Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
V tom případě bych to tipoval na nějakou netěsnost u svodů. Ale to by mělo pak být výrazněji slyšet při přidání plynu. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
|
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 07.03.2016(UTC) Zpráv: 38 Bydliště: Praha
|
Když jsem vícekrát zatočil moterem zvedlo se to o 0,5 bez oleje.
A ohledně té netěsnosti svodů: když sedím v autě, přidám plyn a mám tam cca 3500ot. tak to neslyším. Pověřím druhou osobu, aby si to poslechla vzadu.
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 07.03.2016(UTC) Zpráv: 38 Bydliště: Praha
|
Karburátor je úplně nový Edelbrock 600. Na seřizování toho tam moc není...
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
No můžeš v něm zkusit přehodit trysky, nebo se kouknout na plováky.
Jinak když se měří komprese, tak bys měl sešlápnout plynový pedál, aby se otevřely škrtící klapky, třeba by to pak ukázalo rozumnější čísla. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 07.03.2016(UTC) Zpráv: 38 Bydliště: Praha
|
Tohle jsem dohledal ohledně komprese tak by to snad mohlo být v toleranci. Co se týče toho nepravidelného chodu tak motor jde klidně a nijak necuká. Když to na levé straně z výfuku je cítit vždy oproti ruce od toho jednoho válce větší tlak. Zkoušel jsem odpojovat kabely od svíček, zjistil jsem a dělá to jenom ten 7. válec. Začíná mi docházet fantazie kde hledat chybu... https://www.youtube.com/watch?v=z9XcqlJ7oP8[img] [/img] [img] [/img]
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 13.10.2011(UTC) Zpráv: 149 Bydliště: České Budějovice
Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 07.03.2016(UTC) Zpráv: 38 Bydliště: Praha
|
Dík za typ. Měřák jsem objednal, tak až přijde vyzkouším.
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 07.03.2016(UTC) Zpráv: 38 Bydliště: Praha
|
[img] [/img] Tyto hodnoty mi to ukazuje v políčku pozdního zapálení. Předstih jsem dělal podle stroboskopu a i když jsem skusil pohnout rozdělovačem tak se otáčky mění, ale hodnoty na měřáku se jedině zhoršují. Něco je špatně... Napadá vás něco čím to může být? Dík
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 13.10.2011(UTC) Zpráv: 149 Bydliště: České Budějovice
Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
|
Ručička je stabilní nebo se pohne? Udělá to něco s podtlakem při tom prsknutí? Kdy byly dělalý rozvody?
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 07.03.2016(UTC) Zpráv: 38 Bydliště: Praha
|
Ručička je stabilní vůbec se nehne. Bylo mi řečeno, že rozvody byly dělány když jsem auto kupoval. Byly i nějaký použitý rozvody hozený v autě, ale věřit jestli jsou dělaný se nedá. Je to pro mě trochu nepochopitelný. Jelikož na motoru je vidět, že s motorem si někdo dal práci, aby ho rozebral, dokonale umyl a pak i celý nastříkal. Když jsem sundal ventilový víka tak je všechno čistý a i po desítkách naběhaných hodin není olej nějak závratně špinavý. Tak se nabízí, že s ním někdo něco dělal, ale co a jestli vůbec nevím. Já jsem ho ještě nerozebíral.
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 13.10.2011(UTC) Zpráv: 149 Bydliště: České Budějovice
Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
|
Je otázka jestli ty rozvody tam nasadili správně (ryska na rysku). Jestli tam jsou špatně, tak ten předstih těžko naladíš. Zkusil bych tohle podle pořadí: 1. nastavit vůle ventilů, a to za běhu motoru 2. zkontrolovat případně nastavit znovu předstih 3. nastavit bohatost směsi na karburátoru Předstih by se měl nastavovat při určitých otáčkách motoru bez zapojené podtlakové regulace na rozdělovači. Pak ještě zkontrolovat hadičky co vedou do karburátoru, PCV ventil, atd. jestli jsou správně zapojené. Ventilové vůle se nastavují buď na utahovací moment nebo otočení jak to dělá ve videu..
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 07.03.2016(UTC) Zpráv: 38 Bydliště: Praha
|
Díky, včera jsem seřídil ventily a dnes budu pokračovat bodem 2
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 07.03.2016(UTC) Zpráv: 38 Bydliště: Praha
|
Vzhledem k tomu, že nic nepomáhalo jsem nakoupil nějaké díly. Měl jsem předtím karburátor Holly a neuvědomil jsem, že když tam dám Edelbrock tak musím vyměnit mezipodložku mezi sáním a karburátorem. Extrémní rozdíl se neudál. Až na to, že po třech startech se ulily svíčky, tak jsem přetryskoval karburátor. Mám Edelbrock 1405 s originál tryskami 98 a 100, jehly 7047 a oranžová pérka. Změnil jsem to na trysky 92 a 98, jehly 7352 a růžová pérka. Mezitím jsem taky vyměnil svíčky. Nastala obrovská změna. Ručička na měřáku podtlaku se mi dostala do středu zeleného pole takže jsem stroboskopem doladil předstih. Motor, ale nejde pořád úplně klidně a i ručička na měřáku podtlaku se o desetinku občas pohne. Zatím jsem nepřišel na to čím by to mohlo být... Jezdil jsem zatím jen po zahradě, ale jen pro info spotřebu odhaduji u 350 mezi 20 až 25 litry
Ještě řeším jednu věc. Přes odvzdušňovací ventil ve ventilovém víku mi po propojení s karburátirem nasává olej a je až v sání. Tak jsem vývod v karburátoru nezapojil a zaslepil. Ozkoušel jsem dvě různé varianty ventilů s rozdílným filtrem a obě byly stejné. Nesetkal se někdo z vás s tím?
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK