Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

4 stránek<1234>
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline OndraS  
#51 Odesláno : úterý 21. srpna 2018 14:33:38(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
Tak počkej co vyleze z fotografa, kdyžtak ti to pak mejlnu.
Anebo jinak, chystám se udělat pár fotek lepším foťákem. Budu na ten kandelář myslet.
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline OndraS  
#52 Odesláno : středa 31. října 2018 17:23:38(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
Chlapci, dá se nějak ladit spojkovej pedál? Konkrétně jeho výška ve vypnutým stavu, tzn nahoře? Konkrétně, zdá se mi, že první tak dva cm chodu jsou mrtvý, což přesně koresponduje s tím, že pedál je vejš než brzdovej. Jakokdyby nahoře chyběl nějakej doraz nebo tak něco. Nebo to tak je dobře?
Chod spojky je jinak super, krásně zabírá, je to nakonec radost s tím manuálem.
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline Standa  
#53 Odesláno : čtvrtek 1. listopadu 2018 9:54:05(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Neuvědomuju si, že by u našich aut byl vejš. U Fajráka odpoledne kouknu. A chod pedálu mám snad od začátku rovnoměrnej.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline Standa  
#54 Odesláno : čtvrtek 1. listopadu 2018 17:32:38(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Tak poloha pedálu je taky jak píšeš. První centimetr zdvihu je lehčí aby nebylo zatížený ložisko spojky (vůle je dána pružinou ve válečku). Takže to máš asi v pořádku.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline OndraS  
#55 Odesláno : čtvrtek 1. listopadu 2018 18:28:05(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
Aha, díky. Ono mi to nijak za jízdy nevadí, není to nijak rušivý, jenom jsem u většiny aut zvyklej, že pedály jsou ve stejné rovině.
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline Jirka_z28  
#56 Odesláno : čtvrtek 1. listopadu 2018 22:46:16(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
nechceš toho nějak moc? :D
stejně každej mačkáš jinou nohou a pokud bys to fakt chtěl srovnat, stačí oříznout levou podrážku ;)
Offline Kenworth  
#57 Odesláno : pátek 2. listopadu 2018 19:21:43(UTC)
Kenworth

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 05.07.2017(UTC)
Zpráv: 138
Bydliště: kousek od Sokolova

Blahořečen: 6-krát v 4 příspěvcích
Já mám ten pedál spojky taky o něco výš jak brzdu, takže je to asi opravdu normální.
Offline OndraS  
#58 Odesláno : pátek 2. listopadu 2018 19:53:51(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
Dobrá, takže neřešim.
A ještě mi řekněte, kde seženu takový ty dvoj- tří-čtyř sponky na zapalovací káble, aby v motoru neplandaly. Zkoušel jsem to v několika kamenných obchodech, nikde to neměli, z toho v jednom se divili, že auto s kablema ještě někdo provozuje, a v druhým nevěděli, co to je rozdělovač.
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline Jirka_z28  
#59 Odesláno : sobota 3. listopadu 2018 1:00:13(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
já to měl u sady kabelů
Nějakou mám možná navíc někde v krabici, jestli chceš...
Offline xjohny  
#60 Odesláno : sobota 3. listopadu 2018 16:17:05(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Napsal: OndraS Přejít na citovaný příspěvek
Dobrá, takže neřešim.
A ještě mi řekněte, kde seženu takový ty dvoj- tří-čtyř sponky na zapalovací káble, aby v motoru neplandaly. Zkoušel jsem to v několika kamenných obchodech, nikde to neměli, z toho v jednom se divili, že auto s kablema ještě někdo provozuje, a v druhým nevěděli, co to je rozdělovač.


Vyrob si to ze stahovacích pásek :-D

Camaro se rozskočilo...
Offline OndraS  
#61 Odesláno : neděle 10. února 2019 20:30:02(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
Tak jsem si dnes vytýčil úkol: instalace chybějícího radiátoru. Radiátor je čínskej, celohliníkovej, dokonce tam i pasuje. Dokonce mi ani nezbyl žadnej šroubek. Největší vopruz na celé operaci je, že jsem pak, aby se to prohřálo, vyjezdil asi půl nádrže :D
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline Jirka_z28  
#62 Odesláno : neděle 10. února 2019 20:32:31(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
to je moc hezkej nedělní program :)
Offline OndraS  
#63 Odesláno : neděle 10. února 2019 20:48:04(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
Je, nechtělo se mi z toho vystupovat. Vyřešil jsem to tím, že jsem přestoupil do šestiválce, i když tento výkonovej sestup je dost tristní :D
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline xjohny  
#64 Odesláno : pondělí 11. února 2019 8:15:21(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Je to taky taková pruda jako u každýho jinýho auta? Třeba u dvojky se musí sundavat podběh a snad i kus palubky.
Camaro se rozskočilo...
Offline OndraS  
#65 Odesláno : pondělí 11. února 2019 15:32:56(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
Tady ne. Ve fabrice to sice evidentně montují jako celek, zkompletovanou přístrojovku se vším tam napasují a zapojí konektory, hadice atd.. Ale radiátor jde vyndat i bez demontaže přístrojovky, ze strany motoru se odpojí hadice, z interiéru sundají dva plastový dekly a pak už jde vyndat. Je to sice trochu labyrint, ale jde to pak i zpátky. Jenom na jeden šroubek toho jednoho plastovýho deklu už při montáži není přístup. Možná by byl po sundání řídící jednotky, ale kašlu na něj.
V podstatě nejvíc práce je ten radiátor připojit, protože jedna z hadic je schovaná za hlavním svazkem kabelů, pod konzolí na zapalovací cívku a ještě tam zavazí podtlak do těch kravin okolo air pumpy nebo co to je, no zlatá V6 :D

Upraveno uživatelem pondělí 11. února 2019 15:38:12(UTC)  | Důvod úpravy: -

camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline OndraS  
#66 Odesláno : čtvrtek 30. května 2019 22:29:03(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
Otázka do pléna, asi hlavně na Standu, s tím už jsem se o tom bavil.
Nepravidelně, občas, si Camaro vymyslí volnoběžný otáčky asi 2.000. Typicky to vypadá tak, že to tejden jezdí normálně, a pak s tím vyjedu jako dneska, po deseti minutách jízdy to jede najednou nějak moc pod otáčkama. Vyřadim a jsou tam 2000. Stačí ale zastavit, a otáčky asi za pět vteřin stání najednou padnou na normál. Pak už to zbytek jízdy neudělá.
TPS jsem kdysi už naladil, bylo rozhašený, spravilo se mírný kolísání volnoběhu jako takovýho, ale tato závada nezmizela.
Standa navrhoval čidlo teploty - myšlen manifold air temperature (MAT) senzor?
Závadu to samosebou žádnou nenapíše.
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline Kenworth  
#67 Odesláno : pátek 31. května 2019 7:49:02(UTC)
Kenworth

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 05.07.2017(UTC)
Zpráv: 138
Bydliště: kousek od Sokolova

Blahořečen: 6-krát v 4 příspěvcích
Mě se občas stane to samé, ale je to tak náhodné, že jsem nevypozoroval nějakou souvislost. Stačí vyřadit, ťuknout do plynu a ono se to srovná.
Offline xjohny  
#68 Odesláno : pátek 31. května 2019 9:00:11(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Čidlem teploty spíš myslel ECT (Engine Coolant Temp. Sensor) ne?
Camaro se rozskočilo...
Offline OndraS  
#69 Odesláno : pátek 31. května 2019 18:51:42(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
No, ale podle toho co vím, ten by měl jenom dávat info do jednotky, kdy sepnout ventilátor. No, to právě ale nevim, jestli nekecá i do volnoběhu.
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline Kenworth  
#70 Odesláno : pátek 31. května 2019 18:58:41(UTC)
Kenworth

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 05.07.2017(UTC)
Zpráv: 138
Bydliště: kousek od Sokolova

Blahořečen: 6-krát v 4 příspěvcích
Do něčeho to určitě kecá, protože když jsem ten snímač vyměnil za novej, tak líp drží volnoběh a i teplý to startuje na cvaknutí. Před výměnou teplý motor při startu dlouho točil a když to chytlo, tak z výfuku vylétl bílý oblak. Zřejmě si jednotka myslela, že je motor studený a rvala tam moc benzínu.
Offline Bouri  
#71 Odesláno : pátek 31. května 2019 21:24:53(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Nemáš někde něco zatuhlýho? Mně to dělal jeden karburátor, že při delší držení plynu zůstala zatuhlá škrtící klapka a motor držel vyšší otáčky a pomohlo až ťuknout do plynu a spadlo to na normální otáčky.
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline OndraS  
#72 Odesláno : sobota 1. června 2019 11:29:20(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
Tak to fakt nemám. Tohle s ťuknutím do pedálu jsem řešil třeba na Monte Carlu, kde byla slabá pružina plus drhnoucí lanko, ale tady na TPI to bude prostě nějakej elektrickej problém.
Startuje to dobře za jakékoliv teploty, na plyn reaguje dobře, ventilátor spouští kdy má, prostě jede to OK, jedinej projev jsou ty zvýšený otáčky. Zajímavý na tom je, že nestačí vyřadit a počkat, musí se VŽDY zastavit a potom chvíli stát a nic nedělat. Do pěti vteřin otáčky padnou, a to z 2.000 na asi 1.200, pak po vteřině na asi 1.000 a pak po vteřině na správný volnoběh. A pak už to neudělá, může se jet třeba 100 km.

Upraveno uživatelem sobota 1. června 2019 11:33:39(UTC)  | Důvod úpravy: -

camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline Bouri  
#73 Odesláno : sobota 1. června 2019 18:02:05(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Aha. Podle popisu buď opravdu elektrika anebo jestli třeba nemáš někde problém v podtlacích. Pokud ty hadice jsou ještě původní, tak budou dost zteřelé a docela to ovlivňuje chod motoru. Jak se to chová, když zastavuješ ruční brzdou (nepoužíváš nožní, která bere podtlak)?
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline OndraS  
#74 Odesláno : sobota 1. června 2019 19:50:08(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
Tak to mě nenapadlo dělat, nicméně podtlaky jsem procházel jako první. Teda jenom ty, kam se dá dostat. No, ale mohl bych se kouknout pod manifold, je tam jeden podtlak spravovanej jakousi jinou hadičkou, tak to zreviduju.
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline Standa  
#75 Odesláno : pondělí 3. června 2019 7:26:08(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
No, já jsem myslel ECT čidlo nebo kontakt u něho (studenej či přehřátej motor bude mít namapovaný vyšší otáčky). Ale to by se asi neprojevovalo takhle jednorázově. Podtlak taky dává smysl, ale ten by se asi projevoval i jinak (třeba tuhnutím brzd při opakovaným brždění, cukáním při malé zátěži). Klidně by to mohla být přituhlá regulace volnoběhu, bordel v jejím kanálu. Případně špatný kontakt u ní.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
4 stránek<1234>
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.