Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 01.03.2009(UTC) Zpráv: 86 Bydliště: Brno
|
Jak vypadalo auto v bodě nula si můžete prohlídnout na fotkách v mé galerii (dávám jen odkaz, abych nemusel ládovat všechnyobrázky sem). Tady budu naopak asi víc psát, co a jak. http://picasaweb.google....Pelechov?feat=directlinkSnad to funguje.. Jo, super, funguje. Takže, bylo nebylo....Když se jednoho dne objevil na netu inzerát z Pelechova s olysalým, prožraným, nekompletním, ale laciným vrakem dvojkovýho camara, zavětřil jsem. Výzva přesně pro mně. Nablýskaný hotový auta jsou pěkný, ale já jsem po takovým nikdy netoužil. Naopak olezlý polovrak ve mne ihned vzbouzí myšlenky na záchranu světového dědictví UNESCO...ne, kecám, jenom se prostě hned vidím, jak se v tom vrtám a co by z toho jednou mohlo být. Prostě auto na práci je přesně to, co mně vždycky vezme za srdce, pokud je to tedy vrak něšeho, co se mi líbí. A to byl už dlouhá léta případ tohoto vozítka. Zbytek úvodního dějství jsem už popisoval na USmotors na začátku příslušné rubriky, takže okolnosti jsou myslím dostatečně známy, stejně jako fakt, že lepší už to se mnou nebude. Času na renovaci je samozřejmě méně než málo, nicméně myšlenka dokázat si, že to dokážu, mě žene kupředu. Za dobu, co na tom pracuju, jsem zatím zvládl camaro do šroubku rozebrat, rozhodit motor, převodovku, odstrojenou kastli odvézt na vyvaření a části motoru do motorárny. Mezitím jsem kompletně zrenovoval dílčí mechanické celky, jako např. startér, alternátor, sloupek řízení, všechny vnitřní kovové díly (panty dveří, šaltr, pedály, držáky sedadel a palubky, lyžiny sedadel atd.) a samozřejmě nakoupil v USA spoustu dílů, buď chybějících, nebo takových, které jsem už nechtěl zachraňovat. O tom později. viz: http://picasaweb.google....ceDLChSt?feat=directlinkStav k dnešnímu dni: Minulý týden jsem odvezl do motorárny (Libor Holátko v Rakšicích, Mor. Krumlov) odstrojený blok motoru na vyčištění, honování válců a další, dle okolností nutné úkony, hlavy na stažení (nemám kompresér ventilů a nechtělo se mi s tím drbat), sání (čištění), kliku a písty na změření. Převodovka je po renovaci vnitřních součástí a čeká na sestavení, není čas. Kastle je kompletně opískovaná, je u klempíře a tam se s ní děj vůle boží. Průběžně se renovují díly podvozku, řízení. Od teď se budu snažit popisovat postup prací podrobněji. Upraveno uživatelem neděle 1. března 2009 22:43:44(UTC)
| Důvod úpravy: -
|