Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.03.2009(UTC) Zpráv: 1,480 Bydliště: Černilov, Hradec Králové
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
|
zadni blatniky jsou kosmeticka zalezitost!!! nejprv musi poradne tlouct srdce
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
tafna napsal:zadni blatniky jsou kosmeticka zalezitost!!! nejprv musi poradne tlouct srdce Jo... To samé říká i můj brácha ;-)
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.03.2009(UTC) Zpráv: 1,480 Bydliště: Černilov, Hradec Králové
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
|
Napsal: Jí Jo... To samé říká i můj brácha ;-) ma pravdu! no rekni sam. ty by jsi se tesil na auto z klepirny a lakovny kdyz poradne nefunguje motor ????
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 04.11.2009(UTC) Zpráv: 1,016 Bydliště: Leopoldov
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
|
Tak v mojom pripade by som sa tesil aj z lakovne. Uz aby to bolo. Blatniky som menil ale od tej deliacej hrany dole. Tie som si vyrobil to som zvladol.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
|
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 20.04.2009(UTC) Zpráv: 299 Bydliště: Kladruby nad Labem
|
Napsal: Cá No, jen věz, že jen při výměně hlav se stroker dělá blbě:-) tedy chci říct, že to není tak levné a tak lehce proveditelné...byl bych rád, že mám klasiku 350 motůrek, když bude potřeba udělá se výbrus na 355...podívej se jak dopadlo choudě Jířa, bohužel je tu vícero ovlivňujících faktorů, tedy že to dostal člověk, který moc nevěděl co to je stroker a také to tak dopadlo No tak dalsi nabidka je, ze mi vezmou ten muj motor a daj mi krabicovou 383 jiz hotovou......zde to bude zalezet na penezich ... no a taky se mi nechce zbavovat motoru, kterej to auto dostalo jiz pri "narozeni"
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 10.08.2009(UTC) Zpráv: 794 Bydliště: Horovice
Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
|
Zlumik napsal:No tak dalsi nabidka je, ze mi vezmou ten muj motor a daj mi krabicovou 383 jiz hotovou......zde to bude zalezet na penezich ... no a taky se mi nechce zbavovat motoru, kterej to auto dostalo jiz pri "narozeni" Jestli chces vykon 350 HP a vic tak bych koupil novy. Nabizi se uz od USD 3500.00. Jsou plne vybaveny, otestovany a se zarukou. Doprava muze stat do 20 tis Kc. Kdyz prodas svuj stavajici, tak mas novy za hubicku.
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.03.2009(UTC) Zpráv: 1,480 Bydliště: Černilov, Hradec Králové
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
|
Napsal: Jí ale to jsou ocelove hlavy ne??
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
|
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
tafna napsal:ale to jsou ocelove hlavy ne?? to nevadi :) |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.03.2009(UTC) Zpráv: 1,480 Bydliště: Černilov, Hradec Králové
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
|
sejki napsal:to nevadi :) a je v hlinikovich nejaka vyhoda? krom vahy??
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Na to, že velká část dílů se použije ze stávajících hlav, tak je to z mého hlediska zbytečné. Navíc mají kluci nějaký forichtuňk na snadnější zabrušování ventiů do hlav, což je podle mě nejpracnější část kompletace. Tak proto "holé" hlavy. Jinak po tom co jsem viděl na netu fotky poškozenejch (vypálenejch) hliníkovejch hlav, tak jsem se přiklonil spíš k litině. Upraveno uživatelem pondělí 18. ledna 2010 0:16:40(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Napsal: Jí Na to, že velká část dílů se použije ze stávajících hlav, tak je to z mého hlediska zbytečné. Navíc mají kluci nějaký forichtuňk na snadnější zabrušování ventiů do hlav, což je podle mě nejpracnější část kompletace. Tak proto "holé" hlavy. Jinak po tom co jsem viděl na netu fotky poškozenejch (vypálenejch) hliníkovejch hlav, tak jsem se přiklonil k litině.
tak ja treba hlinikove brat budu ale to je fuk, jinak na sedla se pouziva freza |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 10.08.2009(UTC) Zpráv: 794 Bydliště: Horovice
Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
|
Napsal: Jí Na to, že velká část dílů se použije ze stávajících hlav, tak je to z mého hlediska zbytečné. Navíc mají kluci nějaký forichtuňk na snadnější zabrušování ventiů do hlav, což je podle mě nejpracnější část kompletace. Tak proto "holé" hlavy. Jinak po tom co jsem viděl na netu fotky poškozenejch (vypálenejch) hliníkovejch hlav, tak jsem se přiklonil spíš k litině.
Jirko; byt tebou tak nez to takhle lepit jak vlastovka hnizdo tak bych ten motor co mas prodal. Nevim za kolik ale urcite by z toho bylo nejmin na pulku noveho motoru. O hlavach a jejich osazeni jak jsem pochopil nic nevis. Bude to cesta pokus omyl. Promysli to jestli to neni vyhazovani penez.
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Cestovatel napsal:Jirko; byt tebou tak nez to takhle lepit jak vlastovka hnizdo tak bych ten motor co mas prodal. Nevim za kolik ale urcite by z toho bylo nejmin na pulku noveho motoru. O hlavach a jejich osazeni jak jsem pochopil nic nevis. Bude to cesta pokus omyl. Promysli to jestli to neni vyhazovani penez. Jest pravdou že o tom nic moc extra nevím. Ale jednu hlavu jsem přeci osadil a byla to hlava ze škody 110L. A ta fungovala bezvadně. Trvalo to sice skoro celý den, hlavně zabrušování ventilů (vrtačka s hadičkou a pasta). Pružiny se nandavali v domácích podmínkách přez stojanovou vrtačku. Ale fungovala. Test těsnosti proběhl pomocí petroleje. Ani jeden ventil neprosákl Jinak já to dělat nebudu. Budou to dělat kluci co stavěli motor Honzovi. Baronet s Ondrou. A myslím že tihle dva ví o čem je řeč. Upraveno uživatelem pondělí 18. ledna 2010 16:13:56(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 04.11.2009(UTC) Zpráv: 1,016 Bydliště: Leopoldov
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
|
Zlumik napsal:No tak dalsi nabidka je, ze mi vezmou ten muj motor a daj mi krabicovou 383 jiz hotovou......zde to bude zalezet na penezich ... no a taky se mi nechce zbavovat motoru, kterej to auto dostalo jiz pri "narozeni" Zlumik, srat na motor co tam dali pri "narodeni"! To len ropna kriza z camar spravila polovicnych invalidov! Na zaciatku 70-tych to boli KONE a potom iba ponici. Preto plne chapem Jiru preco chce strokera. Ale ked sa tomu nerozumiem radsej by som volil kupit komplet. Lebo 100 ludi ma 100 chuti. A potom si vyber co je dobre a co nie. Nakonec, Jira nech sa ti to podari, koni neni nikdy dost!
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Adam66 napsal:Zlumik, srat na motor co tam dali pri "narodeni"! To len ropna kriza z camar spravila polovicnych invalidov! Na zaciatku 70-tych to boli KONE a potom iba ponici. Preto plne chapem Jiru preco chce strokera. Ale ked sa tomu nerozumiem radsej by som volil kupit komplet. Lebo 100 ludi ma 100 chuti. A potom si vyber co je dobre a co nie. Nakonec, Jira nech sa ti to podari, koni neni nikdy dost! presne tak, poskladat motor je jedna vec, ale dat do nej ty spravny streva je alchymie.... proto je dobry hodne cist nejaky fora, nebo se podivat na ebay na par motoru ktery jsou odbrzdeny a vetsinou se u nich aji pise co v nich je, tomu bych taky veril a taky dobre si koupit knihu o chevy motorech a jejich upravach kde vetsinou je nekolik variant slozenejch motoru a muze to poskladat podle nich.... Upraveno uživatelem pondělí 18. ledna 2010 16:51:45(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 02.05.2009(UTC) Zpráv: 348
|
vzoreček nemáš někde zašitej? Upraveno moderátorem pondělí 18. ledna 2010 17:01:39(UTC)
| Důvod úpravy: - |
kočka už mňouká teď opravíme nějaky camara nebo majitele |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
|
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 10.08.2009(UTC) Zpráv: 794 Bydliště: Horovice
Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
|
Napsal: Jí Jest pravdou že o tom nic moc extra nevím. Ale jednu hlavu jsem přeci osadil a byla to hlava ze škody 110L. A ta fungovala bezvadně. Trvalo to sice skoro celý den, hlavně zabrušování ventilů (vrtačka s hadičkou a pasta). Pružiny se nandavali v domácích podmínkách přez stojanovou vrtačku. Ale fungovala. Test těsnosti proběhl pomocí petroleje. Ani jeden ventil neprosákl Jinak já to dělat nebudu. Budou to dělat kluci co stavěli motor Honzovi. Baronet s Ondrou. A myslím že tihle dva ví o čem je řeč. Jsem dalek od toho abych podcenoval neci schopnosti nebo vedomosti. Pokud ti to bede delat Baronet s Ondrou, at ti vyspecifikujou co mas koupit. Oni to budou delat, oni nejlepe vi co s cim pasuje. Me takovy seznam Ondra napsal.
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Nějak tak jedu to podle tohohle článku. http://www.popularhotrod..._block/engine_block.htmlPoužili hlavy s velikostí 62cc a sacíma ventilama 180cc Akorát že ty jsem nenašel žádný co by se mi líbily. Tak jsem vybral 64cc se sáním 180cc Navíc každý díl co najdu ještě otravuju Baroneta kvůli konzultaci. A zatím jsem vybral myslím že dobře. Upraveno uživatelem pondělí 18. ledna 2010 17:29:33(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Napsal: Jí Nějak tak jedu to podle tohohle článku. http://www.popularhotrod..._block/engine_block.htmlPoužili hlavy s velikostí 62cc a sacíma ventilama 180cc Akorát že ty jsem nenašel žádný co by se mi líbily. Tak jsem vybral 64cc se sáním 180cc Navíc každý díl co najdu ještě otravuju Baroneta kvůli konzultaci. A zatím jsem vybral myslím že dobře. tak jde o to jakej zas meli spodek motoru :) dalsi vec, das hlavy a zjistis ze pist se potkava s ventilem... co ted?:) |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Pravda, na to bys měl taky myslet, protože máš strokera - tj. delší dráhy pístů... EDIT: Na druhou stranu, ty hlavy pasují i na Chevy 400, což je vlastně stejný vrtání ale větší zdvih. Takže snad je to v tomhle směru oká. Upraveno uživatelem pondělí 18. ledna 2010 18:39:18(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
xjohny napsal:Pravda, na to bys měl taky myslet, protože máš strokera - tj. delší dráhy pístů...
EDIT: Na druhou stranu, ty hlavy pasují i na Chevy 400, což je vlastně stejný vrtání ale větší zdvih. Takže snad je to v tomhle směru oká. tam jde spis o to jak ty pisty maji vybrani pro ventily.... |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK