Kategorie: Competition Allies Registrován: 01.05.2009(UTC) Zpráv: 333 Bydliště: Police n. Met / Pardubice
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
tomcat1 napsal:vyber si nejaku kde rozsah pouzitelnych otacok zacina na 1800, inak to bude odspodu mrtve. Aky mas menic? To cislo u menica by mao byt vyssie ako spodny rozsah vacky. Ale tie liatinove hlavy fakt nekupuj. U hlinikovej je asi 10x mensia sanca ze praskne, je ovela lahsia a lepsie odvaza teplo. Halvy chvilku ještě počkají. Teď musím pořešit vačku. Potřebuji tedy vačku s maximální možnou hodnotou ale ještě pro street ježdění. Měnič už si nepamatuju. Ale ten co tam teď mám, tak ten má o něco vyšší stall oproti seriovému měniči. Upraveno uživatelem úterý 5. ledna 2010 22:07:49(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.04.2009(UTC) Zpráv: 531 Bydliště: Bratislava, Sk
Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
|
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 01.05.2009(UTC) Zpráv: 333 Bydliště: Police n. Met / Pardubice
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
|
Ja osobne bych sel do neceho s co je pro rozsah otacek maximalne 1500 - 5500. Volnobeh bude jeste rozumne plynuly, motor bude mit dostatecny podtlak i v nizzsich otackach. Zdvih bych volil maximalne tak 0,470 " bude jistota ze nebude problem s toleranci mezi pistem a ventilem. Ja bych sel napriklad do http://www.summitracing.com/parts/CCA-12-210-2/Cokoliv vyssiho muze vyzadovat upravy a frezovani na hlavach, tuzsi pruziny apod. Pokud rovnou vymenis i hlavy dalo by se uvazovat i o necem lepsim. Vykon vychazi 316 hp se stock hlavama Sam jsme bral tu 268H a motor bezel (zatim aspon pri zabehu:) ) a vsechno sedlo bez problemu.
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 01.05.2009(UTC) Zpráv: 333 Bydliště: Police n. Met / Pardubice
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
|
Johny, thle vacka je hydraulic roller a ne flat tapet to znamena jiny zdvihatka a ja nevim co jeste.... Pisou to jako "note" u toho kitu uplne dole.... Upraveno moderátorem úterý 5. ledna 2010 22:41:17(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Honza T napsal:Johny,
thle vacka je hydraulic roller a ne flat tapet to znamena jiny zdvihatka a ja nevim co jeste.... Pisou to jako "note" u toho kitu uplne dole....
Což to jo... Tak jsme po ajsku postupovali. Ale ve výsledku je ta vačka ještě ostřejší jak ta od Sejkiho Ovšem na zdvih jsem nekoukal.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
No taky je ještě ostřejší než tamta, jsme zjistili... Akorát někdo na nasty psal, že flat-tapped mají horší výdrž než ty roller. Já nevim přesně co je tam za rozdíl, ale asi to bude spíš k nějakýmu ostřejšímu závodění. Už mlčim :-) |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 778 Bydliště: Střelice u Brna
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 3-krát v 3 příspěvcích
|
Jen doufám, že za chvíli nebudeš měnit i písty,ojnice a kliku:-( |
HD's coming |
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Napsal: Cá Jen doufám, že za chvíli nebudeš měnit i písty,ojnice a kliku:-( To ne... Právě proto se tu vede tahle "vačkodiskuze".
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 01.05.2009(UTC) Zpráv: 333 Bydliště: Police n. Met / Pardubice
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
|
Porovnavat roller a flat tapet vacku podle zdvihu nejde. Technickej rozdil je ve zpusobu provedeni ovalne vejcite plochy vacky a i pouzitem zdvihatku. Flat tapet ma zdvihatko ktere v podstate klouze po povrchu vacky. roller zdvihatka maji dole kolecko a to se otaci po plose vacky. Samo sebou je to novejsi a lepsi reseni jak z pohledu minimlizace trecich sil , lepsich vykonovych parametru i opotrebeni. Jinak pokud se tady resi ty vykonovy upravy prectete si nejprve tyhle zajimave clanky na chevyhiperformance.com casti I - VII na Je tam krasne popsano jak dostvaji ze stock 350ky vykon postupnymi uprvami a kolik ktera uprava prinese vykonu. http://www.chevyhiperfor...ngine_build_v/index.html
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 778 Bydliště: Střelice u Brna
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 3-krát v 3 příspěvcích
|
Napsal: Jí To ne... Právě proto se tu vede tahle "vačkodiskuze". No to dobře, ale bůh ví co tam máš právě za ty písty...nebo jestli to víš, tak jedině dobře:-) Každopádně já bych šel do nějakého odzkoušeného setu třeba od Edelbrocku, dostaneš to se vším všudy, stačí jen hodit na motor a případně dochytat drobnosti, třeba tu jednu, že to málo pálí gumy:-) |
HD's coming |
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Honza T napsal:Porovnavat roller a flat tapet vacku podle zdvihu nejde. Technickej rozdil je ve zpusobu provedeni ovalne vejcite plochy vacky a i pouzitem zdvihatku. Flat tapet ma zdvihatko ktere v podstate klouze po povrchu vacky. roller zdvihatka maji dole kolecko a to se otaci po plose vacky. Samo sebou je to novejsi a lepsi reseni jak z pohledu minimlizace trecich sil , lepsich vykonovych parametru i opotrebeni. Jinak pokud se tady resi ty vykonovy upravy prectete si nejprve tyhle zajimave clanky na chevyhiperformance.com casti I - VII na Je tam krasne popsano jak dostvaji ze stock 350ky vykon postupnymi uprvami a kolik ktera uprava prinese vykonu. http://www.chevyhiperfor...ngine_build_v/index.html Tady jsem s angličtinou v konci. Moje vize- Volnoběh klidných 900 otáček. A výkon 350 - 400 koní s lepšíma hlavama. 390 koní ideál.
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Napsal: Cá No to dobře, ale bůh ví co tam máš právě za ty písty...nebo jestli to víš, tak jedině dobře:-) Každopádně já bych šel do nějakého odzkoušeného setu třeba od Edelbrocku, dostaneš to se vším všudy, stačí jen hodit na motor a případně dochytat drobnosti, třeba tu jednu, že to málo pálí gumy:-) Písty tam mám o trochu lepší oproti standartu. Nic extra, ale zase ne bambus. http://resize.like.cz/im...s/1262725795P7190068.JPG
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 01.05.2009(UTC) Zpráv: 333 Bydliště: Police n. Met / Pardubice
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
|
to budou asi ty samy co mam ja Sealed power hypereutectic. Daj trochu vetsi kompresi. Ja bych to videl na kombinaci. Vacka 268h , Vortec hlavy, naky tenci tesneni pod halvou a na 400 hp se dostanes za rozmnou cenu kolem 600 USD plus doprava. Sani a karbec , svody nechas to co mas.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.04.2009(UTC) Zpráv: 531 Bydliště: Bratislava, Sk
Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 01.05.2009(UTC) Zpráv: 333 Bydliště: Police n. Met / Pardubice
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
|
Honza T napsal:to budou asi ty samy co mam ja Sealed power hypereutectic. Daj trochu vetsi kompresi. Ja bych to videl na kombinaci. Vacka 268h , Vortec hlavy, naky tenci tesneni pod halvou a na 400 hp se dostanes za rozmnou cenu kolem 600 USD plus doprava. Sani a karbec , svody nechas to co mas. Tak jeste oprava, bude treba nove sani kompatibilni s Vortecy ale to uz neni takova darda...
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Honza T napsal:Tak jeste oprava, bude treba nove sani kompatibilni s Vortecy ale to uz neni takova darda... Vortechy bych nechal plavat. Sání mám od Holleye, který se s filtrem ještě vejde pod kapotu. Pak už bych musel žezat. Chci jen vačku a hlavy.
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Když tak mrkni se Honzo do toho programu co ti to vyplivne za hodnotu vačky "do" 400 koní.
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 01.05.2009(UTC) Zpráv: 333 Bydliště: Police n. Met / Pardubice
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 01.05.2009(UTC) Zpráv: 333 Bydliště: Police n. Met / Pardubice
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
|
Napsal: Jí Když tak mrkni se Honzo do toho programu co ti to vyplivne za hodnotu vačky "do" 400 koní. Vysledek pro tu 280h co sis vybral v minulem prispevku mas u dopovedi vyse. Von ten programek nefunguje tak jako, ze nastav vykon a vyplivni vacku. Zalezi na spouste parametru motoru. Ty Vortechy bych nezatracoval. Hlavy sezenes za 350 dolaru. a vykonove pridaji nakych 60 koni jako nic. Pokud se udela pocket porting tak este nakejch 20 koni navrch. Coz je v podstate vykonove srovnatelne ale za tretinu ceny edelbrocku apod. Jen musis sehnat jine sani to je dalsich rekneme 100-150 dolacu Pro dnesek na vas uz prdim..... Musim spat pac zejtra stavam taky do prace....
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Honza T napsal:Vysledek pro tu 280h co sis vybral v minulem prispevku mas u dopovedi vyse. Von ten programek nefunguje tak jako, ze nastav vykon a vyplivni vacku. Zalezi na spouste parametru motoru. Ty Vortechy bych nezatracoval. Hlavy sezenes za 350 dolaru. a vykonove pridaji nakych 60 koni jako nic. Pokud se udela pocket porting tak este nakejch 20 koni navrch. Coz je v podstate vykonove srovnatelne ale za tretinu ceny edelbrocku apod. Jen musis sehnat jine sani to je dalsich rekneme 100-150 dolacu
Pro dnesek na vas uz prdim..... Musim spat pac zejtra stavam taky do prace.... Dík za pomoc... Takže tahle už by mohla být ta pravá ne? http://www.summitracing.com/parts/CCA-12-212-2/
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.04.2009(UTC) Zpráv: 531 Bydliště: Bratislava, Sk
Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
|
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK