Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 18.04.2020(UTC) Zpráv: 28 Bydliště: kladno
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Zdravím všechny nadšence, jsem tady na fóru nový a tak trošku hledám spásu přiznám se. Problém: Iroc Z 305 tbi. na volnoběh otáčky mezi 1500-2000. Zkusil sem si myslím již všechno. Takže: Nová IAC, nastavení podle manuálu. ( přepinování ALDL a pod. ) Nové všechny sensory teploty motoru, nový TPS, nový MAP sensor, u auta je nový motor, takže nikde falešné sání vzduchu nepřipadá v úvahu. Fór je v tom že když podle manuálu provedu učení polohy nové IAC, po prvním nastartování běží jak má. Na podruhé otáčky opět vyletí. Prošel sem snad všechny americký fóra, vše na youtube a vyzkoušel asi 100 různých možností, ani sem nevědel že český fórum existuje. Tak snad mi tady někdo poradí. Dam i odměnu tomu kdo na to příjde, protože jinak se z toho už asi zblázním :-) jestli sem otevřel téma které již existuje se omlouvám. koukal sem na podobné dotazy ale nic sem nenašel
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Dóprčic zrovna TBI, v tom jsem se ještě nehrabal. No, začnem otázkama. Ty otáčky jsou tak furt, nebo jenom někdy, nebo po ohřátí? A nebo zkrátka uveď nějakou souvislost (pokud je) Já se s podobnym problémem potýkal u TPI, což vyřešil nový IAC ventil. Taky jsem ho šteloval podle návodu a taky pomocí klemy v ALDL konektoru. No ale mě to funguje. To TPS by se mělo taky nastavit. |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 18.04.2020(UTC) Zpráv: 28 Bydliště: kladno
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Díky za odpověď, ty otáčky jsou tak pořád. Teda nastavení volnoběhu sem dělal po zahřátí motoru. když je studenej o trošku větši. TPS je nastavenej také podle návodu. IAC tam jenová. Když přepojím ALDL tak je vidět jak vyjede IAC. nastavím volnoběh. Vypnu motor, připojím konektor, nastartuji a otáčky jsou jak mají být. Mohu s tím ujet klidně 50km a pořád drří. Jakmile ale motor vypnu a opět nastartuji jsem zase na začátku...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Čóveče já si nejsu jistej, jestli není nutný po tomhle procesu nastavení (tak nějak jsem to dělal i já) vyresetovat celou káru - odpojit baterku. |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 18.04.2020(UTC) Zpráv: 28 Bydliště: kladno
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
To také proběhlo, jediné co mne napadá je špatná ECM ale jak se to pozná to nevím. Asi to předělám na karburátor a bude pokoj s emisníma blbostma..
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
tím akorát vyměníš jednu sadu problémů za druhou :) Nepsal jsi nic o "service engine soon" - nesvítí? neukáže chybu? |
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 18.04.2020(UTC) Zpráv: 28 Bydliště: kladno
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Tak to zrovna mi nesviti, neukazuje vubec nic. Vim mela by zacit blikat dat alespon kod 12 ze ECM ready ale nic. Proc problem u karburatoru? :-) mam jeste camarko rs 67 a minule leto 1000km bez problemu. Myslite ze ECM bude spatna? Da se to nejak zjistit?
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
A ta kontrolka se nerozsvítí ani po otočení klíčku zapalování? Pokud ani tehdy se nerozsvítí (a budíky normálně jedou a indikátory svítí), pátral bych po špatné žárovce, pokud tam nějaká je - majitelé mají často nějaký problém a aby nebyl tak nápadný, tak vymontují žárovku, aby jim nesvítila do xichtu. Jakmile zprovozníš žárovku a začne něco ukazovat, tak se dá pátrat dál, než jen na slepo po výměně čidel a serv. |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 18.04.2020(UTC) Zpráv: 28 Bydliště: kladno
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Dobrej nápad, proto existují fóra. Zarovka tam nebyla. Dal ji tam. Ukazuje pouze kod 12 celou dobu nic jineho.
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 18.04.2020(UTC) Zpráv: 28 Bydliště: kladno
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Tak novej poznatek, dnes sem prošel všechny kabely do ECM, ECM funguje řídi co ma všechno. Vyndal jsem IAC a uspal díru hadrem. Nastartoval: ECM vyjede IAC do pozice, když řídám plyn tak zajede a pak zase vysune. Teď: Ta pozice do které vyjede IAC když je venku je přesně kterou potřebuji, zašrouboval jsem IAC zpátky v té dané pozici jakou nastavila ECM když byla vyndaná. nastartoval a otáčky tam kde mají být. přídám IAC zajede a vráti se zpátky do pozice kde to hezky běží na volnoběh. Vypnu motor a nastartuji a IAC když je uvnitř TBI nevyjede tak daleko, tím pádem jsou otáčky 1500rmp na volnoběh. Nápad prosím?
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Chápu správně, že IAC je nové a z motoru vymontované se chová správně, ale jakmile ho zamontuješ zpět do auta, tak už se tolik nevysune? Zkoušel jsi to IAC rukou trochu brzdit, jestli nepřeskakují kroky v IAC? Napadá mě, jestli jsou kabely v pořádku, stejně tak konektory, jestli nemají trochu uklepané kabely, žeby při zatížení kabel nestačil a mohly přeskakovat kroky. |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 18.04.2020(UTC) Zpráv: 28 Bydliště: kladno
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
ano správně, nevyjede tak jak by měla, jestli to má neco s tím zatížením nevím. prostě když ji tam dam ji pár kroků chybi. s těma kabelama nevím jak to zjistit. nastartovat a voltmetrem nebo nějaky nápad?
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Poslyš, souhlasí ten kónus IAC vs. tělo klapky? Totiž pozor, ono těch IAC ventilů je víc typů, byť na první pohled vypadaji stejně. |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 18.04.2020(UTC) Zpráv: 28 Bydliště: kladno
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Napsal: Tlacitko Proc problem u karburatoru? :-) mam jeste camarko rs 67 a minule leto 1000km bez problemu. Myslite ze ECM bude spatna? Da se to nejak zjistit? Karbec typicky nějak funguje, ale téměř nikdy nejde na 100% (a z principu nemůže fungovat úplně správně v celým spektru). Co kus, to jiný chování. Mění se chování s podmínkama. Po delším stání blbě startuje (pokud to není předělaný na elektrickou pumpu), víc to žere a kouří. Ale jinak ty auta mám rád a 1000 km jsem loni dal za týden... ale na funkční vstřikování se nemusí sahat desítky tisíc km :) Kterou ´67 máš? moc jich vidět není... |
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 18.04.2020(UTC) Zpráv: 28 Bydliště: kladno
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Tak aktuálně nenajedu vůbec nic :-) hele je to 67 RS 327cui
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Napsal: Tlacitko ano správně, nevyjede tak jak by měla, jestli to má neco s tím zatížením nevím. prostě když ji tam dam ji pár kroků chybi. s těma kabelama nevím jak to zjistit. nastartovat a voltmetrem nebo nějaky nápad? Tohle voltmetrem nezměříš, ty pulzy pro motor jsou moc rychlý. To spíš kouknout na kabely, jestli není v nějakém místě vyhřátej, rozebrat konektor a zkusit zakroutit s kabelem u konektoru, zda nejeví známky ukroucení a tak... Pokud to občas vynechává, tak kabel je někde jen na "vlásku" a to místo by mohlo být vyhřátý nebo kroucením v ruce by to mohlo jít trochu poznat. |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 18.04.2020(UTC) Zpráv: 28 Bydliště: kladno
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Včera sem to malinko projel, píše chybu 23
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
|
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 18.04.2020(UTC) Zpráv: 28 Bydliště: kladno
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Takový sensor na svém autě ani nemám :-D co píše chyba 23. díky moc pomohlo ale
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
No ono totiž najít relevantní odpověď v tom internetovym bordelu to je něco. Mam doma Haynes manual, a tam se píše:
Code 23 (carbureted models) - Mixture control solenoid:
-Open circuit or short to ground in the mixture control solenoid circuit -defective mixture control solenoid
Tak a teď co z toho pasuje na TBI |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
|
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
To je sranda, našel jsem i chybovník, kde píšou, že chyba 23 je to co jsme našli, tj to teplotní čidlo, a že to neplatí pro TBI a tečka bez dalšího vysvětlení :D Tady je nějaky další povídání co jsem našel, nevim jestli jsi na to narazil, posílam pro jistotu http://www.thirdgen.org/...h-engine-idle-305-a.htmlUpraveno uživatelem středa 22. dubna 2020 14:52:36(UTC)
| Důvod úpravy: - |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 18.04.2020(UTC) Zpráv: 28 Bydliště: kladno
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
ano ta fotka je přeně o čem se bavíme, tam si myslím že půlka těch sensorů není, já už fakt nevím, tohle je normálně na shození auta ze skály :-) Jo karburátor je možná slabší a víc smrdí a podobně, ale más tam dva šroubky a toď vše, jede furt.
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 18.04.2020(UTC) Zpráv: 28 Bydliště: kladno
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
20200422_163009.jpg (3,548kb) staženo 37krát.Tady ten konektor co je u EGR. Když je klíček vypnutý tak jeden kabel neukazuje nic (černý) ten druhý pípa kostru (růžový) když klícek zapnu, černý pořád nic, růžový 12 volt. ???
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK