Kategorie: Člen smečky Registrován: 10.08.2009(UTC) Zpráv: 794 Bydliště: Horovice
Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
|
Pánové mám dotaz. Když pootočím volantem tak na něm mám vůli do 5 min. Vůle je v převodovce řízení. Nevíte, jestli se to dá nějak vymezit? Převodovka je zatím bez olejele, ale problém byl stejný i s olejem.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
dá se dotáhnout (zvrchu je imbus s maticí kolem něj - povolit matici, přitáhnout imbus, utáhnout matici)... ale ne do nekonečna. Mě už čeká výměna... |
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 10.08.2009(UTC) Zpráv: 794 Bydliště: Horovice
Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
|
Díky vyzkouším to. Nevíš co se při dotahování imbusu děje? Jde mi o to, abych rozuměl konstrukčnímu principu.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
neni lepsi nad tim nepremyslet a byt rad ze to funguje?:) |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 10.08.2009(UTC) Zpráv: 794 Bydliště: Horovice
Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
|
Když moje současná manželka po mě něco chce tak o tom nepřemýšlím, ale v technických věcech jsem rád když mám jasno.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Cestovatel napsal:Díky vyzkouším to. Nevíš co se při dotahování imbusu děje? Jde mi o to, abych rozuměl konstrukčnímu principu. no vymezuje to vůli mezi šnekem a ozubeným kolem.... čili je to asi přiblíží k sobě |
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Na USMotors bez reakce, tak zkusím tady Chci konečně objednat převodku řízení. - mám originálně 2,5 otoček "doraz-doraz", je možnost i s 3,5. Citlivější je lepší, zvlášť do takovýho auta, ale napadá mě, že ta s větším převodem by mohla mít jakoby menší vůli přenesenou na kola => co si o tom myslíte? - co jsem pochopil, tak kompatibilní jsou víceméně všechny z toho období - zkušenosti? - liší se tam totiž podle "sport package", je možné, že by se lišily "násobičem síly" nebo jak to říct? Podle mě je to teď přeposilovaný, není moc citu v řízení, chtěl bych teda tužší řízení, pokud by to šlo. |
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
jestli chces tuzsi rizeni tak omez tlak nebo dej vetsi remenici... |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
tak právě na něco jako omezení tlaku se ptám. Měnit řemenici, no, možná by to šlo, pokud by to nebylo spojený s ničím dalším a fungovalo. Ale právě jsem se setkal s posilovacím poměrem ve spojení s převodkou, tak je mi divný, že by se to řešilo tou řemenicí. Popřemýšlím, dík. |
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
tak zkus omezovac brzdneho ucniku z auta:) myslim ten kterej se da regulovat |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
To zas nechci tam něco překopávat. Prostě chci vyměnit převodku, tak zjišťuju, jaky jsou varianty, abych pak nelitoval, že jsem mohl zvolit líp... |
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Tak mám vyměněn zbytek dílů v řízení. Vůle zmizela, točit volantem jde ještě lehčeji. Jediný, co se mi ještě nezdá optimální, že se auto samo nesrovná do úplně rovnej jízdy. Když pustím volant maličko ke straně, prostě auto drží mírnou zatáčku. Otázka teda je, jestli to takhle dělaj všechny tyhle auta, nebo mám malou sbíhavost. Nastavili mi ji podle údajů v databázi na jmenovitou hodnotu 0,6 mm, ale povolený jsou až 2 mm. Jak jste na tom vy ostatní? |
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Těžko soudit, je to amerika a ještě k tomu stará... Já mám geometrii seřízenou perfektně podle laseru a přesto mi to maličko ujíždí doprava. Takže se to bude muset 100% vyladit spíš metodou pokus-omyl. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Dík za reakci. Já bych si právě myslel, že rovně by to umět jezdit mělo :) Kdyžtak si zkusím vyznačit současnej stav a o kousíček tu sbíhavost zvětšit... |
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Jirka_z28 napsal:Dík za reakci. Já bych si právě myslel, že rovně by to umět jezdit mělo :) Kdyžtak si zkusím vyznačit současnej stav a o kousíček tu sbíhavost zvětšit... pokud ti jde o to ze zatocis a volant se ti nevrati tak to je v poradku, to auta se zadnim nahonem delaj, volant se vraci kdyz mas predokolku |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Aha... no, on se vrací jakž takž, ale ne posledních pár cm. Takže s tím nic nenadělám? |
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 22.03.2010(UTC) Zpráv: 260 Bydliště: Karlovy Vary
Blahořečil: 13-krát Blahořečen: 6-krát v 5 příspěvcích
|
Ono vracení se kol není daný sbíhavostí i když trochu asi jo, ale hlavně příklonem (využívá váhu auta) a závlekem (využívá odpor valení kol vpřed - vzad se nevrací) a ani jedno nezměníš.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 10.08.2009(UTC) Zpráv: 794 Bydliště: Horovice
Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
|
Blackwind napsal:Ono vracení se kol není daný sbíhavostí i když trochu asi jo, ale hlavně příklonem (využívá váhu auta) a závlekem (využívá odpor valení kol vpřed - vzad se nevrací) a ani jedno nezměníš. Příklon nastavit můžeš, protože horní rameno je k polorámu přišroubované přes výměnné podložky. Jinak samozřejmě nezáleží jakou nápravu poháníš vždy by se kola za jízdy měla srovnat a za ideálních podmínet držet stopu. Kolo se chová jako setrvečník nebo jako giroskop.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
3rd gen má zavěšení MacPherson, takže nastavit se to dá. Ale tak teď to mám podle nějakých oficiálních hodnot, tak by to mělo být ok. Zajímá mě teda, jak se chovaj auta vám, jestli se srovnaj úplně, nebo se musej řídit i při jízdě rovně. |
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 10.08.2009(UTC) Zpráv: 794 Bydliště: Horovice
Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
|
|
1 uživatel blahořečil Cestovatel za tento úžasný příspvěvek.
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK