Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
:d/ :d/ :d/ |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Už máš jenom jeden Ještě jednou dík Jénik [-o<
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Chlapi jak u tohohle čerpadla z rockauta zlisjím jeho tlak? Žádný popisek jsem u toho nenašel.
BOSCH Part # 69404
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
"Vygůglíš" to ;-) Citace:That is a universal pump and should put out 6-9 psi as you were told. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.04.2009(UTC) Zpráv: 531 Bydliště: Bratislava, Sk
Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Aha.. Zas tak daleko mé znalosti hledání nedosahují
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Už jsme tu o tom mluvili. Elektrická pumpa dává konstantní tlak paliva do plovákových komor nezávisle na otáčkách motoru. Číhni jak mi to lítá... A to je pumpa která dává 8 psi - což si ten můj karburátor žádá. Ale nestíhá to. Upraveno uživatelem neděle 29. listopadu 2009 14:43:15(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.04.2009(UTC) Zpráv: 531 Bydliště: Bratislava, Sk
Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
|
Konstantny tlak budes mat len ked pouzies vykonnu pumpu+regulator. Ide o to ci ho treba az tak konstantny, hlavne je aby to stihalo dodavat potrebny prietok... Ja tiez budem davat elektricku ale preto ze budem davat do auta LT1 motor. A ten nema dieru na pumpu. Ale neviem kedy to presne bude, lebo tu mam este 2 dalsie velke projekty, co musim uprednostnit. Ak vydu tak ako si to predstavujem, mozno nakoniec kupim bigblock...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Napsal: Jí Už jsme tu o tom mluvili. Elektrická pumpa dává konstantní tlak paliva do plovákových komor nezávisle na otáčkách motoru. Číhni jak mi to lítá... A to je pumpa která dává 8 psi - což si ten můj karburátor žádá. Ale nestíhá to. Tak za prve, pro tvuj setup staci mechanicka pumpa :) za druhe kdyz uz chces mit elektrickou a tvuj karbec vyzaduje 8psi, tak potrebujes pumpu ktera tlaci vic a omezis to regulatorem a za treti jde hlavne o prutok , ty potrebujes vetsi prutok ne tlak.... predstav si pozarni strikacku 8micku s nejakym tlakem placnu 5 baru a 15ku strikacku se stejnym tlakem, tak ten bazen naplnis driv tou 15kou pac ma vetsi prutok... ono kdyby si pral velkey tlak do karbce tak ti plovak nezavre a bude se to prehlcovat. |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.04.2009(UTC) Zpráv: 531 Bydliště: Bratislava, Sk
Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
tomcat1 napsal:Konstantny tlak budes mat len ked pouzies vykonnu pumpu+regulator. Ide o to ci ho treba az tak konstantny, hlavne je aby to stihalo dodavat potrebny prietok... Ja tiez budem davat elektricku ale preto ze budem davat do auta LT1 motor. A ten nema dieru na pumpu. Ale neviem kedy to presne bude, lebo tu mam este 2 dalsie velke projekty, co musim uprednostnit. Ak vydu tak ako si to predstavujem, mozno nakoniec kupim bigblock... To je ono... Právě proto že to nestíhá tak tam chci dát jinou pumpu plus regulátor. A myslím si že když už se tam bude dávat, tak se tou elektrickou nic nepozazí. Jen to tomu prospěje.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Nojo, ale taky to bude složitější - vem si, že tam musíš natahat elektriku, pořešit to, aby se pumpa vypnula když neběží motor (to asi bude chtít něco vytáhnout z rozdělovače a koupit k tomu nějakej spínací obvod) a ještě koupit nebo vyrobit záslepku na místo původní pumpy. Já osobně bych šel do nový mechanický Podívej se, jaká je široká nabídka pro tlaky 6-12 psi. Příklad: http://www.summitracing.com/parts/HLY-12-327-13/ ( 7.5 to 9 psi) Doplním ještě citaci :-) Baronet74 napsal:Dodatek: Doporučený tlak paliva pro karburátor Holley 750 je 8 psi Palivová pumpa dává zbídou 7 při přidání plynu to klesá na 5 a méně HOWG Upraveno uživatelem pondělí 30. listopadu 2009 11:55:14(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Elektrická benzinová pumpa je dnes běžná praxe. Tam bych nevymýšlel něco co už je vymyšlené. Navíc je několik možností jak to jde udělat. Napojit to na spínací skříňku když se klíček otočí do první polohy, což je jako u běžných aut. A nebo to udělat zvlášť. Co jsem měl možnost vyzkoušet jednu okruhovou fiestu, tak ta měla tři jednopolohové páčkové vypínače a jeden dvoupolohový. 1- bateriák 2- čerpado 3- zapalování 4- startér Ale to už by byl moc velkej extrém
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Nojo, ale právě když to píchneš na zapalování, tak ti ta pumpa poběží pořád i když motor nepůjde, což by mohl být problém. Pak si (nedejbože) představ autonehodu, kdy ti motor umře, ale palivová pumpa bude čerpat a bude čerpat... :) Upraveno uživatelem pondělí 30. listopadu 2009 12:47:09(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
xjohny napsal:Nojo, ale právě když to píchneš na zapalování, tak ti ta pumpa poběží pořád i když motor nepůjde, což by mohl být problém. Pak si (nedejbože) představ autonehodu, kdy ti motor umře, ale palivová pumpa bude čerpat a bude čerpat... :) Tak teď jsem ti nějak neporozuměl. Přeci když chcípnu motor (otočím klíčkem), tak se ta pumpa vypne. Protože jej vypne právě klíček v zapalování ne?
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Napsal: Jí Tak teď jsem ti nějak neporozuměl. Přeci když chcípnu motor (otočím klíčkem), tak se ta pumpa vypne. Protože jej vypne právě klíček v zapalování ne? Myšleno bylo určitě tak, že při nehodě se motor násilně zastaví, ale zapalování (a pumpa) bude zapnutý... |
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Napsal: Jí Tak teď jsem ti nějak neporozuměl. Přeci když chcípnu motor (otočím klíčkem), tak se ta pumpa vypne. Protože jej vypne právě klíček v zapalování ne? Když to vyvedeš na spínací skříňku, tak se ti pumpa sepne, kdykoliv sepneš zapalování. Může se stát, že ti motor scípne, ale zapalování zůstane zapnutý - v takovym případě pojede pumpa pořád. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
xjohny napsal:Když to vyvedeš na spínací skříňku, tak se ti pumpa sepne, kdykoliv sepneš zapalování. Může se stát, že ti motor scípne, ale zapalování zůstane zapnutý - v takovym případě pojede pumpa pořád. Nevymejslejte picoviny, proste chce zbytecne utracet penize a neda si rict tak at plati..... dragster taky nema elektricky cerpadlo ale mechanicky, pac zere 40 litru na 400 metru a nestihlo by to tam natlacit :-D |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
xjohny napsal:Když to vyvedeš na spínací skříňku, tak se ti pumpa sepne, kdykoliv sepneš zapalování. Může se stát, že ti motor scípne, ale zapalování zůstane zapnutý - v takovym případě pojede pumpa pořád. Pokud si dobře pamatuju ten zvuk z naší závodní pumy, tak tam si otočil klíčkem, ozvalo se takové slabé jednovteřinové bzzzzt a pumpa vypla.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Napsal: Jí Pokud si dobře pamatuju ten zvuk z naší závodní pumy, tak tam si otočil klíčkem, ozvalo se takové slabé jednovteřinové bzzzzt a pumpa vypla.
jo ale to dostava impuls a po natlaceni vypne. pri bouracce je zas mit dobry narazovej spinac kterej ti vypne pri narazu, jestli chces teda vehementne el cerpadlo tak pouzij toto http://www.ask-motorspor...t_detail&sort_id=591k tomu nepotrebujes regulator... je totiz pulsni |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
sejki napsal:Nevymejslejte !$#@iny, proste chce zbytecne utracet penize a neda si rict tak at plati.....
dragster taky nema elektricky cerpadlo ale mechanicky, pac zere 40 litru na 400 metru a nestihlo by to tam natlacit :-D Tak ta pumpa se musí koupit tak jako tak nová. Protože tahle očividně nestíhá. Ale otázka je která bude vhodnější. Co jsem se bavil s Baronetem, tak ten se přiklání k té elektrické. Upraveno moderátorem pondělí 30. listopadu 2009 15:28:13(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Napsal: Jí Tak ta pumpa se musí koupit tak jako tak nová. Protože tahle očividně nestíhá. Ale otázka je která bude vhodnější. Co jsem se bavil s Baronetem, tak ten se přiklání k té elektrické. jete jedna vec jak vis ze nestiha? auto nema vykon? nejak se dusi? skyta? |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
sejki napsal:jete jedna vec jak vis ze nestiha? auto nema vykon? nejak se dusi? skyta? Nevím jak teď. Protože jsem s ním po Baronetovo zásahu ještě pořádne nejel. Ale když jsem se mu na dálnici postavil na krk, tak to začalo cukat. V tu chvíli mě napadlo zvednout hladinu v povákových komorách. Zlepšilo se to, ale nezmizelo to úplně. A když v zátěži to klesá k 5 psi, tak tohle je jediné logické vysvětlení. Napadá tě něco jiného?
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Napsal: Jí Nevím jak teď. Protože jsem s ním po Baronetovo zásahu ještě pořádne nejel. Ale když jsem se mu na dálnici postavil na krk, tak to začalo cukat. V tu chvíli mě napadlo zvednout hladinu v povákových komorách. Zlepšilo se to, ale nezmizelo to úplně. A když v zátěži to klesá k 5 psi, tak tohle je jediné logické vysvětlení. Napadá tě něco jiného? jo, nejdriv dat do kupy ten rozdelovac. ten tlak co ty mas na te rafice, to je tlak kterej se nedostane do karbce, v tu chvili kdy zatizis motor ten tlak klesat musi protoze mas mechaniky cerpadlo, ovsem do karbce se dal benzin tlaci, to by muselo spadnout az na nulu :) nebo nejak vyraznejc Upraveno uživatelem pondělí 30. listopadu 2009 15:38:57(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Ale vždyť tady o tom dobrou půlhodinu hovoříme mlho! Napadá nás nová mechanická pumpa :D |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK