Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Tak počkej co vyleze z fotografa, kdyžtak ti to pak mejlnu. Anebo jinak, chystám se udělat pár fotek lepším foťákem. Budu na ten kandelář myslet. |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Chlapci, dá se nějak ladit spojkovej pedál? Konkrétně jeho výška ve vypnutým stavu, tzn nahoře? Konkrétně, zdá se mi, že první tak dva cm chodu jsou mrtvý, což přesně koresponduje s tím, že pedál je vejš než brzdovej. Jakokdyby nahoře chyběl nějakej doraz nebo tak něco. Nebo to tak je dobře? Chod spojky je jinak super, krásně zabírá, je to nakonec radost s tím manuálem. |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Neuvědomuju si, že by u našich aut byl vejš. U Fajráka odpoledne kouknu. A chod pedálu mám snad od začátku rovnoměrnej. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Tak poloha pedálu je taky jak píšeš. První centimetr zdvihu je lehčí aby nebylo zatížený ložisko spojky (vůle je dána pružinou ve válečku). Takže to máš asi v pořádku. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Aha, díky. Ono mi to nijak za jízdy nevadí, není to nijak rušivý, jenom jsem u většiny aut zvyklej, že pedály jsou ve stejné rovině. |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
nechceš toho nějak moc? :D stejně každej mačkáš jinou nohou a pokud bys to fakt chtěl srovnat, stačí oříznout levou podrážku ;) |
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 05.07.2017(UTC) Zpráv: 138 Bydliště: kousek od Sokolova
Blahořečen: 6-krát v 4 příspěvcích
|
Já mám ten pedál spojky taky o něco výš jak brzdu, takže je to asi opravdu normální.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Dobrá, takže neřešim. A ještě mi řekněte, kde seženu takový ty dvoj- tří-čtyř sponky na zapalovací káble, aby v motoru neplandaly. Zkoušel jsem to v několika kamenných obchodech, nikde to neměli, z toho v jednom se divili, že auto s kablema ještě někdo provozuje, a v druhým nevěděli, co to je rozdělovač. |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
já to měl u sady kabelů Nějakou mám možná navíc někde v krabici, jestli chceš... |
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Napsal: OndraS Dobrá, takže neřešim. A ještě mi řekněte, kde seženu takový ty dvoj- tří-čtyř sponky na zapalovací káble, aby v motoru neplandaly. Zkoušel jsem to v několika kamenných obchodech, nikde to neměli, z toho v jednom se divili, že auto s kablema ještě někdo provozuje, a v druhým nevěděli, co to je rozdělovač. Vyrob si to ze stahovacích pásek :-D |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Tak jsem si dnes vytýčil úkol: instalace chybějícího radiátoru. Radiátor je čínskej, celohliníkovej, dokonce tam i pasuje. Dokonce mi ani nezbyl žadnej šroubek. Největší vopruz na celé operaci je, že jsem pak, aby se to prohřálo, vyjezdil asi půl nádrže :D |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
to je moc hezkej nedělní program :) |
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Je, nechtělo se mi z toho vystupovat. Vyřešil jsem to tím, že jsem přestoupil do šestiválce, i když tento výkonovej sestup je dost tristní :D |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Je to taky taková pruda jako u každýho jinýho auta? Třeba u dvojky se musí sundavat podběh a snad i kus palubky. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Tady ne. Ve fabrice to sice evidentně montují jako celek, zkompletovanou přístrojovku se vším tam napasují a zapojí konektory, hadice atd.. Ale radiátor jde vyndat i bez demontaže přístrojovky, ze strany motoru se odpojí hadice, z interiéru sundají dva plastový dekly a pak už jde vyndat. Je to sice trochu labyrint, ale jde to pak i zpátky. Jenom na jeden šroubek toho jednoho plastovýho deklu už při montáži není přístup. Možná by byl po sundání řídící jednotky, ale kašlu na něj. V podstatě nejvíc práce je ten radiátor připojit, protože jedna z hadic je schovaná za hlavním svazkem kabelů, pod konzolí na zapalovací cívku a ještě tam zavazí podtlak do těch kravin okolo air pumpy nebo co to je, no zlatá V6 :D Upraveno uživatelem pondělí 11. února 2019 15:38:12(UTC)
| Důvod úpravy: - |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Otázka do pléna, asi hlavně na Standu, s tím už jsem se o tom bavil. Nepravidelně, občas, si Camaro vymyslí volnoběžný otáčky asi 2.000. Typicky to vypadá tak, že to tejden jezdí normálně, a pak s tím vyjedu jako dneska, po deseti minutách jízdy to jede najednou nějak moc pod otáčkama. Vyřadim a jsou tam 2000. Stačí ale zastavit, a otáčky asi za pět vteřin stání najednou padnou na normál. Pak už to zbytek jízdy neudělá. TPS jsem kdysi už naladil, bylo rozhašený, spravilo se mírný kolísání volnoběhu jako takovýho, ale tato závada nezmizela. Standa navrhoval čidlo teploty - myšlen manifold air temperature (MAT) senzor? Závadu to samosebou žádnou nenapíše. |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 05.07.2017(UTC) Zpráv: 138 Bydliště: kousek od Sokolova
Blahořečen: 6-krát v 4 příspěvcích
|
Mě se občas stane to samé, ale je to tak náhodné, že jsem nevypozoroval nějakou souvislost. Stačí vyřadit, ťuknout do plynu a ono se to srovná.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Čidlem teploty spíš myslel ECT (Engine Coolant Temp. Sensor) ne? |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
No, ale podle toho co vím, ten by měl jenom dávat info do jednotky, kdy sepnout ventilátor. No, to právě ale nevim, jestli nekecá i do volnoběhu. |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 05.07.2017(UTC) Zpráv: 138 Bydliště: kousek od Sokolova
Blahořečen: 6-krát v 4 příspěvcích
|
Do něčeho to určitě kecá, protože když jsem ten snímač vyměnil za novej, tak líp drží volnoběh a i teplý to startuje na cvaknutí. Před výměnou teplý motor při startu dlouho točil a když to chytlo, tak z výfuku vylétl bílý oblak. Zřejmě si jednotka myslela, že je motor studený a rvala tam moc benzínu.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Nemáš někde něco zatuhlýho? Mně to dělal jeden karburátor, že při delší držení plynu zůstala zatuhlá škrtící klapka a motor držel vyšší otáčky a pomohlo až ťuknout do plynu a spadlo to na normální otáčky. |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Tak to fakt nemám. Tohle s ťuknutím do pedálu jsem řešil třeba na Monte Carlu, kde byla slabá pružina plus drhnoucí lanko, ale tady na TPI to bude prostě nějakej elektrickej problém. Startuje to dobře za jakékoliv teploty, na plyn reaguje dobře, ventilátor spouští kdy má, prostě jede to OK, jedinej projev jsou ty zvýšený otáčky. Zajímavý na tom je, že nestačí vyřadit a počkat, musí se VŽDY zastavit a potom chvíli stát a nic nedělat. Do pěti vteřin otáčky padnou, a to z 2.000 na asi 1.200, pak po vteřině na asi 1.000 a pak po vteřině na správný volnoběh. A pak už to neudělá, může se jet třeba 100 km. Upraveno uživatelem sobota 1. června 2019 11:33:39(UTC)
| Důvod úpravy: - |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Aha. Podle popisu buď opravdu elektrika anebo jestli třeba nemáš někde problém v podtlacích. Pokud ty hadice jsou ještě původní, tak budou dost zteřelé a docela to ovlivňuje chod motoru. Jak se to chová, když zastavuješ ruční brzdou (nepoužíváš nožní, která bere podtlak)? |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Tak to mě nenapadlo dělat, nicméně podtlaky jsem procházel jako první. Teda jenom ty, kam se dá dostat. No, ale mohl bych se kouknout pod manifold, je tam jeden podtlak spravovanej jakousi jinou hadičkou, tak to zreviduju. |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
No, já jsem myslel ECT čidlo nebo kontakt u něho (studenej či přehřátej motor bude mít namapovaný vyšší otáčky). Ale to by se asi neprojevovalo takhle jednorázově. Podtlak taky dává smysl, ale ten by se asi projevoval i jinak (třeba tuhnutím brzd při opakovaným brždění, cukáním při malé zátěži). Klidně by to mohla být přituhlá regulace volnoběhu, bordel v jejím kanálu. Případně špatný kontakt u ní. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK