Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
No já to taky nechápu, pravda. Takže řadí se v tom teda jak? Kvedlá se nebo se navolí Dčko? |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Můžeš s tím jezdit jako se 4 kvaltem. Nebo řadit 1 až 4 a pak zmáčknout čudlík. Nebo pak nechat "dlouhý" převody a podřazovat manuálem až do dvojky. Je to jako jet na kole, kde jsou 2 kolečka vepředu a 4 vzadu. Nebo jako jet s autem, co má ještě redukční převodovku. Jen tahle je do rychla a řadí se i za jízdy. Umí to i kickdown - takže když jedeš na dlouhou 4ku a dáš tomu dost plynu, tak podřadí na krátkou 4ku, vystřelí a po ubrání plynu zase zařadí dlouhou (ale asi je šetrnější to dělat se spojkou). Co si budeme povídat, je to trochu úchylárna, ale člověk se aspoň baví a přemýšlí. Ten samotný 4 kvalt je hodně old school, víceméně v dobrým slova smyslu. |
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
No tak ja si teď zvykám na kvedlačku v Z28, v podstatě zužitkovávám zkušenosti s řízením autobusu Karosa B732. Je to takový buranský v dobrým slova smyslu, a vyžaduje to nechat mezi kvaltama víc času. Podřazování s meziplynama už umím, nejvíc bojuju s zařazením zpátečky. |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
vždy před řazením R dám nejdřív 5 a pak posunu rovně dozadu... zkus to |
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Jo, dělám to taky tak, ale nezdá se mi, že by to byl oficiální postup :) |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
to možná ne, ale funguje to a jestli je to chyba, tak se týká většiny těch aut :) |
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
U mě sem tehdy taky zpátečku řadil přes 5ku a zpátečka tam vždy skočila pěkně hladce. Mnohem lépe, než u modernějších aut, kde to tam občas neskočí a po povolení spojky to má snahu počítat zuby. |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Napsal: OndraS No tak ja si teď zvykám na kvedlačku v Z28, v podstatě zužitkovávám zkušenosti s řízením autobusu Karosa B732. Je to takový buranský v dobrým slova smyslu, a vyžaduje to nechat mezi kvaltama víc času. Podřazování s meziplynama už umím, nejvíc bojuju s zařazením zpátečky. Ale v tý Karose musíš kvedlat furt. V Camaru při lenosti stačí dát v padesáti pětku a nechat ji tam dokud nepotřebuješ znova zastavit. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
No tak na pětku to v 50km/točí defakto volnoběh. Město jezdím na čtverku. Ovšem trochu mě udivuje kontrolka Shift, chce po mě řadit zbytečně brzo nahoru. Ignorovat. |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
u mě je kontrolka akorát... pokud je motor ohřátej a nechceš zrychlení, tak mu nějakých 900 - 1000 ot nemůže vadit... takže řazení v 1500... nebo v kolika ti svítí? |
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
No, tak nějak. Prakticky po mě ve městě celkem často chce právě tu pětku když jedu dejmetomu 55. |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Ahoj, prosím o rychlou radu. Středy do Z28 kol mi nesedí až na disku. Je to tak vždycky? Asi je trochu jiná rozteč těch kolíčků. Nevidím, že by to šlo někde nadoraz. Ale řezat se mi je nechce. IMG_20190814_114751.jpg (2,067kb) staženo 109krát. |
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
IMG_20190814_114936.jpg (2,094kb) staženo 107krát.A omlouvám se, jsem na mobilu, tak si s fotkami nepohraju. |
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Vypadá to divně. Že by se to lišilo v průběhu let? Jestli překáží jen ty kulatý kolíčky, tak to taky může být chyba ve formě (krátký vyhazovače).
Nebo tam je mezera schválně, aby se to nepřipeklo při přehřátí brzd :) - to je blbost |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Asi fakt odlišnosti během let a nepasuje to k sobě. První disky vůbec nemají díry pro ty kolíčky. Tak jsem kolíčky zkrátil. Nesedí to dokonale, ale na autě tam neprosvita světlo a už se to opírá o ty pružiny. |
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Na mým autě mám ty kovové "pružinky" přetaženy až dovnitř kola, ne do toho kroužku, kde to máš ty. Ty kovový pružinky drží v tom plastu jen díky roztahování (ty kratší uvnitř), takže v případě potřeby to jde trochu vytáhnout ven, aby sis to pošteloval na svoje kola. |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
chápu.. drží to tak líp? Já to teď mám tak, jak to asi má být.
Jinak zkoušeli jste někdo na těch discích hodně brzdit? Okruh, rychlé sjíždění z hor? Chystám se do Alp, tak jestli mám radši středy vyndat, abych je neutavil. (Stalo se mi to s neoriginálními krytkami v IROC kolech.) |
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Drží to dost ochotně, i když mi na jednom kole viklá (ta kovová konstrukce uvnitř se nechce chytnout toho plastu), tak mi to ještě neulítlo. Originální materiál to vydrží a přenos na disky není tak velkej - měl sem přibrzďující paknu zadního kola, kde buben měl kolem 100°C a samotnej disk o mnoho méně, pod 50°C. Pokud chceš sjíždět Alpy a musel bys trvale stát na brzdě, tak si spíš podřaď a brzdi motorem. Dřív by ti vyplivly brzdy, než by se ti ta krytka utavila, ale záleží na materiálu. Viděl jsem, že s ji tiskl na 3D tiskárně (nebo si tě pletu?), tak materiál PLA se ti rozteče i na přímém slunci, materiálu PETG to nějakou dobu trvá, ale černý se taky zkroutí. Jen ABS má na tohle dobré podmínky a vydrží i přímé sluneční záření. |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Dík. Alpy to přežilo. Dokud se jelo tempo, tak v pohodě. Brzdění motorem bylo samozřejmé a funkční. Jakmile mě ale moc a dlouho brzdilo auto přede mnou a pak na třeba minutu zastavilo na stopce, trochu to tam moje brzdy zakouřily :-) Účinnost ale byla ok. Tiskl jsem pokličky pro 16" kola. Jinak PETG nebude o moc horší než ABS. received_535418190333167.jpeg (691kb) staženo 47krát. received_2384531975092604.jpeg (758kb) staženo 44krát. |
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
|
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
|
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Momentálně nevedu :-D
Ale když mi dodáte 12 kvalitně podobných fotek, jako dal JirkaZ28, tak vám nějakej vyrobim ;-) |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Díky :-) Fotek je dost. Třeba něco přidám, až budu u pc. Jo a spotřeba nešla přes 12 (včetně 2x toho výjezdu do 1560 m, Salzburg, časté zastávky u jezer, ve městech... Celkový průměr s cestou tam a zpět je 10,5... Nějak mu asi nechutná.
|
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK