Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

9 stránek«<789
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline OndraS  
#201 Odesláno : pondělí 10. září 2018 16:35:29(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
No já to taky nechápu, pravda. Takže řadí se v tom teda jak? Kvedlá se nebo se navolí Dčko?
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline Jirka_z28  
#202 Odesláno : pondělí 10. září 2018 18:38:41(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Můžeš s tím jezdit jako se 4 kvaltem.
Nebo řadit 1 až 4 a pak zmáčknout čudlík.
Nebo pak nechat "dlouhý" převody a podřazovat manuálem až do dvojky.
Je to jako jet na kole, kde jsou 2 kolečka vepředu a 4 vzadu. Nebo jako jet s autem, co má ještě redukční převodovku. Jen tahle je do rychla a řadí se i za jízdy.
Umí to i kickdown - takže když jedeš na dlouhou 4ku a dáš tomu dost plynu, tak podřadí na krátkou 4ku, vystřelí a po ubrání plynu zase zařadí dlouhou (ale asi je šetrnější to dělat se spojkou).
Co si budeme povídat, je to trochu úchylárna, ale člověk se aspoň baví a přemýšlí. Ten samotný 4 kvalt je hodně old school, víceméně v dobrým slova smyslu.
Offline OndraS  
#203 Odesláno : pondělí 10. září 2018 19:34:52(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
No tak ja si teď zvykám na kvedlačku v Z28, v podstatě zužitkovávám zkušenosti s řízením autobusu Karosa B732. Je to takový buranský v dobrým slova smyslu, a vyžaduje to nechat mezi kvaltama víc času. Podřazování s meziplynama už umím, nejvíc bojuju s zařazením zpátečky.
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline Jirka_z28  
#204 Odesláno : pondělí 10. září 2018 20:07:02(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
vždy před řazením R dám nejdřív 5 a pak posunu rovně dozadu... zkus to
Offline OndraS  
#205 Odesláno : pondělí 10. září 2018 20:47:42(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
Jo, dělám to taky tak, ale nezdá se mi, že by to byl oficiální postup :)
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline Jirka_z28  
#206 Odesláno : pondělí 10. září 2018 21:25:58(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
to možná ne, ale funguje to a jestli je to chyba, tak se týká většiny těch aut :)
Offline Bouri  
#207 Odesláno : pondělí 10. září 2018 23:15:55(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
U mě sem tehdy taky zpátečku řadil přes 5ku a zpátečka tam vždy skočila pěkně hladce. Mnohem lépe, než u modernějších aut, kde to tam občas neskočí a po povolení spojky to má snahu počítat zuby. Ani nemluvit
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline Standa  
#208 Odesláno : úterý 11. září 2018 6:59:30(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Napsal: OndraS Přejít na citovaný příspěvek
No tak ja si teď zvykám na kvedlačku v Z28, v podstatě zužitkovávám zkušenosti s řízením autobusu Karosa B732. Je to takový buranský v dobrým slova smyslu, a vyžaduje to nechat mezi kvaltama víc času. Podřazování s meziplynama už umím, nejvíc bojuju s zařazením zpátečky.


Ale v tý Karose musíš kvedlat furt. V Camaru při lenosti stačí dát v padesáti pětku a nechat ji tam dokud nepotřebuješ znova zastavit.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline OndraS  
#209 Odesláno : středa 12. září 2018 20:07:14(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
No tak na pětku to v 50km/točí defakto volnoběh. Město jezdím na čtverku. Ovšem trochu mě udivuje kontrolka Shift, chce po mě řadit zbytečně brzo nahoru. Ignorovat.
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline Jirka_z28  
#210 Odesláno : středa 12. září 2018 22:34:12(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
u mě je kontrolka akorát... pokud je motor ohřátej a nechceš zrychlení, tak mu nějakých 900 - 1000 ot nemůže vadit... takže řazení v 1500... nebo v kolika ti svítí?
Offline OndraS  
#211 Odesláno : středa 12. září 2018 22:45:11(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
No, tak nějak. Prakticky po mě ve městě celkem často chce právě tu pětku když jedu dejmetomu 55.
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline Jirka_z28  
#212 Odesláno : středa 14. srpna 2019 11:48:46(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Ahoj, prosím o rychlou radu. Středy do Z28 kol mi nesedí až na disku. Je to tak vždycky? Asi je trochu jiná rozteč těch kolíčků. Nevidím, že by to šlo někde nadoraz. Ale řezat se mi je nechce.
IMG_20190814_114751.jpg (2,067kb) staženo 109krát.
Offline Jirka_z28  
#213 Odesláno : středa 14. srpna 2019 11:50:38(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
IMG_20190814_114936.jpg (2,094kb) staženo 107krát.
A omlouvám se, jsem na mobilu, tak si s fotkami nepohraju.
Offline Standa  
#214 Odesláno : středa 14. srpna 2019 14:23:44(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Vypadá to divně. Že by se to lišilo v průběhu let? Jestli překáží jen ty kulatý kolíčky, tak to taky může být chyba ve formě (krátký vyhazovače).

Nebo tam je mezera schválně, aby se to nepřipeklo při přehřátí brzd :) - to je blbost
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline Jirka_z28  
#215 Odesláno : středa 14. srpna 2019 19:57:22(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Asi fakt odlišnosti během let a nepasuje to k sobě. První disky vůbec nemají díry pro ty kolíčky.
Tak jsem kolíčky zkrátil. Nesedí to dokonale, ale na autě tam neprosvita světlo a už se to opírá o ty pružiny.
Offline Bouri  
#216 Odesláno : neděle 18. srpna 2019 20:36:28(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Na mým autě mám ty kovové "pružinky" přetaženy až dovnitř kola, ne do toho kroužku, kde to máš ty.
Ty kovový pružinky drží v tom plastu jen díky roztahování (ty kratší uvnitř), takže v případě potřeby to jde trochu vytáhnout ven, aby sis to pošteloval na svoje kola.
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline Jirka_z28  
#217 Odesláno : pondělí 19. srpna 2019 10:33:01(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
chápu.. drží to tak líp?
Já to teď mám tak, jak to asi má být.

Jinak zkoušeli jste někdo na těch discích hodně brzdit? Okruh, rychlé sjíždění z hor? Chystám se do Alp, tak jestli mám radši středy vyndat, abych je neutavil. (Stalo se mi to s neoriginálními krytkami v IROC kolech.)
Offline Bouri  
#218 Odesláno : neděle 1. září 2019 20:35:05(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Drží to dost ochotně, i když mi na jednom kole viklá (ta kovová konstrukce uvnitř se nechce chytnout toho plastu), tak mi to ještě neulítlo.

Originální materiál to vydrží a přenos na disky není tak velkej - měl sem přibrzďující paknu zadního kola, kde buben měl kolem 100°C a samotnej disk o mnoho méně, pod 50°C.
UserPostedImage

Pokud chceš sjíždět Alpy a musel bys trvale stát na brzdě, tak si spíš podřaď a brzdi motorem. Ja nic
Dřív by ti vyplivly brzdy, než by se ti ta krytka utavila, ale záleží na materiálu.
Viděl jsem, že s ji tiskl na 3D tiskárně (nebo si tě pletu?), tak materiál PLA se ti rozteče i na přímém slunci, materiálu PETG to nějakou dobu trvá, ale černý se taky zkroutí. Jen ABS má na tohle dobré podmínky a vydrží i přímé sluneční záření.
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline Jirka_z28  
#219 Odesláno : úterý 3. září 2019 9:38:54(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Dík. Alpy to přežilo. Dokud se jelo tempo, tak v pohodě. Brzdění motorem bylo samozřejmé a funkční.
Jakmile mě ale moc a dlouho brzdilo auto přede mnou a pak na třeba minutu zastavilo na stopce, trochu to tam moje brzdy zakouřily :-)
Účinnost ale byla ok.
Tiskl jsem pokličky pro 16" kola. Jinak PETG nebude o moc horší než ABS.

received_535418190333167.jpeg (691kb) staženo 47krát. received_2384531975092604.jpeg (758kb) staženo 44krát.
Offline xjohny  
#220 Odesláno : úterý 3. září 2019 11:14:18(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Krásný fotky!
Camaro se rozskočilo...
Offline OndraS  
#221 Odesláno : úterý 3. září 2019 15:04:49(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
Kalendář?
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline xjohny  
#222 Odesláno : úterý 3. září 2019 15:17:53(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Momentálně nevedu :-D

Ale když mi dodáte 12 kvalitně podobných fotek, jako dal JirkaZ28, tak vám nějakej vyrobim ;-)
Camaro se rozskočilo...
Offline Jirka_z28  
#223 Odesláno : úterý 3. září 2019 17:01:19(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Díky :-)
Fotek je dost. Třeba něco přidám, až budu u pc.
Jo a spotřeba nešla přes 12 (včetně 2x toho výjezdu do 1560 m, Salzburg, časté zastávky u jezer, ve městech...
Celkový průměr s cestou tam a zpět je 10,5... Nějak mu asi nechutná.

Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
9 stránek«<789
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.