Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline Cestovatel  
#1 Odesláno : středa 23. března 2011 0:44:34(UTC)
Cestovatel

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 10.08.2009(UTC)
Zpráv: 794
Bydliště: Horovice

Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
Pánové potřeboval bych znát váš názor. Pořídil jsem si chladič převodovky a teď nevím jak ho zapojit. Nabízí se dvě řešení. Vložit ho do stávajícího obvodu (s chladičem motoru), kde si myslím dojde k rychlejšímu zahřátí oleje na provozní teplotu a nebo samostatně, kde se olej nebude předehřívat, ale zato více chladit.
Offline xjohny  
#2 Odesláno : středa 23. března 2011 9:31:50(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Taky jsem to dříve zkoumal a lepší je podle všeho dát ten olej úplně zvlášť. Ať se chladí zvlášť motor i převodovka. Převodovka se ti zahřeje sama bez problémů za chvilku.
Camaro se rozskočilo...
Offline tomcat1  
#3 Odesláno : středa 23. března 2011 12:09:55(UTC)
tomcat1

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.04.2009(UTC)
Zpráv: 531
Bydliště: Bratislava, Sk

Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
xjohny napsal:
Taky jsem to dříve zkoumal a lepší je podle všeho dát ten olej úplně zvlášť. Ať se chladí zvlášť motor i převodovka. Převodovka se ti zahřeje sama bez problémů za chvilku.

Len tie naozaj velke chladice prevodoveho oleja mozu fungovat samostatne, inac je to ratane ako dotatocne chladenie k povodnemu.
Offline Cestovatel  
#4 Odesláno : středa 23. března 2011 12:32:20(UTC)
Cestovatel

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 10.08.2009(UTC)
Zpráv: 794
Bydliště: Horovice

Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
Díky za názory. Já se přikláním k vsazení do stávajícího okruhu.
Offline xjohny  
#5 Odesláno : středa 23. března 2011 13:42:08(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Nejlepší varianta je zkoušet měřit teploty oleje:
1) bez přídavnýho
2) s přídavným
3) s přídavným zapojeným sólo

Možná by to stálo za pokus :-)
Camaro se rozskočilo...
Offline fik  
#6 Odesláno : středa 23. března 2011 15:29:32(UTC)
fik

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 11.01.2010(UTC)
Zpráv: 1,115
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
Asi tak jak jsme uz debatovali , puvodne se to chladilo na stejnem chladici ted namontujes pred chladic vody ten novej,, stejne nebudes jezdit 24 hod kolem baraku Ja nic to pak by chtelo i oil chlazeni Ja nic Ja nic Ja nic
Offline Cestovatel  
#7 Odesláno : čtvrtek 24. března 2011 8:48:20(UTC)
Cestovatel

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 10.08.2009(UTC)
Zpráv: 794
Bydliště: Horovice

Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
Když bude čas a chuť tak ta měření udělám a poreferuju o výsledku.
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Guest
Podobná témata
Chladič převodovky (Převodové ústrojí a podvozek)
od xjohny 02.12.2012 15:48:03(UTC)
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.