Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

6 stránek«<3456>
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline Cestovatel  
#101 Odesláno : pátek 13. října 2017 22:58:06(UTC)
Cestovatel

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 10.08.2009(UTC)
Zpráv: 794
Bydliště: Horovice

Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
Ano mám
Offline holanuvstatek  
#102 Odesláno : sobota 14. října 2017 18:51:26(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
je průchozí?tím to přisává vzduch a mění poměr na volnoběh.
Offline Cestovatel  
#103 Odesláno : sobota 14. října 2017 19:45:47(UTC)
Cestovatel

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 10.08.2009(UTC)
Zpráv: 794
Bydliště: Horovice

Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
V pondělí to překontroluju a dám vědět. Jinak díky za radu.
Offline scott67  
#104 Odesláno : středa 13. března 2019 16:09:27(UTC)
scott67

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 22.09.2016(UTC)
Zpráv: 149

Blahořečil: 7-krát
Blahořečen: 7-krát v 7 příspěvcích
Je tady někdo, kdo by uměl poradit nějaké základní nastavení karburátoru? Mám tam podle všeho Holley 650 a zatím jsem moc nejezdil. Jenom skládal. Včera jsem to byl projet a svíčky byly černý jak bota. Dnes už to ani nechytlo na všechny válce, tak jsem dal nový svíčky. Taky to dost hulí. Je to moje první amerika s karburátorem a nerad bych se v tom začal rejpat nějak neodborně. Motor je 350 a je to C3 s manuálem. Jinak za plynem to celkem jde, jen to jednou střelilo do laufu. (jinak ty ulitý svíčky byly NGK, tak jsem tam dal AC, co tam patří) Za případné konstruktivní připomínky předem dík ! Scott
Offline Robert  
#105 Odesláno : středa 13. března 2019 20:15:27(UTC)
Robert

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 03.11.2013(UTC)
Zpráv: 817
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 23-krát v 21 příspěvcích
Napsal: scott67 Přejít na citovaný příspěvek
Je tady někdo, kdo by uměl poradit nějaké základní nastavení karburátoru? Mám tam podle všeho Holley 650 a zatím jsem moc nejezdil. Jenom skládal. Včera jsem to byl projet a svíčky byly černý jak bota. Dnes už to ani nechytlo na všechny válce, tak jsem dal nový svíčky. Taky to dost hulí. Je to moje první amerika s karburátorem a nerad bych se v tom začal rejpat nějak neodborně. Motor je 350 a je to C3 s manuálem. Jinak za plynem to celkem jde, jen to jednou střelilo do laufu. (jinak ty ulitý svíčky byly NGK, tak jsem tam dal AC, co tam patří) Za případné konstruktivní připomínky předem dík ! Scott


jo mas to bohaty jsou tam dva sroubky zepredu s pruzinkou tak je povol o pul otacky a kazdej jsejne kdyz je povolujes tak pridavas vzduch tudis ochuzujes smes meli by bejt stejne vytocene
thanks 1 uživatel blahořečil Robert za tento úžasný příspvěvek.
scott67 on 13.03.2019(UTC)
Offline scott67  
#106 Odesláno : středa 13. března 2019 21:27:56(UTC)
scott67

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 22.09.2016(UTC)
Zpráv: 149

Blahořečil: 7-krát
Blahořečen: 7-krát v 7 příspěvcích
Jestli myslíš ty malý mosazný na obou bocích přední komory, tak ty jsou povoleny o dva a půl otáčky. Mám tedy ještě povolit? Dohromady to bude o tři.
Offline Jirka_z28  
#107 Odesláno : středa 13. března 2019 23:08:46(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
já si hrál takhle s Edelbrockem a tam jsem měl za to, že to byly volnoběžný jehly - tedy povolováním se přidávalo palivo, ne vzduch
Co nějaký videa na youtube?
Offline scott67  
#108 Odesláno : čtvrtek 14. března 2019 8:18:46(UTC)
scott67

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 22.09.2016(UTC)
Zpráv: 149

Blahořečil: 7-krát
Blahořečen: 7-krát v 7 příspěvcích
Video na Youtube hovoří povolit o jednu otáčku. Viz video čas 2:40



Je Fakt, že u některých karburátorů se tím přidává vzduch. Ale u některých zase palivo. Sakra chlopi, přece tu víme, jak to teda je !!! (já to ale nevím :-( )
Protože tam bylo dva a půl, logika mi napovídá, že palivo a že mám ubrat (video to taky říká). Ale logiku jebat. To znám. Raději to chce slovo osvícence ! Ozve se tedy nějaký ???
Offline holanuvstatek  
#109 Odesláno : čtvrtek 14. března 2019 9:23:46(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
Jako prvni nastavis hladinu v obou komorach.krouceni sroubkama asi stacit nebude spis pretryskovat.
Offline Jirka_z28  
#110 Odesláno : čtvrtek 14. března 2019 9:52:59(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
rozhodně bych jako první krok nerozebíral karbec...
Scott: video ti radí 1 otáčku, máš 2,5 a je to moc bohatý -> dej tam tu 1, zkus to nahodit a uvidíš. Je to hezká hračka, tak si hraj :)
"Before installing your carburetor, you should make sure both idle mixture screws are set to full lean turned all the way in clockwise then backed out one and a half turns." - takže ano, přidávají palivo a utažený = chudá směs
thanks 1 uživatel blahořečil Jirka_z28 za tento úžasný příspvěvek.
scott67 on 14.03.2019(UTC)
Offline scott67  
#111 Odesláno : čtvrtek 14. března 2019 10:02:27(UTC)
scott67

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 22.09.2016(UTC)
Zpráv: 149

Blahořečil: 7-krát
Blahořečen: 7-krát v 7 příspěvcích
Díky. Pokusím se laborovat. Již jsem tuto cestu absolvoval u různých jiných karburátorů. Mnohdy to muselo skončit koupí nového. Když nebude zbytí, co nadělám. Ale pokusit se musím. V této chvíli tam mám tu otáčku a volnoběh je dost tupej. Ono se to taky musí trocho ohřát, tak až vyleze sluníčko, tak to lehce projedu a budu laborovat.
Offline holanuvstatek  
#112 Odesláno : pátek 15. března 2019 8:06:21(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
Tema sroubkama nastavis smes na volnobeh ne na castecny a plny zatizeni..
Offline Jirka_z28  
#113 Odesláno : pátek 15. března 2019 8:16:07(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Ale ovlivní to bohatost i dál. Aspoň u edelbrocku jo, ovlivnilo to spotřebu i o několik litrů. Zvlášť, když to měl rozhozený o tolik.
Offline scott67  
#114 Odesláno : pátek 15. března 2019 11:48:50(UTC)
scott67

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 22.09.2016(UTC)
Zpráv: 149

Blahořečil: 7-krát
Blahořečen: 7-krát v 7 příspěvcích
Ano, je mi jasný, že to ovlivní jenom volnoběh. Ale musím tím začít. Potom je na řadě hladina a nakonec trysky. Filtr mám novej od Wixu, takže tam problém nebude. Hladina se zdá OK. Odšroubuju kontrolní šroub a cáká ven, když lehce zatřepu autem. Uvidíme. Trysky by měly být údajně 66 vepředu a 74 vzadu. Nebo opačně? Nevíte to někdo? Nebo snad 66 až 74 všude. Ten chlápek na tom videu mele tak rychle, že mu hovno rozumím.

Upraveno uživatelem pátek 15. března 2019 11:57:33(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline Standa  
#115 Odesláno : sobota 16. března 2019 8:29:13(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Říkal tam základní 64 na prvním stupni a 70 na druhým na obou stranách. Pro motory 200-300hp.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline scott67  
#116 Odesláno : sobota 16. března 2019 9:52:52(UTC)
scott67

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 22.09.2016(UTC)
Zpráv: 149

Blahořečil: 7-krát
Blahořečen: 7-krát v 7 příspěvcích
Díky za info. Půjdu to projet.
Offline holanuvstatek  
#117 Odesláno : pondělí 18. března 2019 5:26:42(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
Edelbrock je jina konstrukce nez holley.
Offline scott67  
#118 Odesláno : úterý 19. března 2019 16:57:07(UTC)
scott67

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 22.09.2016(UTC)
Zpráv: 149

Blahořečil: 7-krát
Blahořečen: 7-krát v 7 příspěvcích
Teď jsem stejně teprve ve stadiu, kdy vyřizuju veteránský papíry. Až to bude a auto bude víc jezdit, pak se s tím seřizováním asi pohne víc. A doufám, že se to podaří. Popojížďěním po dědině toho moc nezjistím. Zatím jsem povolil šroubky o 1 a 3/4 otáčky a zdá se to lepší než 2 a půl. Ale taky je možnost, že ten karbec bude úplně rozjebanej a pak bych asi uvažoval o koupi nového kusu.

A zde se tedy naskýtá otázka pro zasvěcené. Pokud nový, jaký? Koupit origo Holley, nebo Edelbrock? Co myslíte ?
Offline fik  
#119 Odesláno : středa 20. března 2019 10:22:53(UTC)
fik

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 11.01.2010(UTC)
Zpráv: 1,115
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
1405 Edelbrock , jednoduche funkční řešení ...



Napsal: scott67 Přejít na citovaný příspěvek
Teď jsem stejně teprve ve stadiu, kdy vyřizuju veteránský papíry. Až to bude a auto bude víc jezdit, pak se s tím seřizováním asi pohne víc. A doufám, že se to podaří. Popojížďěním po dědině toho moc nezjistím. Zatím jsem povolil šroubky o 1 a 3/4 otáčky a zdá se to lepší než 2 a půl. Ale taky je možnost, že ten karbec bude úplně rozjebanej a pak bych asi uvažoval o koupi nového kusu.

A zde se tedy naskýtá otázka pro zasvěcené. Pokud nový, jaký? Koupit origo Holley, nebo Edelbrock? Co myslíte ?


Offline Jirka_z28  
#120 Odesláno : středa 20. března 2019 13:09:19(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Edelbrock je jednoduchý.
Z toho plynou výhody, jako že to "nějak" bude fungovat takřka bez práce.
A taky nevýhody, jako že asi nebude fungovat tak dobře a efektivně jako pokročilejší karbec.
Když jsem ho zkusil na Camaru, výkon se nezměnil a spotřeba šla asi o 20% nahoru, tak jsem vrátil originál. Ale mohlo to být typem karbce a motoru.

Jestli ale nezjistíš vysloveně problém v tom aktuálním, zbytečně bych nový nekupoval. Měl jsi tenhle rozebraný a vyčištěný?
Offline scott67  
#121 Odesláno : středa 20. března 2019 17:44:25(UTC)
scott67

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 22.09.2016(UTC)
Zpráv: 149

Blahořečil: 7-krát
Blahořečen: 7-krát v 7 příspěvcích
Ještě neměl. Teprve to mapuju. Chce to jezdit, jezdit, jezdit. A to zatím bez papírů nejde. Pak to začnu vychytávat. Ale každopádně díky za názory. Na té jednoduchosti Edelbrocku se většina vždy shoduje.
Offline kratein  
#122 Odesláno : středa 20. března 2019 23:27:09(UTC)
kratein
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 04.05.2013(UTC)
Zpráv: 41
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Já jsem tam dal Demona, ale zatím nevím.Ještě jsem s tím nejel čísla mám od ledna.
Offline fik  
#123 Odesláno : čtvrtek 21. března 2019 10:08:28(UTC)
fik

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 11.01.2010(UTC)
Zpráv: 1,115
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
samozrejme ze Demon nebo Holley je lepsi karburator, ale vyzaduje pomerne slozite nastaveni , ktere ti v CR asi nikdo neudela protoze na to nema nastroje ani zkusenosti , lepsi Edelbrock nez blbe nastaveny lepsi karbec..

pak je to o tom dat auto na valce , merit emise a bohatost , vykon motoru, ladit predstih motoru atd... akce na jeden den finnancne narocna , ale pak to dava smysl...
Offline xjohny  
#124 Odesláno : čtvrtek 21. března 2019 11:40:10(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Emise "na přání" ti asi moc stanic neudělá, nevím jestli to vůbec technicky jde kvůli napojení systému na ministerstvo. Jedině na nějaký starší mašině.
EDIT: I když teď koukám, že by to asi jít mohlo. Lepší ale určitě v nějakým autoservisu než na stanici STK.

Přijde mi jednodušší vyrobit si nebo koupit přírubu za svody s vývodem na lambdu, podle toho ladit bohatost. Ideálně to nakombinovat se sprintama v Panenském Týnci, kde se dá jezdit a měřit časy celý den ;-)
https://www.summitracing.com/int/parts/avm-30-4110

Upraveno uživatelem čtvrtek 21. března 2019 11:44:55(UTC)  | Důvod úpravy: -

Camaro se rozskočilo...
Offline scott67  
#125 Odesláno : neděle 19. května 2019 18:03:11(UTC)
scott67

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 22.09.2016(UTC)
Zpráv: 149

Blahořečil: 7-krát
Blahořečen: 7-krát v 7 příspěvcích
Dnes jsem udělal velký krok kupředu při seřizování mé 350. Karburátor Holley byl vybaven tryskami 76 na obou stupních. Střelba do laufů a kašel místo akcelerace. Dal jsem na první stupeň 70 (druhý jsem ponechal 76) A musím říct, že nastal šepot květin. Skoro nevím, jestli se v tom mám ještě dál hrabat. Takže první stupeň 70 a druhý 76. Jaké jsou vaše trysky na 350Cui? (pokud je vám známo)
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
6 stránek«<3456>
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.