Zdravím
Když už se tu poslední dobou docela dost rozrůstáme, tak se taky přidám.
Delší dobu sem pokukoval po F-body autech, hlavně po Camarech. Shodou náhod otcův kamarád nedávno prodával Firbirda, protože podle jeho slov už do něho stěží nastoupil a ani toho s ním už moc nenajezdil, spíš stál na dešti.
I zželelo se mi nebohého Fajráka a jal sem sem za ním vypravit, s tím, že když to bude „před-faceliftovej“ starej dobrej hranatej firebird, s malým křídlem, v aspoň trochu pěkném stavu, ideálně bez targy (nemám dobré zkušenosti s jakýmkoliv autem, co má jakejkoliv otvor ve střeše :-D ), mohl bych přimhouřit oko a vzít místo kalmára slepici.
Jak už to tak v životě bejvá, Fajrák měl samozřejmě kulatej čumák, obří křídlo alá kuchyňská linka, targa se zpuchřelým těsněním samozřejmě nemohla chybět a stál na zimních pneu!!
No nic, nebudu vás tady zatěžovat banalitama, prostě sem od majitele dostal velice slušnou nabídku a auto sem vzal
odkaz na inzerátTakže nějaká data o autě
VIN: 1G2FS23T2NL220272 (vlastně ani nevím co je to za typ, tak jestli bude někdo ochotnej vin-ko rozklíčovat, budu mu vděčnej)
Firbird je rok výroby 1992 T-top, motor 3.2 V6 TPI, s klimatizací, tempomatem, elektrický okna a zrcátka
Originál rádio, disky, a celkově je stav až na pár podstatnejch detailů bez zásahu tunera
pravidelně servisováno u Aleše Fišera
Bohužel je na autě místy celkem rozsáhlá koroze a lak je totálně vyšisovanej – snad už letos v zimě se mi povede auto odstrojit a nechat ho přelakovat
Těsnění kolem dveří a targy je KO, - časem mě čeká výměna, je naprasklé sklo targy u spolujezdce
Mlátí zadní náprava při přejezdu i menší nerovnosti – asi unavený pružiny? Pod auto sem se ještě pořádně nedostal, ale zdá se mi, že hodně sedí na zadek
Dost žere, na nádrž ujedu tak 300km, což je spotřeba přes 15l/100
S tím může souviset i chyba, která se mi rozsvítila hned při první jízdě – přes diagnostiku mi to vyblikalo „kód 13“
Nejde zařadit 1 na voliči převodovky, jinak se zdá být převodovka i motor v pořádku. Snad.
No a pak jsou na autě drobný vady typu prosezená sedačka řidiče, vyběhané plynové vzpěry kapoty i kufru, tunerem provrtaná díra na spínač v plastu středového tunelu, rezavej výfuk a zadní náprava, menší vůle v řízení a spoustu dalších věcí co jsou na každym starším autě
Jinak už sem si vzal v práci dovolenou na Kolínskou F-body sesion, tak budu rád, když bych mohl přijet. Samozřejmě že ne vystavovat auto, to bude někde v koutě schovaný, protože zatím není pořádně co vystavovat, ale spíš pokecat, vytahat rozumy a nechat si poradit co a jak na autě udělat…
Edit: Zatím
Odakz na galeriinedaří se mi nahrát obrázky
Upraveno uživatelem sobota 10. května 2014 8:55:25(UTC)
| Důvod úpravy: -