Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 06.02.2013(UTC) Zpráv: 15 Bydliště: Chomutov
Blahořečil: 1-krát
|
Ahoj, renovuji Cmamaro III. Může mi někdo poradit pořadí zapalování na motoru 2,8 V6? A který pin na víčku rozdělovače je pro pvní válec? Auto 4roky stálo a přišlo na nastartování, ale střílí a nechce chytit. Je to zapojeno v pořadí 142536, ale nějak se mi to nezdá Upraveno uživatelem středa 6. února 2013 9:11:09(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Jaký je to rok? Google nevrací úplně jednoznačné výsledky, ale nejčastější je toto: |
Camaro se rozskočilo...
|
1 uživatel blahořečil xjohny za tento úžasný příspvěvek.
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.04.2009(UTC) Zpráv: 531 Bydliště: Bratislava, Sk
Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
|
Na rozdelovaci to moze byt otocene uplne lubovolbe, hociktory pin moze byt prvy valec. Zistis to tak ze das 1. valec do hornej uvrate v cykle kedy su obidva ventily zavrete a pozries kam ukazuje palec.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Koukám, že se poslední dobou probouzej "uloženky" Jako majitel 2,8 potvrzuju tohle pořadí zapalování. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 06.02.2013(UTC) Zpráv: 15 Bydliště: Chomutov
Blahořečil: 1-krát
|
No chlapci, děkuji za rychlé rady. Docela mě mrzí, že nelze zjistit bez sundání víka ventilů horní úvrať prvního válce, nebo ano? První válec na víku rozdělovače byl nastaven podle horní úvrati prvního válce přes otvor po svíčce,což je vlastně šance 1ku1. myslím, že to máme otočené o 180stupňů. Jelikož jsme museli sundat startér na opravu (futra v háji), vyzkouším po jeho opravě. Jinak auto má nový lak bílá perleť. Na autě je ještě dost práce na interieru a elektro (nejdou blinkry atd). Nemá někdo z Vás schemta třeba v PDF? Otázka na Standu: prosím Tě na jakém pinu na víčku rozdělovače máš první válec? Nemohl bys třeba vysvětlit, nebo hodit foto? Nevím jak se sem vkládají fotky, tak aspoň takto z mobilu s odkazem (Už budu brát pořádný foťák): http://fivajs.rajce.idnes.cz/Camaro_renovaceUpraveno uživatelem středa 6. února 2013 12:11:04(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Pin 1 pro 1. válec se pozná blbě, páč vyndáním rozdělovače to vyndáš komplet a záleží, jak se to tam vrátí. Slušní lidi si to poznačí a palec 1. válce většinou směřuje tak, jak je naznačeno na obrázcích - stačí sundat víčko rozdělovače. Další vodítko je setrvačník (?) u řemenu - je tam nakresleno časování a po obvodu 3 rysky, ryska pro 1. válec by měla bejt lépe označena (já to mám bílou barvou). Takže si zkus natočit polohu na 1. válec do polohy třeba 16-20° a po sundání víčka rozdělovače uvidíš palec na 1. nebo 4. válci, je to 50:50, takže zkusit na palec 1. válec a když nenaskočí, tak zkusit otočit pořadí o 180° (ale jak píšu, slušní lidi si to poznačují a palec pro 1. válec by měl směřovat dopředu). A schémata, jakej ročník? OndraS mi dal odkaz na tyhle schémata pro ročník 86 (občas je tam nějaká chyba, ale dá se podle toho řídit): http://92b4crs.tripod.co...iring/86wiringindex.html |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Hezký, OndraSovo dvojče akorát s perletí |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
To je to, co bylo svítivě zelený? |
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 06.02.2013(UTC) Zpráv: 15 Bydliště: Chomutov
Blahořečil: 1-krát
|
Původně bylo červené. Je to vidět na vnitřních dvěřích, barva je drahá a tam se prostě šetřilo. I když se mi to nelíbí, ale budiž, je to i hodně zaprášené, nebylo to ani přikryté, takže nějaká kvalitní fotka bude až po dostavění a vyleštění. Haupna a kufr jsou ještě v lakovně. Prdel je v tom, že auto stálo po dovozu na jednom místě 4roky, chodili kolem toho lidi, takže se mohlo stát cokoli. Na víku rozdělovače je označení na první válec, ale kdo ví, jak si to kdo kdysi označil. No jo, dělá se špatně, když už se v tom rejpalo několik rukou, také sem tam něco chybí z interieru, to se bude řešit, až motor poběží. Určitě jsou ale v háji gumy na vršek dveří, jsou hodně zpuchřelé. Prioritou je momentálně to, aby chodil motor, bez toho zatím není ani chuť se věnovat ostatním věcem. Ta velká ryska na řemenici je u stupnice na bloku a první válec je v horní úvrati, resp.před ní. To by sedělo. Když už jsem u toho, na co jsou ty zbylé menší rysky? A když se podaří nastartovat, předpokládám dobře, že předstih seřídím normálním stroboskopem? Upraveno uživatelem středa 6. února 2013 14:02:28(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
7er napsal:...Ta velká ryska na řemenici je u stupnice na bloku a první válec je v horní úvrati, resp.před ní. To by sedělo. Když už jsem u toho, na co jsou ty zbylé menší rysky? A když se podaří nastartovat, předpokládám dobře, že předstih seřídím normálním stroboskopem? Velká ryska na řemenici značí 1. válec a o dalších 120°a 240°je označení 2. a 3. válce. Co se týče rysek na bloku, tak velkej zářez je předstih 0°, další menší zářez je myslimže 8°a další po 4° dál (myslimže do 20°). Seřízení stroboskopem ano, ale pak je lepší to seřídit na sluch a chování motoru (je udávanejch nějakejch 16° předstih, ale reálně mi to líp chodí někde za 20°, kolik přesně už si nevzpomenu) - tj. klidnější chod, lépe jde za plynem (prudce dupneš na plyn a nevynechá), neprská atd. |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 06.02.2013(UTC) Zpráv: 15 Bydliště: Chomutov
Blahořečil: 1-krát
|
Startér jde zítra na repas, smrdí řádně spáleninou, uhlíky KO, kotva taky a o pouzdrech nemluvě :-(. Půjčena kniha Haynes. Vynikající, akorát v angličtině, takže to louskám, ale dá se to. Jsem se dozvěděl hodně zajímavých věcí. No budu z Vás tahat rozumy, snad Vám to nevadí, až se do toho dostanu, podělím se zase já s nějakými zážitky a třeba přijdu taky na pár vychytávek. Takže další otázka ohledně vyblikání kódů, které už jsem si přeložil do češtiny. Nemusím se tedy bát podle manuálu spojit ty dva piny v diagnostické zásuvce? Fachčí Vám to? Nějaké rady okolo?
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Propojit ty piny je bezpečný, protože ta diagnostika má tuhle funkci kvůli rychlýmu určení problému na cestě. Není to žádná skrytá utajovaná vlastnost. Jen se nelekni, pokud se roztočí ventilátor chladiče (mě to dělá). Dokonce by to mělo jít použít i za jízdy ke kontrole směsi a dalších věcí. Zkoušel jsem to, ale to blikání mi nějak nedávalo smysl a nenašel jsem k tomu ani vysvětlivky. Každopádně vyblikání chyb na místě je OK. Co se týká startéru, na kolik tě vyjde oprava? Já jen, že to bývá celkem pálka a kolem 2000,- vyjde kompletně zrepasovanej z USA. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 06.02.2013(UTC) Zpráv: 15 Bydliště: Chomutov
Blahořečil: 1-krát
|
Repas známý udělá levně, asi taky za dvojku. To jsem netušil, že je to tak levný
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Mě vyšel ve výprodeji dokonce na litra s dopravou po USA. Měl jsem štěstí, že ho vzal známej do kufru do letadla. Doprava jinak bejvá drahá (letecky) nebo zdlouhavá (kontejner). Jinak obecně jsou mechanický díly na tyhle auta levný. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 06.02.2013(UTC) Zpráv: 15 Bydliště: Chomutov
Blahořečil: 1-krát
|
To taháš z Ebaye? Docela čumím, levnější jak na evropská auta. Jinak kdyby někdo chtěl ty chybové kody, můžu poslat. Ale předpokládám, že Haynes tu máte všichni...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Ne, to bylo normálně z Rockauto. Kódy sem můžeš napsat vyblikaný chyby, pokud chceš řešit možný problémy. Dávat sem popis a tabulku je zbytečný. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Tak jsem ještě dál hledal možnosti vyblikávání při nastartovaným motoru. Každej zdroj udává jiný info a ani jedno na moji jednotku úplně nesedí. Každopádně tam už nejsou tak podstatný informace jako u toho vyblikání chybových kódů. Mimochodem Bouri: máš plnou schránku. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Standa: Díky za info, pročištěno (ne o moc). Vyblikávání při vypnutým motoru snad funguje globálně stejně, jen za jízdy se každá řídící jednotka chová trochu jinak, já to za jízdy třeba nezkoušel, takže neznám pravdivost různých zdrojů. |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
jinak bouri zesik sem vyndal premostil konektory a maka to ok.
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 06.02.2013(UTC) Zpráv: 15 Bydliště: Chomutov
Blahořečil: 1-krát
|
To nějak beru smahem, dnes vyndané vstřiky, jdou vyčistit. Předpoklad je takový, že za týden-10 dní bude první start. Sere mě, že startér šel na repasi, když mohl být za pár doláčů nový. Jinak fakt čumím, jak jsou na Rockauto levný díly. A maj skoro všechno. Co ale vůbec nechápu a hlava mi nebere ten EGR ventil. Já myslel, že to je od jednoho soudruha z Evropy, který si řekl, že sníží emise a vymyslel tuhle totální píč...nu, která zasírá sání. Ale že to bude na Camaru, to fakt nee. Zaslepit tuhle hovadinu...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
holanuvstatek napsal:jinak bouri zesik sem vyndal premostil konektory a maka to ok. Jsám rád, že aspoň nějak to funguje, i když bych to nejradši zprovoznil se zesíkem (ale to se chce někde srazit, což bude trošku problém ). 7er napsal:...Jinak fakt čumím, jak jsou na Rockauto levný díly. A maj skoro všechno. Co ale vůbec nechápu a hlava mi nebere ten EGR ventil. Já myslel, že to je od jednoho soudruha z Evropy, který si řekl, že sníží emise a vymyslel tuhle totální píč...nu, která zasírá sání. Ale že to bude na Camaru, to fakt nee. Zaslepit tuhle hovadinu... Na RA je to opravdu levný, jen pošta, clo a DPH je drahý... EGR je dobrej sajrajt a pokud nebudeš chtít řešit emise, tak zaslepení je nejlepší řešení. Zbytečně to snižuje výkon (jednou jsem schválně zapnul EGR naplno a motor se skoro udusil; teď si vem, že to normálně pouští do motoru, tak kde pak je ten výkon... ). |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
přeháníš... EGR se otevírá jen při středním zatížení. Stačí šlápnout na plyn a vypne se. A jestli mam při obyč. jízdě plyn o 5mm dál, to mě netrápí. Neříkám, že je to něco dobrýho, ale není třeba to tak nafukovat :) Zasírání sazí u ropáků už je reálnej problém, to jo.... |
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 06.02.2013(UTC) Zpráv: 15 Bydliště: Chomutov
Blahořečil: 1-krát
|
No hlavně je na prd to sání plné sazí. Zaslepení je na místě, jeden pěknej plíšek na míru to vyřeší. Než budou díly kolem motoru, zatím vyřeším a zapojím odskoky dveří.
|
|
|
|
Kategorie: Rada starších Registrován: 25.09.2012(UTC) Zpráv: 2,025 Bydliště: Hradec Kralove
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
|
Zahlíd sem, že tu řešíš starter na 2,8, jeden repasovanej je na prodej na chromplameny.cz |
Repase karb. Edel-čeká Paliv. čerpadlo-čeká Chevy Camaro 79 Berlinetta Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8 |
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 06.02.2013(UTC) Zpráv: 15 Bydliště: Chomutov
Blahořečil: 1-krát
|
Už se repasuje ten původní, si trhám vlasy.... Prostě unáhlené rozhodnutí Upraveno uživatelem pátek 8. února 2013 18:44:17(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK