Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
O cvakani jsem nikdy neslyšel ale strejda google nejčastěji indikuje problém s měničem. Nebo povolený sroub na nem. Mohlo by to souviset i s tim únikem ATF.
Zkus tedy ten starý a pořádně ho dotahni. ATF na to vliv mit nemůže. Je jezdim jenom na DexIII. Jsou fakt kompatibilní. |
Camaro se rozskočilo...
|
1 uživatel blahořečil xjohny za tento úžasný příspvěvek.
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 03.11.2013(UTC) Zpráv: 817 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 23-krát v 21 příspěvcích
|
Napsal: NeoN Tak převodovka vyměněna. Druhý pokus bude v neděli, protože kolem měniče netěsní gufero a mám oblitý celý výfuk až dozadu. Budu dávat nové gufero a starý měnič, protože tenhle řadí až na 3000 ot. Jinak v tom cvaká jak v šicím stroji, tak nevím, jestli Dexron III není moc řídký? A míchat ho s D II by asi nebylo to pravé. Hlavně nevím, zda cvaká převodovka nebo měnič, takže až vyměním měnič a doleji D III zjistím jak je to s cvakáním a půjdu asi pro D II. menic nema vliv na razeni ale na prokluz kdy zamkne radit ma podle nohy kdys mu nalozis tak ti bude radir az ke konci otacek a kdys pojedes volnou tak radi brzo
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 16.04.2014(UTC) Zpráv: 425 Bydliště: Kladno
Blahořečil: 32-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
...stejně půjde ven, protože to kolem něj teče a ten starý mi otáčkama vyhovoval víc. Až to bude hotové, tak se přijedeš projet, aby s tím jel někdo, kdo ty auta zná.
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 16.04.2014(UTC) Zpráv: 425 Bydliště: Kladno
Blahořečil: 32-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
Napsal: xjohny O cvakani jsem nikdy neslyšel ale strejda google nejčastěji indikuje problém s měničem. Nebo povolený sroub na nem. Mohlo by to souviset i s tim únikem ATF.
Zkus tedy ten starý a pořádně ho dotahni. ATF na to vliv mit nemůže. Je jezdim jenom na DexIII. Jsou fakt kompatibilní. ....dokoupím olej a v neděli dám vědět, zatím mi to vychází tak, že kdybych nevymýšlel pičičárny a dal to Standovi do servisu, tak už je to hotové a stálo by to asi o 3 000,- víc. Máš převodovku TH 350? Upraveno uživatelem úterý 24. března 2015 8:26:48(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 04.11.2009(UTC) Zpráv: 1,016 Bydliště: Leopoldov
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
|
To gufero asi zdechlo preto ,ze bol ten menic nahodeny na prevodovke od te doby co Zedus zobral motor. Alebo to nema vliv?
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
V měniči nemá co cvakat, ale můžou tam být bublinky. Stall měniče se nejvíc ukáže při rozjezdu kam až pustí otáčky motoru, než se auto dá do pohybu. Řazení to neovlivňuje. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Napsal: NeoN Máš převodovku TH 350? TH350 má 99% automatickejch Camar a Firebirdů 78-81 Napsal: Robert menic nema vliv na razeni ale na prokluz kdy zamkne radit ma podle nohy kdys mu nalozis tak ti bude radir az ke konci otacek a kdys pojedes volnou tak radi brzo Abychom byli přesní, standardní TH350 měnič nezamyká, ale dochází pouze k tzv. coupling efektu, tedy stavu, kdy se oba díly měniče točí téměř stejně rychle s minimálním prokluzem a do převodovky se převádí maximální možný moment motoru. Zamykací měnič je další level, ten ale má takovou spojku, která je řízená elektromagnetem. Upraveno uživatelem úterý 24. března 2015 9:23:47(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 16.04.2014(UTC) Zpráv: 425 Bydliště: Kladno
Blahořečil: 32-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
napište mi někdo, jak řadí převodovka TH 350. Já mám pocit, že zařadí 2 rozjede se a dá 3. 1 mi zařadí jenom na L. Má to tak být nebo co?
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 24.04.2014(UTC) Zpráv: 428 Bydliště: Pelhřimov
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 13-krát v 13 příspěvcích
|
Asi takhle: héén, hééén, héééén:) Jak poznáš, že se ti to rozjíždí na dvojku? Když zkusíš ručně řadit 1,2 a potom D tak musíš jasně rozeznat jestli to řadí nebo ne. Jinak když mám D tak řadí všechny tři stupně.
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 24.04.2014(UTC) Zpráv: 428 Bydliště: Pelhřimov
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 13-krát v 13 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 16.04.2014(UTC) Zpráv: 425 Bydliště: Kladno
Blahořečil: 32-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
Napsal: Dědula Dík celé jsem to pročetl,ale nevyčetl, zda to řadí 1,2,3, nebo 2,3, a 1 je jen do velkého kopce.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Jedničku ti během jízdy dává málokdy, je hodně krátká. Většinou na popojíždění po parkovišti a v pomalém provozu.
Dej tam D, zastav a rozjeď se. Musíš poznat dvě přeřazení (2x spadnou otáčky motoru). Dělá to tak nebo ne? |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 16.04.2014(UTC) Zpráv: 425 Bydliště: Kladno
Blahořečil: 32-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
většinou se to na volnoběh rozjelo, jednou přeřadilo a hotovo, otáčky max 2400 -3000 při jízdě. Bydlím v docela velkým kopci a na rozjezd se mu moc nechtělo. Na L to vyjelo jako fík. Dal jsem ten druhý měnič a točilo to kolem 3000 při přeřazení, ale dost z toho lil olej, tak nevím jestli tam bylo dost tlaku na řazení. Víc budu vědět v neděli.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
No pokud se tomu v D nechtělo, ale v L byla ochotnější, tak bych to nejprve posoudil jako málo kapaliny nebo málo tlaku. Obojí způsobené možná tím rychlým únikem okolo měniče. Ta převodovka byla suchá, tak možná potřebuje chvíli než se odvzdušní, zkus několikrát kontrolovat hladinu za tepla a při běžícím motoru. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 13.10.2011(UTC) Zpráv: 149 Bydliště: České Budějovice
Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
|
Zkus tomu naložit hned z nuly. Měl by jedničku držet třeba až do 4000 ot. (cca 50km/h)
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Já bych tomu radši nenakládal, dokud z toho teče olej a kdesi cosi :-) |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 13.10.2011(UTC) Zpráv: 149 Bydliště: České Budějovice
Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
|
Tak stačí, když to bude držet do 3000ot., jak psal. To už musí poznat, jestli to jede na jedničku nebo na dvojku.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 25.02.2010(UTC) Zpráv: 1,118 Bydliště: Smečno
Blahořečil: 26-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
Já když jsem to měnil tak ten měnič venku jako cvakal jak tam lítaj jednotlivý části a jak ho nasazuješ na hřídel do převodovky tak s ním cukáš doprava doelva nahoru dolu a tlačíš ho dovnitř neni možný že ti tam ta hřídel neprošla až dokonce měniče? Mě olej nikde netek na měrce to vypadalo že je tam dost, ale nebylo.Při zařazení to tam skočilo třeba za 5 fteřin když jsem přidal plyn tak to tam skočilo hned, ale 3jce se tam taky nechtělo.Stuj na místě dej tam každou rychlost na pár fteřin a lehce přidej plyn. Já to tak udělal a mám i v motorovym prostoru průhlednej filtr do převodovky (jako na benzín) a tohle jsem opakoval doku tam procházely bubliny.Ted to řadí krásně a všechno.Taky jsem si dlouho hrá ls lankem do převodovky.nějak se mi za karbecem skříplo a dělalo to blbost.Měl jsem tam nějakej uni držák na šroub od karburátoru a když jsem šlápnul a lanko se naplo tak plíšek šel s lankem takže lanko jakoby se vůbec nehlo, ale to spíš na podřazování no :) Upraveno uživatelem středa 25. března 2015 12:26:04(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Prostě první podezření padá na bubliny, ty přece nemá hydraulika ráda |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Jak na "priming". 1 quart odpovídá +-1 litru. Citace:1. Make sure you fill the torque converter. 2. Fill the trans (cold first) and have about 6 quarts of fluid ready to go. 3. Start the engine and let it warm slightly. 4. CHeck the level when warm (add more fluid). 5. With you foot on the brake, run the gear selector slowly through each gear (leaving it there for maybe 10 seconds). 6. Check the fluid again and add more.
Repeat #5 and #6 until the transmission is full at normal engine speed. It will take alot more fluid than you think because it has to fill the torque converter, transmission, cooler, and cooler lines.
7. Test drive slowly through each gear. 8. Check you fluid level hot.
When I installed my TCI Streetfighter I went through about 10 quarts of fluid (from a dry start), so make sure you have enough handy. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 16.04.2014(UTC) Zpráv: 425 Bydliště: Kladno
Blahořečil: 32-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
Jojo, až vyměním to gufero a dám starý měnič (řadil v nižších otáčkách cca o 500) tak dám vědět.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 04.11.2009(UTC) Zpráv: 1,016 Bydliště: Leopoldov
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
|
Mal by si toho debila co ti tu prevodovku predal zastrelit. Len starosti ti pridal.
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 16.04.2014(UTC) Zpráv: 425 Bydliště: Kladno
Blahořečil: 32-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
To jo, chuť bych měl, ale nepomůže to. Ale to je jenom drobné zdržení. Hlavně, aby přestalo to cvakání, protože s tím bych jezdit nemohl. Je to hrozně nahlas a člověk neví, kdy se co vys...ere. Snad to bude tím únikem oleje, že to nenatlakovalo a neodvzdušnilo se to. Uvidíme.
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 16.04.2014(UTC) Zpráv: 425 Bydliště: Kladno
Blahořečil: 32-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
TAK UŽ JEZDÍ A ŘADÍ A OLEJ NETEČE (zatím) , ale aby toho nabylo málo tak mi bouchla hadice od chladiče do pumpy (Provizorně jsem to opravil kusem výfuku ), ale jede to.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Hurá, sláva! |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK