Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 08.08.2009(UTC) Zpráv: 558 Bydliště: Bor u Tachova
Blahořečil: 76-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
Tak rozhodl jsem se tady na foru rozvířit stojaté vody novým tématem, také premiera mí první založené téma. Který souvisí také trošku s výkonem. Xjohny (náčelní) to už nacal žeby z měnil převodový pomeř v jeho diferaku na camaru . tak můžete jsem přidavat zkušenosti, poznatky, rady a postupy při změně poměru. Přiznam se že mi to také zajíma, a proto jsem zalozil toto téma. Moje vědomosti o tom to jsou dosti chrabré sice jsme úspěšně zdolali G.O diferaku na patrolu, ale nak nevim kde co přidat nebo na opak ubrat =) pokud se nemýlim tak když zmením převodoví poměr v diferaku tak změnim také i krouták ne?? Třeba z 350Nm na 400Nm… Tak se tu vyřadte, ale jak říká nacelni v mezích normy =) díky
Ps: je sice pravda když zvednu pomer tak je menši max rychlost ale při zavodeni na ¼ mile to je zas vyhoda, no něco za něco =D myslim si ze je to dobré pro auta co jim chybí od spoda kroutak.
|
Chevrolet Camaro Z/28 1979
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
No když už se rozhodneš založit téma, tak to aspoň příště hoď do správné sekce a ne do motorů. A než to odešleš, tak to po sobě aspoň jednou přečti. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 08.08.2009(UTC) Zpráv: 558 Bydliště: Bor u Tachova
Blahořečil: 76-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
xjohny napsal:No když už se rozhodneš založit téma, tak to aspoň příště hoď do správné sekce a ne do motorů. A než to odešleš, tak to po sobě aspoň jednou přečti. za to se omlouvam ze jsem to hodil kam jsem nemel to uznavam, ale nevim co se ti nelibi na tom obsahu toho textu. hacky a carky?? Upraveno uživatelem pondělí 8. listopadu 2010 14:15:11(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Chevrolet Camaro Z/28 1979
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 25.02.2010(UTC) Zpráv: 1,118 Bydliště: Smečno
Blahořečil: 26-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
Taky nad tim přemejšlim....a jestli mi třeba klesne maximálka přiklad na 180 tak mi to nevadí když to bude trhač asfaltu do 150(taky přiklad :D ) ani nevim co tam mám já tak až ho rozeberu tak zjistim...kolik je vůbec možností?
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Krouťák se nijak nezmění, protože je danej motorem a ne převodem. Maximálně se může trošku zploštit tak křivka, ale maxima budou stejný. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 08.08.2009(UTC) Zpráv: 558 Bydliště: Bor u Tachova
Blahořečil: 76-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
xjohny napsal:Krouťák se nijak nezmění, protože je danej motorem a ne převodem. Maximálně se může trošku zploštit tak křivka, ale maxima budou stejný. aha tak jsi to myslel, me rekli ze nijak kroutak motoru nezmenim ale v dif se to da. ptam se vas odborniku a zadam vas oradu. ale nak to musi jit tad myslim ten diferak vdyt jsi chtel menit ne?? |
Chevrolet Camaro Z/28 1979
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 08.08.2009(UTC) Zpráv: 558 Bydliště: Bor u Tachova
Blahořečil: 76-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
Sentinel napsal:Taky nad tim přemejšlim....a jestli mi třeba klesne maximálka přiklad na 180 tak mi to nevadí když to bude trhač asfaltu do 150(taky přiklad :D ) ani nevim co tam mám já tak až ho rozeberu tak zjistim...kolik je vůbec možností? nevim kolik je moznosti taky se ptam jen co vim je ze se to nak da, ale nevim zatim jak ty by jsi mel mit prevodovej pomer 3,08:1 jako xjohny Upraveno uživatelem pondělí 8. listopadu 2010 14:58:01(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Chevrolet Camaro Z/28 1979
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Já mám 2,73:1 a chci to změnit na 3,42:1, což měly tehdejší Z28. Mělo by to znatelně změnit odpich na startu. S tím pořídím LSD (samosvor), což zlepší trakci. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 08.08.2009(UTC) Zpráv: 558 Bydliště: Bor u Tachova
Blahořečil: 76-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
xjohny napsal:Já mám 2,73:1 a chci to změnit na 3,42:1, což měly tehdejší Z28. Mělo by to znatelně změnit odpich na startu. S tím pořídím LSD (samosvor), což zlepší trakci. takze cim mensi cislo lepsi?? mylim to 73 a 42 je cislo ceho?? |
Chevrolet Camaro Z/28 1979
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 11.02.2010(UTC) Zpráv: 195 Bydliště: 4km od xjohnyho
Blahořečil: 2-krát Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
|
marek parek napsal:takze cim mensi cislo lepsi?? mylim to 73 a 42 je cislo ceho?? 2,73:1 znamená že na jednu otočku kola se hřídel otočí 2,73krát, čím vyšší číslo, tím nižší převod = na kola se při dané rychlostí přenáší větší výkon a točivý moment. Na starým Camaru jsem měl 3,23:1, teď mám taky 2,73:1 a je to docela znát i když má ta LS1 o 70 koní víc. |
F-150 XL 4x4
Ex: '94 Z28, '98 Z28, '99 Z28 |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 08.08.2009(UTC) Zpráv: 558 Bydliště: Bor u Tachova
Blahořečil: 76-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
adam7c3 napsal:2,73:1 znamená že na jednu otočku kola se hřídel otočí 2,73krát, čím vyšší číslo, tím nižší převod = na kola se při dané rychlostí přenáší větší výkon a točivý moment. Na starým Camaru jsem měl 3,23:1, teď mám taky 2,73:1 a je to docela znát i když má ta LS1 o 70 koní víc. aha diky tak tohle jsem treba vubec nevedel, myslel jsem si furt cim vetsi cislo tak lepsi. takze kdyz chci vetsi akceleraci tak nizsi cilo chapu spravne? |
Chevrolet Camaro Z/28 1979
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 08.08.2009(UTC) Zpráv: 558 Bydliště: Bor u Tachova
Blahořečil: 76-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
jeste jsem vypozoroval ze automat ma nizsi cislo prevodoveho pomeru nez manual. priklad corvette L82 priplatkova verze automat 3,55.1 manual 3,70.1 corvette L48 obicejna verze automat 3,08.1 manual 3,36.1
doufam ze mi neukamenujete za tu corvettu je to jen priklad ale ty pomeri jsou tak nasel jsem je na netu na verze 1978,1979. |
Chevrolet Camaro Z/28 1979
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 11.01.2010(UTC) Zpráv: 1,115 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
|
marek parek napsal:aha diky tak tohle jsem treba vubec nevedel, myslel jsem si furt cim vetsi cislo tak lepsi. takze kdyz chci vetsi akceleraci tak nizsi cilo chapu spravne? presne obracene
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 11.01.2010(UTC) Zpráv: 1,115 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
|
xjohny napsal:Já mám 2,73:1 a chci to změnit na 3,42:1, což měly tehdejší Z28. Mělo by to znatelně změnit odpich na startu. S tím pořídím LSD (samosvor), což zlepší trakci. to pak budes mit problem na dalnici ,, max rychlost bude mensi treba jen 180km ?
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
To mě strašně štve ta maximálka teda :-D Jakobych s tím Camarem jezdil pořád někde 200. Jezdím maximálně 140, nemá cenu to starý železo tolik honit |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 08.08.2009(UTC) Zpráv: 558 Bydliště: Bor u Tachova
Blahořečil: 76-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
fik napsal:presne obracene jsem si to nepozorne precetl diky za uporneni, a nebo spatne pochopil. Xjohny proc teda chces snizovat? tam dej ten samosvor a je to teda lepsi ne?? |
Chevrolet Camaro Z/28 1979
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Protože to přestane být mrtvý odspodu, bude to víc hrabat, snadnějš gumovat, rychlejš rozjíždět atd atd. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 08.08.2009(UTC) Zpráv: 558 Bydliště: Bor u Tachova
Blahořečil: 76-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
xjohny napsal:Protože to přestane být mrtvý odspodu, bude to víc hrabat, snadnějš gumovat, rychlejš rozjíždět atd atd. chapute, ale vzdyt rikali ze je lepsi veci pomer na tyhle veci. a nebo jsem kre... a nechapu uz nic |
Chevrolet Camaro Z/28 1979
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.03.2009(UTC) Zpráv: 1,480 Bydliště: Černilov, Hradec Králové
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
|
marek parek napsal:chapute, ale vzdyt rikali ze je lepsi veci pomer na tyhle veci. a nebo jsem kre... a nechapu uz nic covece... pekne si se do toho zamotal !
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 08.08.2009(UTC) Zpráv: 558 Bydliště: Bor u Tachova
Blahořečil: 76-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
tafna napsal:covece... pekne si se do toho zamotal ! vid chapes s toho neco? =D rekni jak to chapes ty. jedno vesi lepsi a pak nizsi lepsi. odio |
Chevrolet Camaro Z/28 1979
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 08.08.2009(UTC) Zpráv: 558 Bydliště: Bor u Tachova
Blahořečil: 76-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
jéééé kluci to jsem ale kre... uz to vidim ten rozdil mezi temi cisli 2,73.1 a 3,42.1 takze koupis proste diferak na Z/28?? |
Chevrolet Camaro Z/28 1979
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
To není číslice ale převodový poměr, takže 2,73:1 a 3,42:1. A ano, 3,42:1 je převodový poměr, co se dával do 1979 Z28. NastyZ28 napsal:Rear Axle : Ratios were 3.42 for Turbo Hydra-Matic and 3.73 for 4-speed; no options Zdroj Upraveno uživatelem úterý 9. listopadu 2010 9:18:15(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 11.01.2010(UTC) Zpráv: 1,115 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
|
xjohny napsal:To není číslice ale převodový poměr, takže 2,73:1 a 3,42:1.
A ano, 3,42:1 je převodový poměr, co se dával do 1979 Z28.
to je zajimave ze ja mam 2,75 ,1979 Z28. ( tedy tak to spocital mechanik co to mel rozebrane ) jak se to pozna co tam je ? podle cisla na naprave ?
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 11.02.2010(UTC) Zpráv: 195 Bydliště: 4km od xjohnyho
Blahořečil: 2-krát Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
|
fik napsal:to je zajimave ze ja mam 2,75 ,1979 Z28. ( tedy tak to spocital mechanik co to mel rozebrane )
jak se to pozna co tam je ? podle cisla na naprave ?
Podle kódu na nápravě, měl by bejt na straně spolujezdce. PA 2.73:1 PC 3.08:1 PE 3.42:1 PF 3.73:1 PH 2.56:1 PJ 2.41:1 PS 2.41:1 Locking PT 2.56:1 Locking PU 2.73:1 Locking PW 3.08:1 Locking PY 3.42:1 Locking PZ 3.73:1 Locking Upraveno uživatelem úterý 9. listopadu 2010 10:47:37(UTC)
| Důvod úpravy: - |
F-150 XL 4x4
Ex: '94 Z28, '98 Z28, '99 Z28 |
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Ano, podle kódu na nápravě. Je na pravé poloose směrem k předku auta, asi tak 5-10 cm od diferenciálu. Můj kód je: 2 PJ G066, tedy 2.41, noční směna, 66tý den roku, továrna Detriot Gear & Axle. :-) Takže jsem tu celou dobu bludil s 2.73, mám to ještě horší Ale je to divný, co ti fiku naměřil. Když máš zařazeno 3, tak je v převodovce poměr 1:1 a podle toho by se to možná dalo přepočítat. Určitě se podívej na ten kód, možná se ti někdo v tom diferenciálu už hrabal. I když s tvým výkonem je to, řekl bych, akorát Upraveno uživatelem úterý 9. listopadu 2010 11:19:25(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK