Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 25.07.2010(UTC) Zpráv: 136 Bydliště: zlin
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
|
Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0 Chevrolet Camaro 3.8 00 V6 Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1 GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7 Chrysler Voyager 98 3.3
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 05.07.2017(UTC) Zpráv: 138 Bydliště: kousek od Sokolova
Blahořečen: 6-krát v 4 příspěvcích
|
Myslim si to same, ale co na to ridici jednotka?
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 25.07.2010(UTC) Zpráv: 136 Bydliště: zlin
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
nejsem si jisty jestli je jiny program kdyz tam mas nebo ne air pump. zaslep to, vladtne uz ani nemusis, kdyz se kousla, a uvidis.. |
Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0 Chevrolet Camaro 3.8 00 V6 Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1 GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7 Chrysler Voyager 98 3.3
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Pokud je z pumpy trubka jen do svodů, tak stejně fouká jen při studeným motoru. Pomáhá to ohřát kat. Takže je v podstatě k ničemu. Můžeš ji vyhodit bez vlivu na řízení motoru. Jen musíš koupit kratší řemen. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 25.07.2010(UTC) Zpráv: 136 Bydliště: zlin
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Napsal: Standa Pokud je z pumpy trubka jen do svodů, tak stejně fouká jen při studeným motoru. Pomáhá to ohřát kat. Takže je v podstatě k ničemu. Můžeš ji vyhodit bez vlivu na řízení motoru. Jen musíš koupit kratší řemen. super za nove info :) resil jsem prave, jak to kooperuje v ramci jednotky s lambdou.. asi nijak, kdyz se to zavre. |
Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0 Chevrolet Camaro 3.8 00 V6 Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1 GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7 Chrysler Voyager 98 3.3
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Přesně tak. Po ohřátí motoru, kdy jednotka začne hlídat lambdu, už pumpa nefouká do svodů. U některých aut vedla ještě trubka do oxidační části katalyzátoru, ale to je taky za lambdou. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 05.07.2017(UTC) Zpráv: 138 Bydliště: kousek od Sokolova
Blahořečen: 6-krát v 4 příspěvcích
|
Tak jsem pumpě vykuchal střeva a vrátil jí na místo. Díky tomu jsem přišel na to, že ten plech, o pár příspěvků výše, je horní držák té pumpy. Motor už běží, ale ještě ho budu muset trochu poladit, drží to moc velký volnoběžný otáčky, snad bude zítra trochu času.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Volnoběh řídí jednotka. Takže bych čekal špatný seřízení klapky plynu nebo zaseklý ventil volnoběhu. Možná pootočený potenciometr na klapce. Tedy za předpokladu, že není motor v nouzáku a je ohřátý (volnoběh se snižuje v několika krocích podle teploty). |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 05.07.2017(UTC) Zpráv: 138 Bydliště: kousek od Sokolova
Blahořečen: 6-krát v 4 příspěvcích
|
S klapkou plynu sem při demontáži nehýbal. Potenciometr na klapce je předpokládám to na druhý straně sní co k tomu vedou asi tři dráty- S tím jsem zkoušel točit, ale efekt téměř žádný. A ten ventil volnoběhu je kde?
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
To je zezadu na klapce, čtyři dráty.
Potenciometr zkontroluješ jednoduše, jestli máš voltmetr. Vycvykni tomu poťáku konektor, propoj obě části konektorů drátama, aby to fungovalo, a aby ses mohl voltmetrem napíchnout a měřit. Ve volnoběhu by na potencimetru mělo být asi 0,52 - 0,56 V. Přičemž napájení potencimetru zjednotky je 5V. |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 05.07.2017(UTC) Zpráv: 138 Bydliště: kousek od Sokolova
Blahořečen: 6-krát v 4 příspěvcích
|
Dneska jsem v přestávce mezi pršením projel s birdem asi 10km. Jezdí, brzdí, řadí, jen ten volnoběh... Přijel jsem ke garáži, chcípnul to, vytáhnul konektor z potenciometru a zkusil nastartovat a ani ťuk. Tak jsem ho cvaknul zpátky a zase nic. Přístrojovka se rozsvítí, čerpadlo natlačí benzín, ale když otočím klíček do polohy startér, tak je ručička teploměru vyběhne do maxima, ale starér ani ťuk . Ten potenciometr s tím snad nemůže souviset nebo? Navíc mi potom došlo, že když jsem měl rozebrané sání, tak jsem měl venku i ten doraz o který se opírá klapka plynu, takže to bude možná důvod toho zvýšeného volnoběhu. Jenže už jsem nenastartoval, takže ani nevyzkoušel.
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 25.07.2010(UTC) Zpráv: 136 Bydliště: zlin
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
jednoduchy test.. na starteru je sroub s kabelem - ne ten silovy! vezmi kabel, staci tenky, prisroubuj ho a zkus ho na neutral dat na 12v plus baterky. jestli se starter neroztoci, mas po nem - kotva. jestli jo, klasicka chyba imobilizeru a res to tzv. START tlacitkem. vyvedes to na palubovku do krasneho tlacitka a 12v po stisknuti prijde na starter. budes za frajera se start tlacitkem ale pravda bude jinde.. auto ti chyti jen s klickem v zapalovani.. tohle mi delal jak fajrak, tak camaro. |
Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0 Chevrolet Camaro 3.8 00 V6 Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1 GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7 Chrysler Voyager 98 3.3
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 05.07.2017(UTC) Zpráv: 138 Bydliště: kousek od Sokolova
Blahořečen: 6-krát v 4 příspěvcích
|
Tak to si mě moc nepotěšil.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Auto jede i s odpojeným potencimetrem. Stejně tak s odpojeným snímačem teploty na sání, s odpojenou lambdou, s odpojenou váhou vzduchu atd.
Chyba nemusí být nutně ve startéru, může být krpa třeba ve voliči převodovky. Nastartovat jde jenom v P nebo v N. Může bejt špatnej ten spínač na voliči, nebo v konektoru tohoto spínače. Nebo i krpa ve spínačce. Že jde ručička teploty za roh, to je dobře, to je test teploměru, ale to je kostřící signál. Může nespínat ten plusovej. Možností jest vícero. Samosebou že první podezřelej je startér. Může mít třeba jenom krátký uhlíky, může špatně kostřit cívka stykače - tuhle závadu měl kolega na fajráku. Jestli máš tlačítko otevření kufru, zkus ho použít v momentě, jak nejde nastartovat. Pokud se kufr neotevře, bude to ono. Relé odjištění kufru je totiž kostřeno přes právě přes cívku stykače (proć, nevim). To jsou pak ty záhady :) |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Conny - imobilizerem myslis VATS system? Ten by on mít neměl, to mají až myslim airbagový auta, tzn 90- 92 tušim. |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 25.07.2010(UTC) Zpráv: 136 Bydliště: zlin
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
ne, ten odpor - cerna kravina v klicku.. maji to i bez airbagu. nevim, jestli je to v zakladu nebo dle RPO kodu.. ale kdyz blbne, nepusti to starter |
Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0 Chevrolet Camaro 3.8 00 V6 Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1 GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7 Chrysler Voyager 98 3.3
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 05.07.2017(UTC) Zpráv: 138 Bydliště: kousek od Sokolova
Blahořečen: 6-krát v 4 příspěvcích
|
Černou kravinu v klíčku mám, ale že by to tak najednou přestalo fungovat? Ještě mám druhý klíček, tak to zkusím s ním.
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 25.07.2010(UTC) Zpráv: 136 Bydliště: zlin
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
zkus ten starter.. test na 15 minut.. |
Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0 Chevrolet Camaro 3.8 00 V6 Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1 GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7 Chrysler Voyager 98 3.3
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 05.07.2017(UTC) Zpráv: 138 Bydliště: kousek od Sokolova
Blahořečen: 6-krát v 4 příspěvcích
|
Nejde o ten čas. Ale musím to vytlačit z garáže, hodit na trojnožky abych pod to mohl vlézt a z 15ti minut je hodina
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 05.07.2017(UTC) Zpráv: 138 Bydliště: kousek od Sokolova
Blahořečen: 6-krát v 4 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Na foru usmotors.cz uživatel MX před cca týdnem dal inzerát tohoto znění
Ahoj, je na prodej nový startér na ch.camaro 2,8, pasuje do více aut. kontakt Bohouš 776035656 Pardubice
Tak zkus zavolat, třeba ho jestě má a domluvíte se, kdybys nechtěl nebo nešlo opravit ten tvůj |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 25.07.2010(UTC) Zpráv: 136 Bydliště: zlin
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
ja mam taky jeden.. neutahl mi 5.0 s vyssi kompresi, tak sel ven.. kdybys chtel.. dal jsem tak performance s prevodem |
Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0 Chevrolet Camaro 3.8 00 V6 Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1 GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7 Chrysler Voyager 98 3.3
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 05.07.2017(UTC) Zpráv: 138 Bydliště: kousek od Sokolova
Blahořečen: 6-krát v 4 příspěvcích
|
Kluci, díky za tipy. Nejdřív otevřu ten svůj a pak se uvidí.
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 05.07.2017(UTC) Zpráv: 138 Bydliště: kousek od Sokolova
Blahořečen: 6-krát v 4 příspěvcích
|
Napsal: conny ja mam taky jeden.. neutahl mi 5.0 s vyssi kompresi, tak sel ven.. kdybys chtel.. dal jsem tak performance s prevodem A 8mi hrnek ma stejny starter jako 6ti hrnek? Já mám dojem, že je tam jiný uchycení k bloku motoru. Zítra mrknu na ten svůj vyndanej a pak uvidíme co dál. Upraveno uživatelem čtvrtek 28. června 2018 19:36:51(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 25.07.2010(UTC) Zpráv: 136 Bydliště: zlin
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
ja ani nevim.. ale muzu vyfotit svuj.. |
Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0 Chevrolet Camaro 3.8 00 V6 Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1 GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7 Chrysler Voyager 98 3.3
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK