Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 08.08.2009(UTC) Zpráv: 558 Bydliště: Bor u Tachova
Blahořečil: 76-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
Ahoj, Tak po 10-letech čekání představuji konečně svoje vysněné F-Body.... Chevrolet Camaro Z/28 1979 5,7 Automat. Auto jsem zakoupil jako většina z Vás v Luštěnicích v areálu Pelechov od Petra Pelecha. Auto je dovoz ze Švícarska, tam bylo asi hned exportováno po sjetí z linky v Norwoodu v Ohio. Trocha té omáčky..... Produkce v roce 1979 6-cyl 21,913ks 260,588 V8 Total: 282,571 V roce 1979 vyrobili 84,877ks Z/28 pořizovací cena 6,115 dolarů. EL-okna mělo 81,481ks za příplatek 132 dolarů. Barvu Light Blue (což je mého auta) 27,449ks. Ze štítku na karoserii jsem se dopátral podle dekodu na nastyZ/28 těchto informací. Závod Norwood v Ohio Barva interiru a exterieru Light Blue. 2.jpg (231kb) staženo 270krát. test3.jpg (245kb) staženo 302krát. test1.jpg (230kb) staženo 270krát. 2.jpg (231kb) staženo 270krát.Upraveno uživatelem úterý 15. října 2019 20:42:25(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Chevrolet Camaro Z/28 1979
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 08.08.2009(UTC) Zpráv: 558 Bydliště: Bor u Tachova
Blahořečil: 76-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
|
Chevrolet Camaro Z/28 1979
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Tak sláva, úplně tu radost s tou wapkou cejtim 😂
Jinak, sice je to Z28, ale ta produkční čísla jsou pořád větší než u mojí raritní medium green - 3,894 😜 |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 08.08.2009(UTC) Zpráv: 558 Bydliště: Bor u Tachova
Blahořečil: 76-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
Napsal: xjohny Tak sláva, úplně tu radost s tou wapkou cejtim 😂
Jinak, sice je to Z28, ale ta produkční čísla jsou pořád větší než u mojí raritní medium green - 3,894 😜 Taky mi to zarazilo že jich bylo vyrobeno tolik v barvě Light Blue.... Ted se mořím u nastyho a nemohu rozkodovat motor. Číslo bloku 14010207 je podle nastyho motor 1980-85 350cui pro truck v poznámce (ale mém motoru začíná číslo 4010207) což nechápu a nic takové nasty nezná. Stejně tak jako cíšlo motoru mu nic neříká V0328FRS a pod tímto číslem je malou razničkou TFS521214 to se nemohu dopátrat co to je za motor Pak se snažím zjistit hlavy a to tam vůbec asi není ty mají č: 3932441 Kdyby jste někdo dokázal pomoci budu rád za každou informaci http://nastyz28.com/chev...ode-stampings.php#suffixUpraveno uživatelem úterý 15. října 2019 22:45:02(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Chevrolet Camaro Z/28 1979
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Ty hlavy ti najde Google, jsou relativně zajímavý s mírně vyšším kompresním poměrem než origo. Ovšem vzhledem ke stáří můžou mít problém s bezolovnatym benzínem,pokud nemají náhodou udělaná tvrzená sedla |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 08.08.2009(UTC) Zpráv: 558 Bydliště: Bor u Tachova
Blahořečil: 76-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
Napsal: xjohny Ty hlavy ti najde Google, jsou relativně zajímavý s mírně vyšším kompresním poměrem než origo. Ovšem vzhledem ke stáří můžou mít problém s bezolovnatym benzínem,pokud nemají náhodou udělaná tvrzená sedla Ono celý to auto je hodně zajímavé brodím se deskama co jsem k autu dostal..... Třeba už vím proč byl použit volič pro 4-kvaltovou převodovku.... je tam asi TH700-4R. Jsou tam záznamy z roku 1987 kdy byl instalován dusík a ta muzika také tam je graf z brzdy časy že 1/4 míle. Prostě tam je toho mraky a vůbec nevím co tam doopravdy je v autě. Taky vím prd číst německy anglicky tak to bude eště prdel Díky náčelníku Hlavy už mám rozkodované Casting Number 3932441 Výrobce Chevrolet Typ Malý blok V8 Schůzka, termín 1969-1970 Poznámky 350, 76 ccm komory ventily 1,94 1,50 jen nemohu určit ten motor Upraveno uživatelem středa 16. října 2019 18:50:17(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Chevrolet Camaro Z/28 1979
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 08.08.2009(UTC) Zpráv: 558 Bydliště: Bor u Tachova
Blahořečil: 76-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
Sestavuji seznam dílů na motor budu opět rád za každý poznatek či radu/zkušenost Karburátor- Edl 1405 Je potřeba nákej mezi kus pod karburátor a sání??? Saní-Edl-2101 Vačka-Edl-2102 nebo 2103 Nevím jaký rozdělovač-??? Palivovou pumpu-??? Určitě mechanickou. Jaké svody??? Díky Mára Upraveno uživatelem středa 16. října 2019 19:32:33(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Chevrolet Camaro Z/28 1979
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Bude to prostě nepůvodní motor. Vypadá to na trochu pozdější 350ku z Chevy trucku. Ten suffix FRS taky nikde nevidim, ale čteš ho dobře? Ten kód razničkou pod tím by měl být částečný VIN, který ti ale určitě nebude pasovat s autem, jelikož je to novější motor. Vyfoť ho (bez vzd. filtru), ať je vidět co tam je. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 08.08.2009(UTC) Zpráv: 558 Bydliště: Bor u Tachova
Blahořečil: 76-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
Napsal: xjohny Bude to prostě nepůvodní motor. Vypadá to na trochu pozdější 350ku z Chevy trucku. Ten suffix FRS taky nikde nevidim, ale čteš ho dobře? Ten kód razničkou pod tím by měl být částečný VIN, který ti ale určitě nebude pasovat s autem, jelikož je to novější motor. Vyfoť ho (bez vzd. filtru), ať je vidět co tam je. forum.jpg (123kb) staženo 211krát. forum1.jpg (183kb) staženo 210krát. forum2.jpg (208kb) staženo 209krát. |
Chevrolet Camaro Z/28 1979
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Je pravda že ten suffix nikde není uveden (asi unikl pozornosti tabulkářů), nicméně tady řeší to samý: http://67-72chevytrucks....d/showthread.php?t=72298Je to prostě 86+ blok. To znamená, že by mohl mít zadní gufero v jednom kuse (ne půlený) - tzv. rear-main. Kdyby byl navíc roku 1987, mohl by mít provize na rollerovou vačku, což by bylo ještě lepší! To poznáš, když sundáš sání a bude to vypadat jako ten vpravo (závity uprostřed) Z celkovýho pohledu to vypadá, že je to čistě přehozenej kompletní původní motor. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 20.07.2012(UTC) Zpráv: 62 Bydliště: ČR - Olomoucko
Blahořečil: 3-krát
|
Tyjo to fakt ty auta maji v takovym hnoju zaprášeny? Předpokládal jsem, že když chtějí prodat, musí to být vyšperkovany.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Oni mají obrovský plechový haly, asi po vojácích a některý auta tam leží opravdu hodně dlouho, než se rozhodnou některý prodat + než se někdo rozhoupe to koupit. Takže jsou pak samozřejmě obalený v prachu a rzi :-) |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 08.08.2009(UTC) Zpráv: 558 Bydliště: Bor u Tachova
Blahořečil: 76-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
Děkuji moc Honzo! Zítra shodím sání at vím co tam je, žil jsem celou dobu že Flat Tappet je lepší než Roller..... Nebo v čem je lepší Roller od Flat Tappet??? |
Chevrolet Camaro Z/28 1979
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Napsal: marek parek Děkuji moc Honzo! Zítra shodím sání at vím co tam je, žil jsem celou dobu že Flat Tappet je lepší než Roller..... Nebo v čem je lepší Roller od Flat Tappet??? Ve všem :-D Roller není citlivý na zinečnaté přísady v oleji, motor pak sežere v podstatě cokoliv a vačka má životnost motoru. Myslím, že rollerové vačky dokáží být i díky ložisku ostřejší než flat-tappet. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 08.08.2009(UTC) Zpráv: 558 Bydliště: Bor u Tachova
Blahořečil: 76-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
Napsal: xjohny Ve všem :-D Roller není citlivý na zinečnaté přísady v oleji, motor pak sežere v podstatě cokoliv a vačka má životnost motoru. Myslím, že rollerové vačky dokáží být i díky ložisku ostřejší než flat-tappet. Tak bych řekl že je to Flat-tappet. Jinak kdyby jste mi napsali co máte Vy za díly použité v motoru byl bych velice rád. Stále nevím jaký rozdělovač-??? Palivovou pumpu-??? Určitě mechanickou. Jaké svody??? Hookers??? Roller.jpg (199kb) staženo 159krát. |
Chevrolet Camaro Z/28 1979
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Škoda... nicméně to skoro vypadá, jako by tam na to bylo "provision" a stačilo by navrtat ty čudlíky uprostřed a udělat závit. Pak by snad rollerová vačka šla... Ty díly ti asi jen tak nikdo neporadí, protože to je příliš vágní dotaz. Dej tam to, podle toho co od toho motoru čekáš 😉 Jedině co bych řekl k palivové pumpě - proč měnit, pokud tlakuje a neteče? Elektrická je blbost, pokud nemáš specificky postavený motor nebo el.vstřikování (EFI). Upraveno uživatelem úterý 22. října 2019 11:17:54(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 08.08.2009(UTC) Zpráv: 558 Bydliště: Bor u Tachova
Blahořečil: 76-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
Napsal: xjohny Škoda... nicméně to skoro vypadá, jako by tam na to bylo "provision" a stačilo by navrtat ty čudlíky uprostřed a udělat závit. Pak by snad rollerová vačka šla...
Ty díly ti asi jen tak nikdo neporadí, protože to je příliš vágní dotaz. Dej tam to, podle toho co od toho motoru čekáš 😉
Jedině co bych řekl k palivové pumpě - proč měnit, pokud tlakuje a neteče? Elektrická je blbost, pokud nemáš specificky postavený motor nebo el.vstřikování (EFI). Já právě palivovou pumpu na bloku nemám, rozdělovač je jen torzo čehosi. Svody také nemám. Od motoru čekám 300HP když to přeleze 300 budu jen rád.... Mě by stačilo jen napsat Př: Mám tyhle svody viz odkaz, nebo č. dílu. (jdou tam normálně není třeba upravovat na autě nic) Pumpu mám př. edelbrock tlací 6baru stačí v bohatě... 10barů je zbytečně moc..... Pak jsem nevygooglil jaký se dává mezi-kus mezi karbec a sání, nebo jestli vůbec.... Rozdělovačů je na Summitu hromada vůbec se v tom nevyznám jen co jsem tak pochopil MSD je řízen eletricky a zbytek podtlakově. Mě by třeba jenom nakoplo kdyby jsi mi napsal mám tento rozdělovač,svody, pumpu, a jak to je s tím sáním a karborátorem. Co jsem pochytil za ty léta zde na foru (co mi utkvělo v paměti) tak jsem se rozhodl pro tyto díly: Karbec Edelbrock 14015, saní Edelbrock 2101, vačka edelbrock set 2102 nebo 2103 (čísla jsou kody dílů) Takhle si si doplním na A4 at mám jasno a motor jde ven z auta. Do sepíšu chybějící díly motoru jako je startér altík atd... a začnem pomali nakupovat.... Díky Honzo |
Chevrolet Camaro Z/28 1979
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Já si mysli že 300hp bez jiných hlav asi ani nepůjde...
Nicméně na zprovoznění ti stačí palivová pumpa od Cartera za pár šupů na RockAutu - liší se jen podle toho jestli má vratku nebo ne. (to bys měl vidět jestli máš vratnou hadici do nádrže) Vačku bych tam zatim nedával, pokud nevíš v jakým stavu ten motor je. Rozdělovač ti bude taky stačit v pohodě sériový z RockAuta. Karbec třeba Edelbrock 1404/1405/1406... Na origo sání bys měl mít ten square-bore -> spread-bore adaptér. Pokud koupíš hliníkový sání, třeba (2101 nebo EPS), tak adaptér nepotřebuješ. |
Camaro se rozskočilo...
|
1 uživatel blahořečil xjohny za tento úžasný příspvěvek.
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 08.08.2009(UTC) Zpráv: 558 Bydliště: Bor u Tachova
Blahořečil: 76-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
Děkuji moc za ochotu a tvůj čas Honzo, jen prosím ještě máš nějaký typ na svody a rozvody. Značka, kde (summit rockauto) Děkuji |
Chevrolet Camaro Z/28 1979
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Na RockAutu seženeš maximálně origo litinový svody. Na Summitu si to můžeš vyfiltrovat podle auta a motoru a pak si tam projít uživatelský recenze ;-) Rozvody si vyfiltruj na Summitu taky, stačí podle motorizace. Obvykle stačí single-roller, nebo true-roller. Double-rollery jsou spíš pro vysokovýkonný aplikace. Upraveno uživatelem úterý 22. října 2019 15:46:55(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Camaro se rozskočilo...
|
1 uživatel blahořečil xjohny za tento úžasný příspvěvek.
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 08.08.2009(UTC) Zpráv: 558 Bydliště: Bor u Tachova
Blahořečil: 76-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
Kdyby jste někdo něco měl doma navíc koupím tyto díly: Měrka oleje motoru (Celý komplet) je na levé straně motoru (Motor je rv: 1986) Řemenice kliky motoru Držák altíku + altík Starter a věnec v zádu na motoru. Sahara chladiče + vrtule s visco spojkou + řemenice. Horní plech držák chladiče. Přední sedačky. Hromadu šroubu kolem motoru
Díky mára |
Chevrolet Camaro Z/28 1979
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 10.08.2009(UTC) Zpráv: 794 Bydliště: Horovice
Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
|
Z poptávaného mám starter a horní plech držák chladiče
|
1 uživatel blahořečil Cestovatel za tento úžasný příspvěvek.
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován od:: 01.04.2009(UTC) Zpráv: 531 Bydliště: Bratislava, Sk
Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
|
Napsal: marek parek Kdyby jste někdo něco měl doma navíc koupím tyto díly: Měrka oleje motoru (Celý komplet) je na levé straně motoru (Motor je rv: 1986) Řemenice kliky motoru Držák altíku + altík Starter a věnec v zádu na motoru. Sahara chladiče + vrtule s visco spojkou + řemenice. Horní plech držák chladiče. Přední sedačky. Hromadu šroubu kolem motoru
Díky mára Myslim ze mam vacsinu (vsetky) z tych veci len si musim rozmysliet co by som mohol predat. Inac myslim ze dobra kupa, to auto som si tam viackrat pozeral a prislo mi to ako naj kupa v okoli... P.S. ja by som nic z toho nekupoval ale namonoval tam LS1 alebo LT1 :-)
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Jenže to by s tím tady potom nemohl jezdit |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 08.08.2009(UTC) Zpráv: 558 Bydliště: Bor u Tachova
Blahořečil: 76-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
Napsal: Cestovatel Z poptávaného mám starter a horní plech držák chladiče Ahoj tak to je super, prosím jakou máš cenovou představu? Klidně můžeme přejít do SZ. Děkuji |
Chevrolet Camaro Z/28 1979
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK