Kategorie: Rada starších Registrován: 25.09.2012(UTC) Zpráv: 2,025 Bydliště: Hradec Kralove
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
|
|
Repase karb. Edel-čeká Paliv. čerpadlo-čeká Chevy Camaro 79 Berlinetta Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8 |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 25.02.2010(UTC) Zpráv: 1,118 Bydliště: Smečno
Blahořečil: 26-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
Mám tu samou nebo podobnou a nepoužil sem ji.mít plyn zkusim to.
|
|
|
|
Kategorie: Rada starších Registrován: 25.09.2012(UTC) Zpráv: 2,025 Bydliště: Hradec Kralove
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
|
tahle je prave bez plynu, nechces abych ti ji vyzkousel? :))))
|
Repase karb. Edel-čeká Paliv. čerpadlo-čeká Chevy Camaro 79 Berlinetta Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8 |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 03.11.2013(UTC) Zpráv: 817 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 23-krát v 21 příspěvcích
|
uz vaříte samo se to neudela panove a pro M G ta obri dííííííííra pod haubnou no fuuuuuj ti to na jare skontroluju zamerim se na nii
|
|
|
|
Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 13.06.2014(UTC) Zpráv: 31 Bydliště: Praha
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Zdar chlapi, vím že jsem novej tak třeba něco nového zajímavého přinesu........ Jsem strojař a něco "málo" o svařování vím a znám....... Vyrobil jsem několik kilometrů nerezového ale i obyčejného zábradlí, vyvařil několik aut a trošku se tím i živím............ Z principu svařování CO2 je samozřejmě velmi pohodlné, rychlé a bezproblémové....ALE.... Jak už to tak bývá.... to "ale" je docela velké....... Ale je docela problematické to popisovat..... Víceméně - CO2 na auto téměř nepatří......................... Lepší je to při pivku vysvětlit.... Ale kdyby byl zájem, rád všechny použitelné metody popíšu, akorát to bude zpráva velmi velmi dlouhá...........................
|
|
|
|
Kategorie: Rada starších Registrován: 25.09.2012(UTC) Zpráv: 2,025 Bydliště: Hradec Kralove
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
|
Nesvařujeme reaktor atomový elektrárny, takže CO musí stačit na plechy, ne každej si může dovolit TIG a hlavně ne každej ho využije Upraveno uživatelem středa 29. října 2014 20:01:01(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Repase karb. Edel-čeká Paliv. čerpadlo-čeká Chevy Camaro 79 Berlinetta Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8 |
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
No mě by to docela zajímalo alespon stručně proč nevyvařovat COčkem.čím tady nejlépe?
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 04.11.2009(UTC) Zpráv: 1,016 Bydliště: Leopoldov
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
|
Nevidim ziadny dovod preco nezvarat CO-ckom. Stare auta su robene z ocelovych plechov jak plecharina tak nosne casti. Zvar je zrovna tak dobry jak zvarane plamenom. Mal som camaro ktore som robil 8 rokov a kasna bola vyhodena poslednych 14 mesiacov u mna na dvore. Kazdy zvar osetreny odhrdzovacom, natreny polyuretanovou penetracnou farbou a nasledne zakladnou polyuretankou. A prezilo vsetko. Vodu,mraz,sneh. A ani na jednom mieste sa neobjavila hrdza!!!! To je moja osobna skusenost. Mozno nove auta sa nezvaraju CO-ckom. Asi aj tusim preco. Som zvarac 25 rokov ale neviem zvarit plech o hruke hajzloveho papiera.
|
|
|
|
Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 13.06.2014(UTC) Zpráv: 31 Bydliště: Praha
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
JO - teď jsi to popsal velmi výstižně. Tak to je. Problém je že CO-čkem víceméně boduješ - stejně jako jsou vyrobený auta. Jenže ty jsou sbodovaný a následně velmi dobře protikorozně ošetřený. Ponorem...A to ty doma v podstatě nikdy neuděláš.... Svar jako takovej CO-čkem je samozřejmě v pohodě, ale následné ošetření je problém. Když dáš dva plechy k sobě a svaříš je autogenem - jsou provařený tak, že mezi nima nemůže vznikat vlhkost. /Nebo TIG-em, to taky, ale to je zbytečně drahý.../. Pak stačí ošetřit antikorozně zvenku a vše je v pohodě... Když ale ty plechy sboduješ Co-čkem, protože svařit je kontinuálně je velmi složité a tudíž to nikdo nedělá - krom toho vařit normálním CO-čkem slabé plechy není až tak jednoduché, aby byly svařeny, provařeny, nebyly propáleny, apod., takže pak je v podstatě vše jen sbodované a tím pádem mezi nimi vzniká vlhkost - třeba jen srážením vzduchu při rozdílu teplot. Takže následné antikorozní ošetření je poměrně složité tak, aby něco vydrželo.... V podstatě se musí vše "vetřít" mezi ty plechy, což tak jednoduché není...... Pokud se tedy to ošetření udělá jak píšeš - tedy odrezovačem - dříve ještě suříkem, a následně velmi kvalitními barvami, což polyuretan rozhodně je, tak taky problém není.......Ale ze zkušenosti - tohle už pak moc lidí do tohoto konce nedotáhne, natře jen zvenku nějakým "emailem" a pak je problém.......... A jasně - další problém - dnešní auta jsou vícméně "papírový", takže zde vůbec vařit je problém... Naštěstí ale my se zabýváme ještě relativně poctivejma "plechovkama"...
|
1 uživatel blahořečil JiriJeep za tento úžasný příspvěvek.
|
|
|
Kategorie: Rada starších Registrován: 25.09.2012(UTC) Zpráv: 2,025 Bydliště: Hradec Kralove
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
|
|
Repase karb. Edel-čeká Paliv. čerpadlo-čeká Chevy Camaro 79 Berlinetta Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8 |
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
Hlavně ceočkem ten materiál ten materiál není tepelně tolik ovlivněnej.Hlavně je důležitý jestli sváříš plechy přesazený nebo natupo.vařím ceočkem i plamenem už 20 let.jak píše adam hlavně odrezovač.to mi poradil starej klempíř co to dělá celej život.
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK