Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

5 stránek123>»
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline Ross  
#1 Odesláno : sobota 21. března 2009 4:36:47(UTC)
Ross

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 08.03.2009(UTC)
Zpráv: 68
Bydliště: Bratislava

Zdravim vsechny majitele vozu chevrolet camaro.
Jsem ze slovenska a vlastním camaro LT z roku 78. Toto camaro jsem nedavno dostal a prekvapila mne dost velka spotreba. Puvodne jsem byl zmiren se spotrebou 17l/100km udavanou v technickem prukazu ale spotreba kterou jsem nameril byla asi tak 20-26l/100km. Ne ze by na tom zalezelo vzdyt nejde o auto na kazdej den ale, chci jen vedet ci to neni kvuli nejake zavade alebo neco podobniho. Vím že tuto otazku dostáváte dost casto, já též Ja nic ale jaká je spotreba vasich camar? Je ta moje spotreba normální? Moje camaro je úplne originální bez jakýchkoliv úprav.


Edit by xjohny
Citace:
Výsledek praktického měření:

16.6l / 100

Podrobně rozepsáno zde: http://chevroletcamaro.cz/archive/2009/04/08/spotreba-zere-to-i-travu-kolem-silnice.aspx

Upraveno uživatelem čtvrtek 9. dubna 2009 18:08:55(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline Cámo  
#2 Odesláno : sobota 21. března 2009 10:10:45(UTC)
Cámo

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 778
Bydliště: Střelice u Brna

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 3-krát v 3 příspěvcích
Ross napsal:
Zdravim vsechny majitele vozu chevrolet camaro.
Jsem ze slovenska a vlastním camaro LT z roku 78. Toto camaro jsem nedavno dostal a prekvapila mne dost velka spotreba. Puvodne jsem byl zmiren se spotrebou 17l/100km udavanou v technickem prukazu ale spotreba kterou jsem nameril byla asi tak 20-26l/100km. Ne ze by na tom zalezelo vzdyt nejde o auto na kazdej den ale, chci jen vedet ci to neni kvuli nejake zavade alebo neco podobniho. Vím že tuto otazku dostáváte dost casto, já též Ja nic ale jaká je spotreba vasich camar? Je ta moje spotreba normální? Moje camaro je úplne originální bez jakýchkoliv úprav.

Ahoj, vítám tě:-)
No ta spotřeba normální není, zřejmě udělal karburátor pápá, předopokládám, že tam máš předpotopní, ale stále dobrý, Rochester 4-Jet. Podle mého je lepší ho vyhodit a koupit karbec nový, já mám Edelbrock 1406 s elektro sytičem a jsem velmi spokojen. Ze začátku jsem měl také velmi velkou spotřebu, ale po instalaci nového karbecu to padlo hodně dolů. Karburátor stejně jako ostatní mechanické věci má svou živostnost. Proto bych se raději uchýlil ke koupi nového karbecu, stejně tak i nových káblů zapalování a svíček.
Jinak přeji Ti aby jsi byl s Camarem spokojen a měl ho rád:-) já spotřebu neřeším, ale kdyby jsi po mě chtěl odhad, tak cca. kolem 17-ti litrů, mám lehoučký Performance motoru.
HD's coming
Offline xjohny  
#3 Odesláno : sobota 21. března 2009 11:47:46(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Ono taky dost záleží, jak s tím jezdíš. Pokud to vytáhneš jen občas a trošku s tím blbneš, tak jem potom jasné, že spotřeba může šplhat ke třicítce. S lehkou nohou by to myslím mělo být kolem těch 15ti.

Ale jak říká Cámo, pokud tam máš pořád původní starý karburátor, možná je na čase jej vyměnit. Jestli si chceš udržet tu originálnost, není problém koupit (např. na eBay) repasovaný QJet, který by měl být potom srovnatelný např. s tím Edelbrockem.
Camaro se rozskočilo...
Offline Ross  
#4 Odesláno : sobota 21. března 2009 13:33:32(UTC)
Ross

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 08.03.2009(UTC)
Zpráv: 68
Bydliště: Bratislava

Napsal: Cá Přejít na citovaný příspěvek

Ahoj, vítám tě:-)
No ta spotřeba normální není, zřejmě udělal karburátor pápá, předopokládám, že tam máš předpotopní, ale stále dobrý, Rochester 4-Jet. Podle mého je lepší ho vyhodit a koupit karbec nový, já mám Edelbrock 1406 s elektro sytičem a jsem velmi spokojen. Ze začátku jsem měl také velmi velkou spotřebu, ale po instalaci nového karbecu to padlo hodně dolů. Karburátor stejně jako ostatní mechanické věci má svou živostnost. Proto bych se raději uchýlil ke koupi nového karbecu, stejně tak i nových káblů zapalování a svíček.
Jinak přeji Ti aby jsi byl s Camarem spokojen a měl ho rád:-) já spotřebu neřeším, ale kdyby jsi po mě chtěl odhad, tak cca. kolem 17-ti litrů, mám lehoučký Performance motoru.


No jo já tam mám vsechno predpotopní nejenom karbec. :D Mám pocit, že tam mám jeste Rochester 2-Jet jen s dvoma komorami. Ale nejsem si jistý. Asi koupím nejaký nový od Edelbrocku ale moc se v tom nevyznám jaký koupit.
Offline Ross  
#5 Odesláno : sobota 21. března 2009 13:39:12(UTC)
Ross

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 08.03.2009(UTC)
Zpráv: 68
Bydliště: Bratislava

xjohny napsal:
Ono taky dost záleží, jak s tím jezdíš. Pokud to vytáhneš jen občas a trošku s tím blbneš, tak jem potom jasné, že spotřeba může šplhat ke třicítce. S lehkou nohou by to myslím mělo být kolem těch 15ti.

Ale jak říká Cámo, pokud tam máš pořád původní starý karburátor, možná je na čase jej vyměnit. Jestli si chceš udržet tu originálnost, není problém koupit (např. na eBay) repasovaný QJet, který by měl být potom srovnatelný např. s tím Edelbrockem.


Práveze i pri pravidelne jizde s lehkou nohou to je stále tých 20-25l. A s nohou na podlaze je normálne videt ako rucicka palivomeru klesá a potom to je aj 30l. Originálnost ani ne, asi koupim nejaký ten Edelbrock ale nevím jaký...
Offline Ross  
#6 Odesláno : sobota 21. března 2009 13:46:42(UTC)
Ross

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 08.03.2009(UTC)
Zpráv: 68
Bydliště: Bratislava

A tez vzdy kdyz se motor oteplí asi o 10min. po startu klesnou otacky, a citelne klesne i výkon. To múže být tim karburatorem?? Alebo je to normální? Moc se v autách nevyznám natoz v amerických Juj
Offline xjohny  
#7 Odesláno : sobota 21. března 2009 13:57:47(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Ross napsal:
Práveze i pri pravidelne jizde s lehkou nohou to je stále tých 20-25l. A s nohou na podlaze je normálne videt ako rucicka palivomeru klesá a potom to je aj 30l. Originálnost ani ne, asi koupim nejaký ten Edelbrock ale nevím jaký...

Kup buď Edelbrock 1405 (potřeba doinstalovat ruční sytič) nebo 1406 (elektricky řízený sytič, o 2% chudší směs). Jsou to asi nejjednodušší a nejlepší karburátoru v poměru cena / výkon. Tady mám zevrubně popsanou instalaci.

S tím ohřátým motorem nevím, já to auto vůbec nehoním, když je motor studený, takže nemůžu srovnávat. Možná se koukni, jestli ti správně funguje přepínací klapka na vzduchovém filtru - když je motor studený, měla by nasávat vzduch nad manifoldy (sériové svody), jakmile se dostatečně ohřeje, přepne se na nasávání studenějšího vzduchu.

Upraveno uživatelem sobota 21. března 2009 14:01:56(UTC)  | Důvod úpravy: -

Camaro se rozskočilo...
Offline Cámo  
#8 Odesláno : sobota 21. března 2009 18:27:40(UTC)
Cámo

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 778
Bydliště: Střelice u Brna

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 3-krát v 3 příspěvcích
pokud máš ještě dvou komorový karburátor, musíš sehnat i sání třeba Edelbrock 2101...
s tím ohřátým motorem je to dost zajímavé a chtělo by to shlédnout, takhle po netu je to špatné radit, já sem se s tím nikdy nesetkal s takovým problémem...
HD's coming
Offline Cámo  
#9 Odesláno : sobota 21. března 2009 18:29:04(UTC)
Cámo

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 778
Bydliště: Střelice u Brna

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 3-krát v 3 příspěvcích
Ross napsal:


Práveze i pri pravidelne jizde s lehkou nohou to je stále tých 20-25l. A s nohou na podlaze je normálne videt ako rucicka palivomeru klesá a potom to je aj 30l. Originálnost ani ne, asi koupim nejaký ten Edelbrock ale nevím jaký...

no to je chyba..hele odkud jsi? já budu mít s Camarem cestu na sraz do Bratislavy, tedy ještě nevím kdy, ale mohl bych se na to kouknout
HD's coming
Offline Ross  
#10 Odesláno : sobota 21. března 2009 19:59:37(UTC)
Ross

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 08.03.2009(UTC)
Zpráv: 68
Bydliště: Bratislava

Napsal: Cá Přejít na citovaný příspěvek

no to je chyba..hele odkud jsi? já budu mít s Camarem cestu na sraz do Bratislavy, tedy ještě nevím kdy, ale mohl bych se na to kouknout


Jsem z Bratislavy. Kdybi jsi se na to prisel podívat byl bych rád, tady tomu stejne nikto nerozumí :)
Offline Ross  
#11 Odesláno : sobota 21. března 2009 20:03:19(UTC)
Ross

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 08.03.2009(UTC)
Zpráv: 68
Bydliště: Bratislava

Napsal: Cá Přejít na citovaný příspěvek
pokud máš ještě dvou komorový karburátor, musíš sehnat i sání třeba Edelbrock 2101...
s tím ohřátým motorem je to dost zajímavé a chtělo by to shlédnout, takhle po netu je to špatné radit, já sem se s tím nikdy nesetkal s takovým problémem...


Stejne nechápu proč tam mám jeste 2komorový, když všechny camara z roku 78 mají už 4komorový quadrajet...
Offline Cámo  
#12 Odesláno : sobota 21. března 2009 20:40:37(UTC)
Cámo

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 778
Bydliště: Střelice u Brna

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 3-krát v 3 příspěvcích
Ross napsal:


Jsem z Bratislavy. Kdybi jsi se na to prisel podívat byl bych rád, tady tomu stejne nikto nerozumí :)

No a neznáš Tomáše Šveca z Bratislavy? Má také Camaro, černé po renovaci...
HD's coming
Offline tafna  
#13 Odesláno : sobota 21. března 2009 20:56:17(UTC)
tafna

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.03.2009(UTC)
Zpráv: 1,480
Bydliště: Černilov, Hradec Králové

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
Ross napsal:


Stejne nechápu proč tam mám jeste 2komorový, když všechny camara z roku 78 mají už 4komorový quadrajet...
no ja to mam rok 79 a mam tam taky dvoukomorovej
Offline xjohny  
#14 Odesláno : sobota 21. března 2009 21:23:19(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Ross napsal:
Stejne nechápu proč tam mám jeste 2komorový, když všechny camara z roku 78 mají už 4komorový quadrajet...

Dvojkomorový se dávaly kvůli nutnému "snižování výkonu". Američani to holt pojali stylem, necháme objem, ale ořežem to, místo aby ty motory zmenšili a zlepšili :))
Camaro se rozskočilo...
Offline tafna  
#15 Odesláno : sobota 21. března 2009 21:25:11(UTC)
tafna

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.03.2009(UTC)
Zpráv: 1,480
Bydliště: Černilov, Hradec Králové

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
xjohny napsal:

Dvojkomorový se dávaly kvůli nutnému "snižování výkonu". Američani to holt pojali stylem, necháme objem, ale ořežem to, místo aby ty motory zmenšili a zlepšili :))
jj delali to kvuli snizovani spotreby a emisim
Offline Ross  
#16 Odesláno : sobota 21. března 2009 22:00:50(UTC)
Ross

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 08.03.2009(UTC)
Zpráv: 68
Bydliště: Bratislava

Napsal: Cá Přejít na citovaný příspěvek

No a neznáš Tomáše Šveca z Bratislavy? Má také Camaro, černé po renovaci...


Jj znam meli jsme se nekdy uz nevim kdy setkat ale nejak jsem nemel cas.
Offline Cámo  
#17 Odesláno : neděle 22. března 2009 1:18:47(UTC)
Cámo

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 778
Bydliště: Střelice u Brna

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 3-krát v 3 příspěvcích
Ross napsal:


Jj znam meli jsme se nekdy uz nevim kdy setkat ale nejak jsem nemel cas.

no vidíš:-) tak já mu to připomenu a určitě Ti poradí! je to chlapec šikovná...páč než Bratislaváci uspořádají sraz, tak zešedivým;-)
HD's coming
Offline Ross  
#18 Odesláno : neděle 22. března 2009 19:32:29(UTC)
Ross

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 08.03.2009(UTC)
Zpráv: 68
Bydliště: Bratislava

Napsal: Cá Přejít na citovaný příspěvek

no vidíš:-) tak já mu to připomenu a určitě Ti poradí! je to chlapec šikovná...páč než Bratislaváci uspořádají sraz, tak zešedivým;-)


no dobre, jenom doufam, ze tentokrat se nejak dohodneme pac sme se mneli stretnout uz asi 3krat a ani raz jsem neprijel bo sem nemel nikdy cas :D
Offline Pospi  
#19 Odesláno : pátek 27. března 2009 14:04:59(UTC)
Pospi
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 27.03.2009(UTC)
Zpráv: 7
Bydliště: Smíchov

xjohny napsal:

Dvojkomorový se dávaly kvůli nutnému "snižování výkonu". Američani to holt pojali stylem, necháme objem, ale ořežem to, místo aby ty motory zmenšili a zlepšili :))
ja nekde slysel ze 5l mely 2komoraky a 5,7 4rkomorakySlinttt jinak ja ted jezdim za 30 taky nato budu muset mrknout :D

Upraveno uživatelem pátek 27. března 2009 14:08:24(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline xjohny  
#20 Odesláno : pátek 27. března 2009 14:25:33(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Pospi napsal:
ja nekde slysel ze 5l mely 2komoraky a 5,7 4rkomorakySlinttt jinak ja ted jezdim za 30 taky nato budu muset mrknout :D

Máš tam karbec? :)
Jinak máš pravdu, 2-komoráka se dávaly na 305ky, ale myslim, že jsem viděl i kombinaci 4bbl a 305, to zřejmě byla kalifornská Z/28 :D
Camaro se rozskočilo...
Offline hd1903  
#21 Odesláno : pátek 27. března 2009 14:43:15(UTC)
hd1903

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 20.03.2009(UTC)
Zpráv: 1,333
Bydliště: Šternberk

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
xjohny napsal:

Máš tam karbec? :)
Jinak máš pravdu, 2-komoráka se dávaly na 305ky, ale myslim, že jsem viděl i kombinaci 4bbl a 305, to zřejmě byla kalifornská Z/28 :D

Hele takovej blbej dotaz, byl jsem v garáži a dělal něco na camaru a došel soused a házel rozumy a ptal se na karbec, říkal jsem mu, že tam je čtyřkomorovej, tak čuměl, ale říkal, že to prej funguje tak, že od určité rychlosti, nebo otáček se otvírají další komory, takže se rozjedu pouští to benzín z jedné, a postupně se prej otvírají další jak na to šlapu. To se mi teda moc nepozdávalo, já myslím, že to z jedné komory dávkuje dva válce a to pořád. Jak to je teda? Díky.

Upraveno uživatelem pátek 27. března 2009 14:53:52(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline Cámo  
#22 Odesláno : pátek 27. března 2009 14:49:59(UTC)
Cámo

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 778
Bydliště: Střelice u Brna

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 3-krát v 3 příspěvcích
hd1903 napsal:

Hele takovej blbej dotaz, byl jsem v garáži a dělal něco na camaru a došel soused a házel rozumy a ptal se na karbec, říkal jsem mu, že tam je čtyřkomorovej, tak čuměl, ale říkal, že to prej funguje tak, že od určité rychlosti, nebo otáček se otvírají další komory, takže se rozjedu poušít to benzín z jedné, a postupně se prej otvírají další jak na to šlapu. To se mi teda moc nepozdávalo, já myslím, že to z jedné komory dávkuje dva válce a to pořád. Jak to? Díky.

u čtyřkomorového je to tak jak píšeš, pokud tomu nešlapeš, tak se ti otevřou jen dvě komory a teprve po sešlápnutí plynu na podlahu ten zbytek...u dvoukomoráku se Ti vždy musí otevřít dvě komory, tedy všechny co tam jsou:-)
HD's coming
Offline Cámo  
#23 Odesláno : pátek 27. března 2009 14:50:35(UTC)
Cámo

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 778
Bydliště: Střelice u Brna

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 3-krát v 3 příspěvcích
Pospi napsal:
ja nekde slysel ze 5l mely 2komoraky a 5,7 4rkomorakySlinttt jinak ja ted jezdim za 30 taky nato budu muset mrknout :D

za 30??:-D to je čoveče na stříkačku dost;-) něco s tím dělej čéčé:-)
HD's coming
Offline xjohny  
#24 Odesláno : pátek 27. března 2009 14:52:20(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Myslím, že soused má pravdu. Tam se to nedělí na válce ale na levou/pravou stranu motoru. Když se podíváš na sání (intake manifold), tak to má dva velký vstupní otvory. Karburátor normálně živí dvěma komorama a když víc přidáš plyn, tak to lanko otevře další dvě komory.
Camaro se rozskočilo...
Offline hd1903  
#25 Odesláno : pátek 27. března 2009 14:55:54(UTC)
hd1903

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 20.03.2009(UTC)
Zpráv: 1,333
Bydliště: Šternberk

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
xjohny napsal:
Myslím, že soused má pravdu. Tam se to nedělí na válce ale na levou/pravou stranu motoru. Když se podíváš na sání (intake manifold), tak to má dva velký vstupní otvory. Karburátor normálně živí dvěma komorama a když víc přidáš plyn, tak to lanko otevře další dvě komory.

Aha, díky, už jsem zase o něco chytřejší:-)
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Guest (6)
5 stránek123>»
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.