Kategorie: Člen smečky Registrován: 10.08.2009(UTC) Zpráv: 794 Bydliště: Horovice
Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
je průchozí?tím to přisává vzduch a mění poměr na volnoběh.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 10.08.2009(UTC) Zpráv: 794 Bydliště: Horovice
Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
|
V pondělí to překontroluju a dám vědět. Jinak díky za radu.
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 22.09.2016(UTC) Zpráv: 149
Blahořečil: 7-krát Blahořečen: 7-krát v 7 příspěvcích
|
Je tady někdo, kdo by uměl poradit nějaké základní nastavení karburátoru? Mám tam podle všeho Holley 650 a zatím jsem moc nejezdil. Jenom skládal. Včera jsem to byl projet a svíčky byly černý jak bota. Dnes už to ani nechytlo na všechny válce, tak jsem dal nový svíčky. Taky to dost hulí. Je to moje první amerika s karburátorem a nerad bych se v tom začal rejpat nějak neodborně. Motor je 350 a je to C3 s manuálem. Jinak za plynem to celkem jde, jen to jednou střelilo do laufu. (jinak ty ulitý svíčky byly NGK, tak jsem tam dal AC, co tam patří) Za případné konstruktivní připomínky předem dík ! Scott
|
|
|
|
Rank:: Člen smečky Registrován: 03.11.2013(UTC) Zpráv: 817 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 23-krát v 21 příspěvcích
|
Napsal: scott67 Je tady někdo, kdo by uměl poradit nějaké základní nastavení karburátoru? Mám tam podle všeho Holley 650 a zatím jsem moc nejezdil. Jenom skládal. Včera jsem to byl projet a svíčky byly černý jak bota. Dnes už to ani nechytlo na všechny válce, tak jsem dal nový svíčky. Taky to dost hulí. Je to moje první amerika s karburátorem a nerad bych se v tom začal rejpat nějak neodborně. Motor je 350 a je to C3 s manuálem. Jinak za plynem to celkem jde, jen to jednou střelilo do laufu. (jinak ty ulitý svíčky byly NGK, tak jsem tam dal AC, co tam patří) Za případné konstruktivní připomínky předem dík ! Scott jo mas to bohaty jsou tam dva sroubky zepredu s pruzinkou tak je povol o pul otacky a kazdej jsejne kdyz je povolujes tak pridavas vzduch tudis ochuzujes smes meli by bejt stejne vytocene
|
1 uživatel blahořečil Robert za tento úžasný příspvěvek.
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 22.09.2016(UTC) Zpráv: 149
Blahořečil: 7-krát Blahořečen: 7-krát v 7 příspěvcích
|
Jestli myslíš ty malý mosazný na obou bocích přední komory, tak ty jsou povoleny o dva a půl otáčky. Mám tedy ještě povolit? Dohromady to bude o tři.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
já si hrál takhle s Edelbrockem a tam jsem měl za to, že to byly volnoběžný jehly - tedy povolováním se přidávalo palivo, ne vzduch Co nějaký videa na youtube? |
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 22.09.2016(UTC) Zpráv: 149
Blahořečil: 7-krát Blahořečen: 7-krát v 7 příspěvcích
|
Video na Youtube hovoří povolit o jednu otáčku. Viz video čas 2:40 Je Fakt, že u některých karburátorů se tím přidává vzduch. Ale u některých zase palivo. Sakra chlopi, přece tu víme, jak to teda je !!! (já to ale nevím :-( ) Protože tam bylo dva a půl, logika mi napovídá, že palivo a že mám ubrat (video to taky říká). Ale logiku jebat. To znám. Raději to chce slovo osvícence ! Ozve se tedy nějaký ???
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
Jako prvni nastavis hladinu v obou komorach.krouceni sroubkama asi stacit nebude spis pretryskovat.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
rozhodně bych jako první krok nerozebíral karbec... Scott: video ti radí 1 otáčku, máš 2,5 a je to moc bohatý -> dej tam tu 1, zkus to nahodit a uvidíš. Je to hezká hračka, tak si hraj :) "Before installing your carburetor, you should make sure both idle mixture screws are set to full lean turned all the way in clockwise then backed out one and a half turns." - takže ano, přidávají palivo a utažený = chudá směs |
|
1 uživatel blahořečil Jirka_z28 za tento úžasný příspvěvek.
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 22.09.2016(UTC) Zpráv: 149
Blahořečil: 7-krát Blahořečen: 7-krát v 7 příspěvcích
|
Díky. Pokusím se laborovat. Již jsem tuto cestu absolvoval u různých jiných karburátorů. Mnohdy to muselo skončit koupí nového. Když nebude zbytí, co nadělám. Ale pokusit se musím. V této chvíli tam mám tu otáčku a volnoběh je dost tupej. Ono se to taky musí trocho ohřát, tak až vyleze sluníčko, tak to lehce projedu a budu laborovat.
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
Tema sroubkama nastavis smes na volnobeh ne na castecny a plny zatizeni..
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Ale ovlivní to bohatost i dál. Aspoň u edelbrocku jo, ovlivnilo to spotřebu i o několik litrů. Zvlášť, když to měl rozhozený o tolik. |
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 22.09.2016(UTC) Zpráv: 149
Blahořečil: 7-krát Blahořečen: 7-krát v 7 příspěvcích
|
Ano, je mi jasný, že to ovlivní jenom volnoběh. Ale musím tím začít. Potom je na řadě hladina a nakonec trysky. Filtr mám novej od Wixu, takže tam problém nebude. Hladina se zdá OK. Odšroubuju kontrolní šroub a cáká ven, když lehce zatřepu autem. Uvidíme. Trysky by měly být údajně 66 vepředu a 74 vzadu. Nebo opačně? Nevíte to někdo? Nebo snad 66 až 74 všude. Ten chlápek na tom videu mele tak rychle, že mu hovno rozumím. Upraveno uživatelem pátek 15. března 2019 11:57:33(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Říkal tam základní 64 na prvním stupni a 70 na druhým na obou stranách. Pro motory 200-300hp. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 22.09.2016(UTC) Zpráv: 149
Blahořečil: 7-krát Blahořečen: 7-krát v 7 příspěvcích
|
Díky za info. Půjdu to projet.
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
Edelbrock je jina konstrukce nez holley.
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 22.09.2016(UTC) Zpráv: 149
Blahořečil: 7-krát Blahořečen: 7-krát v 7 příspěvcích
|
Teď jsem stejně teprve ve stadiu, kdy vyřizuju veteránský papíry. Až to bude a auto bude víc jezdit, pak se s tím seřizováním asi pohne víc. A doufám, že se to podaří. Popojížďěním po dědině toho moc nezjistím. Zatím jsem povolil šroubky o 1 a 3/4 otáčky a zdá se to lepší než 2 a půl. Ale taky je možnost, že ten karbec bude úplně rozjebanej a pak bych asi uvažoval o koupi nového kusu.
A zde se tedy naskýtá otázka pro zasvěcené. Pokud nový, jaký? Koupit origo Holley, nebo Edelbrock? Co myslíte ?
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 11.01.2010(UTC) Zpráv: 1,115 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
|
1405 Edelbrock , jednoduche funkční řešení ... Napsal: scott67 Teď jsem stejně teprve ve stadiu, kdy vyřizuju veteránský papíry. Až to bude a auto bude víc jezdit, pak se s tím seřizováním asi pohne víc. A doufám, že se to podaří. Popojížďěním po dědině toho moc nezjistím. Zatím jsem povolil šroubky o 1 a 3/4 otáčky a zdá se to lepší než 2 a půl. Ale taky je možnost, že ten karbec bude úplně rozjebanej a pak bych asi uvažoval o koupi nového kusu.
A zde se tedy naskýtá otázka pro zasvěcené. Pokud nový, jaký? Koupit origo Holley, nebo Edelbrock? Co myslíte ?
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Edelbrock je jednoduchý. Z toho plynou výhody, jako že to "nějak" bude fungovat takřka bez práce. A taky nevýhody, jako že asi nebude fungovat tak dobře a efektivně jako pokročilejší karbec. Když jsem ho zkusil na Camaru, výkon se nezměnil a spotřeba šla asi o 20% nahoru, tak jsem vrátil originál. Ale mohlo to být typem karbce a motoru.
Jestli ale nezjistíš vysloveně problém v tom aktuálním, zbytečně bych nový nekupoval. Měl jsi tenhle rozebraný a vyčištěný? |
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 22.09.2016(UTC) Zpráv: 149
Blahořečil: 7-krát Blahořečen: 7-krát v 7 příspěvcích
|
Ještě neměl. Teprve to mapuju. Chce to jezdit, jezdit, jezdit. A to zatím bez papírů nejde. Pak to začnu vychytávat. Ale každopádně díky za názory. Na té jednoduchosti Edelbrocku se většina vždy shoduje.
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 04.05.2013(UTC) Zpráv: 41 Bydliště: Žďár nad Sázavou
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Já jsem tam dal Demona, ale zatím nevím.Ještě jsem s tím nejel čísla mám od ledna.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 11.01.2010(UTC) Zpráv: 1,115 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
|
samozrejme ze Demon nebo Holley je lepsi karburator, ale vyzaduje pomerne slozite nastaveni , ktere ti v CR asi nikdo neudela protoze na to nema nastroje ani zkusenosti , lepsi Edelbrock nez blbe nastaveny lepsi karbec..
pak je to o tom dat auto na valce , merit emise a bohatost , vykon motoru, ladit predstih motoru atd... akce na jeden den finnancne narocna , ale pak to dava smysl...
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Emise "na přání" ti asi moc stanic neudělá, nevím jestli to vůbec technicky jde kvůli napojení systému na ministerstvo. Jedině na nějaký starší mašině. EDIT: I když teď koukám, že by to asi jít mohlo. Lepší ale určitě v nějakým autoservisu než na stanici STK. Přijde mi jednodušší vyrobit si nebo koupit přírubu za svody s vývodem na lambdu, podle toho ladit bohatost. Ideálně to nakombinovat se sprintama v Panenském Týnci, kde se dá jezdit a měřit časy celý den ;-) https://www.summitracing.com/int/parts/avm-30-4110Upraveno uživatelem čtvrtek 21. března 2019 11:44:55(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 22.09.2016(UTC) Zpráv: 149
Blahořečil: 7-krát Blahořečen: 7-krát v 7 příspěvcích
|
Dnes jsem udělal velký krok kupředu při seřizování mé 350. Karburátor Holley byl vybaven tryskami 76 na obou stupních. Střelba do laufů a kašel místo akcelerace. Dal jsem na první stupeň 70 (druhý jsem ponechal 76) A musím říct, že nastal šepot květin. Skoro nevím, jestli se v tom mám ještě dál hrabat. Takže první stupeň 70 a druhý 76. Jaké jsou vaše trysky na 350Cui? (pokud je vám známo)
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK