Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
|
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 01.05.2009(UTC) Zpráv: 333 Bydliště: Police n. Met / Pardubice
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
|
Podle me staci obycejnej Mogul napr. LA2 do lozisek a A0 do cepu napravy . Stoji to par kacek a sezenes to na kazdy pumpe. Ostatni vyrobci delaji to samy jen je to drazsi.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Honza T napsal:Podle me staci obycejnej Mogul napr. LA2 do lozisek a A0 do cepu napravy . Stoji to par kacek a sezenes to na kazdy pumpe. Ostatni vyrobci delaji to samy jen je to drazsi. Jo ten LA2 vypadá, že by to mohlo být ono, resp. víceméně to samé. A dá se to koupit cestou z práce na benzínce, díky :-) |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Tak jsem cestou projel 4 benzínky a nikde to neměli, zachránila mě až dnešní návštěva mototechny. A při té příležitosti jsem zapomněl koupit odmašťovadlo na kotouče |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
A zejtra se na to vrhnu... |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
A teď jen s chutí do toho
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Takže výstupní kontrola kotoučů - odstranily se vibrace při brždění, subjektivně to brzdí o chlup líp, ale ještě na to radši extrémně nešlapu, ovšem mám drobný problém: 1) Řízení lehce táhne na pravou stranu, při brždění trochu víc 2) Pravej kotouč se docela hřeje, stěží udržet prst.
Takže zase kolo dolu a kontrola.. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 20.03.2009(UTC) Zpráv: 1,333 Bydliště: Šternberk
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
xjohny napsal:Takže výstupní kontrola kotoučů - odstranily se vibrace při brždění, subjektivně to brzdí o chlup líp, ale ještě na to radši extrémně nešlapu, ovšem mám drobný problém: 1) Řízení lehce táhne na pravou stranu, při brždění trochu víc 2) Pravej kotouč se docela hřeje, stěží udržet prst.
Takže zase kolo dolu a kontrola.. kurna jezdite trochu, nevylepšujte furt:-))))metu na sraz veteránů, tak večer čágo.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
hd1903 napsal:kurna jezdite trochu, nevylepšujte furt:-))))metu na sraz veteránů, tak večer čágo. No... výměně 30 let starých kotoučů neřikám vylepšování ale zatraceně nutný servisní zákrok :)) |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 20.03.2009(UTC) Zpráv: 1,333 Bydliště: Šternberk
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
xjohny napsal: No... výměně 30 let starých kotoučů neřikám vylepšování ale zatraceně nutný servisní zákrok :))
co myslíš, že tam mám já:-)))ani se na to nechci dívat, ale brzdí to až překvapivě dobře, na ty roky...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 12.03.2009(UTC) Zpráv: 295 Bydliště: Brno
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 10-krát v 8 příspěvcích
|
xjohny napsal:Takže výstupní kontrola kotoučů - odstranily se vibrace při brždění, subjektivně to brzdí o chlup líp, ale ještě na to radši extrémně nešlapu, ovšem mám drobný problém: 1) Řízení lehce táhne na pravou stranu, při brždění trochu víc 2) Pravej kotouč se docela hřeje, stěží udržet prst.
Takže zase kolo dolu a kontrola.. No podle těch problémů co jsi vypsal, tak jako laik bych řekl, že ten pravej kotouč asi šoupe furt po destičkách, proto to tolik hřeje a táhne doprava
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 02.05.2009(UTC) Zpráv: 348
|
Zůstává to viset jedna strana.Zapoměl jsi na jednu dost podstatnou věc, když měníš 30 let staré kotouče musíš vyčistit a rozhýbat i ty 30 let staré brzdiče jinak to nebude fungovat.Takže znovu a nezapomeň namazat i vodítka. Jinak bezva. |
kočka už mňouká teď opravíme nějaky camara nebo majitele |
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Baronet74 napsal:Zůstává to viset jedna strana.Zapoměl jsi na jednu dost podstatnou věc, když měníš 30 let staré kotouče musíš vyčistit a rozhýbat i ty 30 let staré brzdiče jinak to nebude fungovat.Takže znovu a nezapomeň namazat i vodítka. Jinak bezva. Ano, provedu, promažu, počítal jsem s tim, že se jakžtakž pohybují, protože se na podzim měnily destičky :) |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Tak, brzdiče rozebrány, promazány, použity nové gumičky a těsnění pístku... Teď to sice brzdí řekl bych korektně na obě strany, ale musim dost zmáčknout brzdovej pedál, může to být špatným odvzdušněním? Nahoře jde hodně změka a zabere až tak za polovinou dráhy. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 22.03.2009(UTC) Zpráv: 704 Bydliště: Haratice p...l světa...
Blahořečil: 1-krát
|
xjohny napsal:Tak, brzdiče rozebrány, promazány, použity nové gumičky a těsnění pístku... Teď to sice brzdí řekl bych korektně na obě strany, ale musim dost zmáčknout brzdovej pedál, může to být špatným odvzdušněním? Nahoře jde hodně změka a zabere až tak za polovinou dráhy. No tak to je klasický příznak zavzdušnění.... Když to dělám sám a nemám po ruce druhýho helfra,tak normálně povolím odvzdušňovák a nechám to v klidu protéct(bublinky uvidíš-když tam je vzduch) ,potom druhou stranu... A je to. Potom doliješ ten drtek kapaliny co ubyl-a jede se dál!!! :d/
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 20.03.2009(UTC) Zpráv: 1,333 Bydliště: Šternberk
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
xjohny napsal:Tak, brzdiče rozebrány, promazány, použity nové gumičky a těsnění pístku... Teď to sice brzdí řekl bych korektně na obě strany, ale musim dost zmáčknout brzdovej pedál, může to být špatným odvzdušněním? Nahoře jde hodně změka a zabere až tak za polovinou dráhy. tak to brzdí mě normálně:-)
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
To je špatně Jénik. Jestli je to zavzdušněné, tak to poznáš tak, že při brždění ten pedál našlapeš, a jestli ti začne zabírat vejš, tak je tam vzduch. Jestli ne, je chyba jinde. Každopádně bych znova odvzdušnil celé auto. Začíná se nejvzdálenějším kolem od brzdového válce a končí se nejbližším kolem. Na pedál šlapat zvolna aby vytlačovaná kapalina nepěnila. Pokud vytlačenou brzdovku budeš lít zpátky, tak ji nech chilku odstát aby z ní vyprchali bublinky.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Přesně tak se to myslim chová, když ho našlapu tak to brzdí lépe, než ho pak zase na chvíli pustim.
Ještě bych poprosil shrnout postup odvzdušnění, budu mít i nové odvzdušňováky. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
xjohny napsal:Přesně tak se to myslim chová, když ho našlapu tak to brzdí lépe, než ho pak zase na chvíli pustim.
Ještě bych poprosil shrnout postup odvzdušnění, budu mít i nové odvzdušňováky. Prostě z těch odvzdušňováků musí jít vzduch ven a nic dovnitř. Někoho požádáš aby ti šlapal na brzdu. Sedneš si k odvzdušňováku, povolíš ho, pomocníkovi řekneš aby ti šlápln na brzdu až na podlahu, pak utáhneš odvzdušňovák a řekneš mu aby pedál povolil. A pak zase. Šlápni- povolíš odvzdušňovák, pak ho utáhneš a řekneš povol brzdu a pořád dokola dokud nepůjdou bublinky. Začneš nevzdálenějším kolem a postupuješ tak až k nejbližšímu kolu k brzdovému válci. Hlavně musíš udržovat hladinu v nádobce!!! Nesmi ti v ní dojít kapalina.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Odvzdušňováky vyměněny, brzdy odvzdušněny, vzadu pakny v bubnech přitaženy a už to zase brzdí :d/ :d/ Mé veliké díky patří opět komu? No samozřejmě Jířoj [-o< Ale fakt nějak nechápeme, jak se mohly ty pakny z ničehož nic takhle odtáhnout od bubnů. Na zadek se vůbec nešahalo, jen byl trochu zavzdušněnej... |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.04.2009(UTC) Zpráv: 531 Bydliště: Bratislava, Sk
Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
|
Samostav ma na jednej strane opacny zavit. Ak by si to tam mal prehodene, tak to bude fungovat presne naopak ako ma- bude to odtahovat pakne...
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
tomcat1 napsal:Samostav ma na jednej strane opacny zavit. Ak by si to tam mal prehodene, tak to bude fungovat presne naopak ako ma- bude to odtahovat pakne... Tam je nějaký samostav? Zadní brzdy jsem dělal komplet a na nic obdobného jsem nenarazil. Je tam akorát ten váleček kterým seřizuješ vzdálenost pakny od bubnu. (spodní strana toho štítu) Ale žádnej samostavicí efekt si u toho představit nedokážu.
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
xjohny napsal:Odvzdušňováky vyměněny, brzdy odvzdušněny, vzadu pakny v bubnech přitaženy a už to zase brzdí :d/ :d/ Mé veliké díky patří opět komu? No samozřejmě Jířoj [-o< Ale fakt nějak nechápeme, jak se mohly ty pakny z ničehož nic takhle odtáhnout od bubnů. Na zadek se vůbec nešahalo, jen byl trochu zavzdušněnej... Ale jestli pamatuješ, tak když jsem ti dozadu dal nové čelisti, tak ten váleček byl sevřenej co to šlo. Jinak to nešlo do bubnu.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.04.2009(UTC) Zpráv: 531 Bydliště: Bratislava, Sk
Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
|
Napsal: Jí
Tam je nějaký samostav? Zadní brzdy jsem dělal komplet a na nic obdobného jsem nenarazil. Je tam akorát ten váleček kterým seřizuješ vzdálenost pakny od bubnu. (spodní strana toho štítu) Ale žádnej samostavicí efekt si u toho představit nedokážu.
ano ten valcek je cast samostavu. Je tam take rameno, ktore ked sa zvacsi pohyb celusti, potoci tym valcekom, preto su na nom zubky. Ten valcek ma na jednej strane opacny zavit. Ak to prehods, bude sa ta vola zvacsovat a nie zmensovat...
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
tomcat1 napsal: ano ten valcek je cast samostavu. Je tam take rameno, ktore ked sa zvacsi pohyb celusti, potoci tym valcekom, preto su na nom zubky. Ten valcek ma na jednej strane opacny zavit. Ak to prehods, bude sa ta vola zvacsovat a nie zmensovat...
Jo takhle to funguje.... Tak to budu muset ještě Jenikovi poopravit. Sundal jsem jedno kolo a dělal to podle druhého. Takže už to někdo v německu zbabral a já to udělal podle něj. Ten váleček je tam otočenej o 180 stupňů vodorovně. Ostatně rozlaďovat se to nebude. Ale také se to nebude samostavit.
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK