Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

22 stránek«<1819202122>
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Jířa  
#476 Odesláno : pondělí 30. listopadu 2009 17:02:42(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
sejki napsal:
jo, nejdriv dat do kupy ten rozdelovac.

ten tlak co ty mas na te rafice, to je tlak kterej se nedostane do karbce, v tu chvili kdy zatizis motor ten tlak klesat musi protoze mas mechaniky cerpadlo, ovsem do karbce se dal benzin tlaci, to by muselo spadnout az na nulu :) nebo nejak vyraznejc


Pokud to kapne tak jak je v plánu, tak po testacích to jde znovu k Mirkovi, vyškubne se motor z auta ven a udělá se to celé znova. ...hlavy, vačka, olejová pumpa, benzinová pumpa, balancer, rozdělovač, chladiče olejů. A asi přibude něco chromu na motoru. Ale to už je takové hraní.
Jinak jsem se dozvěděl že ten chladič oleje co mám je ze stodesítky alpiny.
Offline tomcat1  
#477 Odesláno : pondělí 30. listopadu 2009 18:16:33(UTC)
tomcat1

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.04.2009(UTC)
Zpráv: 531
Bydliště: Bratislava, Sk

Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
Naozaj nieje dovod tam davat elektricku- vacsi hluk- niektore bzucia tak ze to je pocut aj pri nastartovanom motore ktory nema skoro ziadne tlmice, vacsie riziko v pripade nehody, a spotreba okolo 8 A, co je dost pri seriovom alternatore, ktory nieje bohvieco.
Offline Cestovatel  
#478 Odesláno : pondělí 30. listopadu 2009 20:50:48(UTC)
Cestovatel

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 10.08.2009(UTC)
Zpráv: 794
Bydliště: Horovice

Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
tomcat1 napsal:
Naozaj nieje dovod tam davat elektricku- vacsi hluk- niektore bzucia tak ze to je pocut aj pri nastartovanom motore ktory nema skoro ziadne tlmice, vacsie riziko v pripade nehody, a spotreba okolo 8 A, co je dost pri seriovom alternatore, ktory nieje bohvieco.


Ja jsem pro elektrickou nevim jak hluk ten vyrobce neudava ale spotrebu udavaji 4 A. Dale jsem jeste pro elektricky ventilator. A co rikate na elektricky pohon vodni pumpy?

http://spideraccessories...hoo.net/moroso63750.html

Upraveno uživatelem pondělí 30. listopadu 2009 22:31:35(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline sejki  
#479 Odesláno : úterý 1. prosince 2009 8:33:39(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
Cestovatel napsal:
Ja jsem pro elektrickou nevim jak hluk ten vyrobce neudava ale spotrebu udavaji 4 A. Dale jsem jeste pro elektricky ventilator. A co rikate na elektricky pohon vodni pumpy?

http://spideraccessories...hoo.net/moroso63750.html


Tywole to uz tam dej rovnou elektromotor misto V Osmicky....
Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Offline xjohny  
#480 Odesláno : úterý 1. prosince 2009 8:38:04(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Nic proti překopávání motoru do elektriky, ale otázka zní - má to smysl? Jasně že to uleví motoru a přidá nějakej ten koník, ale takový úpravy se běžně dělají až u aut, s kterýma to majitelé myslí vážně kvůli závodům nebo sprintům... Není nad to, mít poháněnej ventilátor pěkně klikou :D
Camaro se rozskočilo...
Jířa  
#481 Odesláno : úterý 1. prosince 2009 9:15:06(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
sejki napsal:
Tywole to uz tam dej rovnou elektromotor misto V Osmicky....


Nebuď hned nascratej ;-)
Pro lelektrickou vodní pumpu sice nejsem ale taky hned nevystříknu.
A co se týče ventilátoru, tak si myslím že jednodušší cestou je instalace visca.
Prokuz to má a není to takovej vysavač jako pevná vrtule.
Offline sejki  
#482 Odesláno : úterý 1. prosince 2009 9:30:25(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
Napsal: Jí Přejít na citovaný příspěvek
Nebuď hned nascratej ;-)
Pro lelektrickou vodní pumpu sice nejsem ale taky hned nevystříknu.
A co se týče ventilátoru, tak si myslím že jednodušší cestou je instalace visca.
Prokuz to má a není to takovej vysavač jako pevná vrtule.


tak me to prijde proti selskemu rozumu :) na modernich autech je furt mechanicka vodni pumpa tak me rekni v cem je teda lepsi elektricka? na to aby zaclo prosakovat gufero, voda se dostala do motorku kterej ji pohani, tim motor spalis a auto uvaris. kdyz ti zacne prosakovat mechanicka tak nema co shoret a auto chladi dal. proste je to jen vymysl.

tak pevnou vrtuli urcite ne ale neco s termospojkou... to funguje furt...

kdyz tam furt chces tu elektrickou pumpu tak si ji tam dej.
Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Offline sejki  
#483 Odesláno : úterý 1. prosince 2009 9:35:46(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
xjohny napsal:
Nic proti překopávání motoru do elektriky, ale otázka zní - má to smysl? Jasně že to uleví motoru a přidá nějakej ten koník, ale takový úpravy se běžně dělají až u aut, s kterýma to majitelé myslí vážně kvůli závodům nebo sprintům... Není nad to, mít poháněnej ventilátor pěkně klikou :D


kun ti to neprida zadnej a maximalne tam bude mirne znatelnej lepsi nabeh. chlapy, tohle mozna melo smysl u nejakej stovky, ale u V8 to tu vrtuli ani necejti.... tohle delaj na dragsterech tak mozna kde uz kvuli blbymu koni delaj treba mazani kliky suchou cestou... neznamena ze motor jde bez oleje, ale jen to ze mas externi cerpadlo, externi nadobu na olej a ve vane v motoru zadnej olej neni kvuli odporu oleje v kterym je namocena klika....
Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Jířa  
#484 Odesláno : úterý 1. prosince 2009 9:54:23(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
sejki napsal:
tak me to prijde proti selskemu rozumu :) na modernich autech je furt mechanicka vodni pumpa tak me rekni v cem je teda lepsi elektricka? na to aby zaclo prosakovat gufero, voda se dostala do motorku kterej ji pohani, tim motor spalis a auto uvaris. kdyz ti zacne prosakovat mechanicka tak nema co shoret a auto chladi dal. proste je to jen vymysl.

tak pevnou vrtuli urcite ne ale neco s termospojkou... to funguje furt...

kdyz tam furt chces tu elektrickou pumpu tak si ji tam dej.


Co to sem zase pleteš??? O mě a elektrický pumpě tu přece není řeč. Bavíme se o el. vodní pumpě o které jsem psal, že NEJSEM jejím příznivcem.
Ale když už jsme teda u toho, tak rozhodně nejsem tvrdohlavej mezek. Narozdíl od jiných si nechám poradit.
Viz rozdělovač, hlavy,vačka a pod. a i ta inkriminovaná pumpa. Ta byla Baronetovo rada. A řekl jsem že si nechám poradit a tudíš jsem na to přistoupil.
Teď se zase dozvídám že vhodnější by byla pořádná mechanická s regulátorem tlaku.
V pořádku. Jsou tu dva názory a jelikož víc hlav víc ví, tak je toto vlákno od toho, aby jsme si navzájem poradili a došli k nějakému závěru, o němž jsem přesvědčenej že bude ten správnej. Protože tu je pár lidí kteří ví o čem je řeč.
Offline sejki  
#485 Odesláno : úterý 1. prosince 2009 10:10:15(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
Napsal: Jí Přejít na citovaný příspěvek
Co to sem zase pleteš??? O mě a elektrický pumpě tu přece není řeč. Bavíme se o el. vodní pumpě o které jsem psal, že NEJSEM jejím příznivcem.
Ale když už jsme teda u toho, tak rozhodně nejsem tvrdohlavej mezek. Narozdíl od jiných si nechám poradit.
Viz rozdělovač, hlavy,vačka a pod. a i ta inkriminovaná pumpa. Ta byla Baronetovo rada. A řekl jsem že si nechám poradit a tudíš jsem na to přistoupil.
Teď se zase dozvídám že vhodnější by byla pořádná mechanická s regulátorem tlaku.
V pořádku. Jsou tu dva názory a jelikož víc hlav víc ví, tak je toto vlákno od toho, aby jsme si navzájem poradili a došli k nějakému závěru, o němž jsem přesvědčenej že bude ten správnej. Protože tu je pár lidí kteří ví o čem je řeč.


dobrá
Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Offline xjohny  
#486 Odesláno : úterý 1. prosince 2009 10:11:16(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Jak říká bobeš, nevymejšlet ****, a udělat to, co se dělá masově a je to ozkoušený - tj. rozhodně bych se nebál kvalitní mechanický pumpy. Šmitec.
Camaro se rozskočilo...
Offline Zlumik  
#487 Odesláno : úterý 1. prosince 2009 14:43:05(UTC)
Zlumik

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 20.04.2009(UTC)
Zpráv: 299
Bydliště: Kladruby nad Labem

Cestovatel napsal:
Ja jsem pro elektrickou nevim jak hluk ten vyrobce neudava ale spotrebu udavaji 4 A. Dale jsem jeste pro elektricky ventilator. A co rikate na elektricky pohon vodni pumpy?

http://spideraccessories...hoo.net/moroso63750.html



A co elektromotor......Piisk

Upraveno moderátorem úterý 1. prosince 2009 15:06:18(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline Zlumik  
#488 Odesláno : úterý 1. prosince 2009 14:43:58(UTC)
Zlumik

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 20.04.2009(UTC)
Zpráv: 299
Bydliště: Kladruby nad Labem

sejki napsal:
Tywole to uz tam dej rovnou elektromotor misto V Osmicky....



Hmm .. tak si me predbehl...noBle
Offline Zlumik  
#489 Odesláno : úterý 1. prosince 2009 15:03:34(UTC)
Zlumik

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 20.04.2009(UTC)
Zpráv: 299
Bydliště: Kladruby nad Labem

Tak já šel cestou mechanická pumpa + regulátor.....mám tam Edelbrock Victor, který dává 10PSI - karbec Edelbrock 1405 snáší max 6 PSI, takže jsem instaloval regulátor a pouštím tam 5,5 PSI. Myslím, že ta pumpa je tak výkonná, že pořád dává dostatečný tlak, tudíž by nemělo docházet k nedostatečnému přísunu do karbce.

Jinak, co jsem koukal tak ty elektrický pumpy dávaj taky pěkný tlaky, takže regulátor bude asi stejně potřeba......
Offline Cestovatel  
#490 Odesláno : úterý 1. prosince 2009 16:39:31(UTC)
Cestovatel

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 10.08.2009(UTC)
Zpráv: 794
Bydliště: Horovice

Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
Jsem rad ze se tady po case zase rozproudila zajimava diskuse. Osobne si myslim:
- elektricky pohanena vodni pumpa je zajimava ale zbytecna. Ze by se dostala voda do elektromotoru si nemyslim protoze ten je v bezpecne vzdalenosti od pumpy a jeho el. kryti bude dostatecne
- elektricky pohanena palivova pumpa jsem pro. Duvody ktere uvadel Baronet maji logiku.
- elektricky pohaneny ventilator jsem take pro. Prida konika, setri loziska vodni pumpy (mensi vybrace), v parnem lete pri po pojizdeni po meste v malych otackach neznam lepsi reseni jak chladit motor.

Upraveno uživatelem středa 2. prosince 2009 2:41:07(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline sejki  
#491 Odesláno : středa 2. prosince 2009 9:04:58(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
Cestovatel napsal:
Jsem rad ze se tady po case zase rozproudila zajimava diskuse. Osobne si myslim:
- elektricky pohanena vodni pumpa je zajimava ale zbytecna. Ze by se dostala voda do elektromotoru si nemyslim protoze ten je v bezpecne vzdalenosti od pumpy a jeho el. kryti bude dostatecne
- elektricky pohanena palivova pumpa jsem pro. Duvody ktere uvadel Baronet maji logiku.
- elektricky pohaneny ventilator jsem take pro. Prida konika, setri loziska vodni pumpy (mensi vybrace), v parnem lete pri po pojizdeni po meste v malych otackach neznam lepsi reseni jak chladit motor.


Dobra el ventilatory na novejsim aute budiz, ja treba na svuj rocnik 68 to urcite davat nebudu, pac se to tam proste nehodi a si myslim ze by to neproslo ani testaci :) Navic ze by bylo nedostatecne chlazeni si nemyslim, dneska prodavaj takovy vrtule, ze to klade minimalni odpor a efektivni ucinnost chlazeni je vic nez dobra.

Jira:
Jak sem psal je to kazdyho vec, kazdopadne kdyz neco nevim tak se optam, takze kdyz nevis jakou dat pumpu k tvemu karbci tak se optam vyrobce ne? Nebo to neni nikde v tech dokumentaci?
Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Offline Baronet74  
#492 Odesláno : středa 2. prosince 2009 9:24:06(UTC)
Baronet74

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 02.05.2009(UTC)
Zpráv: 348

Pár dni sem tu nebyl a vy hned takhle. :d/ Taky vyjádřím svůj názor.Styd se
Já jednoznačně preferuji elektrické podávací čerpadlo.Hurraa
Ať už z důvodu snažšího startu,po delší odstávce kdy se mi komora naplní palivem dřiv něž otočím motorem.Nebo podle mého skromného názoru lepší tlakově a průtokově vyrovnanou dodávkou paliva.

Nechi vymýšlet vymyšlené ani předělávat tak primitivní technologii jako je Chevy smallblock na raketovou technologii,ale pokud se rozhlédnu kolem sebe tak téměr všechny vozidla která se zůčasňují okruhových nebo podobných závodů používají elektrické podávací pumpy na palivo,včetně aut s karburátory.

Malý příklad můj Jaguar který je v základu vybaven 6 válcovým motorem a dvěma karburátory již od roku 1968 používá elektrické podávací čerpadlo a má dokonce dvě pro každou nádrž zvláš´t

Se zapojením do stávajícího schématu bych se moc netrápil obvody na to už jsou vymyšlené a vyskoušené.S hlučností je to pravda slyšet to rozhodně bude, pokud se ale umístí na silentbloky pod karoserii tak myslím minimálně

A navíc ta vyčůra že mám na boku záslepku a zbavil jsem se další díry v bloku a dalšího mechanického zařízení:d/


P.S Sledujete Discovery Chanel
kočka už mňouká teď opravíme nějaky camara
UserPostedImage
UserPostedImage
nebo majitele
UserPostedImage
Offline Baronet74  
#493 Odesláno : středa 2. prosince 2009 9:25:12(UTC)
Baronet74

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 02.05.2009(UTC)
Zpráv: 348

Baronet74 napsal:
Pár dni sem tu nebyl a vy hned takhle. :d/ Taky vyjádřím svůj názor.Styd se
Já jednoznačně preferuji elektrické podávací čerpadlo.Hurraa
Ať už z důvodu snažšího startu,po delší odstávce kdy se mi komora naplní palivem dřiv něž otočím motorem.Nebo podle mého skromného názoru lepší tlakově a průtokově vyrovnanou dodávkou paliva.

Nechi vymýšlet vymyšlené ani předělávat tak primitivní technologii jako je Chevy smallblock na raketovou technologii,ale pokud se rozhlédnu kolem sebe tak téměr všechny vozidla která se zůčasňují okruhových nebo podobných závodů používají elektrické podávací pumpy na palivo,včetně aut s karburátory.

Malý příklad můj Jaguar který je v základu vybaven 6 válcovým motorem a dvěma karburátory již od roku 1968 používá elektrické podávací čerpadlo a má dokonce dvě pro každou nádrž zvláš´t

Se zapojením do stávajícího schématu bych se moc netrápil obvody na to už jsou vymyšlené a vyskoušené.S hlučností je to pravda slyšet to rozhodně bude, pokud se ale umístí na silentbloky pod karoserii tak myslím minimálně

A navíc ta vyčůra že mám na boku záslepku a zbavil jsem se další díry v bloku a dalšího mechanického zařízení:d/

A teď kamenujteRekni to ruce


P.S Sledujete Discovery Chanel

kočka už mňouká teď opravíme nějaky camara
UserPostedImage
UserPostedImage
nebo majitele
UserPostedImage
Offline sejki  
#494 Odesláno : středa 2. prosince 2009 10:15:10(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
Baronet74 napsal:
Pár dni sem tu nebyl a vy hned takhle. :d/ Taky vyjádřím svůj názor.Styd se
Já jednoznačně preferuji elektrické podávací čerpadlo.Hurraa
Ať už z důvodu snažšího startu,po delší odstávce kdy se mi komora naplní palivem dřiv něž otočím motorem.Nebo podle mého skromného názoru lepší tlakově a průtokově vyrovnanou dodávkou paliva.

Nechi vymýšlet vymyšlené ani předělávat tak primitivní technologii jako je Chevy smallblock na raketovou technologii,ale pokud se rozhlédnu kolem sebe tak téměr všechny vozidla která se zůčasňují okruhových nebo podobných závodů používají elektrické podávací pumpy na palivo,včetně aut s karburátory.

Malý příklad můj Jaguar který je v základu vybaven 6 válcovým motorem a dvěma karburátory již od roku 1968 používá elektrické podávací čerpadlo a má dokonce dvě pro každou nádrž zvláš´t

Se zapojením do stávajícího schématu bych se moc netrápil obvody na to už jsou vymyšlené a vyskoušené.S hlučností je to pravda slyšet to rozhodně bude, pokud se ale umístí na silentbloky pod karoserii tak myslím minimálně

A navíc ta vyčůra že mám na boku záslepku a zbavil jsem se další díry v bloku a dalšího mechanického zařízení:d/


P.S Sledujete Discovery Chanel


Jop s tim startovanim to ma plus, na okruhy se to dava tak proto ze ty motory tocej daleko vic a ta pumpa pak je daleko vic namahana.

Jestli teda to ma vic na okruhy nez na silnici tak budiz...

premyslim jak by to slo snadno zapojit, aby nevrcela furt, ale zavrcela jen pri otoceni klicku na natlakovani a pak vrcela furt pri nastartovanem motoru....

Tohle by mohl zjistit ze zapojeni Baronet z toho Jaguara jak to tam maj vyreseny kluci:)

Jinak kdybych sel cestou slozitejsi:) Asi bych pouzil jedno rele od spinacky na klickove napeti, pak nejakej tlakovej spinac na palivovou soustavu nastavenej treba na 5psi, kdy cerpadlo natlakuje tak vypne, ale aby nam to nedelalo i pri nastartovanem motoru tak pouzit vystup z altiku kterej vede ke kontrolce prave pres to relatko. akze kdyz nastartuje da altik impuls rele a to pak vyrusi obvod od tlakoveho spinace a pobezi furt, kdyz se motor zastavi tak opet bude fungovat tlakovej spinac, navic pri bouracce je mit dobre nainstalovat ten narazovej odpojovac....

Pro ty co to nepochopili nakreslim schema behem tydne.
Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Offline Baronet74  
#495 Odesláno : středa 2. prosince 2009 10:46:20(UTC)
Baronet74

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 02.05.2009(UTC)
Zpráv: 348

sejki napsal:
Jop s tim startovanim to ma plus, na okruhy se to dava tak proto ze ty motory tocej daleko vic a ta pumpa pak je daleko vic namahana.

Jestli teda to ma vic na okruhy nez na silnici tak budiz...

premyslim jak by to slo snadno zapojit, aby nevrcela furt, ale zavrcela jen pri otoceni klicku na natlakovani a pak vrcela furt pri nastartovanem motoru....

Tohle by mohl zjistit ze zapojeni Baronet z toho Jaguara jak to tam maj vyreseny kluci:)

Jinak kdybych sel cestou slozitejsi:) Asi bych pouzil jedno rele od spinacky na klickove napeti, pak nejakej tlakovej spinac na palivovou soustavu nastavenej treba na 5psi, kdy cerpadlo natlakuje tak vypne, ale aby nam to nedelalo i pri nastartovanem motoru tak pouzit vystup z altiku kterej vede ke kontrolce prave pres to relatko. akze kdyz nastartuje da altik impuls rele a to pak vyrusi obvod od tlakoveho spinace a pobezi furt, kdyz se motor zastavi tak opet bude fungovat tlakovej spinac, navic pri bouracce je mit dobre nainstalovat ten narazovej odpojovac....

Pro ty co to nepochopili nakreslim schema behem tydne.


No u jaga je to tak že je tam po zapnutí klíčku krátký impuls cca 2 sekundy pak se čerpadlo vypne.Po nastartování jak píšeš ty generované napětí z altíku udržuje čerpadlo v chodu. Jakmile motor zhasne pumpa vypne.Tlakový spínač není třeba máš jen ty 2 sekundy.Myslím že na karburátor by to takhle jednoduše mohlo stačit.U karburátoru je tlak cca 8 PSI ne 30-50 jako u stříkačky.Takže myslím že tlakový spínač netřeba.

Edit: takže jediná specialitka je to časové relé s obvodem na přímí přívod s altíku.

Upraveno uživatelem středa 2. prosince 2009 10:50:11(UTC)  | Důvod úpravy: -

kočka už mňouká teď opravíme nějaky camara
UserPostedImage
UserPostedImage
nebo majitele
UserPostedImage
Offline Baronet74  
#496 Odesláno : středa 2. prosince 2009 10:54:20(UTC)
Baronet74

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 02.05.2009(UTC)
Zpráv: 348

Napsal: Jí Přejít na citovaný příspěvek
Nebuď hned nascratej ;-)
Pro lelektrickou vodní pumpu sice nejsem ale taky hned nevystříknu.
A co se týče ventilátoru, tak si myslím že jednodušší cestou je instalace visca.
Prokuz to má a není to takovej vysavač jako pevná vrtule.


já jsem i pro elektrickou vodní pumpu:d/ ale to už víšJa nic
kočka už mňouká teď opravíme nějaky camara
UserPostedImage
UserPostedImage
nebo majitele
UserPostedImage
Offline Baronet74  
#497 Odesláno : středa 2. prosince 2009 11:04:56(UTC)
Baronet74

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 02.05.2009(UTC)
Zpráv: 348

Baronet74 napsal:
No u jaga je to tak že je tam po zapnutí klíčku krátký impuls cca 2 sekundy pak se čerpadlo vypne.Po nastartování jak píšeš ty generované napětí z altíku udržuje čerpadlo v chodu. Jakmile motor zhasne pumpa vypne.Tlakový spínač není třeba máš jen ty 2 sekundy.Myslím že na karburátor by to takhle jednoduše mohlo stačit.U karburátoru je tlak cca 8 PSI ne 30-50 jako u stříkačky.Takže myslím že tlakový spínač netřeba.

Edit: takže jediná specialitka je to časové relé s obvodem na přímí přívod s altíku.


Teď mě napadlo časový spínač by se dal nahradit spínačem na přístrojovce takový ten s krytkou jako s bojovýho letadla.Doprrr :d/


Upraveno uživatelem středa 2. prosince 2009 11:07:17(UTC)  | Důvod úpravy: -

kočka už mňouká teď opravíme nějaky camara
UserPostedImage
UserPostedImage
nebo majitele
UserPostedImage
Offline sejki  
#498 Odesláno : středa 2. prosince 2009 11:26:36(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
Baronet74 napsal:
Teď mě napadlo časový spínač by se dal nahradit spínačem na přístrojovce takový ten s krytkou jako s bojovýho letadla.Doprrr :d/




to je otravny, jsem pro buzeni z altiku.... nekde mam schema na aut rozihani svetel tak se do ta pouzit z toho
Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Offline tomcat1  
#499 Odesláno : středa 2. prosince 2009 11:31:59(UTC)
tomcat1

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.04.2009(UTC)
Zpráv: 531
Bydliště: Bratislava, Sk

Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
Najjednoduchsie je to vyriesit pomocou casovaca 555 a rele. Ak casovac nebude dostavat impulzy zo zapalovania napr. 3 s, vypne rele. Schemu zapojenia by mal dokazat navrhnut kazdy priemerny student elektrotechnickej priemyslovky. nakaldy do 50 korun. Ja som pouzil raz tu pumpu s regulatorom, co sa tu spominala, ale koli tomu ze som do auta daval nitro. A potreboval som 2 rozne tlaky paliva. Dal som tam 2 regulatory tlaku. Bola tak hlucna ze prehlusila zvuk velmi hlucnej V8. A to bola na silentblokoch.

Upraveno uživatelem středa 2. prosince 2009 11:34:37(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline Baronet74  
#500 Odesláno : středa 2. prosince 2009 11:50:22(UTC)
Baronet74

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 02.05.2009(UTC)
Zpráv: 348

tomcat1 napsal:
Najjednoduchsie je to vyriesit pomocou casovaca 555 a rele. Ak casovac nebude dostavat impulzy zo zapalovania napr. 3 s, vypne rele. Schemu zapojenia by mal dokazat navrhnut kazdy priemerny student elektrotechnickej priemyslovky. nakaldy do 50 korun. Ja som pouzil raz tu pumpu s regulatorom, co sa tu spominala, ale koli tomu ze som do auta daval nitro. A potreboval som 2 rozne tlaky paliva. Dal som tam 2 regulatory tlaku. Bola tak hlucna ze prehlusila zvuk velmi hlucnej V8. A to bola na silentblokoch.


nechci rejpat ale nějaká divná pumpa ne ,palivovou pumpu má dneska každý auto s rokem výroby 1995 a víš ,to bychom teda na ulici měli slyšet jen ječení elektromotorů:d/
kočka už mňouká teď opravíme nějaky camara
UserPostedImage
UserPostedImage
nebo majitele
UserPostedImage
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Guest
22 stránek«<1819202122>
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.