Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Objednání je stejné jako v eshopech u nás, to v pohodě zvládneš :) Jinak s těma dílama bacha na jednu věc - když změníš vzhled auta, teoreticky přestanou platit vete papíry. Takže ideálně nejdřív udělej tu změnu a až pak řeš doklady. Nevím, jak jsou kde přísní, ale přece jen ten nárazník a prahy pozmění vzhled výrazně. |
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 03.11.2013(UTC) Zpráv: 817 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 23-krát v 21 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Jiříku, ten kazeťâk nefunguje jakym stylem? Vůbec, nechce žrát kazetu, zkusí ji tam zpátky a vyflusne, nebo jak? |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
"zkusí ji tam zpátky a vyflusne" - přesně tohle... Bylo tam rozsypaný jedno pomocný kolečko vedle hlavy, to jsem zkusil provizorně opravit, ale nepomohlo. Až tak jsem to nezkoumal, plechy jsou trochu orezlý, nejspíš to má prostě velký odpor, tak to vyhodnotí jako konec pásky. Úplně si na to nevěřím, tak jsem to tak radši nechal být. |
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 04.05.2013(UTC) Zpráv: 41 Bydliště: Žďár nad Sázavou
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Já jsem si teď hrál s nefunkčním rádiem na originál 8 stopý kazety ten se mi podařílo rozchodit,ale nefungovalo rádio byl v něm špatnej integráč.Už to vypadalo blbě že to nepůjde opravit.Ale nakonec se sehnala japonská náhrada.Takže už to maká až se divím jak slušně to hraje. Pokud by někdo potřeboval schéma na rádio Delco 2700 můžu poskytnout. Upraveno uživatelem neděle 6. ledna 2019 18:59:52(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Jirka: nemáš foto toho radia? Mám tu jedno, co po asi půlhodině provozu začne prskat do pravých repráků. Už jsem tam vyměnil všechny kondíky a proletoval co se mi nezdálo, dokoce koncový hafonožičkový tranzistory jsou prohozený, tím to taky není. Vypadá to na ten napajecí šváb, ten ale nemám. Tak taky nevim. |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
fotku rozebranýho nemám, ale typově je to tohle: Hraje krásně, takže je lepší mít aspoň rádio, než nic. A vzhled prostě pasuje do auta. |
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
|
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 29.12.2018(UTC) Zpráv: 77 Bydliště: Praha
Blahořečen: 4-krát v 3 příspěvcích
|
Jirko zetosumadvacet, mam to v planu tam vsechno navesit, volakovat a pak resit noty. Jen doufam ze to k necemu bude. Ze v tom jenom nezahucim za nesmysl a efekt nula... No uvidíme
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
tak moje je jako to vlevo nahoře... |
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Napsal: Káfič Jirko zetosumadvacet, mam to v planu tam vsechno navesit, volakovat a pak resit noty. Jen doufam ze to k necemu bude. Ze v tom jenom nezahucim za nesmysl a efekt nula... No uvidíme tak to je ok... pro někoho (možná 1%) to bude prostě poskládaný auto, jestli to na pohled půjde poznat (např. jestli má mít Trans-Am jiný zadní světla), pro jiného to bude "ten hezčí Firebird", protože se mu budou líbit prahy a větší nárazníky. Ale hlavní je, když budeš spokojen ty. Když to auto v téhle konfiguraci bude v dobrém stavu, plně funkční a navíc s hezkým lakem, bude mít hodnotu možná i těch 200. Třeba já mám na autě neoriginální kapotu a přední sedačky... a nikdo mě kvůli tomu nekamenuje :) |
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Napsal: Jirka_z28 "zkusí ji tam zpátky a vyflusne" - přesně tohle... Bylo tam rozsypaný jedno pomocný kolečko vedle hlavy, to jsem zkusil provizorně opravit, ale nepomohlo. Až tak jsem to nezkoumal, plechy jsou trochu orezlý, nejspíš to má prostě velký odpor, tak to vyhodnotí jako konec pásky. Úplně si na to nevěřím, tak jsem to tak radši nechal být. Opravdu to chce promazat, takhle sem dával dokupy rádio, které teď mám v autě a od té doby hraje úplně nádherně (jen to chce vyměnit repráky za kvalitnější a pak dát dokupy nějaký ty vraky, co mi tu leží a udělat z nich nějaká funkční rádia). (mechanika by měla být stejná nebo podobná) |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Napsal: OndraS Přesně to, co popisuješ mám doma. V autě jsem neměl ani konektor k němu, ale už ho mám a snad se v dohledný době dokopu to vyzkoušet. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 29.12.2018(UTC) Zpráv: 77 Bydliště: Praha
Blahořečen: 4-krát v 3 příspěvcích
|
Jirko tak svetla sem koupil dneska. Sice nejsou asi transamovy ale maj takovyto zebrovani. Videl sem je u kluka co mi prodaval ty kramy a hrozne se mi libili na tom aute. Ten mi treba rikal ze firebird z 84 nebyl oplastovanej. Proste co clovek to nazor. Poslal mi pak tohohle https://www.ebay.com/itm...G:rk:32:pf:0&vxp=mtrA pak jednoho z mala v us na prodej https://www.ebay.com/itm...F:rk:17:pf:0&vxp=mtrCena pres pul mega me celkem sokovala. Netvrdim ze to nekdo koupi nebo ze tim je cena dana ale jak sem na usforu nabyl dojmu ze stojej plato vajec tak to tak treba bejt nemusi. Nevim.
|
|
|
|
Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 29.12.2018(UTC) Zpráv: 77 Bydliště: Praha
Blahořečen: 4-krát v 3 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Napsal: Káfič Vypadá to podobně, ve skutečnosti jsou tam jen 3 válečky místo čtyř (možná se verze 82-84 liší od verze 84-92). Mně osobně stačila oprava v podobě tavné pistole a její obsah sem vytlačil dovnitř toho mechanizku a funguje mi to bez potíží. Variantu 82-84 jsem bohužel tak moc nerozebíral, jedině sem odkrytoval krytku s elektronikou - koncáky. http://www.bourix.cz/che...maro.cz/Otvirani_svetel/Na první fotce jsou oba typy motorků a na dalších dvou je ta novější varianta (ten vydrolenej vnitřek jsou 3 válečky a ten vnitřek jsem vylil obsahem tavné pistole). |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
je to převod od vyklápění světel, ale asi ne pro tvoje auto... kompatibilitu píšou do 86, ale podle motoru máš spíš 88+ Asi teda změnili tu mechaniku. Jinak jestli neplánuješ jezdit, tak bych být tebou nejdřív ten mechanismus rozebral a přesvědčil se, že je problém jen v tom jednom kolečku. |
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Napsal: Bouri Opravdu to chce promazat, takhle sem dával dokupy rádio, které teď mám v autě a od té doby hraje úplně nádherně (jen to chce vyměnit repráky za kvalitnější a pak dát dokupy nějaký ty vraky, co mi tu leží a udělat z nich nějaká funkční rádia). ... Tak já to někdy zkusím prostříknout olejem, až se zase budu vrtat v palubce. Ten line in vypadá dobře, to máš nacvičený, bez rizika zničení rádia? :) |
|
|
|
|
Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 29.12.2018(UTC) Zpráv: 77 Bydliště: Praha
Blahořečen: 4-krát v 3 příspěvcích
|
Bouri - diky za fotky. Asi to fakt nejspis rozeberu pac mi unika smysl "tri valecku". Pochopim od elektromotorku snek kerej otaci plastovym ozubenym koleckem. Ty valecky nevim. Bral sem diagnostiku od oka kdyz sem tim rucnim stelovanim u jednoho svetla otacel ztuha a i se zvedalo svetlo a u levyho to slo zcela bez odporu. Tak to kuchnu no. Kazdopadne diky za rady.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Napsal: Jirka_z28 je to převod od vyklápění světel, ale asi ne pro tvoje auto... kompatibilitu píšou do 86, ale podle motoru máš spíš 88+ Asi teda změnili tu mechaniku. Jinak jestli neplánuješ jezdit, tak bych být tebou nejdřív ten mechanismus rozebral a přesvědčil se, že je problém jen v tom jednom kolečku. Převody jsou pokud vím na ročníky 82-84 starší verze - má 3 dráty a 3pinovej konektor, elektrika je úplně jednoduchá pomocí koncáků v mechanice. Novější verze 84-92 má jen 2 dráty a 2pinovej konektor a na firewallu má elektroniku ( http://www.bourix.cz/che...rani_svetel/IMG_4800.jpg ), která měří proud tekoucí motorem a podle toho zapne/vypne proud do motoru. Napsal: Káfič Bouri - diky za fotky. Asi to fakt nejspis rozeberu pac mi unika smysl "tri valecku". Pochopim od elektromotorku snek kerej otaci plastovym ozubenym koleckem. Ty valecky nevim. Bral sem diagnostiku od oka kdyz sem tim rucnim stelovanim u jednoho svetla otacel ztuha a i se zvedalo svetlo a u levyho to slo zcela bez odporu. Tak to kuchnu no. Kazdopadne diky za rady. Nemáš zač. Ty válečky jsou mezi oběma otáčejícími díly a slouží jako pojistka proti spálení motoru, pokud by nastala porucha a motor na koncové poloze nevypnul. Na odpor pohybu nemají vliv, vadné válečky bys poznal, jakmile bys dotočil na koncovou poílohu a rukou bys mohl otáčet dál; neporušené válečky by držely a rukou bys za koncovou polohu dál neotočil). Že ti to jde ztuha bych se spíš zaměřil na ložiska apod., zda je nemáš někde tuhý. Zkusil jsem to načrtnout v malování (verze 84-92): Černé je motorek, červené je to bílé plastové kolečko z mých fotek, modré je to šedé kovové kolečko a zelené jsou ty válečky (když se válečky rozdrtí, tak červené a modré kolečko prokluzují). |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 29.12.2018(UTC) Zpráv: 77 Bydliště: Praha
Blahořečen: 4-krát v 3 příspěvcích
|
Genialni. Diky moc. Uz to chapu. No ten motorek co jde ztuha jsem napsal blbe. Ztuha znamena ze cejtim odpor a s necim tocim. Ten druhej nefunkcni prave ne. Proto jsem to odsoudil k ozubenymu kolecku. Budu sundavat naraznik i kapotu tak tam bude mista na tancovani :-) jeste jednou dikes
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Napsal: Káfič Jirko tak svetla sem koupil dneska. Sice nejsou asi transamovy ale maj takovyto zebrovani. Videl sem je u kluka co mi prodaval ty kramy a hrozne se mi libili na tom aute. Ten mi treba rikal ze firebird z 84 nebyl oplastovanej. Proste co clovek to nazor. Poslal mi pak tohohle https://www.ebay.com/itm...G:rk:32:pf:0&vxp=mtrA pak jednoho z mala v us na prodej https://www.ebay.com/itm...F:rk:17:pf:0&vxp=mtrCena pres pul mega me celkem sokovala. Netvrdim ze to nekdo koupi nebo ze tim je cena dana ale jak sem na usforu nabyl dojmu ze stojej plato vajec tak to tak treba bejt nemusi. Nevim. Já jako '84 TA znám tu víc oplastovanou verzi. Ten míň oplastovanej sedí na model '83 exterierem, ale vnitřek má novější. Předpokládám, že spíš máš ty plasty na novější ročníky ('85 - '90). Extra bych to neřešil, spíš aby se ti to líbilo. Doma ještě kouknu do chytré knihy. Cena perfektního kusu s historií bývá běžně několikanásobek průměru... Upraveno uživatelem pondělí 7. ledna 2019 8:00:07(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Ty válečky jsou hodně častá porucha,, já na Firebirdu 92 už dělal oba motorky a místo válečků nacpal takový gumový elementy. Pak se objevila ještě jedna porucha, a to sice studeňák na té desce elektroniky k motorkům. Stačilo proletovat konektor X desku.
Bouri, jaký vraky rádií máš na mysli? Nemáš nějaký díly k pozbytí? Ideálně funkční zesilovačovou desku. Na Zetkovým radiu (je to typově to, co sem dal Jirka obrázek, jenom má jiný popisky) mi pravý kanály hrají potišeji než levý, koncâkama ani kondíkama to není), a na "nahradním" radiu pravý kanály prskají, opět výměna koncáků ani kondíků nepomohla)
Jirka- mam defakto to samy rádio v Zetku. Dělalo to samý. Až můj taťka přišel na to, že tam chybí druhá pohonná gumička. Vyměnil jsem totiž jenom tu dlouhou, byla zteřelá, ale dělalo to to samý. No a tata přišel na to, že tam musí být ještě jedna menší. Ta pohání takový kolečko s odraznyma ploškama, kde optočlen vyhodnocuje, že se páska opravdu točí. Pokud to nejede, elektronika má za to, že se cuchá kazeta, a proto ji zkusí na obě strany a pak vyplivne. |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 29.12.2018(UTC) Zpráv: 77 Bydliště: Praha
Blahořečen: 4-krát v 3 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Napsal: Káfič Genialni. Diky moc. Uz to chapu. No ten motorek co jde ztuha jsem napsal blbe. Ztuha znamena ze cejtim odpor a s necim tocim. Ten druhej nefunkcni prave ne. Proto jsem to odsoudil k ozubenymu kolecku. Budu sundavat naraznik i kapotu tak tam bude mista na tancovani :-) jeste jednou dikes Nemáš zač. Aha takhle, jo tak to bude těmi rozpadenými válečky. Místa je tam dost i bez sundávání nárazníku, stačí ten mechanizmus jen vyšroubovat (a když vyšroubuješ celý světlo, tak si asi budeš muset dělat geometrii světel) a můžeš to dát v pohodlí domova místo garáže. Napsal: OndraS Bouri, jaký vraky rádií máš na mysli? Nemáš nějaký díly k pozbytí? Ideálně funkční zesilovačovou desku. Na Zetkovým radiu (je to typově to, co sem dal Jirka obrázek, jenom má jiný popisky) mi pravý kanály hrají potišeji než levý, koncâkama ani kondíkama to není), a na "nahradním" radiu pravý kanály prskají, opět výměna koncáků ani kondíků nepomohla)
Mám doma tyhle kousky: http://www.bourix.cz/chevroletcamaro.cz/Radia/Rádio s CDčkem je u mě na opravu, nehraje mu jeden kanál a nepřehrává CDčka (nasaje, párkrát zamotá a vyplivne, i krásná originál nevypalovaná CDčka). Vpravo dole je "vrak", který sice hraje, ale má nějaké problémy, na které si už nevzpomenu. Mám ho jako "dárce orgánů" (momentálně pro to s CDčkem). Vpravo nahoře je moje původní zrenovované a hraje moc krásně (pozor, má jiné než běžné konektory, ty mám ještě v autě). Plus má mnou dodělávaný Line-In vstup (funguje stejně jako v mém současném rádiu, viz video výše) a USB konektor pro nabíječku (jen půl ampéry) na telefon, MP3 přehrávač apod., ale kvůli vzájemnému rušení nedoporučuju moc připojovat: |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK