i bez airbagu. nevim, jestli je to v zakladu nebo dle RPO kodu.. ale kdyz blbne, nepusti to starter
Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0
Chevrolet Camaro 3.8 00 V6
Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1
GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7
Chrysler Voyager 98 3.3


Offline Kenworth  
#67 Odesláno : pondělí 25. června 2018 7:16:36(UTC)
Kenworth

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 05.07.2017(UTC)
Zpráv: 138
Bydliště: kousek od Sokolova

Blahořečen: 6-krát v 4 příspěvcích
Černou kravinu v klíčku mám, ale že by to tak najednou přestalo fungovat? Ještě mám druhý klíček, tak to zkusím s ním.
Offline conny  
#68 Odesláno : pondělí 25. června 2018 7:27:13(UTC)
conny

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 25.07.2010(UTC)
Zpráv: 136
Bydliště: zlin

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
zkus ten starter.. test na 15 minut..
Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0
Chevrolet Camaro 3.8 00 V6
Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1
GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7
Chrysler Voyager 98 3.3


Offline Kenworth  
#69 Odesláno : pondělí 25. června 2018 13:54:31(UTC)
Kenworth

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 05.07.2017(UTC)
Zpráv: 138
Bydliště: kousek od Sokolova

Blahořečen: 6-krát v 4 příspěvcích
Nejde o ten čas. Ale musím to vytlačit z garáže, hodit na trojnožky abych pod to mohl vlézt a z 15ti minut je hodina Doprrr
Offline Kenworth  
#70 Odesláno : úterý 26. června 2018 18:37:32(UTC)
Kenworth

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 05.07.2017(UTC)
Zpráv: 138
Bydliště: kousek od Sokolova

Blahořečen: 6-krát v 4 příspěvcích
Já pitomec Doprrr I když jsem o pár řádků výš psal, že jsem s dorazem škrtící klapky nehýbal a řešil jsem vysoký volnoběh, tak jsem si uvědomil, že při demontáži a čištění sem jsem měl venku i ten šroub, který dělá klapce doraz. Takže stačilo šroubkem poštelovat, upravit vedení bowdenu aby se vracel až na doraz a volnoběh je teď cca 700rpm. V návodu je tuším 600 +-50rpm, takže dobrý. Nicméně startér je asi mrtev. Ani když ho vyndám a připojím na baterku tak nic. Takže ho zase rozeberu a uvidíme Doprrr Doprrr Doprrr
Offline OndraS  
#71 Odesláno : úterý 26. června 2018 19:41:31(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
Na foru usmotors.cz uživatel MX před cca týdnem dal inzerát tohoto znění

Ahoj, je na prodej nový startér na ch.camaro 2,8, pasuje do více aut. kontakt Bohouš 776035656 Pardubice

Tak zkus zavolat, třeba ho jestě má a domluvíte se, kdybys nechtěl nebo nešlo opravit ten tvůj
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline conny  
#72 Odesláno : úterý 26. června 2018 19:45:27(UTC)
conny

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 25.07.2010(UTC)
Zpráv: 136
Bydliště: zlin

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
ja mam taky jeden.. neutahl mi 5.0 s vyssi kompresi, tak sel ven.. kdybys chtel.. dal jsem tak performance s prevodem
Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0
Chevrolet Camaro 3.8 00 V6
Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1
GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7
Chrysler Voyager 98 3.3


Offline Kenworth  
#73 Odesláno : středa 27. června 2018 7:10:40(UTC)
Kenworth

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 05.07.2017(UTC)
Zpráv: 138
Bydliště: kousek od Sokolova

Blahořečen: 6-krát v 4 příspěvcích
Kluci, díky za tipy. Nejdřív otevřu ten svůj a pak se uvidí.
Offline Kenworth  
#74 Odesláno : středa 27. června 2018 16:37:50(UTC)
Kenworth

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 05.07.2017(UTC)
Zpráv: 138
Bydliště: kousek od Sokolova

Blahořečen: 6-krát v 4 příspěvcích
Napsal: conny Přejít na citovaný příspěvek
ja mam taky jeden.. neutahl mi 5.0 s vyssi kompresi, tak sel ven.. kdybys chtel.. dal jsem tak performance s prevodem


A 8mi hrnek ma stejny starter jako 6ti hrnek? Já mám dojem, že je tam jiný uchycení k bloku motoru. Zítra mrknu na ten svůj vyndanej a pak uvidíme co dál.

Upraveno uživatelem čtvrtek 28. června 2018 19:36:51(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline conny  
#75 Odesláno : čtvrtek 28. června 2018 20:14:12(UTC)
conny

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 25.07.2010(UTC)
Zpráv: 136
Bydliště: zlin

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
ja ani nevim.. ale muzu vyfotit svuj..
Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0
Chevrolet Camaro 3.8 00 V6
Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1
GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7
Chrysler Voyager 98 3.3


Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Guest (3)
8 stránek<12345>»
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.