Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 08.03.2009(UTC) Zpráv: 68 Bydliště: Bratislava
|
Zdravim vsechny majitele vozu chevrolet camaro. Jsem ze slovenska a vlastním camaro LT z roku 78. Toto camaro jsem nedavno dostal a prekvapila mne dost velka spotreba. Puvodne jsem byl zmiren se spotrebou 17l/100km udavanou v technickem prukazu ale spotreba kterou jsem nameril byla asi tak 20-26l/100km. Ne ze by na tom zalezelo vzdyt nejde o auto na kazdej den ale, chci jen vedet ci to neni kvuli nejake zavade alebo neco podobniho. Vím že tuto otazku dostáváte dost casto, já též ale jaká je spotreba vasich camar? Je ta moje spotreba normální? Moje camaro je úplne originální bez jakýchkoliv úprav. Edit by xjohnyUpraveno uživatelem čtvrtek 9. dubna 2009 18:08:55(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 778 Bydliště: Střelice u Brna
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 3-krát v 3 příspěvcích
|
Ross napsal:Zdravim vsechny majitele vozu chevrolet camaro. Jsem ze slovenska a vlastním camaro LT z roku 78. Toto camaro jsem nedavno dostal a prekvapila mne dost velka spotreba. Puvodne jsem byl zmiren se spotrebou 17l/100km udavanou v technickem prukazu ale spotreba kterou jsem nameril byla asi tak 20-26l/100km. Ne ze by na tom zalezelo vzdyt nejde o auto na kazdej den ale, chci jen vedet ci to neni kvuli nejake zavade alebo neco podobniho. Vím že tuto otazku dostáváte dost casto, já též ale jaká je spotreba vasich camar? Je ta moje spotreba normální? Moje camaro je úplne originální bez jakýchkoliv úprav. Ahoj, vítám tě:-) No ta spotřeba normální není, zřejmě udělal karburátor pápá, předopokládám, že tam máš předpotopní, ale stále dobrý, Rochester 4-Jet. Podle mého je lepší ho vyhodit a koupit karbec nový, já mám Edelbrock 1406 s elektro sytičem a jsem velmi spokojen. Ze začátku jsem měl také velmi velkou spotřebu, ale po instalaci nového karbecu to padlo hodně dolů. Karburátor stejně jako ostatní mechanické věci má svou živostnost. Proto bych se raději uchýlil ke koupi nového karbecu, stejně tak i nových káblů zapalování a svíček. Jinak přeji Ti aby jsi byl s Camarem spokojen a měl ho rád:-) já spotřebu neřeším, ale kdyby jsi po mě chtěl odhad, tak cca. kolem 17-ti litrů, mám lehoučký Performance motoru. |
HD's coming |
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Ono taky dost záleží, jak s tím jezdíš. Pokud to vytáhneš jen občas a trošku s tím blbneš, tak jem potom jasné, že spotřeba může šplhat ke třicítce. S lehkou nohou by to myslím mělo být kolem těch 15ti.
Ale jak říká Cámo, pokud tam máš pořád původní starý karburátor, možná je na čase jej vyměnit. Jestli si chceš udržet tu originálnost, není problém koupit (např. na eBay) repasovaný QJet, který by měl být potom srovnatelný např. s tím Edelbrockem. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 08.03.2009(UTC) Zpráv: 68 Bydliště: Bratislava
|
Napsal: Cá Ahoj, vítám tě:-) No ta spotřeba normální není, zřejmě udělal karburátor pápá, předopokládám, že tam máš předpotopní, ale stále dobrý, Rochester 4-Jet. Podle mého je lepší ho vyhodit a koupit karbec nový, já mám Edelbrock 1406 s elektro sytičem a jsem velmi spokojen. Ze začátku jsem měl také velmi velkou spotřebu, ale po instalaci nového karbecu to padlo hodně dolů. Karburátor stejně jako ostatní mechanické věci má svou živostnost. Proto bych se raději uchýlil ke koupi nového karbecu, stejně tak i nových káblů zapalování a svíček. Jinak přeji Ti aby jsi byl s Camarem spokojen a měl ho rád:-) já spotřebu neřeším, ale kdyby jsi po mě chtěl odhad, tak cca. kolem 17-ti litrů, mám lehoučký Performance motoru.
No jo já tam mám vsechno predpotopní nejenom karbec. :D Mám pocit, že tam mám jeste Rochester 2-Jet jen s dvoma komorami. Ale nejsem si jistý. Asi koupím nejaký nový od Edelbrocku ale moc se v tom nevyznám jaký koupit.
|
|
|
|
Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 08.03.2009(UTC) Zpráv: 68 Bydliště: Bratislava
|
xjohny napsal:Ono taky dost záleží, jak s tím jezdíš. Pokud to vytáhneš jen občas a trošku s tím blbneš, tak jem potom jasné, že spotřeba může šplhat ke třicítce. S lehkou nohou by to myslím mělo být kolem těch 15ti.
Ale jak říká Cámo, pokud tam máš pořád původní starý karburátor, možná je na čase jej vyměnit. Jestli si chceš udržet tu originálnost, není problém koupit (např. na eBay) repasovaný QJet, který by měl být potom srovnatelný např. s tím Edelbrockem. Práveze i pri pravidelne jizde s lehkou nohou to je stále tých 20-25l. A s nohou na podlaze je normálne videt ako rucicka palivomeru klesá a potom to je aj 30l. Originálnost ani ne, asi koupim nejaký ten Edelbrock ale nevím jaký...
|
|
|
|
Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 08.03.2009(UTC) Zpráv: 68 Bydliště: Bratislava
|
A tez vzdy kdyz se motor oteplí asi o 10min. po startu klesnou otacky, a citelne klesne i výkon. To múže být tim karburatorem?? Alebo je to normální? Moc se v autách nevyznám natoz v amerických
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Ross napsal:Práveze i pri pravidelne jizde s lehkou nohou to je stále tých 20-25l. A s nohou na podlaze je normálne videt ako rucicka palivomeru klesá a potom to je aj 30l. Originálnost ani ne, asi koupim nejaký ten Edelbrock ale nevím jaký... Kup buď Edelbrock 1405 (potřeba doinstalovat ruční sytič) nebo 1406 (elektricky řízený sytič, o 2% chudší směs). Jsou to asi nejjednodušší a nejlepší karburátoru v poměru cena / výkon. Tady mám zevrubně popsanou instalaci. S tím ohřátým motorem nevím, já to auto vůbec nehoním, když je motor studený, takže nemůžu srovnávat. Možná se koukni, jestli ti správně funguje přepínací klapka na vzduchovém filtru - když je motor studený, měla by nasávat vzduch nad manifoldy (sériové svody), jakmile se dostatečně ohřeje, přepne se na nasávání studenějšího vzduchu. Upraveno uživatelem sobota 21. března 2009 14:01:56(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 778 Bydliště: Střelice u Brna
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 3-krát v 3 příspěvcích
|
pokud máš ještě dvou komorový karburátor, musíš sehnat i sání třeba Edelbrock 2101... s tím ohřátým motorem je to dost zajímavé a chtělo by to shlédnout, takhle po netu je to špatné radit, já sem se s tím nikdy nesetkal s takovým problémem... |
HD's coming |
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 778 Bydliště: Střelice u Brna
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 3-krát v 3 příspěvcích
|
Ross napsal:
Práveze i pri pravidelne jizde s lehkou nohou to je stále tých 20-25l. A s nohou na podlaze je normálne videt ako rucicka palivomeru klesá a potom to je aj 30l. Originálnost ani ne, asi koupim nejaký ten Edelbrock ale nevím jaký...
no to je chyba..hele odkud jsi? já budu mít s Camarem cestu na sraz do Bratislavy, tedy ještě nevím kdy, ale mohl bych se na to kouknout |
HD's coming |
|
|
|
Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 08.03.2009(UTC) Zpráv: 68 Bydliště: Bratislava
|
Napsal: Cá no to je chyba..hele odkud jsi? já budu mít s Camarem cestu na sraz do Bratislavy, tedy ještě nevím kdy, ale mohl bych se na to kouknout
Jsem z Bratislavy. Kdybi jsi se na to prisel podívat byl bych rád, tady tomu stejne nikto nerozumí :)
|
|
|
|
Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 08.03.2009(UTC) Zpráv: 68 Bydliště: Bratislava
|
Napsal: Cá pokud máš ještě dvou komorový karburátor, musíš sehnat i sání třeba Edelbrock 2101... s tím ohřátým motorem je to dost zajímavé a chtělo by to shlédnout, takhle po netu je to špatné radit, já sem se s tím nikdy nesetkal s takovým problémem... Stejne nechápu proč tam mám jeste 2komorový, když všechny camara z roku 78 mají už 4komorový quadrajet...
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 778 Bydliště: Střelice u Brna
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 3-krát v 3 příspěvcích
|
Ross napsal:
Jsem z Bratislavy. Kdybi jsi se na to prisel podívat byl bych rád, tady tomu stejne nikto nerozumí :)
No a neznáš Tomáše Šveca z Bratislavy? Má také Camaro, černé po renovaci... |
HD's coming |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.03.2009(UTC) Zpráv: 1,480 Bydliště: Černilov, Hradec Králové
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
|
Ross napsal:
Stejne nechápu proč tam mám jeste 2komorový, když všechny camara z roku 78 mají už 4komorový quadrajet...
no ja to mam rok 79 a mam tam taky dvoukomorovej
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Ross napsal:Stejne nechápu proč tam mám jeste 2komorový, když všechny camara z roku 78 mají už 4komorový quadrajet... Dvojkomorový se dávaly kvůli nutnému "snižování výkonu". Američani to holt pojali stylem, necháme objem, ale ořežem to, místo aby ty motory zmenšili a zlepšili :)) |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.03.2009(UTC) Zpráv: 1,480 Bydliště: Černilov, Hradec Králové
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
|
xjohny napsal: Dvojkomorový se dávaly kvůli nutnému "snižování výkonu". Američani to holt pojali stylem, necháme objem, ale ořežem to, místo aby ty motory zmenšili a zlepšili :))
jj delali to kvuli snizovani spotreby a emisim
|
|
|
|
Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 08.03.2009(UTC) Zpráv: 68 Bydliště: Bratislava
|
Napsal: Cá No a neznáš Tomáše Šveca z Bratislavy? Má také Camaro, černé po renovaci...
Jj znam meli jsme se nekdy uz nevim kdy setkat ale nejak jsem nemel cas.
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 778 Bydliště: Střelice u Brna
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 3-krát v 3 příspěvcích
|
Ross napsal:
Jj znam meli jsme se nekdy uz nevim kdy setkat ale nejak jsem nemel cas.
no vidíš:-) tak já mu to připomenu a určitě Ti poradí! je to chlapec šikovná...páč než Bratislaváci uspořádají sraz, tak zešedivým;-) |
HD's coming |
|
|
|
Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 08.03.2009(UTC) Zpráv: 68 Bydliště: Bratislava
|
Napsal: Cá no vidíš:-) tak já mu to připomenu a určitě Ti poradí! je to chlapec šikovná...páč než Bratislaváci uspořádají sraz, tak zešedivým;-)
no dobre, jenom doufam, ze tentokrat se nejak dohodneme pac sme se mneli stretnout uz asi 3krat a ani raz jsem neprijel bo sem nemel nikdy cas :D
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 27.03.2009(UTC) Zpráv: 7 Bydliště: Smíchov
|
xjohny napsal: Dvojkomorový se dávaly kvůli nutnému "snižování výkonu". Američani to holt pojali stylem, necháme objem, ale ořežem to, místo aby ty motory zmenšili a zlepšili :))
ja nekde slysel ze 5l mely 2komoraky a 5,7 4rkomoraky jinak ja ted jezdim za 30 taky nato budu muset mrknout :D Upraveno uživatelem pátek 27. března 2009 14:08:24(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Pospi napsal: ja nekde slysel ze 5l mely 2komoraky a 5,7 4rkomoraky jinak ja ted jezdim za 30 taky nato budu muset mrknout :D Máš tam karbec? :) Jinak máš pravdu, 2-komoráka se dávaly na 305ky, ale myslim, že jsem viděl i kombinaci 4bbl a 305, to zřejmě byla kalifornská Z/28 :D |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 20.03.2009(UTC) Zpráv: 1,333 Bydliště: Šternberk
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
xjohny napsal: Máš tam karbec? :) Jinak máš pravdu, 2-komoráka se dávaly na 305ky, ale myslim, že jsem viděl i kombinaci 4bbl a 305, to zřejmě byla kalifornská Z/28 :D
Hele takovej blbej dotaz, byl jsem v garáži a dělal něco na camaru a došel soused a házel rozumy a ptal se na karbec, říkal jsem mu, že tam je čtyřkomorovej, tak čuměl, ale říkal, že to prej funguje tak, že od určité rychlosti, nebo otáček se otvírají další komory, takže se rozjedu pouští to benzín z jedné, a postupně se prej otvírají další jak na to šlapu. To se mi teda moc nepozdávalo, já myslím, že to z jedné komory dávkuje dva válce a to pořád. Jak to je teda? Díky. Upraveno uživatelem pátek 27. března 2009 14:53:52(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 778 Bydliště: Střelice u Brna
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 3-krát v 3 příspěvcích
|
hd1903 napsal: Hele takovej blbej dotaz, byl jsem v garáži a dělal něco na camaru a došel soused a házel rozumy a ptal se na karbec, říkal jsem mu, že tam je čtyřkomorovej, tak čuměl, ale říkal, že to prej funguje tak, že od určité rychlosti, nebo otáček se otvírají další komory, takže se rozjedu poušít to benzín z jedné, a postupně se prej otvírají další jak na to šlapu. To se mi teda moc nepozdávalo, já myslím, že to z jedné komory dávkuje dva válce a to pořád. Jak to? Díky.
u čtyřkomorového je to tak jak píšeš, pokud tomu nešlapeš, tak se ti otevřou jen dvě komory a teprve po sešlápnutí plynu na podlahu ten zbytek...u dvoukomoráku se Ti vždy musí otevřít dvě komory, tedy všechny co tam jsou:-) |
HD's coming |
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 778 Bydliště: Střelice u Brna
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 3-krát v 3 příspěvcích
|
Pospi napsal: ja nekde slysel ze 5l mely 2komoraky a 5,7 4rkomoraky jinak ja ted jezdim za 30 taky nato budu muset mrknout :D za 30??:-D to je čoveče na stříkačku dost;-) něco s tím dělej čéčé:-) |
HD's coming |
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Myslím, že soused má pravdu. Tam se to nedělí na válce ale na levou/pravou stranu motoru. Když se podíváš na sání (intake manifold), tak to má dva velký vstupní otvory. Karburátor normálně živí dvěma komorama a když víc přidáš plyn, tak to lanko otevře další dvě komory. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 20.03.2009(UTC) Zpráv: 1,333 Bydliště: Šternberk
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
xjohny napsal:Myslím, že soused má pravdu. Tam se to nedělí na válce ale na levou/pravou stranu motoru. Když se podíváš na sání (intake manifold), tak to má dva velký vstupní otvory. Karburátor normálně živí dvěma komorama a když víc přidáš plyn, tak to lanko otevře další dvě komory. Aha, díky, už jsem zase o něco chytřejší:-)
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK