Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 04.05.2013(UTC) Zpráv: 41 Bydliště: Žďár nad Sázavou
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Nakonec vyměním i všechny kroužky a šály, nejhorší jsou na vačce. Dělal to někdo samo domo, nebo s tím musím někam na lis? koukal sem že je to docela věda vyklepat starý a dostat tam nový, je na to nějakej extra přípravek za 300 doláčů.
Já to dělal u 5,7 vyndat starý šály jde v pohodě vyrazíš je kladivem.A na nalisování nových jsem si udělal přípravek a natahoval jsem je závitovou tyčí,šlo to docela dobře.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Stará V6 je V8 bez dvou ne? Vacka by měla být stejná, jen kratší. Tipuju že přípravek by fungovat mohl.
A hydra bych vyměnil taky... Když už tam jsi, proč to za pár tis km rozebírat znovu kvůli klepajícímu hydru. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 14.08.2012(UTC) Zpráv: 95 Bydliště: Slany
|
Jestli to je něco jako tenhle šroubovací bazmek, tak by neměl být problém. Odpoledne změřím průměr vačice jestli třeba náhodou nebude stejný jak na V8. |
|
|
|
|
Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 14.08.2012(UTC) Zpráv: 95 Bydliště: Slany
|
Napsal: kratein Já to dělal u 5,7 vyndat starý šály jde v pohodě vyrazíš je kladivem.A na nalisování nových jsem si udělal přípravek a natahoval jsem je závitovou tyčí,šlo to docela dobře.
Přemýšlel sem na závitovkou a podložku správné velikosti. Asi by to šlo, ale jestli bude možnost narvat to tam přípravkem, budu rád. Napsal: xjohny Stará V6 je V8 bez dvou ne? Vacka by měla být stejná, jen kratší. Tipuju že přípravek by fungovat mohl.
A hydra bych vyměnil taky... Když už tam jsi, proč to za pár tis km rozebírat znovu kvůli klepajícímu hydru. Jasně, ale vychází mi na nákup právě jen ty nejlevnější, poto se ptám jestli není lepší zatím nechat ty původní. Přecijen některý díly jsou dost pochybný kvality made in china. |
|
|
|
|
Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 14.08.2012(UTC) Zpráv: 95 Bydliště: Slany
|
Lákám do bloku vačková ložiska a není mi jasný, jak tam patří první ložisko. Podle chytré knihy tam má přijít tak, aby díry byly v pozici cca 1 a 2:30 hodin, což uplně nepůjde, když jsou proti sobě o 90 stupňů. To asi není uplně problém, protože na pozici zas až tak nezáleží, ale oproti starému ložisko má to nové ještě v jedné díře drážku. Nikde se mi nedaří vygooglit, jak má ta drážka prijít, jestli směrem ven k rozvodům, nebo dovnitř motoru a být nahoře, nebo ve spodní pozici. Netušíte někdo jakým směrem ho tam namlátit? |
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 10.08.2009(UTC) Zpráv: 794 Bydliště: Horovice
Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 14.08.2012(UTC) Zpráv: 95 Bydliště: Slany
|
To video jsem viděl a ani tam neukazuje jak dává první ložisko. Já ho tam nabouchal podle trošku většího náběhu co byl na jedné straně ložiska a ta drážka je tím pádem ven z motoru, asi háže trochu oleje na rozvody. Nevím. Snad to nebudu dělat znova :D Upraveno uživatelem pátek 4. listopadu 2016 19:15:42(UTC)
| Důvod úpravy: - |
|
|
|
|
Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 14.08.2012(UTC) Zpráv: 95 Bydliště: Slany
|
|
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Snad se odpoledne dostanu k autu. Já to mám komplet zachovalý, tak to můžu nafotit a změřit. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
To servo sis repasoval sám? |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 14.08.2012(UTC) Zpráv: 95 Bydliště: Slany
|
Standa : super diky xjohny: jasný servo i pumpu sem si dělal sám. |
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
|
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 14.08.2012(UTC) Zpráv: 95 Bydliště: Slany
|
Paráda dík moc, takhle to uplně stačí, sundavat kolo kvůli tomu nemusíš :) |
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Já bych si hlavně nehrál na milimetry; jak jim to ve Van Nuys spadlo z pásu, takový to je - každý jiný :) |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 14.08.2012(UTC) Zpráv: 95 Bydliště: Slany
|
Jasný, zas tak to hrotit nebudem, hlavně aby se tam vešla rezerva a pasoval ground effect. Stejně mam pocit že to auto bude mnohem kvalitnější než když spadlo z pásu. Některý tovární svary jsou fakt kulervoucí, tak nějak podobně sem svařoval asi ve 12 letech :) |
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Otázka je, jestli to jsou sváry od chlapa, nebo od robotické ruky. |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK