Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline marek parek  
#1 Odesláno : úterý 15. října 2019 19:43:37(UTC)
marek parek

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 08.08.2009(UTC)
Zpráv: 516
Bydliště: Bor u Tachova

Blahořečil: 47-krát
Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
Ahoj,
Tak po 10-letech čekání představuji konečně svoje vysněné F-Body....
Chevrolet Camaro Z/28 1979 5,7 Automat.
Auto jsem zakoupil jako většina z Vás v Luštěnicích v areálu Pelechov od Petra Pelecha. Auto je dovoz ze Švícarska, tam bylo asi hned exportováno po sjetí z linky v Norwoodu v Ohio.
Trocha té omáčky.....
Produkce v roce 1979 6-cyl 21,913ks 260,588 V8 Total: 282,571
V roce 1979 vyrobili 84,877ks Z/28 pořizovací cena 6,115 dolarů. EL-okna mělo 81,481ks za příplatek 132 dolarů. Barvu Light Blue (což je mého auta) 27,449ks.
Ze štítku na karoserii jsem se dopátral podle dekodu na nastyZ/28 těchto informací.
Závod Norwood v Ohio
Barva interiru a exterieru Light Blue.

2.jpg (231kb) staženo 171krát. test3.jpg (245kb) staženo 171krát. test1.jpg (230kb) staženo 171krát. 2.jpg (231kb) staženo 171krát.

Upraveno uživatelem úterý 15. října 2019 20:42:25(UTC)  | Důvod úpravy: -

Chevrolet Camaro Z/28 1979
Offline marek parek  
#2 Odesláno : úterý 15. října 2019 20:46:12(UTC)
marek parek

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 08.08.2009(UTC)
Zpráv: 516
Bydliště: Bor u Tachova

Blahořečil: 47-krát
Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
Jupiii! Jupiii! Jupiii! Jupiii! 72578976_1535014349969681_137440748768329728_n.jpg (221kb) staženo 170krát. 73255173_929114810800976_5970398733538426880_n.jpg (206kb) staženo 169krát. 72728054_401079894140157_2346204345902563328_n.jpg (206kb) staženo 169krát. 72692488_1316934515097293_152688582748798976_n.jpg (253kb) staženo 169krát. 72414973_429932510991677_789823165516742656_n.jpg (164kb) staženo 169krát.
Chevrolet Camaro Z/28 1979
Offline xjohny  
#3 Odesláno : úterý 15. října 2019 22:10:55(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,263
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 82-krát
Blahořečen: 148-krát v 128 příspěvcích
Tak sláva, úplně tu radost s tou wapkou cejtim 😂

Jinak, sice je to Z28, ale ta produkční čísla jsou pořád větší než u mojí raritní medium green - 3,894 😜
Camaro se rozskočilo...
Offline marek parek  
#4 Odesláno : úterý 15. října 2019 22:34:01(UTC)
marek parek

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 08.08.2009(UTC)
Zpráv: 516
Bydliště: Bor u Tachova

Blahořečil: 47-krát
Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
Napsal: xjohny Přejít na citovaný příspěvek
Tak sláva, úplně tu radost s tou wapkou cejtim 😂

Jinak, sice je to Z28, ale ta produkční čísla jsou pořád větší než u mojí raritní medium green - 3,894 😜


Taky mi to zarazilo že jich bylo vyrobeno tolik v barvě Light Blue....



Ted se mořím u nastyho a nemohu rozkodovat motor.
Číslo bloku 14010207 je podle nastyho motor 1980-85 350cui pro truck v poznámce (ale mém motoru začíná číslo 4010207) což nechápu a nic takové nasty nezná.
Stejně tak jako cíšlo motoru mu nic neříká V0328FRS a pod tímto číslem je malou razničkou TFS521214 to se nemohu dopátrat co to je za motor
Pak se snažím zjistit hlavy a to tam vůbec asi není ty mají č: 3932441
Kdyby jste někdo dokázal pomoci budu rád za každou informaci

http://nastyz28.com/chev...ode-stampings.php#suffix

Upraveno uživatelem úterý 15. října 2019 22:45:02(UTC)  | Důvod úpravy: -

Chevrolet Camaro Z/28 1979
Offline xjohny  
#5 Odesláno : středa 16. října 2019 7:58:42(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,263
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 82-krát
Blahořečen: 148-krát v 128 příspěvcích
Ty hlavy ti najde Google, jsou relativně zajímavý s mírně vyšším kompresním poměrem než origo. Ovšem vzhledem ke stáří můžou mít problém s bezolovnatym benzínem,pokud nemají náhodou udělaná tvrzená sedla
Camaro se rozskočilo...
Offline marek parek  
#6 Odesláno : středa 16. října 2019 17:58:48(UTC)
marek parek

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 08.08.2009(UTC)
Zpráv: 516
Bydliště: Bor u Tachova

Blahořečil: 47-krát
Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
Napsal: xjohny Přejít na citovaný příspěvek
Ty hlavy ti najde Google, jsou relativně zajímavý s mírně vyšším kompresním poměrem než origo. Ovšem vzhledem ke stáří můžou mít problém s bezolovnatym benzínem,pokud nemají náhodou udělaná tvrzená sedla


Ono celý to auto je hodně zajímavé brodím se deskama co jsem k autu dostal..... Třeba už vím proč byl použit volič pro 4-kvaltovou převodovku.... je tam asi TH700-4R. Jsou tam záznamy z roku 1987 kdy byl instalován dusík a ta muzika také tam je graf z brzdy časy že 1/4 míle. Prostě tam je toho mraky a vůbec nevím co tam doopravdy je v autě. Taky vím prd číst německy anglicky tak to bude eště prdel

Díky náčelníku Hlavy už mám rozkodované

Casting Number 3932441
Výrobce Chevrolet
Typ Malý blok V8
Schůzka, termín 1969-1970
Poznámky 350, 76 ccm komory
ventily 1,94 1,50

jen nemohu určit ten motor Doprrr

Upraveno uživatelem středa 16. října 2019 18:50:17(UTC)  | Důvod úpravy: -

Chevrolet Camaro Z/28 1979
Offline marek parek  
#7 Odesláno : středa 16. října 2019 19:30:45(UTC)
marek parek

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 08.08.2009(UTC)
Zpráv: 516
Bydliště: Bor u Tachova

Blahořečil: 47-krát
Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
Sestavuji seznam dílů na motor budu opět rád za každý poznatek či radu/zkušenost
Karburátor- Edl 1405 Je potřeba nákej mezi kus pod karburátor a sání???
Saní-Edl-2101
Vačka-Edl-2102 nebo 2103
Nevím jaký rozdělovač-???
Palivovou pumpu-??? Určitě mechanickou.
Jaké svody???

Díky Mára

Upraveno uživatelem středa 16. října 2019 19:32:33(UTC)  | Důvod úpravy: -

Chevrolet Camaro Z/28 1979
Offline xjohny  
#8 Odesláno : čtvrtek 17. října 2019 8:49:08(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,263
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 82-krát
Blahořečen: 148-krát v 128 příspěvcích
Bude to prostě nepůvodní motor. Vypadá to na trochu pozdější 350ku z Chevy trucku. Ten suffix FRS taky nikde nevidim, ale čteš ho dobře? Ten kód razničkou pod tím by měl být částečný VIN, který ti ale určitě nebude pasovat s autem, jelikož je to novější motor. Vyfoť ho (bez vzd. filtru), ať je vidět co tam je.
Camaro se rozskočilo...
Offline marek parek  
#9 Odesláno : čtvrtek 17. října 2019 19:00:57(UTC)
marek parek

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 08.08.2009(UTC)
Zpráv: 516
Bydliště: Bor u Tachova

Blahořečil: 47-krát
Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
Napsal: xjohny Přejít na citovaný příspěvek
Bude to prostě nepůvodní motor. Vypadá to na trochu pozdější 350ku z Chevy trucku. Ten suffix FRS taky nikde nevidim, ale čteš ho dobře? Ten kód razničkou pod tím by měl být částečný VIN, který ti ale určitě nebude pasovat s autem, jelikož je to novější motor. Vyfoť ho (bez vzd. filtru), ať je vidět co tam je.


forum.jpg (123kb) staženo 116krát. forum1.jpg (183kb) staženo 115krát. forum2.jpg (208kb) staženo 115krát.
Chevrolet Camaro Z/28 1979
Offline xjohny  
#10 Odesláno : pátek 18. října 2019 9:42:14(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,263
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 82-krát
Blahořečen: 148-krát v 128 příspěvcích
Je pravda že ten suffix nikde není uveden (asi unikl pozornosti tabulkářů), nicméně tady řeší to samý:
http://67-72chevytrucks....d/showthread.php?t=72298

Je to prostě 86+ blok. To znamená, že by mohl mít zadní gufero v jednom kuse (ne půlený) - tzv. rear-main. Kdyby byl navíc roku 1987, mohl by mít provize na rollerovou vačku, což by bylo ještě lepší! To poznáš, když sundáš sání a bude to vypadat jako ten vpravo (závity uprostřed)
UserPostedImage

Z celkovýho pohledu to vypadá, že je to čistě přehozenej kompletní původní motor.
Camaro se rozskočilo...
Offline Hellborn  
#11 Odesláno : pátek 18. října 2019 13:20:41(UTC)
Hellborn

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 20.07.2012(UTC)
Zpráv: 61
Bydliště: ČR - Olomoucko

Blahořečil: 3-krát
Tyjo to fakt ty auta maji v takovym hnoju zaprášeny?
Předpokládal jsem, že když chtějí prodat, musí to být vyšperkovany.
Offline xjohny  
#12 Odesláno : pátek 18. října 2019 19:06:48(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,263
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 82-krát
Blahořečen: 148-krát v 128 příspěvcích
Oni mají obrovský plechový haly, asi po vojácích a některý auta tam leží opravdu hodně dlouho, než se rozhodnou některý prodat + než se někdo rozhoupe to koupit. Takže jsou pak samozřejmě obalený v prachu a rzi :-)
Camaro se rozskočilo...
Offline marek parek  
#13 Odesláno : pátek 18. října 2019 21:07:15(UTC)
marek parek

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 08.08.2009(UTC)
Zpráv: 516
Bydliště: Bor u Tachova

Blahořečil: 47-krát
Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
Děkuji moc Honzo! Zítra shodím sání at vím co tam je, žil jsem celou dobu že Flat Tappet je lepší než Roller..... Nebo v čem je lepší Roller od Flat Tappet???
Chevrolet Camaro Z/28 1979
Offline xjohny  
#14 Odesláno : sobota 19. října 2019 19:38:32(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,263
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 82-krát
Blahořečen: 148-krát v 128 příspěvcích
Napsal: marek parek Přejít na citovaný příspěvek
Děkuji moc Honzo! Zítra shodím sání at vím co tam je, žil jsem celou dobu že Flat Tappet je lepší než Roller..... Nebo v čem je lepší Roller od Flat Tappet???

Ve všem :-D
Roller není citlivý na zinečnaté přísady v oleji, motor pak sežere v podstatě cokoliv a vačka má životnost motoru. Myslím, že rollerové vačky dokáží být i díky ložisku ostřejší než flat-tappet.
Camaro se rozskočilo...
Offline marek parek  
#15 Odesláno : pondělí 21. října 2019 18:27:32(UTC)
marek parek

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 08.08.2009(UTC)
Zpráv: 516
Bydliště: Bor u Tachova

Blahořečil: 47-krát
Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
Napsal: xjohny Přejít na citovaný příspěvek
Ve všem :-D
Roller není citlivý na zinečnaté přísady v oleji, motor pak sežere v podstatě cokoliv a vačka má životnost motoru. Myslím, že rollerové vačky dokáží být i díky ložisku ostřejší než flat-tappet.


Tak bych řekl že je to Flat-tappet.

Jinak kdyby jste mi napsali co máte Vy za díly použité v motoru byl bych velice rád. Stále nevím jaký rozdělovač-??? Palivovou pumpu-??? Určitě mechanickou. Jaké svody??? Hookers???

Roller.jpg (199kb) staženo 59krát.
Chevrolet Camaro Z/28 1979
Offline xjohny  
#16 Odesláno : úterý 22. října 2019 11:14:22(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,263
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 82-krát
Blahořečen: 148-krát v 128 příspěvcích
Škoda... nicméně to skoro vypadá, jako by tam na to bylo "provision" a stačilo by navrtat ty čudlíky uprostřed a udělat závit. Pak by snad rollerová vačka šla...

Ty díly ti asi jen tak nikdo neporadí, protože to je příliš vágní dotaz. Dej tam to, podle toho co od toho motoru čekáš 😉

Jedině co bych řekl k palivové pumpě - proč měnit, pokud tlakuje a neteče? Elektrická je blbost, pokud nemáš specificky postavený motor nebo el.vstřikování (EFI).

Upraveno uživatelem úterý 22. října 2019 11:17:54(UTC)  | Důvod úpravy: -

Camaro se rozskočilo...
Offline marek parek  
#17 Odesláno : úterý 22. října 2019 12:04:01(UTC)
marek parek

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 08.08.2009(UTC)
Zpráv: 516
Bydliště: Bor u Tachova

Blahořečil: 47-krát
Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
Napsal: xjohny Přejít na citovaný příspěvek
Škoda... nicméně to skoro vypadá, jako by tam na to bylo "provision" a stačilo by navrtat ty čudlíky uprostřed a udělat závit. Pak by snad rollerová vačka šla...

Ty díly ti asi jen tak nikdo neporadí, protože to je příliš vágní dotaz. Dej tam to, podle toho co od toho motoru čekáš 😉

Jedině co bych řekl k palivové pumpě - proč měnit, pokud tlakuje a neteče? Elektrická je blbost, pokud nemáš specificky postavený motor nebo el.vstřikování (EFI).


Já právě palivovou pumpu na bloku nemám, rozdělovač je jen torzo čehosi. Svody také nemám. Od motoru čekám 300HP když to přeleze 300 budu jen rád....
Mě by stačilo jen napsat Př: Mám tyhle svody viz odkaz, nebo č. dílu. (jdou tam normálně není třeba upravovat na autě nic)
Pumpu mám př. edelbrock tlací 6baru stačí v bohatě... 10barů je zbytečně moc..... Pak jsem nevygooglil jaký se dává mezi-kus mezi karbec a sání, nebo jestli vůbec....
Rozdělovačů je na Summitu hromada vůbec se v tom nevyznám jen co jsem tak pochopil MSD je řízen eletricky a zbytek podtlakově.
Mě by třeba jenom nakoplo kdyby jsi mi napsal mám tento rozdělovač,svody, pumpu, a jak to je s tím sáním a karborátorem.
Co jsem pochytil za ty léta zde na foru (co mi utkvělo v paměti) tak jsem se rozhodl pro tyto díly:
Karbec Edelbrock 14015, saní Edelbrock 2101, vačka edelbrock set 2102 nebo 2103 (čísla jsou kody dílů) Takhle si si doplním na A4 at mám jasno a motor jde ven z auta. Do sepíšu chybějící díly motoru jako je startér altík atd... a začnem pomali nakupovat....
Díky Honzo
Chevrolet Camaro Z/28 1979
Offline xjohny  
#18 Odesláno : úterý 22. října 2019 13:55:42(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,263
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 82-krát
Blahořečen: 148-krát v 128 příspěvcích
Já si mysli že 300hp bez jiných hlav asi ani nepůjde...

Nicméně na zprovoznění ti stačí palivová pumpa od Cartera za pár šupů na RockAutu - liší se jen podle toho jestli má vratku nebo ne. (to bys měl vidět jestli máš vratnou hadici do nádrže)
Vačku bych tam zatim nedával, pokud nevíš v jakým stavu ten motor je.
Rozdělovač ti bude taky stačit v pohodě sériový z RockAuta.
Karbec třeba Edelbrock 1404/1405/1406... Na origo sání bys měl mít ten square-bore -> spread-bore adaptér. Pokud koupíš hliníkový sání, třeba (2101 nebo EPS), tak adaptér nepotřebuješ.
Camaro se rozskočilo...
thanks 1 uživatel blahořečil xjohny za tento úžasný příspvěvek.
marek parek on 22.10.2019(UTC)
Offline marek parek  
#19 Odesláno : úterý 22. října 2019 14:42:08(UTC)
marek parek

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 08.08.2009(UTC)
Zpráv: 516
Bydliště: Bor u Tachova

Blahořečil: 47-krát
Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
Děkuji moc za ochotu a tvůj čas Honzo, jen prosím ještě máš nějaký typ na svody a rozvody. Značka, kde (summit rockauto)
Děkuji
Chevrolet Camaro Z/28 1979
Offline xjohny  
#20 Odesláno : úterý 22. října 2019 15:41:33(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,263
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 82-krát
Blahořečen: 148-krát v 128 příspěvcích
Na RockAutu seženeš maximálně origo litinový svody. Na Summitu si to můžeš vyfiltrovat podle auta a motoru a pak si tam projít uživatelský recenze ;-)

Rozvody si vyfiltruj na Summitu taky, stačí podle motorizace. Obvykle stačí single-roller, nebo true-roller. Double-rollery jsou spíš pro vysokovýkonný aplikace.

Upraveno uživatelem úterý 22. října 2019 15:46:55(UTC)  | Důvod úpravy: -

Camaro se rozskočilo...
thanks 1 uživatel blahořečil xjohny za tento úžasný příspvěvek.
marek parek on 22.10.2019(UTC)
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.