Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline xjohny  
#1 Odesláno : pátek 29. ledna 2010 14:59:44(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Zajímavý referenční údaj:
1979 RS Camaro, předtím sériových 195HP
Úpravy: sání EDL-2101, QJet karbec, Hedman Hedders svody a rázem je to 221HP :-)

Camaro se rozskočilo...
Offline fik  
#2 Odesláno : pátek 29. ledna 2010 17:30:54(UTC)
fik

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 11.01.2010(UTC)
Zpráv: 1,115
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
Hmm, zajimave je ze Z28 mela v serii 175HP :o)) to byl ale vykon na nejsilnejsi model :o)) a v roce 1970 360HP
Offline xjohny  
#3 Odesláno : pátek 29. ledna 2010 17:34:55(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
No on píše, že to byla crate engine, takže vlastně nový motor připravený na úpravy.
Camaro se rozskočilo...
Offline fik  
#4 Odesláno : pátek 29. ledna 2010 17:36:57(UTC)
fik

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 11.01.2010(UTC)
Zpráv: 1,115
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
Skoda ze neni dostupna masinka v CR , zmeril bych :o)))
Offline xjohny  
#5 Odesláno : pátek 29. ledna 2010 17:43:37(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Jako motorová brzda? Ta je minimálně jedna v Praze a druhá v Děčíně. Chci tam někam taky někdy zajet, ať vím na čem jsem.
Camaro se rozskočilo...
Offline tafna  
#6 Odesláno : pátek 29. ledna 2010 17:49:01(UTC)
tafna

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.03.2009(UTC)
Zpráv: 1,480
Bydliště: Černilov, Hradec Králové

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
fik napsal:
Skoda ze neni dostupna masinka v CR , zmeril bych :o)))

na kazdym vetsim tuningovim sraze ji maj. za tisic korun to tam merili!
Offline fik  
#7 Odesláno : pátek 29. ledna 2010 17:51:52(UTC)
fik

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 11.01.2010(UTC)
Zpráv: 1,115
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
Myslim ze je trochu problem v automatu, meri se to na urcitej kvalt ???
Offline sejki  
#8 Odesláno : pátek 29. ledna 2010 18:18:08(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
tafna napsal:
na kazdym vetsim tuningovim sraze ji maj. za tisic korun to tam merili!


coz je uplne na hovno :)
Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Offline tafna  
#9 Odesláno : pátek 29. ledna 2010 18:42:59(UTC)
tafna

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.03.2009(UTC)
Zpráv: 1,480
Bydliště: Černilov, Hradec Králové

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
sejki napsal:
coz je uplne na hovno :)
tak nam rekni proc!! at jsme chytrejsi!! :))
Offline xjohny  
#10 Odesláno : pátek 29. ledna 2010 18:55:22(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
fik napsal:
Myslim ze je trochu problem v automatu, meri se to na urcitej kvalt ???

Rozjedeš to postupně až na nejvyšší kvalt (v našem automatu D) a pak dupneš na plyn v těch otáčkách, ve kterých už ti to nepodřadí. Snad.
Camaro se rozskočilo...
Offline sejki  
#11 Odesláno : pátek 29. ledna 2010 20:07:31(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
tafna napsal:
tak nam rekni proc!! at jsme chytrejsi!! :))


kazda brzda meri jinak, kdyz das vedle sebe 10 brzd a otestujes na nem jedno auto tak ve finale zjistis ze kazda ti ukaze jinou hodnotu... to za prve... a za druhe kdyz uz chces porovnavat upravy provedene na aute tak na jedne a te same brzde a pokud mozno ve stejny den v co nejkratsim intervalu, pokud to jde a kdyz to nejde tak si zapsat jakej byl tlak vzduchu, jaka byla teplota, a vlhkost vzduchu.... je to docela dulezite a pak to merit pri stejnych nebo alespon hodne podobnych podminkach.... tovarni udaje se vetsinou neschoduji s tim co namerite na brzdach jelikoz jak sem psal kazda brzda meri jinak a nevite ani za jakych podminek oni to meri, takze kdyz privezes auto tak nejdriv zmerit na nejakej brzde kterou si vytipujes a u ni uz zustat a vubec nevadi kdyz ti ta brzda ukaze treba ze mas jen 150 koni kdyz tovrni udaje rikaj ze mas mit 190 ale jde tam pak o ten rozdil takze udelas nejakou upravu zmeris zjistis ze mas 170, takze si sel o 20 koni vejs a teoreticky mas 210koni :) nejde o to co nameris na origo motoru ale co ti prinesou upravy a o kolik jdes nahoru... doufam ze to chapes, lip to napsat neumim.

proto kdyz zacli s brzdou na tuning srazu, lidi si nechavali zmerit vykon tak byly celkem nasrany jaktoze maj treba jen 100hp kdyz jejich krasna poladena hodna s K&N filtrem ma mit 140hp....
Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Guest
Podobná témata
měření výkonu (Motory, výkonové úpravy)
od f.martas77 16.02.2010 21:10:35(UTC)
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.