Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

3 stránek<123>
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline xjohny  
#26 Odesláno : středa 15. července 2009 11:09:06(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
No třeba tady mají na výběr z různých druhů a teď, kterej je ten ideální?
http://www.olejshop.cz/plasticke-maziva/
Camaro se rozskočilo...
Offline Honza T  
#27 Odesláno : středa 15. července 2009 14:34:33(UTC)
Honza T

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 01.05.2009(UTC)
Zpráv: 333
Bydliště: Police n. Met / Pardubice

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
Podle me staci obycejnej Mogul napr. LA2 do lozisek a A0 do cepu napravy . Stoji to par kacek a sezenes to na kazdy pumpe.
Ostatni vyrobci delaji to samy jen je to drazsi.
Offline xjohny  
#28 Odesláno : středa 15. července 2009 14:44:23(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Honza T napsal:
Podle me staci obycejnej Mogul napr. LA2 do lozisek a A0 do cepu napravy . Stoji to par kacek a sezenes to na kazdy pumpe.
Ostatni vyrobci delaji to samy jen je to drazsi.

Jo ten LA2 vypadá, že by to mohlo být ono, resp. víceméně to samé. A dá se to koupit cestou z práce na benzínce, díky :-)
Camaro se rozskočilo...
Offline xjohny  
#29 Odesláno : pátek 17. července 2009 13:20:14(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Tak jsem cestou projel 4 benzínky a nikde to neměli, zachránila mě až dnešní návštěva mototechny. A při té příležitosti jsem zapomněl koupit odmašťovadlo na kotouče Doprrr
Camaro se rozskočilo...
Offline xjohny  
#30 Odesláno : pátek 17. července 2009 18:46:14(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
A zejtra se na to vrhnu...
UserPostedImage
Camaro se rozskočilo...
Jířa  
#31 Odesláno : pátek 17. července 2009 21:27:14(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
A teď jen s chutí do toho Hurraa
Offline xjohny  
#32 Odesláno : neděle 19. července 2009 13:30:00(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Takže výstupní kontrola kotoučů - odstranily se vibrace při brždění, subjektivně to brzdí o chlup líp, ale ještě na to radši extrémně nešlapu, ovšem mám drobný problém:
1) Řízení lehce táhne na pravou stranu, při brždění trochu víc
2) Pravej kotouč se docela hřeje, stěží udržet prst.

Takže zase kolo dolu a kontrola..
Camaro se rozskočilo...
Offline hd1903  
#33 Odesláno : neděle 19. července 2009 13:57:12(UTC)
hd1903

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 20.03.2009(UTC)
Zpráv: 1,333
Bydliště: Šternberk

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
xjohny napsal:
Takže výstupní kontrola kotoučů - odstranily se vibrace při brždění, subjektivně to brzdí o chlup líp, ale ještě na to radši extrémně nešlapu, ovšem mám drobný problém:
1) Řízení lehce táhne na pravou stranu, při brždění trochu víc
2) Pravej kotouč se docela hřeje, stěží udržet prst.

Takže zase kolo dolu a kontrola..

kurna jezdite trochu, nevylepšujte furt:-))))metu na sraz veteránů, tak večer čágo.
Offline xjohny  
#34 Odesláno : neděle 19. července 2009 14:13:57(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
hd1903 napsal:
kurna jezdite trochu, nevylepšujte furt:-))))metu na sraz veteránů, tak večer čágo.

No... výměně 30 let starých kotoučů neřikám vylepšování ale zatraceně nutný servisní zákrok :))
Camaro se rozskočilo...
Offline hd1903  
#35 Odesláno : neděle 19. července 2009 14:32:27(UTC)
hd1903

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 20.03.2009(UTC)
Zpráv: 1,333
Bydliště: Šternberk

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
xjohny napsal:

No... výměně 30 let starých kotoučů neřikám vylepšování ale zatraceně nutný servisní zákrok :))

co myslíš, že tam mám já:-)))ani se na to nechci dívat, ale brzdí to až překvapivě dobře, na ty roky...
Offline Marvel  
#36 Odesláno : neděle 19. července 2009 18:14:19(UTC)
Marvel

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 12.03.2009(UTC)
Zpráv: 295
Bydliště: Brno

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 10-krát v 8 příspěvcích
xjohny napsal:
Takže výstupní kontrola kotoučů - odstranily se vibrace při brždění, subjektivně to brzdí o chlup líp, ale ještě na to radši extrémně nešlapu, ovšem mám drobný problém:
1) Řízení lehce táhne na pravou stranu, při brždění trochu víc
2) Pravej kotouč se docela hřeje, stěží udržet prst.

Takže zase kolo dolu a kontrola..


No podle těch problémů co jsi vypsal, tak jako laik bych řekl, že ten pravej kotouč asi šoupe furt po destičkách, proto to tolik hřeje a táhne doprava Juj
Offline Baronet74  
#37 Odesláno : neděle 19. července 2009 19:11:26(UTC)
Baronet74

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 02.05.2009(UTC)
Zpráv: 348

Zůstává to viset jedna strana.Zapoměl jsi na jednu dost podstatnou věc, když měníš 30 let staré kotouče musíš vyčistit a rozhýbat i ty 30 let staré brzdiče jinak to nebude fungovat.Takže znovu a nezapomeň namazat i vodítka. Jinak bezva.
kočka už mňouká teď opravíme nějaky camara
UserPostedImage
UserPostedImage
nebo majitele
UserPostedImage
Offline xjohny  
#38 Odesláno : neděle 19. července 2009 19:15:47(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Baronet74 napsal:
Zůstává to viset jedna strana.Zapoměl jsi na jednu dost podstatnou věc, když měníš 30 let staré kotouče musíš vyčistit a rozhýbat i ty 30 let staré brzdiče jinak to nebude fungovat.Takže znovu a nezapomeň namazat i vodítka. Jinak bezva.

Ano, provedu, promažu, počítal jsem s tim, že se jakžtakž pohybují, protože se na podzim měnily destičky :)
Camaro se rozskočilo...
Offline xjohny  
#39 Odesláno : pondělí 10. srpna 2009 11:22:03(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Tak, brzdiče rozebrány, promazány, použity nové gumičky a těsnění pístku... Teď to sice brzdí řekl bych korektně na obě strany, ale musim dost zmáčknout brzdovej pedál, může to být špatným odvzdušněním? Nahoře jde hodně změka a zabere až tak za polovinou dráhy.
Camaro se rozskočilo...
Offline wolfow  
#40 Odesláno : pondělí 10. srpna 2009 16:39:45(UTC)
wolfow

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 22.03.2009(UTC)
Zpráv: 704
Bydliště: Haratice p...l světa...

Blahořečil: 1-krát
xjohny napsal:
Tak, brzdiče rozebrány, promazány, použity nové gumičky a těsnění pístku... Teď to sice brzdí řekl bych korektně na obě strany, ale musim dost zmáčknout brzdovej pedál, může to být špatným odvzdušněním? Nahoře jde hodně změka a zabere až tak za polovinou dráhy.


No tak to je klasický příznak zavzdušnění.... Když to dělám sám a nemám po ruce druhýho helfra,tak normálně povolím odvzdušňovák a nechám to v klidu protéct(bublinky uvidíš-když tam je vzduch) ,potom druhou stranu... A je to. Potom doliješ ten drtek kapaliny co ubyl-a jede se dál!!! :d/
Offline hd1903  
#41 Odesláno : úterý 11. srpna 2009 1:33:48(UTC)
hd1903

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 20.03.2009(UTC)
Zpráv: 1,333
Bydliště: Šternberk

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
xjohny napsal:
Tak, brzdiče rozebrány, promazány, použity nové gumičky a těsnění pístku... Teď to sice brzdí řekl bych korektně na obě strany, ale musim dost zmáčknout brzdovej pedál, může to být špatným odvzdušněním? Nahoře jde hodně změka a zabere až tak za polovinou dráhy.

tak to brzdí mě normálně:-)
Jířa  
#42 Odesláno : středa 12. srpna 2009 13:43:42(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
To je špatně Jénik.
Jestli je to zavzdušněné, tak to poznáš tak, že při brždění ten pedál našlapeš, a jestli ti začne zabírat vejš, tak je tam vzduch. Jestli ne, je chyba jinde. Každopádně bych znova odvzdušnil celé auto.
Začíná se nejvzdálenějším kolem od brzdového válce a končí se nejbližším kolem. Na pedál šlapat zvolna aby vytlačovaná kapalina nepěnila. Pokud vytlačenou brzdovku budeš lít zpátky, tak ji nech chilku odstát aby z ní vyprchali bublinky.
Offline xjohny  
#43 Odesláno : středa 12. srpna 2009 13:55:10(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Přesně tak se to myslim chová, když ho našlapu tak to brzdí lépe, než ho pak zase na chvíli pustim.

Ještě bych poprosil shrnout postup odvzdušnění, budu mít i nové odvzdušňováky.
Camaro se rozskočilo...
Jířa  
#44 Odesláno : středa 12. srpna 2009 14:46:56(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
xjohny napsal:
Přesně tak se to myslim chová, když ho našlapu tak to brzdí lépe, než ho pak zase na chvíli pustim.

Ještě bych poprosil shrnout postup odvzdušnění, budu mít i nové odvzdušňováky.


Prostě z těch odvzdušňováků musí jít vzduch ven a nic dovnitř. Někoho požádáš aby ti šlapal na brzdu. Sedneš si k odvzdušňováku, povolíš ho, pomocníkovi řekneš aby ti šlápln na brzdu až na podlahu, pak utáhneš odvzdušňovák a řekneš mu aby pedál povolil. A pak zase. Šlápni- povolíš odvzdušňovák, pak ho utáhneš a řekneš povol brzdu a pořád dokola dokud nepůjdou bublinky. Začneš nevzdálenějším kolem a postupuješ tak až k nejbližšímu kolu k brzdovému válci. Hlavně musíš udržovat hladinu v nádobce!!! Nesmi ti v ní dojít kapalina.
Offline xjohny  
#45 Odesláno : čtvrtek 1. října 2009 18:49:03(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Odvzdušňováky vyměněny, brzdy odvzdušněny, vzadu pakny v bubnech přitaženy a už to zase brzdí :d/ :d/
Mé veliké díky patří opět komu? No samozřejmě Jířoj [-o&lt;

Ale fakt nějak nechápeme, jak se mohly ty pakny z ničehož nic takhle odtáhnout od bubnů. Na zadek se vůbec nešahalo, jen byl trochu zavzdušněnej... Hmmm
Camaro se rozskočilo...
Offline tomcat1  
#46 Odesláno : čtvrtek 1. října 2009 20:22:16(UTC)
tomcat1

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.04.2009(UTC)
Zpráv: 531
Bydliště: Bratislava, Sk

Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
Samostav ma na jednej strane opacny zavit. Ak by si to tam mal prehodene, tak to bude fungovat presne naopak ako ma- bude to odtahovat pakne...
Jířa  
#47 Odesláno : čtvrtek 1. října 2009 21:46:54(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
tomcat1 napsal:
Samostav ma na jednej strane opacny zavit. Ak by si to tam mal prehodene, tak to bude fungovat presne naopak ako ma- bude to odtahovat pakne...


Tam je nějaký samostav?
Zadní brzdy jsem dělal komplet a na nic obdobného jsem nenarazil.
Je tam akorát ten váleček kterým seřizuješ vzdálenost pakny od bubnu. (spodní strana toho štítu)
Ale žádnej samostavicí efekt si u toho představit nedokážu.
Jířa  
#48 Odesláno : čtvrtek 1. října 2009 21:48:37(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
xjohny napsal:
Odvzdušňováky vyměněny, brzdy odvzdušněny, vzadu pakny v bubnech přitaženy a už to zase brzdí :d/ :d/
Mé veliké díky patří opět komu? No samozřejmě Jířoj [-o&lt;

Ale fakt nějak nechápeme, jak se mohly ty pakny z ničehož nic takhle odtáhnout od bubnů. Na zadek se vůbec nešahalo, jen byl trochu zavzdušněnej... Hmmm


Ale jestli pamatuješ, tak když jsem ti dozadu dal nové čelisti, tak ten váleček byl sevřenej co to šlo. Jinak to nešlo do bubnu.
Offline tomcat1  
#49 Odesláno : pátek 2. října 2009 2:02:55(UTC)
tomcat1

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.04.2009(UTC)
Zpráv: 531
Bydliště: Bratislava, Sk

Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
Napsal: Jí Přejít na citovaný příspěvek


Tam je nějaký samostav?
Zadní brzdy jsem dělal komplet a na nic obdobného jsem nenarazil.
Je tam akorát ten váleček kterým seřizuješ vzdálenost pakny od bubnu. (spodní strana toho štítu)
Ale žádnej samostavicí efekt si u toho představit nedokážu.

ano ten valcek je cast samostavu. Je tam take rameno, ktore ked sa zvacsi pohyb celusti, potoci tym valcekom, preto su na nom zubky. Ten valcek ma na jednej strane opacny zavit. Ak to prehods, bude sa ta vola zvacsovat a nie zmensovat...
Jířa  
#50 Odesláno : pátek 2. října 2009 2:16:33(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
tomcat1 napsal:

ano ten valcek je cast samostavu. Je tam take rameno, ktore ked sa zvacsi pohyb celusti, potoci tym valcekom, preto su na nom zubky. Ten valcek ma na jednej strane opacny zavit. Ak to prehods, bude sa ta vola zvacsovat a nie zmensovat...


Jo takhle to funguje....
Tak to budu muset ještě Jenikovi poopravit. Sundal jsem jedno kolo a dělal to podle druhého.
Takže už to někdo v německu zbabral a já to udělal podle něj. Ten váleček je tam otočenej o 180 stupňů vodorovně.
Ostatně rozlaďovat se to nebude. Ale také se to nebude samostavit.
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Guest (10)
3 stránek<123>
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.